Mun mielestä se tankkilaukku vaikutti tosi hyvältä hintaisekseen. Se tärkein, eli kestävyys on sitten vielä arvoitus.
Se tutkitaan sitten kesällä. Jos menee nopeasti rikki niin kyllä se tuolla hinnalla harmittaa mutta taasen jos kestää niin sit oli tosi hyvä ostos.
Se yksi sivutaskuhan irtosi vyölaukuksi/lomkakoksi, remmit olkalaukuksi ja selkärepuksi, eli oli aika kivoja toimintoja laukussa.
Sä oot varmasti tosi tyylikäs niissä lidlin vaatteissa..(powerboxer @ Maalis. 15 2006,21:52) kirjoitti
Laittaisiks jotain kuvia?
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
Won't be very long
You will look for me
And I'll be gone</a>
Ostin vuosi sitten lidlistä tuon tankkilaukun ja hyvin on kestänyt ja tuleekin toivottavasti kestämään. Tuossa tän vuoden mallissa on varmaankin pari lisätaskua koska maksaa enemmän mutta muuten varmaan sama.
Yamaha FZ6S -06
Mistä tätä ajetaan!?
Siinä vaihees ku joudun sieltä hakeen jotain,ei mulla ole enää varaa kirjotella tänne,ku olen köyhä,ja sairaan pihi...(Terhi @ Maalis. 16 2006,21:10) kirjoitti
![]()
Mä jaksa mitää paskapuheita kuunnella......
Viime kesänä lainasin kaverilta tollasta lidlin kypäräpuhelinta. 800 km ne päässä ajeltiin ja mun mielestä toimi varsin hyvin hintaisekseen.
Kun vaan sen volumen sääti sopivaksi, niin ei ollut kuuluvuuden kanssa ongelmia vaikka ajeli suurinta sallittua nopeutta ja välillä vähän ylikin. Pitemmän aikaa kun oli se nappi korvassa niin alkoi kyllä tuntua vähän ikävältä.
Pitihän sellanen sitten käydä nyt itsellekin ostamassa, vaikka hinta oli noussut prosenteissa aika raakasti.
Allekirjoitus, kirjoitusvirheiden runsaus ja nimimerkki selittänee k.o. kirjoitusten sekavuuden syyn...(powerboxer @ Maalis. 16 2006,21:23) kirjoitti
![]()
Kumpi jää kotiin?(Kosmonautti @ Maalis. 14 2006,23:07) kirjoitti
Pojat ajaa mopoilla
Ei se laturi lemua eikä ees kuumene, mutta enpä ole sitä kotona sisätiloissa käyttänytkään.
Kävikö mulla tsäkä kun sain ilmeisen ehyen?
Valo(pää)petrooli, pyöriin hurahtanut.
Saksassa mm. miljönäärit käyvät Lidlissä, koska sieltä saa laadukasta tavaraa.(powerboxer @ Maalis. 16 2006,22:23) kirjoitti
Onneksi Suomessa on vieläkin äveriämpää porukkaa, jolle ei Lidl kelpaa![]()
Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
Kävin Suomenojan Lidlissä. Siellä oli selkätukia ja hanskoja ja kypäriä jäljellä. Ostin sieltä yhden kaljapurkin. Tulin kassalle. Siellä oli erittäin kaunis, ja ennenkaikkea pirteä, iloinen kassaneiti. Erehdyin kertomaan sille, että olin katsomassa mp-varusteita.
Se ei meinannut pysyä pallillaan, kun se sanoi: osta nyt äkkiä, kohta ne on loppu. Ei kannata miettiä.
Totesin siihen, että ei tällä kertaa. Huusi vielä perääni, käskevällä äänensävyllä: osta nyt, osta nyt!!!!!!!!!!!!!!
Lidlin markkinointi on todellakin aggressiivista. Pitäiskö Suomen mp-kauppiaidenkin opetella tämä? Kysyn vaan.
Sekundaa saa halvalla. Ylihinnoiteltu sekunda on pahinta, mitä tiedän.
Tämä Lidlille ilmainen markkinointipalsta voitaisiin nyt sulkea ainakin minun puolestani.
