Sivu: 2 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 241:sta
    Toi tankkilaukku nyt ainakin kiinnostaisi myös mua. Mites, onkohan ne magneetit suojattu jollain pehmeällä, ettei naarmuta tankkia ? Vai mites se pelittää ?

Nimim. koskaan en ole edes hypistellyt moista värkkiä...
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
    Lainaa (askeetti @ Maalis. 06 2006,22:02) kirjoitti
    Kellään kokemuksia tosta selkäpanssarista?
    Ainakin minulle se istuu hyvin, ei edes tarranauhat ole menneet miksikään viime kesän käytössä...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Lainaa (Bluesman @ Maalis. 07 2006,07:30) kirjoitti
    Ainakin minulle se istuu hyvin, ei edes tarranauhat ole menneet miksikään viime kesän käytössä...
    Suojaakohan se sitte oikeesti jos vetäsee lipat ?
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (White @ Maalis. 07 2006,07:35) kirjoitti
    Lainaa (Bluesman @ Maalis. 07 2006,07:30) kirjoitti
    Suojaakohan se sitte oikeesti jos vetäsee lipat ?
    Taatusti paremmin kuin ilman ajelu
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 07 2006,07:43) kirjoitti
    Taatusti paremmin kuin ilman ajelu
    Varmalla ja siinä on kuitenkin se CE 1621(?)/1 hyväksyntä. Eli ottaen huomioon, että tuosta on vielä se vähän parempi taso /2 jota melko moni "paremmista" selkäsuojista ei saavuta, niin samalla suojaustasolla ollaan hienompien merkkien kanssa.

Mukavuus ja käyttökelpoisuus ovatkin sitten aivan toisia asioita....
    Lainaa (powerboxer @ Maalis. 06 2006,20:00) kirjoitti
    Köyhät ostaa Lidl:stä!!!!!!!!!!!!!! Mä ainakin ruuan suhteen pitäydyn kotimaisissa tuotteissa.Laatu hyvä ja työllistän suomalaisia......
    Ai, ne samat köyhätkö ku ostaa Mlol'ista, FCMotosta, Louisilta ja vaikkapa EE-Speedistä, vai ketä tarkoitit? *se nyt on tyhmää maksaa liikaa*

*kevyt provo, mutta ei savua ilman tulta*

PS. Ketä luulet Lidlin Suomessa työllistävän, saksalaisiako?

PS.2. Kiitos vain Magna, Ande ja Wasserschwein, en mä avustusta yrittänyt kysellä, vaan sitä, että josko joku ehtisi mulle noutaa sadeasun kun en itse ehdi

Lainaa (White @ Maalis. 07 2006,05:03) kirjoitti
    Toi tankkilaukku nyt ainakin kiinnostaisi myös mua. Mites, onkohan ne magneetit suojattu jollain pehmeällä, ettei naarmuta tankkia ? Vai mites se pelittää ?

Nimim. koskaan en ole edes hypistellyt moista värkkiä...
    siihen tankkilaukun alle on kuminen liukuestematon pala omiaan ehkäisemään osaltaan turhia naarmuja. ainakin Etolasta saa ja venetarvikeliikkeistä...
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Wen74 @ Maalis. 07 2006,07:54) kirjoitti
    Varmalla ja siinä on kuitenkin se CE 1621(?)/1 hyväksyntä. Eli ottaen huomioon, että tuosta on vielä se vähän parempi taso /2 jota melko moni "paremmista" selkäsuojista ei saavuta, niin samalla suojaustasolla ollaan hienompien merkkien kanssa.

Mukavuus ja käyttökelpoisuus ovatkin sitten aivan toisia asioita....
    Tarkkaan ottaen tuo Lidlin myymä Pro Life -selkäsuoja täyttää level 2 -speksit, eli korkeammat kuin esim. Dainese Wave. Tuostahan oli joku aika sitten juttua, että onko tuosta level 2:sta sitten mitään käytännön etua enää, kannattaa penkoa vanhoja viestejä.

