Sivu: 6 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 1802:sta
  1. #151
    Tuossa Suzuki Talkissa on puhetta 1000 gigsun flektistä.

    Itse olen liikenne valoissa yrittänyt katsella varsinkin kaupungissa ajellessa gsx14:än flektiä mutta kertaakaan en sitä ole nähnyt pyörivän.
    Mutta eipä ole kyllä mittariakaan mistä näkisi lämpöjäkään.

    Onko se lämpötila sensori mikä on oikealla sytty pyörän alla eteenpäin napaisuus.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  2. #152
    nostaa sopivasti meinaan noihin korotuspaloihin palatakseni...ajo-ominaisuudet muuttuivat paremmaksi (herkemmäksi) eikä se asento hirveästi muuttunut...juuri sopivasti. ajattelin vielä laskea etupäätä sen 1,5-1,8 cm alemmaksi.

    painotan edelleen----ulkonäkö muuttui aika paljon
  3. #153
    Lainaa (Sika-nauta @ Kesä. 22 2006,11:24) kirjoitti
    Tuossa Suzuki Talkissa on puhetta 1000 gigsun flektistä.

    Itse olen liikenne valoissa yrittänyt katsella varsinkin kaupungissa ajellessa gsx14:än flektiä mutta kertaakaan en sitä ole nähnyt pyörivän.
    Mutta eipä ole kyllä mittariakaan mistä näkisi lämpöjäkään.

    Onko se lämpötila sensori mikä on oikealla sytty pyörän alla eteenpäin napaisuus.
    Itsellä oli öljyntäyttökorkin paikalla semmonen lämpömittari (nyt siin on koristehuohotin) ja ei se koskaan ole oikeastaan yli 90 näyttänyt vaikka kuinka kuumalla on kaupungissa ajellut. Mutta voishan sitä testata tuolla mittarilla koska ne flektit lähtee pyörimään, käyttää vaan paikallaan pyörää. Mittaria saa Louisilta 29.90€, on ihan mageen näköinen. Louis jälleenmyyjä
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  4. #154
    UGH!! * Gsx1400s flekti? eikö toi ole ihan öljylauhdutteinen jossa ns lauduttajana toimii ilmavirta/ajoviima ?
    Ps: antaa luvan nauraa , en vain ole tos mopottimessani flektiä huomannut vai tai noh kaiketi sokea olen

    - Painuu sit kaa tilaamaan korokepaloja...jos 200% muuttu paremmax näkö ....nam nam uskoo suur gurun suurii sanoja * -
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  5. #155
    Lainaa (gsx1400 @ Kesä. 22 2006,12:09) kirjoitti
    UGH!! * Gsx1400s flekti? eikö toi ole ihan öljylauhdutteinen jossa ns lauduttajana toimii ilmavirta/ajoviima ?
    Ps: antaa luvan nauraa , en vain ole tos mopottimessani flektiä huomannut vai tai noh kaiketi sokea olen