Eihän sellaisia vaatemerkkejä voi käyttää, joita ei isolla rahalla ja hienoilla julkkiksilla mainosteta, eihän. Siis ei ne voi olla hyviä, kun niitä ei mainosteta ja ovat halvempiakin.(powerboxer @ Maalis. 15 2006,21:52) kirjoitti
Ja tiellä ei voi käyttää ajovarusteina mitään muuta kuin MotoGp tason kamoja. Eihän niitä voi käyttää, kun ei rossikaan kisoissa sellaisilla aja, eikä niitä edes mainosteta televisiossa isolla rahalla ja nimekkäiden julkkisten avulla. Ei ne siis voi olla hyviä, kun halpojakin vielä ovat.
Mitä ruokaan tulee, niin ei se kotimainen jauheliha voi olla Lidlisssä yhtä hyvää, kun se on halvempaa. Ihan oudon merkkistäkin. Ei se voi olla millään hyvää, kun sitä ei mainosteta isolla rahalla näkyvästi. Kyllä Atrian, HK:n tai Saarioisten tuotteet on aina parhaita, kun niitä on ennenkin syöty, niitä mainostetaankin ihan TV:tä myöten ja ne maksaakin enemmän. Ei kai ne maksaisi enemmän, jos ne ei olisi parempia.
Niin ja mitä tulee Lidlin hedelmiin ja vihanneksiin, nehän vasta huonoja ovat. Kyllä k-kaupan Espanjalainen tomaatti on kaksi kertaa parempi kuin lidlin, kun en selvästi kalliimpikin. Hämäykseksi laittavat lidlissäkin tomaatit saman tuotemerkin laatikkoihin, että luultaisiin niiden olevan yhtä hyviä. Ei ne voi olla yhtä hyviä, kun ovat halpoja, eikä niistä saa edes plussaa.
Kaiken huipentuma on maito. Se on varmaan värjättyä vettä, kun on 40% halvempaa kuin Valion tavara. Ne nykyisin tekee Suomalaisissa meijereissä kahta eri laatua maitoa. Lidliin tehdään sitä huonompaa halvemmalla ja Valiolle parempaa kalliimmalla. Eihän se voi olla yhtä hyvää, kun on 40% halvempaa. Kaiken lisäksi siinä purkissa ei ole hauskoja kuvia, eikä sitä mainosteta televisiossa. Valion maito tuo pitkää ikää, joten siitä kannattaa maksaa 40% enemmän.
Miksi joku menisi Lidliin, kun sieltä ei saa bonuksia? Ja myyvät halvalla suomalaista ja ulkomaalaista tavaraa, joka ei voi olla yhtä hyvää, kun ihan outoja tuotemerkkejäkin ovat.
Niin ja mitä boonuksiin tulee. Lidlissä niitä ei saa, joten ei sieltä kannata mitään ostaa. Muista kaupoista saa bonuksia. Se on oikeastaan hyvä, että tuotteet on niissä kalliimpia ja tietysti siksi myös parempia, koska kun ne on kalliimpia maksaa ne enemmän ja sitten saa enemmän boonuksia. Jos Lidlillä olisi bonuskortti saisi sieltä kuitenkin selvästi vähemmän bonuksia, kun tavara on halvempaa, joten ei sinne kannata asiakkaaksi mennä. Eivät edes mainosta televisiossa.
joo-o on tylsää..
Juu...ja ainakin minun mielestäni Lidlin myymä kalkkunan fileleike on leivän päällä mitä parhainta herkkua. Vastaavaa en ole löytänyt muista marketeista. Lidlin Edam juusto..Jawohl! Se on hyvää!
Hakiessani sieltä edellis-iltana ne ajohousut, ostin myös eka kertaa Lidlin pullokaljaa...Kohta lämmitän saunan ja testaan kyseisen tuotteen perusteellisesti. En jätä tuota testiä yhden pullon antaman maku- ja aistinautinnon varaan, vaan uusin testin pitkin iltaa jotta otanta on luotettava...Mein Hälvet SKÅLLL!!!!!![]()
**Matka jatkuu... kohti vanhainkotia, siis**
Taitaa powerboxer naruttaa meitä mielipiteillään ja sopivasti provosoida keskustelua. Lidlissä myytävistä ruokatuotteista monet ovat tunnettuja suomalaisia merkkejä, joita me kaikkia (lähes kaikki) syömme päivittäin ilman Lidliäkin. Ovat vaan eri tuotenimillä. Tunnen muutamien isojen valmistajien edustajia, jotka kertovat omalta osaltaan asian olevan niin.
