Katso äänestykset tulokset: Ketju, keppi vai remmi - Mitä vetotapaa pidät parhaana?

Äänestäjät
548. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Ketju

    248 45,26%
  • Keppi

    253 46,17%
  • Remmi

    47 8,58%
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 127:sta
  1. #61
    kaasua, kaasua kyllä ketjua riittää. siis itsellä kokemusta vain ketjuista, mut kyllähän toi keppi olis helppo hoitoisempi
    Vanheneminen on pakollista!
    Aikuistuminen on vapaaehtoista!
  2. #62
    Ketju, remmit on ruohonleikkurissa
    hauskuus piilee rajojen etsimisessä..harvemmin kivaa kun ne löytyy.
  3. #63
    ketjulla oon aina ajanu, et kokemusta ei ole muista, mutta kai kestävyydeltään paras on se keppi. en tiedä!
    Näillä mennää!
  4. #64
    Keppi, ei tarvii roplata niiden ketjujen kanssa!
    <p>YAMAHA RD 125LC BMW K1200RS HONDA VFR1200F</p>
  5. #65
    Hihnan kanssa mennään eteenpäin.Kerran on katkennut, mittarissa oli n. 38tkm .
  6. #66
    Kettinki
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

    *Suzuki GSX-R 750 K1
  7. #67
    Ketjuista on tähän mennessä vain kokemusta...
    Mutta ens kesän jälkeen on mielipide kepistä.
    Kaiken kaikkiaan eikö kaikki vetotavat ole yhtä hyviä... nehän kaikki vie mopottimia eteenpäin...
    Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-

    Läskillä on aina lämmin.

    TouringTurbo
  8. #68
    Ketjuja, keppejä, remmejä, piiskaa, piiskaa
  9. #69
    Lainaa (Earthend @ Maalis. 07 2006,11:31) kirjoitti
    Siinä vaiheessa kun räärää-pyörissä alkaa näkyä remmejä tai keppejä, niin uskon että ne ovat ketjuja parempia

    Jokaiseen pyörätyyppiin on oma optimaaliratkaisunsa. Käyttötarkoitus sanelee sen paremmuuden.
    En voisi olla enemmän samaa mieltä
    BMW S 1000 RR-10
  10. #70
    Keppi huoltovapautensa vuoksi. Ketjuja saa olla jatkuvasti tuunaamassa.
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
  11. #71
    Itsellä ketjut ja kokemusta vain noista.
    Mutta voisin kuvitella kepin olevan huolettomampi ja kestävämpi...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  12. #72
    Alla jo toinen keppipyörä,oon tyytyväinen.
    Koskaan en ...vannomati paras
  13. #73
    Ketjuilla mennään, mutta keppi paras. Ainakin huollon suhteen ja ehkäpä myös äänekkyydenkin. Ketjut tulevat vaihtumaan matka Bemarin kepukkaan...
    * * * * * * * * * * *
  14. #74
    Ketju. Ja jos huoltotoimet rassaa, kuten ketjunhoito, kannattaa vaihtaa harrastusta tai hankkia palvelija.
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  15. #75
    Kai tuo keppi on se paras, mutta ketju tulee hyvänä kakkosena...
    "Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
    -Jukka Emil Vanaja
    - CBR 1000 RR Fireblade -
  16. #76
    Kyllä keppi olis eniten mieleen, mutta ei oo pahemmin kyykyissä näkynyt..
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  17. #77
    Lainaa (mopokuume @ Maalis. 15 2006,19:26) kirjoitti
    Ketju kuuluu 2 pyöräisiin, keppi kotiloihin. Hihna nurtsinleikkuriin.
    Näin on! Tosin hihnat kuuluvat myös skoottereihin ja moottorikelkkoihin. Jotenkin ketjut tuovat sporttisuutta.
    Nopeat elävät, kuolleet eivät
  18. #78
    Kokemusta on hihnasta ja ketjuista. Hihna ja keppi on tosi huolettomia, mutta ei ketjujenkaan hoito tuota ylimääräistä tuskaa.
    Ajelin kustomilla 400000 tuhatta kilsaa jolloin vaihdoin ketju ja ratas paketin, eli aikas pitkän siivun saa ajella jos hoitaa kunnolla. Silti laitoin täplän kepille.
    Savage 650
    Kawasaki VN 800
    Suzuki GSX 1400
    Suzuki Bandit 1250
    Kawasaki GTR 1400 FJR 1300
  19. #79
    Ketju. Pidän parhaana, no ei mulla ole kyllä kokemusta muustakaan.
    "Kakslahkeinen sai mut rakastumaan kakspyöräiseen.."
  20. #80
    Keppi olis varmaan vaivaton. Ehkä seuraavassa? Mutta ketju no nyt. Ja se saatanan spray.Ja rätti ja suti.
    Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
  21. #81
    Ketjua vahataan ja muusta unelmoidaan, näinhän se menee...
    Ei ole hyvyyttä yrittää olla parempi kuin huonoimmat

    ~Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the seat.~
    - The Nut
  22. #82
    Remmillä mennään
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  23. #83
    Remmi sai äänet vaikka ketjuilla mennään
    Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
  24. #84
    Ketjulla mennään, mutta vahvasti on aikomus, että kun nykyinen ketju tulee vaihtokuntoon, niin remmi saa äänet ja rahatkin.
    Kawasaki VN800 Classic -99
  25. #85
    Melkein koko ikäni olen ketjuvetosella ajellu. Nyt oon körötelly alta 50 tuhatta kepillä. Ja uusikin pyörä keppivetonen, joten: KEPPI.
    Kyllä kyllästytti se rattaiden ja ketjujen vaihto, rasvaukset ja kiristykset. Ja kireyden tarkistukset. Kepille ei tarvi tehä oikeastaan yhtään mitään.
    Ei edes tilata Louisilta ihmeaineita.
    Remmistä ei ole kokemusta, mieli tekis kokeilla.
    Jalkapohjat edellä, sillä pää on tärkeä.
  26. #86
    Ketju se kuuluu olla!
    Busa -03
  27. #87
    Lainaa (Enduromän @ Maalis. 09 2007,00:57) kirjoitti
    Ketju se kuuluu olla!
    Polkupyörässä
    Intruderclubfinland

    Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  28. #88
    ketju se olla pitää
    Kawasaki Ninja ZX-10R
  29. #89
    Ketju itelläkin, mutta kyllä keppi olisi huoleton...
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  30.  
  31. #90
    Ihan vaan tämmönen provon poikanen:

    Miksikähän kilpa-autoissa ei ole ketjuveto. No joo moottori suoraan vetoakseliin. Ja miksi sitten vain ns matkahyssyköissä on keppeja eikä kaikissa niissäkään.

    Olisko ketju halvempi ja yksinkertaisempi. Ja tietysti kevyempi.

    On mullakin kaikki paikat vahan roiskeessa eikä vähiten suojapeite.

    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen