Enemmän vastusta meinaa vähemmän läpimenevää virtaa ja nopeampaa vilkkureleen napsetta. Eli 21W lampun vastus on 12V^2/21w = 6.9 ohmia.(uslegi @ Touko. 16 2010,16:02) kirjoitti
7,5 ohmin vastukset pitäisi olla kyllä aika lähellä, mutta niitä siis tarvitaan kaksi, yhdellä noin 3,5 ohmin vastuksella kuorma ja siis myös releen katkomisnopeus tulee lähelle vakiota.
(uslegi @ Touko. 16 2010,16:02) kirjoitti
Löytyy niitä "digitaalisia" releitä, vaikkapa Motoplazalta - käy suoraan.
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Vastusongelma taisi ratketa releellä?(uslegi @ Touko. 16 2010,16:02) kirjoitti
![]()
Honda Valkyrie SuperCharged
Juu. Kaikki kunnossa. Kiitokset releestä, nopea toimitus ja vielä sunnuntaina. Sunnuntailisät kuitataan terassilla.(imohtep @ Touko. 16 2010,20:19) kirjoitti
WOE HELEWETTILÄENEN KUITENNII *
Nyt pittee hommoo vähintäennii syttypyöörä tae
jonniillaene ATR *.
Käw nimittäennii eilenniin-nii jotta tuotajjatuotajjatuotajja
Corollan pölykapsel män ohiii *.
......ja wiel alaamäjes *.
Ei auttana Akrapoowikit, ei Josiimuraan kepiit.... *.
Kyllä siin immeine ittensä pieneks tuns *.
Tämä tarina on tosi *.
.....ja vakavistakin asioista voi vitsailla *.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Edelliseen vielä *.
ATR:hän on " Angst Time Retarder"........
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
No..kaverit hei... ei tässä mitään vittuilua *.
Kävi nimittäin ihan oikeasti niin, että taajaman alamäessä
pölykapseli veti vasenta kaistaa ohi *.
Oli näköjään irronnut takavasemmalla ajaneesta Corollasta *.
Mitään en mahtanut..... kun meinasin tukehtua nauruun *.
Kävi tosin kaverillekin aikanaan niin, että se katteli
autonsa sivulasista...... kato wittu *, jonkun fillari
menee ohi.... *. Sitten rysähti vasen takakulma
tonttiin...... oli nimittäin oma takafillari *.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
...ei ssaaattannnahh mikä corollah...
Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
Mistä olette 4 asteen syttypyöränne hankkineet? Justbandits myy eioota (ainakin tällä hetkellä)...
Entä myykö joku lafka pelkkiä pakoputken 4-1 alkukäyrää, jos ei halua vaihtaa sliparia?
Suzuki GSX 1400 '06
ex. Yamaha TDM 900 '02
Itsellä ei tota 4 asteista syttypyörää ole, kun on GiPro ATRE.(Tsuku @ Touko. 28 2010,06:41) kirjoitti
Niitähän ei saa yhtäaikaa käyttää, olin lukevinani Englannin poikien sivuilta...
Toisaalta, olikohan JustBandits-sivuilta noita saatavilla.
Sliparikysymystä en ihan tajunnut>jos vaihtaa vain 4-1 putkiston, niin eikö pönttö ala ahistamaan, jos ei halua sitä vaihtaa?
Käsitinkö oikein?![]()
Honda Valkyrie SuperCharged
Jeps, itselläkin on jo TRE, mutta väittävät syttypyörän olevan parempi.(imohtep @ Touko. 28 2010,06:59) kirjoitti
Slipari on jo vaihdettu, ei siis ole alkuperäinen. Olin mielestäni lukevinani, että joku olisi myynyt pelkkää avarampaa etuosaa, mutta kuka ja missä?
Suzuki GSX 1400 '06
ex. Yamaha TDM 900 '02
Uusiahan löytyy Googlettamalla.(Tsuku @ Touko. 28 2010,07:02) kirjoitti
Mikä TRE sulla? Niissäkin eroja...
Honda Valkyrie SuperCharged
Mulla olisi ylimääräinen Nikko Racing merkkinen alkukäyrästö, jos joku haluaa askarrella avaramman putkiston. Mulla oli tuossa kiinni GSXR-1000:n vaimennin. Vaimentimelle menevästä putkesta on katkaistu pätkä, mutta se pätkä taitaa olla tallessa vielä.
Vaimentimen ajattelin pitää itsellä, jos tarttee akran äänet saada alemmalle tasolle. Laippa pitäisi tehdä tuollekin...
-Jarno
Tuotanoin..