Muuten kyllä boxerin ajatuksen kulku on "persoonallista".
Julistaudun itse just niin köyhäksi, etten halua huiskia rahojani harkitsematta minne sattuu ja vielä vähemmän vain näennäisen merkin tai kalliimman mainoskamppanjan ansiosta,
Onhan niitäkin, jotka järjestävät veroilmoituksensa niin, että pääsevät paikkakuntansa verokalenteriin, siis antavat itsestään kova/hyvätuloisen vaikutelman.
![]()
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
no niin karkasihan se MOPO käsistä tästäkin "aiheesta"
kuten aina jolloin kysymykseessä on tuote joka koskee
ja sopii kaikkien merkkinen omistajille,kunnei vaan keulis
liikaa.
Mopponen takasi raiteille ! Poikkesin hakemassa tukivyön, joskin sen takia että selkä on hajalla kuin Mervin naama.
Tuntuu koko ajan paremmalta päällä, voi kyllä johtua tuosta
tyhjenevästä lagerlavasta *![]()
- ihan turha tulla selittää mitään ennen aamukahvia -
Liidelissä on muuten hyvännäköisiä kassaneitoja olen kans huomannut. Nooh, täytyy myöntää että ittekin ostin selkäpanssarin tänään sieltä ja hyvältä tuntui - varsinkin vermeet päällä, panssari alla ja muutama olut kamat päällä(kava10 @ Maalis. 17 2006,15:07) kirjoitti
Muuten tuli mieleen että voiko joku perustellusti haukkua selkäpanssaria? Voipi hiki lentää se päällä mutta so not?
Olen kokeillut mp-asun 59€ ja IXS TURTLE PRO BELT 59€ niin musta toi Liidelin suoja on parempi. Ainakin jos 300kmh ajaa tolpan ympäri selkä edellä. Noi muut edellämainitut taipuu paljon enemmän. Otetaanhan pojjaat lisää Liidelin halpaa![]()
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Itselläni oli akku finaalissa. Ostin Lidl:n laturin ja pidin latausta about 6 tuntia. Pärrä lähti käyntiin. Nyt akku ollut laturissa maanantaista saakka ja tänään ei enää palanut vihreää lediä --> akku täysi.(petrooli @ Maalis. 17 2006,14:00) kirjoitti
Täytyy sanoa, että 7 euron laturiksi h....tin hyvä. Ei haise, eikä ole sytyttänyt autotallia.![]()
Moto Guzzi Norge
"Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
-Tove Jansson
Ihan vaan tuli mieleen, että eiköhän noissa Lidl sähkövehkeisä ole vähintään CE hyväksyntä ? Ellei peräti TUV joten ei ne ihan kelvottomia voi olla.
Kiinassa ne tehdään Nuukiankin laturit![]()
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
... kävin ostaa sen kypäräpuhelinsarjan... saas nähdä miten toimii avopotan kanssa... varmaan kaupunki ajossa ainakin luulis pelittävän.... voi sitt "hallitus" ohjailla takaa![]()
.:Your fish smells like PUSSY:.
Älä nyt viitsi, jos sä et ite ois Lidlin asiakas, et sä tietäis mitä siellä kaupataan..(powerboxer @ Maalis. 16 2006,22:23) kirjoitti
![]()
Ja jos sä tosiaan olet sitä mieltä että Lidl on kelvoton kauppa rikkaille suomalaisille, mitä ihmettä sä tässä threadissa teet??