    - Painuu sit kaa tilaamaan korokepaloja...jos 200% muuttu paremmax näkö ....nam nam uskoo suur gurun suurii sanoja * -
    Moi, kyllä GSX 1400:ssa on flekti, katopa luhduttimen yläpuoleen keskelle.... melkeinpä voisi sanoa että piilossa on , mutta on kuitenkin ja pakolliset Juhannukset kaikille, pysytään pystyssä sekä hengissä.
  6. #156
    Tattis taas selkis toikin, tosin eipä oot tullut sen kummemmin katseltua siihen saakka vain ajoa kun alkaa piiputtaan ja katselua sen jälkeen vasta ja senkin katselun suorittaa mun tapauksessa joku muu itse olen peukalo keskel kämmentä *
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  7. #157
    Tuli hankittua uusi musta gsx 1400 mahtava peli ajella vääntöä
    riittää.Mutta yksi pikku asia häiritsee ajamista joten kysyisin kokeneemilta. Kun jarruttaa moottorilla ja avaa kaasun uudelleen tapahtuu nykäisy ikään kuin kaasussa olisi lyhyt on/off ilmiö.Onko kyseinen ilmiö ominaisuus (huollon mukaan on) vai onko säätö homma.
  8. #158
    Onneksi olkoon ! Mielestäni säätö helpottaa ja ittelläni oli myös vaijerit huomattavan löysällä.
  9. #159
    Aapuva korotus paloja haluan mutta kuinka korkeet? 35 vai 50 mm keskiseisonta tuki kaiketi jää toimettomaks jo 35mm korokkeella kuinkas onko kukaan koittanu noita korkeempia toimiiko enää sivu jalkakaan vai tartteeko pyörätelineen
  10. #160
    Itse voin puhua vain noiden 35mm korotusten puolesta. 50mm kuulostaa kyllä aika rajulta jo. Voi alkaa ketjut kahnaamaan takahaarukkaan ym.
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  11. #161
    Lainaa (hexi728 @ Kesä. 24 2006,10:32) kirjoitti
    Tuli hankittua uusi musta gsx 1400 mahtava peli ajella vääntöä
    riittää.Mutta yksi pikku asia häiritsee ajamista joten kysyisin kokeneemilta. Kun jarruttaa moottorilla ja avaa kaasun uudelleen tapahtuu nykäisy ikään kuin kaasussa olisi lyhyt on/off ilmiö.Onko kyseinen ilmiö ominaisuus (huollon mukaan on) vai onko säätö homma.
    Voisikohan tuo ilmiö johtua osittain kytkimestä? ==> tässähän on jokin kiilasysteemi joka kiristää levyjä tiukemmalle kun vedättää... (vai olikohan tämä nyt sitten vaan jussinjälkeisiä harhoja??) hik...
  12. #162
    Korotuspaloista voin itse sanoa että n.30mm palat nostaa jo paljon. Itse olen 182cm pitkä ja nyt joutuu/pääsee varpailla seisomaan pitäessä pyörää pystyssä istuessa penkillä. 50mm palat tuovat varmasti myös muitakin ongelmia kuten edellä mainittiin.
  13. #163
    Missä lukemissa on polttoaineenkulutus pyörinyt? Ite en ole vielä kerenny tankillista ajamaan, sain pyörän juuri ennen juhannusta. Vääntöä tosiaan riittää .
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

    Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  14. #164
    Lainaa (gsf1157 @ Kesä. 26 2006,23:19) kirjoitti
    Missä lukemissa on polttoaineenkulutus pyörinyt?
    Siinä 6 litran nurkilla se on pyörinyt, mitään tarkempaa ja pitkäaikaista seurantaa en ole tehnyt.
  15. #165
    Aika tarkkaan 6 litraa menee, eli 300km pääsee tankillisella
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  16. #166
    Kuulin tässä yks päivä huhuja että GSX:n orkkis syttypyörää pystyis säätämään (sytkäennakkoa). Onks kukaan koeillu? miten toimii? miten se säädetään? Meinaan vaa ettei turhaa menis ostamaan uutta 4 asteista palikkaa...
    Suzuki GSX 1400
  17. #167
    Kellään muilla moista ..olin hiljan n 200km takaperin 12tkm huollos ..huoltomies laittoi motulia koneeseen kun ennen castrolia ollut sanoi ei mit eroa .. samaan malliin ajellut pappas tyyliin * mutta nyt kun ajoin kotiin töistä ni venat alkoi pitää sellaista ääntä että ei mitään rajaa kun antaa kierroksia *2000-4000 väliin ni sen kuulee ilman kuulosteluakin * (en ole tietäjä enkä varma mut tuntuu et oikealla puolella kuulostellen kolaa pahasti tai ei kolaa naputtaa ei oo moista ollut enkä oo revitellyt tai leikkinyt kummemmin ...) voiko toi muka olla öljyn vika ja jos ei tai on ni kattaako takuu jos venat alkaa kolaa eli meneekö liikkeen piikkiin vai kaivanko kuvetta ja tilaan ylitöitä ... että alko ketuttaan just kun tulee eng matsi telkusta ja on 14 pitkää kylmäs kettujen kettu ...
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  18. #168
    tuohon osaa mitään sanoa, mutta itte vaihdoin 400km sitte delvacin (10w-40) 1400:t koneeseen.
    saapi nähdä räjähtääkö, ainakin vielä pelittää mainiosti.

    öljyistä kun koetin tutkia tietoa mitä löysin, niin tuo vaikutti aikalailla kärkipään ölyltä.
    väännettyhän ko. asiasta on palstalla kun palstalla, muttako oma kone menee talvella viritykseen, niin näkee samalla et mitä delvacci on tehny sisuskaluille.
    eipähän o sitte mutua enää.

    oma kulutus pyöriny siinä 5,7-6,4l/100km.
  19. #169
    Olipa kaunis näky ajelin autol kauppaan ja ohi paukahti musta gsx 1400 tosin ulkomaan kilvillä varustettuna ..siinä oli samanmoiset putket kuin kasavian z 1000 sellaiset kax ohutta päällekkäistä molemminpuolin olikohan kasavian hormit vai saako tuohon isoon suzkaankin samanmoiset joltain valmistajalta * ...sopi ku nenä päähän * ihan alko itsee harmittaan vaik ei siin ääntä lähtenyt mut oli kyl makeet *
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  20. #170
    Lainaa (winstrol @ Heinä. 02 2006,13:20) kirjoitti
    tuohon osaa mitään sanoa, mutta itte vaihdoin 400km sitte delvacin (10w-40) 1400:t koneeseen.
    saapi nähdä räjähtääkö, ainakin vielä pelittää mainiosti.

    öljyistä kun koetin tutkia tietoa mitä löysin, niin tuo vaikutti aikalailla kärkipään ölyltä.
    väännettyhän ko. asiasta on palstalla kun palstalla, muttako oma kone menee talvella viritykseen, niin näkee samalla et mitä delvacci on tehny sisuskaluille.
    eipähän o sitte mutua enää.

    oma kulutus pyöriny siinä 5,7-6,4l/100km.
    Ei ainakaan Delvacilla motti räjähdä Ei muuta kuin kovaa ajoa! Mulla oli Delvacit kahden öljynvaihdon ajan eli n. 10 tkm sisällä ja nyt Nesteen Turbo LXE:t saman verran. Delvacci pelittää ainakin mulla noista kahdesta paremmin. LXE:n kanssa on pientä ongelma kytkimen irroittamisen kanssa. Tosin kun pannu on helvetin kuuma, niin sitten toimii paremmin. Eli olisiko viskositeetiltaan hiukan liian jäykkää tuo LXE - mene ja tiedä...

    Delvacit junttaan moottoriin LXEn tiloille 1.5tkm päästä samalla kun tarkistan venttiilinvälykset. Jos moottori on 70-80 luvun peruja perusrakenteeltaan, niin ei siihen mitään uusia kalliita litkuja tartte laittaa. Kunnon mineraalit vaan mottiin ja * kunnolla *
    Ei enää mopoa alla Gsx1400 lähti uuteen kotiin...
  21. #171
    Delvacin öljyt oli monet öljyn vaihdot I/Ö gsx-R mopossani.
    Siinä huomasi selvästi että Delvacin öljyt toimi parhaiten kytkimellä ja vaihteille.

    Ensi öljyn vaihdossa tulee kyllä myös Delvakit sisään isolohkoon



    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  22. #172
    Aiheen ohi mutta mielenkiintoista Kangasalla vehoniemessä perjantai ehtoona sanoisinko kiitettävä määrä moottoripyöriä eli isolohko suzukeja.
  23. #173
    Lainaa (keppo @ Heinä. 07 2006,23:43) kirjoitti
    Aiheen ohi mutta mielenkiintoista Kangasalla vehoniemessä perjantai ehtoona sanoisinko kiitettävä määrä moottoripyöriä eli isolohko suzukeja.
    Mitäs ne siellä pyörii

    ---Two wheels only--- Lontoolaisessa mopo lehdessä on muuten mielenkiintoinen artikkeli.
    Tämän vuoden Gsx 1400 jää viimeiseksi lajissaan
    Siitä syystä tuli spesiaali yoshi malli markkinoille.
    Suzuki pistää linjat poikki kiristyvien normien takia.

    Sama kohtalo taisi olla Xjr 1300 .Zrx 1200 ja Bandit 1200 mopottimille.
    Ruiskut pitää saada koneisiin että menee Euro III (?) saaste rajoituksien sisälle 07 alussa.