Mahtaisiko jollain olla heittää tiskiin pahveja peräkkäisistä vedoista (samat rullat,samat olosuhteet) esim. seuraavista
"paketeista":
Stanu 1402
Kokoputkisto (esim. Akra/Yoshi) säädettynä
Kokoputkisto + joku TRE / syttypyörä... ja säädettynä
Perstuntuma on aina tärkeä, siitä on turha keskustella *.
Usein on kuitenkin niin, että ihan mureanpehmeän tuntuman
antava pata piirtääkin ylivoimaisesti parhaat käyrät *.
On tietysti itse valittava, hakeeko todellista suorituskyvyn
parannusta, vai onko potku perseeseen "se juttu" siitä
huolimatta, että peli ei ehkä ole kaikkein nöyrimmästä ja tehokkaimmasta päästä.
Puuhastelulla on samoin erittäin terapeuttinen vaikutus, eikä
siitä ole mitään pahaa sanottavaa.
Eli.... keskenään vertailukelpoista dataa pöytään... pliis *.
Ainoa tapa tämän saamiseksi... ja todellista pohjaa aiheen keskustelulle... on siis ihmetellä peräkkäisiä vetoja samassa paikassa samoilla rullilla, piste.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Hei mulla olisi gsx1400 tavaraa tallissa pölyttymässä, jos jotaku kiinnostaa niin tuolta yhteystiedot. Tarjota saa koko läjästä!
Linkki
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
Muistaako kukaan, missä oli juttua GSX 1400 ilmaboxin letkun tulppamisesta?
Ei näitä pirukaan jaksa ja ehdi kahlata ja haulla ei natsannut...
Honda Valkyrie SuperCharged
Uppia...(imohtep @ Kesä. 06 2010,09:21) kirjoitti
Honda Valkyrie SuperCharged
TRE ideahan ei ole tuoda voimaa lisää vaan poistaa alakierroksien teho rajoittimet , mitkä on tehty vaan pehmentämään ajettavuutta .(BadToThe Bone @ Touko. 29 2010,11:08) kirjoitti
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Eikös nämä nyt ole moneen kertaan käyty läpi. Otetaan nyt vaikka tuollainen Dynojetin 250i penkki, niin näyttää about seuraavia lukuja. Toki pyöräkohtaisia eroja on.(Sika-nauta @ Kesä. 06 2010,21:45) kirjoitti
Stanu 1402:
- Vakiosta n. 100hp renkaalle.
Stanu + slipari säädettynä:
- n. 110hp renkaalle
Kokoputkisto säädettynä:
- n. 120hp renkaalle.
Kokoputkisto + joku TRE / syttypyörä... ja säädettynä:
- n. 120hp renkaalle, näillä sytkähommilla ei oikeastaan vaikutusta tehoon
Kokoputkisto (Akra tai Yoshi), Yoshin ST1 nokat säädettynä:
- n. 130hp renkaalle
Ja kyllä näitä on niin moni vuosien varrella mittaillut, ettei tuota nyt sen kummemmin enää tarvitse ihmetellä..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Alakierroksillakaan ei ole tehorajoittimia. TRE herkistää hiukan osakaasua, täydellä kaasulla ei ole millään kierroksilla/vaihteilla mitään eroa.(Sika-nauta @ Kesä. 06 2010,21:45) kirjoitti
http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htmkirjoitti
Eli se aikaistaa hiukan sytkää puoleen kaasuun asti (huijaamalla, että on koko ajan 5. vaihde päällä), ei mitään muuta.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Esim. GiPro ATRE:ssa saa valita esiasennettuja vaihdekarttoja.(Tylyttäjä @ Kesä. 07 2010,07:25) kirjoitti
Itse käytän 4:sen ja 6:sen karttoja, joilla on eroa.
Eka räväkämpi ja toka rauhallisempi.
Eikös 1,4:sessa ole tehot säädetty pienemmille 1., 2. ja oliko vielä kolmosellakin (joku väitti) luistelun ja keulimisen vähentämiseksi ja
nuo TRE-laitteet juuri niitä purkavat huijaamalla boxia luulemaan toisen vaihteen olevan päällä *
Edit: PS. Vedetäänhän dynoissakin 4-vaihteella tehomittauksia...
Honda Valkyrie SuperCharged
Uppia2...(imohtep @ Kesä. 06 2010,21:11) kirjoitti
Honda Valkyrie SuperCharged
JUURI NÄIN * *.
Ei siis lähtökohtaisesti "mitään uutta auringon alla".
Sillehän ei kukaan mahda mitään, että nämä
"ihmeet" joita jatkuvasti tapahtuu siellä täällä *,
eli että 1400:nen ei tarvii muuta viriä kuin syttypyörän.
Sen jälkeen on suurimpana murheena että hytti
tahtoo karata väkisin pystyyn vielä *kolmosella ihan pelkällä
kaasulla *.
Näyttää nimittäin siltä, että kun noita pelejä nyt tuli
"loppuunmyynnin" yhteydessä kiitettävästi ajoon, alkaa
ns. "kloppiosasto" kiinnostumaan niistä kun ne lähtevät kiertoon.
Nämä "vanhat verevät rouvat", joita ei enää tehdä, ovat
arvokas osa katoavaa kansanperinnettä ja ansaitsevat
arvoisensa kohtelun *.
No... tämähän nyt meni tunteelliseksi..* * *
.
Siis: Mukava kun joku foorumin aiheen kantajoukosta
* * * vaihteeksi taas kerran listaa ASIAA pöytään
nuorison sivistämiseksi.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Ei tuu lisää tehoa millään vaihteella. Eikä tuo TRE muutenkaan mitään ihmeitä tee, herkistää vähän osakaasua. TRE aikaistaa hiukan sytkää osakaasulla (1-4 vaihteilla puoleen kaasuun asti), ei muuta.(imohtep @ Kesä. 07 2010,07:48) kirjoitti
Eipä tuo GSX luistele tai keuli vakiona millään vaihteella, varsinkaan vahingossaVakiona on kovin laiskanpulskea peruspyörä. Vähän laitettunakaan ei voida puhua varsinaisesta raketista.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Täysin samaan mieltä.(Tylyttäjä @ Kesä. 07 2010,08:24) kirjoitti
Lähinnä siteerasin myyntimiesten puheita, miksi TRE olisi aivan
välttämätön heidän mielestä.
Juuri tästä syystä itsekkin ihmettelen, miksi yleensä on säädetty
"laiskemmaksi" kyseisillä vaihteilla?
Siitä TRE:n ihmeitä tekevästä vaikutuksesta>kyllä eron huomaa
ainakin, jos jotain muutakin väsätty..
Tosin en ole ajanut syttyajotuslevyllä muutettua pyörää, mutta kuitenkin kai vaikutus sama tai jopa parempi.
Mene ja tiedä.
Yhtäaikaahan noita nähtävästi ei suositella tunkemaan samaan laitteeseen...
Honda Valkyrie SuperCharged
Tämähän se moisen keksinnön perusidea onkin... ja
varsin hyvin tuotannossa saatu toteutettuakin *.
Että kun "kiipeää selkään", niin saa juurevat, hieman laiskanpulskeat kyydit.... ja on mistä pitää kunnolla kiinni *. . * *
.
Turha se on "ehtoisasta emännästä" mitään "fitnesjuttaa"
alkaa leipomaan *.
No hoh-hoh....
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Tulipas käytyä dynossa. Täysin vakiona mitattu (saman firman toimesta) 109hv takapyörältä ja 13*Nm. Nyt mittaushetkellä kiinni Delkevicin slipari (ilman killeriä) ja PC3 säädettynä. Tehonlisäystä tässä ei varsinaisesti lähdetty hakemaan, vaan sulavampaa kaasuvastetta ja mukavempaa kaupunkiajoa, siinä mielestäni onnistuttiin hyvin. Ei se vieläkään ihan täydellinen ole, mutta paljon parempi kuitenkin. Tuosta nytkähdyksestä kun päästää kaasun ruiskupyörässä ei taida päästä ihan helpolla kokonaan eroon... Bonuksena tuota vääntöä näytti tulleen mukavasti lisää ja samaa sanoo persdynokin. Homman teki Prätkäpaja ja ainakin tämän ensikäynnin perusteella voin suositella heitä.
![]()
Suzuki GSX 1400 '06
ex. Yamaha TDM 900 '02
Paljon ottivat PC:n säädöstä ja dynosta?(Tsuku @ Kesä. 08 2010,12:12) kirjoitti
Edit: Onko sulla karttaa laittaa jakoon?
Honda Valkyrie SuperCharged
Hinta oli 250. Ei halvin muttei kalleinkaan kun vähän kyselin. Monessa paikassa puhuttiin viikkojen jonosta, tuonne pääsi hyvinkin nopeasti.
Ei ole karttaa, tähän hätään. Täytyy ladata se koneelle jossain vaiheessa. Hyvähän se on kuitenkin teettää omaan pyörään...
Suzuki GSX 1400 '06
ex. Yamaha TDM 900 '02
Olisinkin verrannut sitä omaan...(Tsuku @ Kesä. 09 2010,16:36) kirjoitti
Jos halua riittää, niin laita yv:nä vaikka.
Honda Valkyrie SuperCharged