Ketju
Keppi
Remmi
kaasua, kaasua kyllä ketjua riittää.siis itsellä kokemusta vain ketjuista, mut kyllähän toi keppi olis helppo hoitoisempi
![]()
Vanheneminen on pakollista!
Aikuistuminen on vapaaehtoista!
Ketju, remmit on ruohonleikkurissa
hauskuus piilee rajojen etsimisessä..harvemmin kivaa kun ne löytyy.
ketjulla oon aina ajanu, et kokemusta ei ole muista, mutta kai kestävyydeltään paras on se keppi. en tiedä!![]()
Näillä mennää!
Keppi, ei tarvii roplata niiden ketjujen kanssa!
<p>YAMAHA RD 125LC BMW K1200RS HONDA VFR1200F</p>
Ketjuista on tähän mennessä vain kokemusta...
Mutta ens kesän jälkeen on mielipide kepistä.
Kaiken kaikkiaan eikö kaikki vetotavat ole yhtä hyviä... nehän kaikki vie mopottimia eteenpäin...![]()
Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-
Läskillä on aina lämmin.
TouringTurbo
En voisi olla enemmän samaa mieltä(Earthend @ Maalis. 07 2006,11:31) kirjoitti
![]()
BMW S 1000 RR-10
Keppi huoltovapautensa vuoksi. Ketjuja saa olla jatkuvasti tuunaamassa.
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Kawasaki ZZR1400
Itsellä ketjut ja kokemusta vain noista.
Mutta voisin kuvitella kepin olevan huolettomampi ja kestävämpi...![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Ketjuilla mennään, mutta keppi paras. Ainakin huollon suhteen ja ehkäpä myös äänekkyydenkin. Ketjut tulevat vaihtumaan matka Bemarin kepukkaan...![]()
* * * * * * * * * * *
Ketju. Ja jos huoltotoimet rassaa, kuten ketjunhoito, kannattaa vaihtaa harrastusta tai hankkia palvelija.
Nothing beats cubic inches. Except turbo.
Kai tuo keppi on se paras, mutta ketju tulee hyvänä kakkosena...![]()
"Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
-Jukka Emil Vanaja
- CBR 1000 RR Fireblade -
Kyllä keppi olis eniten mieleen, mutta ei oo pahemmin kyykyissä näkynyt..
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Näin on! Tosin hihnat kuuluvat myös skoottereihin ja moottorikelkkoihin. Jotenkin ketjut tuovat sporttisuutta.(mopokuume @ Maalis. 15 2006,19:26) kirjoitti
![]()
Nopeat elävät, kuolleet eivät
Kokemusta on hihnasta ja ketjuista. Hihna ja keppi on tosi huolettomia, mutta ei ketjujenkaan hoito tuota ylimääräistä tuskaa.
Ajelin kustomilla 400000 tuhatta kilsaa jolloin vaihdoin ketju ja ratas paketin, eli aikas pitkän siivun saa ajella jos hoitaa kunnolla.![]()
Silti laitoin täplän kepille.
![]()
Savage 650
Kawasaki VN 800
Suzuki GSX 1400
Suzuki Bandit 1250
Kawasaki GTR 1400 FJR 1300
Ketju. Pidän parhaana, no ei mulla ole kyllä kokemusta muustakaan.
"Kakslahkeinen sai mut rakastumaan kakspyöräiseen.."
Keppi olis varmaan vaivaton. Ehkä seuraavassa? Mutta ketju no nyt. Ja se saatanan spray.Ja rätti ja suti.
Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
Ketjua vahataan ja muusta unelmoidaan, näinhän se menee...
Ei ole hyvyyttä yrittää olla parempi kuin huonoimmat
~Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the seat.~
- The Nut
Remmi sai äänet vaikka ketjuilla mennään![]()
Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
Ketjulla mennään, mutta vahvasti on aikomus, että kun nykyinen ketju tulee vaihtokuntoon, niin remmi saa äänet ja rahatkin.
Kawasaki VN800 Classic -99
Melkein koko ikäni olen ketjuvetosella ajellu. Nyt oon körötelly alta 50 tuhatta kepillä. Ja uusikin pyörä keppivetonen, joten: KEPPI.
Kyllä kyllästytti se rattaiden ja ketjujen vaihto, rasvaukset ja kiristykset. Ja kireyden tarkistukset. Kepille ei tarvi tehä oikeastaan yhtään mitään.
Ei edes tilata Louisilta ihmeaineita.
Remmistä ei ole kokemusta, mieli tekis kokeilla.
Jalkapohjat edellä, sillä pää on tärkeä.
Ketju se kuuluu olla!
Busa -03
Polkupyörässä(Enduromän @ Maalis. 09 2007,00:57) kirjoitti
![]()
Intruderclubfinland
Pappa Tunturi
Tunturi Tiger Aqua
Yamaha DT 125 *-87
Yamaha XS 650 *-80
Honda Shadow 600 *-90
Suzuki Intruder 1400 *-91
Ketju itelläkin, mutta kyllä keppi olisi huoleton...![]()
<p><strike>JiiÄm</strike></p>
Ihan vaan tämmönen provon poikanen:
Miksikähän kilpa-autoissa ei ole ketjuveto. No joo moottori suoraan vetoakseliin. Ja miksi sitten vain ns matkahyssyköissä on keppeja eikä kaikissa niissäkään.
Olisko ketju halvempi ja yksinkertaisempi. Ja tietysti kevyempi.
On mullakin kaikki paikat vahan roiskeessa eikä vähiten suojapeite.
![]()
![]()
"If a..holes could fly, this place would be an airport"