Tulokset 1:stä 28:een 28:sta
    Sellaista kyselisin et onko Honda CBR600F millainen menopeli? Oon pyörää ostamassa ja tartteis tietää muiden kokemuksia kyseisestä pyörästä.
    hyvä.

koitappa hakua. saattaa löytyä jotain.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
    Mahtava peli se on ekaks pyöräks... Luotettava matkakumppani jolla pystyy radallakin ajaan kohtuu lujaa. Kunnon allrounderi!

PS. Mulla olis sellanen myytävänä
    Pain is just weakness leaving the body
    Voin lämpimästi suositella. Itsellä oli ensimmäisenä pyöränä -03 malli ja toimi kuin unelma. Ainut mikä jäi häiritsemään oli, että pyörä on sangen tehoton kaksin ajettaessa, mutta yksin ajettaessa varsin riittävä.
    Pyörä oli myös sopiva kadulle, radalle ja matkaan (miellyttävä ajoasento ( 180cm)) eli aika rauhallinen ja yllätyksetön joka paikan höylä.

Varmasti hyvä valinta ensimmäiseksi pyöräksi. Suosittelen
    Millaset huiput tälläsella kuussatasella saa kerättyä?!
    Lainaa (Janubin @ Maalis. 05 2006,20:02) kirjoitti
    noin 250km/h
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Lainaa (mopokuume @ Maalis. 05 2006,22:34) kirjoitti
    noin 250km/h
    240kmh oon saanut sigmaan (yksityisellä alueella tietenkin). Vielä olis kiihtynyt mutta suora loppu kesken.
    Pain is just weakness leaving the body
    Omallani ajoin muistaakseni 236.Nopeus on "virallinen",koska cebarissani oli sigma.Enemmän olisi mielestäni pitänyt mennä,mutta hyvä näin.Pyörän oma mittari keikkui jossain 260:n korvilla.
    Mukava peli kaikin puolin, ainakin ensimmäiseksi pyöräksi sopii tosi hyvin.
    Honda CBR600F -> Suzuki SV 650
    Reilu 1000km takana viime kesältä kunnes korttilähti (7KK)
    saas nähä kuinka sitä tulevana kautena malttaa ajella
    Itellä -99
    - suht hätänen = hepat riittää varmasti vielä ens kaudenkin.
    - kate soppeli ainakin mun pituudelle(178)
    - äänet on kyllä vakiossa pikkasen vaisut slip-on vaihto auttas tietty.
    - ketterä F malliksi
    - kestäviksi haukuttuja
    Kiitokset runsaasta palautteesta Pyörä on tilattu ja ei muuta
    kuin kevättä kohti ja kovaa ajoa.. Eli siis Honda CBR600F sliparilla..
    Ei muuta kuin onnittelut hyvästä valinnasta ja turvallisia kilometrejä tulevalle kaudelle.

Ja kuvathan on luonnollisesti tulossa vai kuinka?
    Lainaa (terppak @ Maalis. 29 2006,22:27) kirjoitti
    Ja kuvathan on luonnollisesti tulossa vai kuinka?
    Toivottavasti, näitä kun niin harvoin näkee missään.
    onko liian pieni pitkälle kuskille (193cm) ?

Saako cebariin kunnon kaatumaraudat tai jotain muuta suojaa ettei ole heti katteet säpäleinä jos sen onnistuu kaatamaan?

Mä oon kans ensimmäistä pyörää ettimässä ja cebari miellyttäis kaikista eniten, mutta oon kallistumassa jammun fazerin suuntaan koska siinä on vähemmän katteita ja saa aika hyvät kaatumaraudat. Sen lisäksi fazerissa on vähän rennompi ajoasento. Joku myyjä jossain sano että cebarilla on hankalampi opetella käsittelyä kun se on niin vahvasti kyykky.
    - Pessimismi on turhaa. Ei se auta kuitenkaan! -

Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -01
    Ex. Yamaha FZ6-S Fazer -04
    ei toi 600 cbr -92 ainakaa kovin kyykky oo. Kaverin zx-6r -03 ku koitti ni oma alko tuntuu matkapyörältä.
    Lainaa (Antmano @ Maalis. 31 2006,19:16) kirjoitti
    ei toi 600 cbr -92 ainakaa kovin kyykky oo. Kaverin zx-6r -03 ku koitti ni oma alko tuntuu matkapyörältä.
    Eihän se kovin kyykky ole, senhän voi lukea uusimmasta Bike-lehdestäkin , mutta ekaks pyöräks toudella hyvä; kevyt ja ketterä.
    Ja vaikkei kovin kyykky niin riittävä kyllä parille ekalle kaudelle, kun harrastusta aloittelee. "Nimimerkki: viimekautena aloittanut"
    juu ei todellakaan mikään liian kyykky ole. eli hyvä jokapaikan pyörä mitä osaava vie myös radalla kovaa! hyvä pyörä varsinkin alkajalle (kuten allekirjoittanut) joka ei halua er5.sella tms aloittaa. kevyt,näppärä ja mukava peli on!! suosittelen lämpimästi!!
    Yhdyn kyllä edelliseen... itsekin hommasin ekaksi pyöräksi CBR:n. Vaikka ei mikään ihan supersportti ole niin ei varmasti ole ensimmäisenä jäämässä jalkoihin. Tehot kyllä riittää ainakin ensimmäiset pari vuotta. Eikä todellakaan ole mikään kyykky vehje. Tottakai asennon mukavuus riippuu paljon ajajan koostakin. Enkä muutenkaan osaa ajatella miksi kyykyllä olisi vaikeampi opetella käsittelyä?? Itselleni eka pyörä millä ajoin autokoulun bemarin jälkeen oli 750 GSX-R... eikä sitä ole yhtään sen vaikeampi käsitellä. Ajoasennon mukavuudesta kyllä voidaan olla montaa mieltä.
    Alku aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo...
    Mites nuo mallit menee? F4i on kai uusi malli, mutta onko PC35 myös joku mallimerkintä? Onko jossain vuosimallissa tullu jotain oleellista ettei sen vanhempaa kannattais hankkia?

Jenkkiläisellä cebarifoorumilla joku valittaa että tahtoo olla vaikeuksia vaihtaa ykköseltä kakkoselle. Jää kuulemma helposti vapaalle ja sitten tulee huudatettua konetta vapaalla ennenkuin huomaa yrittää vaihtoa uudestaan. Tuollanen vois olla ilkeä jos tapahtuu kun risteyksestä lähtee kaartamaan. Siinä voi päästä konttaamaan kun veto loppuu yhtäkkiä. Vaikutti että monella muullakin oli ollut sama ongelma kunnes oli tottunut vaihtamaan voimakkaasti. Onko teillä vastaavasta kokemuksia?

Jossain näin myynnissä vaihdevipumodeja joilla saa vaihdekaavion käännettyä ylösalaisin. Mikä pointti siinä on? Millaisessa käytössä sellanen on hyvä, vai onko se ihan vaan erikoisuus josta jotkut sattuu tykkäämään.
    - Pessimismi on turhaa. Ei se auta kuitenkaan! -

Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -01
    Ex. Yamaha FZ6-S Fazer -04
    Tuolta löytyy juttua noista malleista. http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....+and+f4

Nuo käännetyt vaihdekaaviot on enemmän ratalettujen hommia. Helpottaa ja nopeuttaa vaihtamista, kun mennään isoa kovaa.
    I reject your reality and substitute my own.
    -Adam John Savage
    Itse ajelin uudella 04 mallilla viime kesänä pari kuukautta. Koeajoin sitten 05 R1:n ja sen jälkeen kusiainen tuntui kyllä harvinaisen nuhaiselta. Jopa siinä määrin että oli pakko vaihtaa.

Anyways, muutama kriittinen sananen kyseisesti pyörästä. Ainakin mun yksilössä kahvat tärisivät hieman häiritsevästi tietyllä kierrosalueella.

Toinen juttu oli kate. Se pleksi ohjasi ainakin mulla (178cm) ilmavirran suoraan kypärään ja aiheutti erittäin ärsyttävän turbulenssin joka tempoi päätä joka suuntaan kun vauhtia oli +140km/h. Esim. uudessa R1:ssä ja kilo gixxerissä samaa ongelmaa ei ole.

Kolmas asia oli melko korkea istuinkorkeus. Pyörässä istutaan selvästi korkeammalla kuin R1/gsx-r joissa jalat ylettää paremmin maahan. Kyllä itselläni yletti cebarissakin jalkapohjat maahan mutta ei se herkkua ollut silti siirrellä pyörää parkkiksella.

Muilta osin tykkäsin kyllä, laadukkaan tuntuinen laite sinänsä ja ihan suositeltava moottorinsa puolesta aloittelijalle.

Sinänsä outoa minusta, että tätä pyörää pidetään jotenkin erityisen hyvänä reissaamiseen. Kyllä itse ajelen pitkääkin matkaa paljon mieluummin rykkösellä tai gixxerillä ajoasennon ja katteidenkin puolesta. Eikä puudu kädet kun sitä perhanan kahvavärinää ei esiinny. Saattoi tosin olla yksilövikakin mun pyörässä.
    .
    Lainaa (pr0gram @ Huhti. 01 2006,10:53) kirjoitti
    Itse ajelin uudella 04 mallilla viime kesänä pari kuukautta. Koeajoin sitten 05 R1:n ja sen jälkeen kusiainen tuntui kyllä harvinaisen nuhaiselta. Jopa siinä määrin että oli pakko vaihtaa.