    Pitää mennä lukemaan uudelleen lehti tarkemmin oliko siinä muutakin asiaa.



    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  24. #174
    Lainaa (Sika-nauta @ Heinä. 08 2006,00:39) kirjoitti
    Lainaa (keppo @ Heinä. 07 2006,23:43) kirjoitti
    Aiheen ohi mutta mielenkiintoista Kangasalla vehoniemessä perjantai ehtoona sanoisinko kiitettävä määrä moottoripyöriä eli isolohko suzukeja.
    Mitäs ne siellä pyörii

    ---Two wheels only--- Lontoolaisessa mopo lehdessä on muuten mielenkiintoinen artikkeli.
    Tämän vuoden Gsx 1400 jää viimeiseksi lajissaan
    Siitä syystä tuli spesiaali yoshi malli markkinoille.
    Suzuki pistää linjat poikki kiristyvien normien takia.

    Sama kohtalo taisi olla Xjr 1300 .Zrx 1200 ja Bandit 1200 mopottimille.
    Ruiskut pitää saada koneisiin että menee Euro III (?) saaste rajoituksien sisälle 07 alussa.

    Pitää mennä lukemaan uudelleen lehti tarkemmin oliko siinä muutakin asiaa.
    Ongelma taitaa olla tuossa ilma/öljy jäähdytyksessä, sillä ei päästä normien alle. Luulisi, että markkinoille ilmestyy sitten vastaavia pyöriä muiltakin kuin hondalta vesijäähdytettyinä vastaamaan mielestäni melko suurtakin kysyntää.
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  25. #175
    Nyt kun tämä on jo näköjään aika offtopic koko thread, niin kysäisenpä sellasta että milläs renkailla olette tavanneet ajella GSXillänne?
    Nyt on ollut takana Battalaxin BT020 ja edessä Pirellin MTR23, jäljellä 1,5 mm kummassakin jo 6tkmn jälkeen..ja..ottiatuota...
    Onkos lähinnä matkaa koti- tai ulkomaan kamaralla ajaville tullut jokin THE rengasyhdistelmä vastaan? Vähän vikkelästi on nyt pinnat jo moido.
    Ajotyyliläkin ON tietenkin vaikutusta asiaan...

    Minkäslaisia mielipiteitä löytyisi? Vaihtaahan ne tietenkin pitää pikimmiten mutta mihin?

    Nimim ihan hyvin lipsuilee jo.
    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

    -Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

    -Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
  26. #176
    Metzeler Roadtec Z6 tuntuu ainakin alkuperästen Bridkkestonejen jälkeen hyvältä. Pituus suunnassa ei pito oo mitenkään eritys hyvä mutta kantissa ehdoton ja vaikuttas että toi silee keskikohta on toimiva ratkasu kulumisen kannalta. Sateessa toki saattavat olla liukkaat en oo joutunu tänäkesänä viä toteen.
  27. #177
    Tutkiskelin keskenäni aihetta ja otin keskiarvoisesti eniten kehutut, eli huomenna menee sitten Metzelerin Z6t alle. Kertoilen sitten miten pelaa.
    343 e alta alle kummatkin. Kohtuullista.
    Kiitos vaan neuvoista taas kerran.
    -w-


    edit:typoi taas

    edit2: Nyt ovat alla ja hyvin toimii. Saa vielä varastoraswat hukattua pikeen, niin pääsee mutkittelemaan. Jihula!



    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

    -Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

    -Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
  28. #178
    ei kestä yhtään pitempään ja vaikka kuinka koitti tarkkailla kulutuspintaa oli kumi ylättäin kankailla n.8000km
  29. #179
    Alkuperäinen meni vaihtoon 6 tonnissa, nyt z6:lla ajettu tuo sama 6 tuhatta ja vielä tuolla ajelee jos ei nyt toista mokomaa, mutta uskoisin useampaa tuhatta vielä pärjääväni. Rengasvalmistajan suosittelema 2.9 oon pitänyt painetta.
  30.  
  31. #180
    Laitoin pyörän myyntiin . Taidan olla kyllä vähän huono myyjä kun en oikeen tahtoisi luopua .

    Linkki -->
    Nettimoto



    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
Sivu: 6 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656 ... ViimeinenViimeinen