Tuo Pro Life -selkäsuoja on mielestäni tosi hyvä, mukavakin vielä, mutta yli 20:n keleissä sen melko umpinainen rakenne alkaa pikku hiljaa muistuttelemaan mukana olostaan. Vaihdoin Waveen lähinnä sen takia, että mulla on kuumalle kelille läpivirtaava ajopuku, ja halusin selkäsuojan olevan ikään kuin samaa sarjaa.
    1000
    Lainaa (miäs @ Maalis. 06 2006,19:13) kirjoitti
    Lainaa (samu69 @ Maalis. 06 2006,17:26) kirjoitti
    tua tankkilaukku on kyllä ajanu asiansa ... ainakin tällä vähäisellä käytöllä.. viimekeväänä se makso vaan 9,90...€
    Pysyykös se laukku ihan kyydissä?
    Epäileekö joku ihan tosissaan ettei mokoma tankkilaukku voisi "toimia"? Hei, se on reppu. Miten se oikein voisi olla toimimatta? Mikää ei oikeasti oikeuta sitä 100€ hintaa mitä ne "oikeat" laukut maksaa..
    Omalla asialla jo vuodesta 1978
    Lainaa (SpeedFour @ Maalis. 07 2006,14:57) kirjoitti
    Epäileekö joku ihan tosissaan ettei mokoma tankkilaukku voisi "toimia"? Hei, se on reppu. Miten se oikein voisi olla toimimatta? Mikää ei oikeasti oikeuta sitä 100€ hintaa mitä ne "oikeat" laukut maksaa..
    No eihän se voi toimia, kun on halpa .

Täysin samanlainen laukku hienolla merkkitarralla varustettuna AllRightilla voisi maksaa 80€ ja se olisi sitten hyvä. 80€ on tosi paljon kankaisesta tankkilaukusta, ihan liikaa.

Itse ostin alle 30€ Louis laukun ja hyvin olen sillä jo kolme kesää ja kaksi Euroopan reissua pärjännyt. Kilometrejä laukullekin oln tullut varmaan n 15tkm. Saahan niisä 100€ laukkuja ostaa, kauppiaat tykkää varmasti.
    Jaahas, kaippa sitä tuota sadepukua vois harkita hommaavansa... Ja myös tuo selkäsuoja saattaisi kiinnostaa. Pitääpä käydä tarkistamassa kun saapuvat liikkeeseen.
    Excuse me while i kill myself...
    Näistä en suosittele:

Mp-peitto, hajosi viime kesänä saumoistaan melko vähällä käytöllä. Näin kävi myös kaverilla. ( EDIT:motonetistä saa n.12 euroa ihan asiallisen oloisen)

Ajohanskat, kahdella kaverilla oli. Vuori tuli mukana kädestä ulos vedettäessä, mahdoton saada takaisin. sitten kun revittiin vuori hittoon, paljastui vedenpitävän kalvon salaisuus: muovi, samanlaista kuin kaupan hedelmäpusseissa, kätkettynä vuoren sisään.

Niin ja näin:
    No kypäräpuhelinta käytettiin viime kesänä mamman kanssa kun 2-päällä ajeltiin. Kyllä se toimi, mutta minun korvaani se painoi aivan tuskaisesti ja kohinakin vähän haittasi.

Nämä kokemukset ovat viime kesältä, en tiedä onko tuotteet samanlaisia tänä vuonna. Varmaan jotain hyvääkin mukana...?

Taisi viime vuonna tankkilaukkujen menekki olla hiukka liian kova kun nyt on 3x hinnat Ja taitaa muutenkin tuo hintataso samasta kamasta olla kohollaan ihan jokaisessa tuotteessa, mutta tosiaan tuo laukku kyllä tuntuu jo ryöväykseltä kun sillä viime vuoden 10e hinnallakaan eivät varmasti tappiota tehneet

Niin ja laukku kyllä pysyy paikallaan, mutta "pehmusteet" on kyllä hiukka niin ja näin = pienikin hiekanjyvä välissä ja se on tankin virheettömälle maalipinnalle Good Bye Tuollahan se tallissa on koko talven peltiseinässä roikkunut hiukka mp-pientarviketta sisällään ja ihan hyvin on paikoillaan pysynyt
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    tämä näyttää ihan tyylikkäältä ja toimivalta. *Klik*
    Mutta mihin ne laittaisi.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
    Lainaa (miäs @ Maalis. 06 2006,19:13) kirjoitti
    Lainaa (samu69 @ Maalis. 06 2006,17:26) kirjoitti
    tua *tankkilaukku on kyllä ajanu asiansa ... ainakin *tällä *vähäisellä käytöllä.. *viimekeväänä se makso vaan 9,90...€
    Pysyykös se laukku ihan kyydissä?
    Kyydissä pysyy... tosin mulla hajosi yksi vetoketju jo ennen kun ehdin laittamaan sitä tankin pääle
    Reissut mielessä........
    Lidlin tankkilaukku on ollut suorastaan h-tin hyvä...ja varsinkin hinta-laatusuhteeltaan.

On tyhmää maksaa liikaa.
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
    Lainaa (mursu @ Maalis. 08 2006,08:21) kirjoitti
    Lidlin tankkilaukku on ollut suorastaan h-tin hyvä...ja varsinkin hinta-laatusuhteeltaan.