Anyways, muutama kriittinen sananen kyseisesti pyörästä. Ainakin mun yksilössä kahvat tärisivät hieman häiritsevästi tietyllä kierrosalueella.

Toinen juttu oli kate. Se pleksi ohjasi ainakin mulla (178cm) ilmavirran suoraan kypärään ja aiheutti erittäin ärsyttävän turbulenssin joka tempoi päätä joka suuntaan kun vauhtia oli +140km/h. Esim. uudessa R1:ssä ja kilo gixxerissä samaa ongelmaa ei ole.

Kolmas asia oli melko korkea istuinkorkeus. Pyörässä istutaan selvästi korkeammalla kuin R1/gsx-r joissa jalat ylettää paremmin maahan. Kyllä itselläni yletti cebarissakin jalkapohjat maahan mutta ei se herkkua ollut silti siirrellä pyörää parkkiksella.

Muilta osin tykkäsin kyllä, laadukkaan tuntuinen laite sinänsä ja ihan suositeltava moottorinsa puolesta aloittelijalle.

Sinänsä outoa minusta, että tätä pyörää pidetään jotenkin erityisen hyvänä reissaamiseen. Kyllä itse ajelen pitkääkin matkaa paljon mieluummin rykkösellä tai gixxerillä ajoasennon ja katteidenkin puolesta. Eikä puudu kädet kun sitä perhanan kahvavärinää ei esiinny. Saattoi tosin olla yksilövikakin mun pyörässä.
    Mun kypärän häiritsevät turbulenssit hävisi samalla kun vaihdoin Arain!!

Lainaa (hannuman @ Huhti. 01 2006,11:18) kirjoitti
    Lainaa (pr0gram @ Huhti. 01 2006,10:53) kirjoitti

Mun kypärän häiritsevät turbulenssit hävisi samalla kun vaihdoin Arain!!
    Sulla saattoi olla aikaisemmin sellainen kypärä, että se aiheutti jo itsessään turbulenssia/tempoilua ja pahensi tilannetta. Itselläni Shoein xr-1000 eikä muilla pyörillä ole ollut samaa ongelmaa.

Voihan se toki olla, että Arai on vielä niin paljon parempi että se neutraloi koko ongelman cebarissa.

.
    hei muistaaks kukaa yhtää kui paljo 600 cbr maksoi joskus vuonna 91-95? et vois pikkasen vertaila niitä tämänpäivän cebareiden hintoihin iha mielenkiinnon vuoksi.

koska tuntuu vaan siltä ettei ne monella tonnilla voi heittää ees mummon markoissakaan koska esim uus pakasta vedetty cbr 600f maksaa pikkasta alta 13000€ riippuen jälleenmyyjästä.

mutta ohanne tietenki kehittyneet älyttömästi 10-14vuojen aikana ulkoisesti sekä tekniikan osalta.
    Itselläni on Honda Cbr 600F (PC-25) -95vm. Todella näppärästi käsiteltävä se kyllä on. Mun pituus vain ei ole ideaali sen liikkuttamiseen parkkipaikalla (esim taaksepäin) kun pituutta on kertynyt vain vähän toista metriä eli 172, jolloin maahan on vain varvaskosketus *. Viisi senttiä kun ois pyörä matalampi niin ei sitäkään ongelmaa ois (tai viis senttiä enemmän pituutta *).

Laatikko vaihtaa ongelmitta ja tehoja on riittävästi yksikseen ajella ja ohitella. Väännön puute jos alkaa vaivaamaan * niin silloin täytyy kasvattaa kuutiotilavuutta tai ottaa kyytiin alle 50 kiloinen emäntä *.

Itse en ainakaan voi pyörääni moittia mistään (vielä(kään)).
    If you go, go with Honda *
    1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
    Left Hand Path
    Lainaa (InFlames @ Huhti. 10 2006,02:59) kirjoitti
    pituutta on kertynyt vain vähän toista metriä eli 172, jolloin maahan on vain varvaskosketus
    Sähän oot tavallista pitempi kaveri, täällä 165 cm, ja hyvinhän mä pyöritän pyörää kun pyörää, kuten kaikki tietää * Itellä siis ollu kanssa Pc25 Cebari -94
    Suzuki Gsx-r 750 -08
    Honda Cbr 600 RR -04
    Honda Cbr 600 F - 94
  28.  
    Lainaa kirjoitti
    pituutta on kertynyt vain vähän toista metriä eli 172, jolloin maahan on vain varvaskosketus
    Ite oon sua vielä jokuset sentit lyhyempi ja kyllä ihan kantapäätkin napsahtaa sopivasti tonttiin omalla -92 pc25:sella.
    Esa Turunen