Ja hei, jos sulla kerran on niin paljon ylimääräistä, että mieluumin maksat vastaavasta tuotteesta mieluumin enemmän kuin vähemmän, laita mulle privaa, laitan sulle sit mun tilinumeron. Mun tilillä ois vielä tilaa jos sun oma on jo täynnä!![]()
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
Won't be very long
You will look for me
And I'll be gone</a>
Terhille iiisooo +(Terhi @ Maalis. 18 2006,11:48) kirjoitti
![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Jos Lidlissä on jotain tosi edullista, on se jo myyty ennen kaupan aukeamista, ainakaan en ole niiden tietokoneita ym. onnistunut koskaan kaupassa näkemään ("tavaraa rajoitettu erä")(vuohi @ Maalis. 06 2006,16:59) kirjoitti
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
No ei sitä sentään ennen aukioloaikaa ole myyty, mutta ajoissa kauppaan on mentävä.(Skeleton @ Maalis. 19 2006,21:40) kirjoitti
Ja arvokkaampi "high tec" tavara ei olekaan hyllyssä, vaan sitä on älyttävä kysyä kassaneidiltä. Aika omituista sinänsä..
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Ei ainakaan niissä lidleissä missä olen käynyt ole mitään extraa saanut kassaneidiltä/karjulta.. Eikä siellä ole koskaan mitään ylimääräistä henkilökuntaakaan pyörinyt keneltä olisi voinut kysyä..(J@ck @ Maalis. 20 2006,09:09) kirjoitti
Ja ainakin reilu vuosi sitten oli tilanne sellainen, että jos jotakin huippuhyvää oli tulossa, niin ei niitä enää ollut sitten kun ove aukesi (henkilökunta osti pois ne 3kpl mitä oli tullutkin)
eipä suoranaisesti liittynyt tähä MP-aiheiseen juttuun, joten laitetaanpa jotakin siitäkin:
viimevuonna kävin hakemassa tankkilaukun ja munuaisvyön.. Minulla laukku on kyllä kestänyt ne pari kertaa kun olen käyttänyt, vaikkakin vetoketjut on vähän heikohkonoloisia.. Ja munaskuukkelivyölle en ole vielä keksinyt käyttöä.. Mutta silloiseen hintaan nähden ihan ookoo kamaa.. Jos tänävuonna on se sama laukku kalliimmalla hinnalla, niin ei kyllä kannata ostaa (ei ihan niin hyvä ole)!
-
Exät:
Ducati Monster 1000S DS '05
Yamaha V-max 1200
Suzuki XN85 Turbo
Tulipas ostettua se selkäsuoja. Vaikka vaikutti aika jäykältä ollakseen mukava, kun siinä ei ollut mitään nivellystäkään ihan jäykkä muovisuoja vain.
Mutta jos tuo on itselle epämukava niin kyllä siitä ainakin satunnaiselle kyytiläiselle saa hyvän ja halvan suojan.
Hesitation kills and the speed is cure.
Suzuki -> Kawasaki -> KTM -> Husaberg -> what's next....
Jos se täyttää suojausspeksit, niin miten se voisi olla kovin nivelletty?(Asteriksi @ Maalis. 20 2006,10:23) kirjoitti
... jotain piti muistaa
Kyllä niin on, että kassan luota ne löytyy. Viimeksi pari kk sitten ihmettelin hyllyjä järjestelevälle myyjälle, jotta missähän ne Bluetooth hands-freet mahtaa piileskellä..? Kassalle se minut opasti ja sieltä löytyi.(Jazu79 @ Maalis. 20 2006,09:53) kirjoitti
Ja sama homma joskus digikameran kanssa, sitä en tosin ostanut.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Tänään sain sitten tavarat jotka kaveri mulle viime viikolla haki:
- liidelin akkulaturin (Tronic H-3056) jonka toimivuudesta en vielä osaa sanoa mutta vaikutti asialliselta
- tukivyö, vaikuttaa asialliselta ja lämmittää mukavasti selkää ilman mopoakin mutta taas tässä kohden muistuu mieleen se dietti joka piti aloittaa ennen kesälomia jo vuosi sitten, nyt tästä pakkaa tulemaan väkistenkin korsetti...heh
![]()
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F
Pysyykö tankkilaukku paikallaan ilman tota remmiä ?
Miksi kompostissa ei ole valoja.
Kyllä mulla ainakin on viime kesänä ostettu malli hyvin pysynyt... en tosin mitään yli kahdensadan lukemia ole sen kanssa ajellut. Ja taisi se tämän vuotinen malli olla vielä hieman laadukkaamman oloinen.(Axuli @ Maalis. 27 2006,14:38) kirjoitti
Alku aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo...