voipi olla just noin musta vaan aika alhaista todeta tollaista väännön tai tehon suhteen jos se on konees takiksen arvot ne on jotka määrääsanoo tyhmä *
![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Missäköhän hinnoissa liikkuu käytetty akrapovic supersport full putkisto hiilaripöntöl uusi siin muistaakseni karvan alle 1000 putkisto siisti lommoton kuten vaimennin siisti naarmuton siin 15.000km kii olleena vaik mitäs ne kilsat sitä pahenna osaako kukaan sanoa tollaiselle hinta arviota
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Katselin tuossa joku aika sitten Akran hiilari tuplaputkistoa (Busasta).
Niillä oli hintaa 500e ihan siistit eikä naarmuiset.
Meinasin ottaa sliparit omaan pyörään mutta en ole päässyt kokeilemaan missään busan slipari putkia vaikka orginaalit 1400:seen.
Meneeköhänprojekti jatkuu koska busan tupla slipareita on enempi tarjolla
![]()
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
millaista levyä pitää ostaa kiikutettavaksi laserleikkaukseen jotta se kestäisi jarrulevynä ?![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Käsittääkseni joka levynvalmistajalla hieman salaista tietoa toi koostumus. Enkä usko että on helposti ostettavissa ihan levytavarana kun vaatii mm. aika tarkan karkasun ja taitavat osa olla takomalla tehtyja. Oikaiskaa fiksummat jos olen väärässä.(gsx1400 @ Syys. 04 2006,17:32) kirjoitti
Kyllähän noita tehdään paljon. B-foorumilla on linkkejä ja puhetta noista enenpikin mistä niitä voi tilata tai teettää.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Kiitos vinkistäsi![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Tuossa tuommoinen heppu tekee kaikenlaisia levyjä ja telineitä mopoihin.
http://www.bomber.fi/modules....t=30102
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Tämä ei ehkä liity suoranaisesti tähän treadiin, mutta kysyn kuitenkin...eli minkälainen venojen säätö GSX1.4 on? Ei varmaan ruuvi-mutteri kuten banditissa...?
nm. ko pärrästä kiinnostunut
Siinä on sellainen säätö , jotta tarvitsee säätää vasta 72tkm kohdalla, jos sittenkään! Toisin kuin tietyissä merkeissä vaihdetaan koko venttiilit jo 40tkm kohdalla! Välykset tarkastetaan aina 24tkm välein ja palasäätöhän siellä on !![]()
Ei se ulkonäkö vaan se todellinen voima!
Hehee! Viiskymppisten menopeli! Taidan olla sakin kuopus, 28 vuotta. Pelit ostetaan silloin kun "likvititeetti" antaa periksi *(Rock OLA @ Heinä. 29 2006,14:35) kirjoitti
Täytyy varmaan katu-uskottavuuden takia hankkia Goren alle tämmöinen kaljamaha.Aitoa rakennetaan mut työt häiritsee harrastuksia *
Jan(ne)
- GSX 1400 -
Kyl sinäkin aika "pappa" olet jo(kupla69 @ Syys. 28 2006,10:02) kirjoitti
![]()
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
No niin,aikaa on kulunut, joko joku on avannnnut k4 tai k5 vaimentimet ja tutkinut mitä niissä todellisuudessa on sisältönä, ja miten kootuna.Jaa..aikaisemmin täällä joku suunniteli leikkausta ko.änkkärille,itsellä toi k5 niin se tietty kiinostais..Niin ja sit vielä se ns."KATALYSAATTORI" kuristaako se minkäverran onko tietoo?Sen saasteita poistavasta vaikutuksesta varmaan vois keskustella,taitaa olla aika turha.Kaiken tämän paskanjauhannan tarkoituksena olsisiiis tiedustella,voiko alkuperäistä vaimenninta muokkaamalla parantaa koneen hengitystä.EI, en halua asentaa pyörääni mitään Akran tai Yoshin salaojaputkia.Pahoittelen raskasta ja huonosti jäsenneltyä tekstiä![]()
Keväällä temmelsin putkistoasian kanssa ja en kans saanu selville helppoo tapaa avartaa omia huiluja joten jätin ne tallin nurkkaan. Katalysaattorin poisto kävi kans mielessä mutta se olis teettäny pajon putkihommaa koska on koneen alla kollektorissa eikä vaimentimissa kuten olin kuvitellu.(rupi @ Syys. 30 2006,10:46) kirjoitti
Eipä noita putkia saa oikein mitenkään modattua.
Putket kun on hitsattu ulostulo päästä aika kovasti.
Etsin kuvan aukaistusta putkista kunhan löydän sen uudelleen.
Yammusssa xjr on tehty putkistoon "kuristus"holkkit mutta suitsa on tehnyt kerralla kokonaiset röörit mitä ei saa auki
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Onkohan tota kuvaa jossain netissä,vai kenties yksityis albumin piilossa.(Sika-nauta @ Loka. 02 2006,11:48) kirjoitti
Itse linkki sivuille >>Spädäriä täsä<<
Paha sanoa mitäs siinä oikein touhutaan saksaksi kun toi kieli on tuttua lähinnä germaani aikuis viihteestä.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Kiiti,joopa näyttäis että alkuperäinen pakorööri on tulpattu,sitten reikäsahalla porattu alkuperäinen putkennatsa pois,siihen sitten teetetty isompi putkennatsa ja laippa josta koko komeus kiinnitetään.Kyllähän aukon koko tossa suurenee kohtuupaljon,tiedä sitten vaikuttaako muuhun kuin ääneen.(Sika-nauta @ Loka. 08 2006,11:06) kirjoitti
Onko kukaan jatkanut etulokasuojaa? Hommasin Stormilta semmoisen jatkeen ja nyt se tarttis maalata saman väriseksi (sininen). Onko ehdotuksia että mistä maalia hankkii, vai menenkö lokasuoja kainalossa maalikauppaan.![]()
Suzuki Gs 125 -84
GSF 600S -97
GSF 1200S -97
GSX 1400 -06
Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
Jättäisin mustaksi(gsf1157 @ Loka. 11 2006,20:15) kirjoitti
Jos sen maalaa niin se ei "häviä" renkaan väriin ja muotoihin....
Aattelin vaan.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Ensiksi pyydän anteeksi *koska aiheesta varmaan puhuttu mut nyt 4 päivän rännin jälkeen ei pää kestä etsiä mit ja mieli janoaa tietoa *
...k5 gsx1400 sopiiko 200n pyöriin ok takana vakkarihan on 190 mopos kii plugin hugger mut senhän saa helpol korottuman jos se siihen kannaa kellä kyseises mopos vakkarivanteel 200nen tai isompi kui toimii ..iso on kaunista sanoo mies ja silittää litrasta whisky lekaa *
![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Kyllä 200:n menee vanteelle ongelmitta ja on massiivisen näkönen.Ajo-ominaisuudet ei ainakaan parantuneet varsinkaan mutkateillä.Avonia on kokeiltu.
Menee alle muitta mutkitta. Eikös muutenkin 190 ja 200 gummit mene samalle vanteelle.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
katsokaas www.mab-power.de ketkä haluaa komeita tuplahormia 1400 gsx n vai onko mul vain huono maku itsel![]()
![]()
http://www.mab-power.de/suzuki.....Uid]=33
![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Tuolleen jos ne on ylhäällä ei tulisi Kawa Z näköä liikaa.
Mutta olis ne lyhyet tupla putketkin hyvän näköiset jalkatappien takana.
>>> laserin versio<<<
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
juu KUNINGAS Suzukia *ei saa koskaan viritel mitenkään viittaamaan kwaakkuun *
se olisi paha paha virhe
![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Vastaus talven ahdistukseen. Remmiahdettu GSX 1400
http://www.youtube.com/watch?v....search=
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Kyllä nyt sydäntä lämmittää. Taskussa allekirjoitettu kauppakirja ja varausmaksu maksettu GSX1400 K7:sta. Mustasta sellaisesta.
Liityn siis täten maailman hienoimman moottoripyörän omistajakaartiin ja viitaten aikaisemmin keskusteltuun, ikää on kokonaiset 24v. Taidan siis jopa olla se virallinen juniori täällä.![]()
"Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"
"Ei se ole vika, se on ominaisuus"
Spagettihirviö 800i.e