On tyhmää maksaa liikaa.
    Niinpä, ainakin oli. Nythän hinta on kolminkertainen viime kevääseen verrattuna. Lienee se vieläkin edullinen verrattuna Allwrongin yms. tuotteisiin?
    No jos kerran merkkitavara niin kovin kiinnostaa, multa saa merkkitankkilaukun hintaan 40 egee (ei tosin sadesuojaa mukana).
    ... jotain piti muistaa
    mikä liike tää lidl on...?....
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
    Natsimarketti, Natsisiwa= Lidl. Saksalainen sekatavara/päivittäistavara kauppa.
    -Sergei-
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
    Lainaa (Sergei The Eagle @ Maalis. 08 2006,10:39) kirjoitti
    Natsimarketti, Natsisiwa= Lidl. Saksalainen sekatavara/päivittäistavara kauppa.
    -Sergei-
    eli ne kaikki saa polttaa??
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
    PikkuNiilo:n avatar
    Liittyi May 2004
    Kahden ison järven välissä
    Lainaa (oili @ Maalis. 06 2006,18:51) kirjoitti
    Kelmit ainakin kiittää ja kumartaa noista lukoista
    Samoin kun aikanaan kuulakärkikynällä avattavasta "merkkilukosta" *
    GSX 1100F › Honda CBR 1100XX
    "Kaikki jotka ajavat sinua lujempaa ovat raivohulluja
    ja kaikki jotka ajavat hitaammin ovat taukkeja tientukkoja!"
    Oiskohan tuo laturi mistään kotoisin.. Pitää käydä katsomassa, eipä tuo kovin iso investointi ois.
    Tankkilaukkua mäkin oon kuullut kehuttavan paljonkin. Kaveri hylkäs kalliimman (jonkun "kunnon merkkisen") tankkilaukkunsa kun tuo kuulemma oli parempi.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Menee hieman ohi aiheesta mutta lidl mainostaa nyt purjehdusasuja
    Jos on varaa ostaa 100k euron purjevene niin tuskin lähtee kamppeita lidlistä hakemaan

ps. Samalla voipi ostaa "Maverick after shavea" hintaan 1.99 ja eikun merelle....
    Onkos kukaan sovitellu tankkilaukkua enskapyörän tankin päälle, pelkillä magneeteilla tuskin ainakaan pysyy, tuleeko siinä lisäremmit kaupan päälle??

Viime vuoden jossain Bikessä ko laukku oli pikatestissä, muutoin hyvä mutta vetskari oli pettänyt muistaakseni heti alkuunsa..
    <p>Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki RM 250 2008 Suzuki PV 80cc Pappa-Tunturi 1974 Solifer SM 1980</p>
    Onkos tuossa tankkilaukussa sadesuoja mukana?
    Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
    Lainaa (Lates @ Maalis. 08 2006,18:51) kirjoitti
    Onkos tuossa tankkilaukussa sadesuoja mukana?
    On mukana. Kestänyt matkassakin ja vetskarikin toiminut viime kesän. Käytän melkein joka matkallani tankki laukkua.
    Juupajuu jarru on vaudin surma http://jariklemetti.tarinoi.fi/
    Mullakin temppuili vetskari heti uutena. Nyt se laukku on jossakin pohjoisessa, ilmeisesti Rovaniemellä, ei ole kyllä sille enää käyttöäkään...
    ooo
    Lainaa (voima-makkara @ Maalis. 07 2006,16:57) kirjoitti
    No kypäräpuhelinta käytettiin viime kesänä mamman kanssa kun 2-päällä ajeltiin. Kyllä se toimi, mutta minun korvaani se painoi aivan tuskaisesti ja kohinakin vähän haittasi.
    Tuohon on tullut parannus: ostaa lavallisen halpaa
    lageria samalla, huitoo sohvalla ne tauluun niin ei paina korvia yhtään, mp-peittokin alkaa näyttää merkkituotteelta
    - ihan turha tulla selittää mitään ennen aamukahvia -
  30.  
    Lainaa (pärpä @ Maalis. 08 2006,20:44) kirjoitti
    Lainaa (voima-makkara @ Maalis. 07 2006,16:57) kirjoitti
    Tuohon on tullut parannus: ostaa lavallisen halpaa
    lageria samalla, huitoo sohvalla ne tauluun niin ei paina korvia yhtään, mp-peittokin alkaa näyttää merkkituotteelta
    Halpa mp-peitto ja kaupan päälle pari lavaa olutta vai kallis mp-peitto ja kraanavettä?

tietysti
Sivu: 2 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen