Sivu: 43 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33414243444553 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1261:stä 1290:een 1802:sta
  1. #1261
    Oisko kellekkään jäänynnä ylimääräistä orkkis etuvaloa??
  2. #1262
    Lainaa (Tsuku @ Huhti. 25 2011,21:27) kirjoitti
    Tosin nyt alkoi keulan keveys häiritä entistä enemmän. Motarilla ei tarvitse kuin vähän heiluttaa rattia niin keula alkaa vispaamaan pelottavasti. Mitäs reseptejä tähän oli, va/small[/URL]
    Delkevicin slipari, video
    Rengastuksella on suuri merkitys britgen renkaat tuntuu alkavan väpättää helposti. Mutta kokeiles mitsun 2ct renkaita eteen rauhottuu ajaminen huomattavasti ja kuluneella renkaallakin voi päästää stongasta irti eikä ala vipottamaan. Säädä myös etu pamput täysin kireelle ja 3tai4 naksua takasin . Muillekkin pyörässä on säädettävät etu ja takaiskarit käyttäkää niitä se autaa huomattavasti. Säätö ohjeet löytyy tarkemmin tämän topikin alkupuolelta.

    Pyörässä on vakiona todella pehmeät customi asetukset
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  3. #1263
    Edellä asiaa useimmille keskivertokuluttajille!

    Tuossa tuli myös esiin eräs merkillisyys johon törmää
    tuon tuostakin ?

    Jos pelissä on "täydet säädöt", tosiaan.... käyttäkää niitä !
    OK, perusvermeet eivät ehkä ole ihan kisatasoa , mutta
    useimmissa "budjettipyörissä" ei käytännössä säädetä
    senkään vertaa kun ei ole edes mistä kääntää.

    Laadukkaassa ja kalliissa erikoisalustassakin on.... edelleen...
    se tilanne, että samat säädöt ei ei toimi "vetohommissa" ja
    rauhallisessa taajamacruisailussa huonoilla pinnoilla.
    Se vaan on sula mahdottomuus..... vaikka laadukkailla
    komponenteilla saadaankin paljon "laajempi toiminta-alue"
    yksillä asetuksilla.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  4. #1264
    Noista jousien säädöistä.

    Oletteko huomanneet että paranis jos säätöjä muuttaa noista alkuperäisistä säädöistä,varsinkin korotuspalojen kanssa ?

    Ja minkälaisissa säädöissä pidätte?
    Eli montako naksausta jäykimmästä ja montako uraa näkyvissä niin etu kuin takapäässä , niin pöllömpikin ymmärtää ...
    GSX1400-07
  5. #1265
    Voihan sitä jotain heittää, mutta mutta.... Mutta on avainsana.

    Jos pidetään lähtökohtana sitä, että ns. perusasetuksista
    kumpaakaan päätä tuskin on tarvetta ainakaan löysätä, mennään seuraavalla periaatteella:

    Mitä enemmän esijännitystä, sitä enemmän vaimennuksia
    (molempiin suuntiin).

    Näistä lähtökohdista ei vakiopalikoilla kovin kummosia
    saada sitten enää aikaiseksi. Pientä parannusta kuitenkin.

    Se on vaan itse vaivauduttava hakemaan noissa varoissa
    "oma paketti" kaikkine muuttujineen kohdalleen.

    Lähtökohtaisesti voi tietenkin ajatella, että esim. korotuspalat
    takana johtavat siihen, että se "pakkaa" jo ennestään
    "löysää" keulaa enemmän.

    Kannattaa oikeasti tuolta topiceista kerrata "säätämisen perusasiat". Ei ne mitään ydinfysiikkaa kaikesta moniulotteisuudestaan huolimatta ole.
    Suurin ongelma on yleensä silkka laiskuus.
    Eli ei vaivauduta yhtään asian eteen.... ei perusteiden suhteen... ei käytännön (johdonmukaisiin) kokeiluihin omien
    lähtökohtien puitteissa.
    Usein myös muutetaan useita tekijöitä randomisti ja yhtäaikaisesti, jolloin hyvin nopeasti hävitetään pohja kaikelta järjestelmälliseltä ja loogiselta toiminnalta.

    PS. Tuolla aiemmin mm. mustahurma ja jytinäpöksy
    antoivat ihan oivia vinkkejä.

    Eikäkön TÖIHIN SIITÄ ! *



    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  6. #1266
    Lainaa (Fantti @ Huhti. 29 2011,10:39) kirjoitti
    Noista jousien säädöistä.

    Oletteko huomanneet että paranis jos säätöjä muuttaa noista alkuperäisistä säädöistä,varsinkin korotuspalojen kanssa ?

    Ja minkälaisissa säädöissä pidätte?
    Eli montako naksausta jäykimmästä ja montako uraa näkyvissä niin etu kuin takapäässä , niin pöllömpikin ymmärtää * ...
    Kuka tykkää mistäkin... Oma mielipide on, että takajouset tappiin (näkyy 5 rengasta), vaimennus 2 ja paluu 3. Noilla asetuksilla on kantavuutta ja perä pysyy tiessä routaheitoissa. Kannattaa kokeilla pienemmillä nopeuksilla taka- ja etupäätä miten pyörä käyttäytyy ääriasetuksilla, siitä on sitten helpompi lähteä säätämään mitä haluaa.

    Ainakin minun kokemuksilla näin pääsääntöisesti perän löysä esijännitys johtaa aliohjaavuuteen ja useimmiten se paljastuu silloin kuin se on jo myöhäistä (tuttu mutka, kovempi vauhti kuin aikaisemmin ja leveäksi menee).

    Keulassa myös jouset suht kireälle, vaimennusta kannattaa kokeilla eri asetuksilla, jos tuntuu, että lyö kynsille => löysätä. Paluuvaimennusta kannattaa tiukata perusasetuksista, niin pyörä ei keuli niin helposti.

    Ratafoorumilla kannattaa vierailla ja siellä on enemmän asiantuntemusta.
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  7. #1267
    Tällaisen linkin löysin näihin säätöihin : http://www.ride-out.com/discus/messages/4/7806.html
    GSX1400-07
  8. #1268
    Lainaa (Thunderpants @ Huhti. 29 2011,17:42) kirjoitti
    Lainaa (Fantti @ Huhti. 29 2011,10:39) kirjoitti
    Noista jousien säädöistä.

    Oletteko huomanneet että paranis jos säätöjä muuttaa noista alkuperäisistä säädöistä,varsinkin korotuspalojen kanssa ?

    Ja minkälaisissa säädöissä pidätte?
    Eli montako naksausta jäykimmästä ja montako uraa näkyvissä niin etu kuin takapäässä , niin pöllömpikin ymmärtää * ...
    Kuka tykkää mistäkin... Oma mielipide on, että takajouset tappiin (näkyy 5 rengasta), vaimennus 2 ja paluu 3. Noilla asetuksilla on kantavuutta ja perä pysyy tiessä routaheitoissa. Kannattaa kokeilla pienemmillä nopeuksilla taka- ja etupäätä miten pyörä käyttäytyy ääriasetuksilla, siitä on sitten helpompi lähteä säätämään mitä haluaa.

    Ainakin minun kokemuksilla näin pääsääntöisesti perän löysä esijännitys johtaa aliohjaavuuteen ja useimmiten se paljastuu silloin kuin se on jo myöhäistä (tuttu mutka, kovempi vauhti kuin aikaisemmin ja leveäksi menee).

    Keulassa myös jouset suht kireälle, vaimennusta kannattaa kokeilla eri asetuksilla, jos tuntuu, että lyö kynsille => löysätä. Paluuvaimennusta kannattaa tiukata perusasetuksista, niin pyörä ei keuli niin helposti.

    Ratafoorumilla kannattaa vierailla ja siellä on enemmän asiantuntemusta.
    Eikös tuossa jos näkyy 5 viivaa niin silloin esijännitys on minimissä eli löysin on silloin jos näkyy 1 viiva niin silloin esijännitys on maksimissa , eikös
    GSX1400-07
  9. #1269
    Hmm... Kun viivoja paljastuu lisää niin silloin on painettu jousen (taka) yläpäätä kohti alapäätä eli tiukemmalle...muistaakseni.
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  10. #1270
    Lainaa (Fantti @ Huhti. 29 2011,18:46) kirjoitti
    Lainaa (Thunderpants @ Huhti. 29 2011,17:42) kirjoitti
    Lainaa (Fantti @ Huhti. 29 2011,10:39) kirjoitti
    Noista jousien säädöistä.

    Oletteko huomanneet että paranis jos säätöjä muuttaa noista alkuperäisistä säädöistä,varsinkin korotuspalojen kanssa ?

    Ja minkälaisissa säädöissä pidätte?
    Eli montako naksausta jäykimmästä ja montako uraa näkyvissä niin etu kuin takapäässä , niin pöllömpikin ymmärtää * ...
    Kuka tykkää mistäkin... Oma mielipide on, että takajouset tappiin (näkyy 5 rengasta), vaimennus 2 ja paluu 3. Noilla asetuksilla on kantavuutta ja perä pysyy tiessä routaheitoissa. Kannattaa kokeilla pienemmillä nopeuksilla taka- ja etupäätä miten pyörä käyttäytyy ääriasetuksilla, siitä on sitten helpompi lähteä säätämään mitä haluaa.

    Ainakin minun kokemuksilla näin pääsääntöisesti perän löysä esijännitys johtaa aliohjaavuuteen ja useimmiten se paljastuu silloin kuin se on jo myöhäistä (tuttu mutka, kovempi vauhti kuin aikaisemmin ja leveäksi menee).

    Keulassa myös jouset suht kireälle, vaimennusta kannattaa kokeilla eri asetuksilla, jos tuntuu, että lyö kynsille => löysätä. Paluuvaimennusta kannattaa tiukata perusasetuksista, niin pyörä ei keuli niin helposti.

    Ratafoorumilla kannattaa vierailla ja siellä on enemmän asiantuntemusta.
    Eikös tuossa jos näkyy 5 viivaa niin silloin esijännitys on minimissä eli löysin on silloin jos näkyy 1 viiva niin silloin esijännitys on maksimissa , eikös
    5 viivaa takana, maksimi jousen esijännitys. Edessä taasen toisinpäin, vähemmän viivoja => kovempi jousen esijännitys.
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  11. #1271
    Jaa se menee niin päin edessä yksi viiva niin jäykimmällä ja takana viisi viivaa niin jäykimmällä mites tossa omistajan käsikirjassa minun käsityksen mukaan menee tuon takapään esijännitys toisinpäin * , no pitää tutkia kun pääsee tallilla

    http://gsx1400fe.co.uk/gsx1400_manua...s_handbook.pdf



    GSX1400-07
  12. #1272
    Lainaa (Fantti @ Huhti. 29 2011,19:48) kirjoitti
    Jaa se menee niin päin edessä yksi viiva niin jäykimmällä ja takana viisi viivaa niin jäykimmällä mites tossa omistajan käsikirjassa minun käsityksen mukaan menee tuon takapään esijännitys toisinpäin * , no pitää tutkia kun pääsee tallilla

    http://gsx1400fe.co.uk/gsx1400_manua...s_handbook.pdf
    Niin näyttää lukevan... mutta uskaltaisin kuitenkin sanoa 99.9%:lla varmuudella, että ohjekirjassa on virheellistä tietoa. Voithan todeta sen itse vääntämällä nuppia H:n (hard) suuntaan ja katsoa tuleeko enemmän renkaita esiin.

    Itselläni on korjaamokäsikirja, jossa todetaan asia oikein.

    SPRING PRE-LOAD ADJUSTMENT

    Position “1” provides the softest spring pre-load.
    Position “5” provides the stiffest spring pre-load.

    STD position: “1.5”

    Vilkaisin oman mopon mukana tullutta ohjekirjaa ja sielläkin oli tuo sama virhe mikä on sunkin ohjekirjassa.

    Sieltä mistä tuo sun ohjekirja on peräisin (http://gsx1400fe.co.uk), pitäisi olla myös "full gsx1400 manual k2 to final edition" ja mun mielestä huomattavasti parempi opas.
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  13. #1273
    eioo jäänyt keltään vasenn takaiskari ylimääräseks jos ootte vihataneet toiset??
  14. #1274
    Lainaa (x-1400-x @ Touko. 09 2011,22:08) kirjoitti
    eioo jäänyt keltään vasenn takaiskari ylimääräseks jos ootte vihataneet toiset??
    Mikäs sulla on siinä vikana? Iskari on huollettavissa osaavissa käsissä.
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  15. #1275
    säätönuppi ei pyöri kumpaankaan suuntaan. Luin joku britti juttu madollisesta huollost. Vinkki mistä nää osavat kädet löytää? Porvoon tai sen lähistöllä.
  16. #1276
    Tuli ostettua -03 gsx ja kaipaisin lisää ääntä. Mistä löytyy hyvällä hinta/laatusuhteella vaimentimet?
  17. #1277
    Lainaa (Maiks @ Touko. 11 2011,11:58) kirjoitti
    Tuli ostettua -03 gsx ja kaipaisin lisää ääntä. Mistä löytyy hyvällä hinta/laatusuhteella vaimentimet? *
    eBay, esim Acran kokoränni 275£
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  18. #1278
    Lainaa (nuunii @ Huhti. 15 2011,11:18) kirjoitti
    Lainaa (Thunderpants @ Huhti. 15 2011,11:04) kirjoitti
    Lainaa (Fantti @ Huhti. 14 2011,08:37) kirjoitti
    Mites etu/takapään säädöt ? Millaisia säädöt +100kg ukolle olisi passelit ?
    Onko kokemusta , vai alanko summassa kääntelemään ?

    Jostain lueskelin näistä korotuspaloista , onko porukalla kokemusta niistä,onko kannattava homma ,ja oisko jollain jäänyt ylimääräiseksi sellaiset,no näyttäis saavat briteistä alle satasella posteineen.

    Ja löytyiskö valmista linkkiä mistä löytäis jonkinsortin huolto manuaalia ?
    Jos ei kovin paljoa kanttaile niin etupäätä ei niin tiukalle tarvitse vetää ja perusjouset riittää. Tiukempaan menoon kannattaa laittaa niin kuin tuossa edellä kerrottiin, progressiiviset jouset, valmistajia on useampia mm. WP, Hyperpro ym. Vaimennukset maun mukaan .

    Korotuspalat jees, ainakin itsellä. Tosin samaan pääsee laskemalla keulaa alemmas. Kokemuksena itsellä on, että takapään jouset loppuvat kesken ja siitä tulee tunne, että runko nyöjäisi. Siihen on tosin lääke eli uudet iskarit taakse (n. 1000€, öhlins..) tai sitten laittaa uudet jouset taakse vanhaan runkoon (150€ + työ, tai tehdä itse ja kokea millaista on vaarallinen työ...).
    Tuosta etupään laskemisesta; orkkistankokin antaisi muistaakseni tilaa nostaa putkia sentin tai pari.

    Onkos joku laskenut keulaa ja kuinka paljon? Eikös tuo keulan lasku olisi parempi vaihtoehto, painopistekin tulisi hiukkasen alemmas? (...ja tapit ottaa maahan hiukka aiemmin...)
    Laskettu etupäätä vajaa 1,5 cm ja totean että vaikutus on melkoinen, ainakin imho.

    Samalla tsekattu ohjauksen laakerit, yllättäen orkkisvaseliinit tallella ja laakerit ilman ruostetta, ruutattu kuitenkin übervaseliinia lisäksi ja kutakuinkin "näppivoimilla" kiristettävissä ollut vajaan neljänneskierroksen löysä häivytetty ja huomattu terävissä epätasaisuuksissa ilmenneen olemattoman pienen lotinan häipyneen. Ja kampehan on ollut käytössä nyt viidettä kesäntapaista.

    Päätän raporttini täältä Suomen persreijästä tähän, näkemiin ja kuulemiin.
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  19. #1279
    Apua kanssa motoristit!
    moponi suzuki gsx 1400 05 alkanut oireilla ajo km takana 37tkm ohjaus tuntuu oudolle jarruttaessa lonksuu ja tärittää hivenen jarrutuksen jälkeen ohjaus tuntuu tahmaiselta jäykältä
    mistä päättelin sherloc holmsina et kiristä etupäätä noh auttoi hivenen mutta ei poistunut täysin lonksetta saati takkuilua
    tiukkasin puoli kiekkaa silti lonksaa ja ohajus todella nihkeä kun olisi ohjaus iskari ja se tiukimmilla.... voisiko se olla että olisi laakereis vikaa kun se lonksannut jo pidempään aina enenemis määrin kiristinkö liikä myöhään .. ent jos joku vaihtanut ni mistä tilata netist en tollona löytänyt ku etu ja takarenkaan laakereit myynnis..
    ja niin ei johdu kyl jarrulevyist tärinä ne uudet ajettu joku 1000km .. paljonkohan tuo ohajuksen laakeriremppa maksaa ...jos jollain hajua .... suven kolme parasta ekana * tokana * kolmatta ei viitsi .. XXX
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  20. #1280
    Lainaa (nuunii @ Touko. 20 2011,10:18) kirjoitti
    Laskettu etupäätä vajaa 1,5 cm ja totean että vaikutus on melkoinen, ainakin imho.
    Niinpä..... *.

    Eikä maksanut mitään !

    Voiko moinen toimia... ?



    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  21. #1281
    Lainaa (gsx1400 @ Touko. 21 2011,16:09) kirjoitti
    Apua kanssa motoristit!
    moponi suzuki gsx 1400 05 alkanut oireilla ajo km takana 37tkm ohjaus tuntuu oudolle jarruttaessa lonksuu ja tärittää hivenen jarrutuksen jälkeen ohjaus tuntuu tahmaiselta jäykältä
    mistä päättelin sherloc holmsina et kiristä etupäätä noh auttoi hivenen mutta ei poistunut täysin lonksetta saati takkuilua
    tiukkasin puoli kiekkaa silti lonksaa ja ohajus todella nihkeä kun olisi ohjaus iskari ja se tiukimmilla.... voisiko se olla että olisi laakereis vikaa kun se lonksannut jo pidempään aina enenemis määrin kiristinkö liikä myöhään .. ent jos joku vaihtanut ni mistä tilata netist en tollona löytänyt ku etu ja takarenkaan laakereit myynnis..
    ja niin ei johdu kyl jarrulevyist tärinä ne uudet ajettu joku 1000km .. paljonkohan tuo ohajuksen laakeriremppa maksaa ...jos jollain hajua .... suven kolme parasta ekana * tokana * kolmatta ei viitsi .. XXX
    Tuikkaseppa iibeihin hakusanat "steering bearings, gsx1400", siellä ne laakerit on muutamalla kympillä, virallinen suitsamyyjä varmaan toimittaa myös, ehkä tuplahintaan, kysyvä ei tieltä eksy...
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  22. #1282
    Lainaa (nuunii @ Huhti. 15 2011,11:18) kirjoitti
    Onkos joku laskenut keulaa ja kuinka paljon? Eikös tuo keulan lasku olisi parempi vaihtoehto, painopistekin tulisi hiukkasen alemmas? (...ja tapit ottaa maahan hiukka aiemmin...)
    Moro.

    Saahan silläkin ton mopon kääntymään vikkelämmin, eihän siinä mut tosiaan tuo maavara tippuu samalla, ja tapit raapii entistäkin enemmän. Mulla on säädettävät tapit nytten, edessä jäykemmät progressiiviset jouset ja takaa korotettu sen 3,5cm - tän jälkeen seuraavana maahan osuva kappale on vasemmalla sivuseisontatuki (joka on saanut rälläkkää ja muotoiltu pikkasen erilaiseks - osuu assuun edelleen) ja oikealla puolella moottorin etupään runkokiinniikkeen etummainen kuusiokolopultti.

    Kaikkihan on kiinni siitä miten sitä vehjettä ajaa ja mistä tykkää. Mitä tuo Thunderpants kirjoitti että tuntuu kuin runko eläisi - joo, kyllä se elää ihan oikeestikkin, on aika letku ajaa rajoilla, mut eipä tota siihen oo tehtykkään. Mut sillä se onkin tuplasti hauskempaa ;)

    GSX1400: Helsinginssä Mäkelänkadulla on Kumiaitta Oy, sieltä saa laakerit sopuhintaan, jannu on itekkin motoristi... ...kannattaa kysästä...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  23. #1283
    Äskeiseen viitaten....

    Esim. Puigin kaatumatappien kanssa, jos sellaiset sattuu hommaamaan, kannattaa ottaa TOSIIIII rauhallisesti.
    Ne lanaa maita jo samaan aikaan kun normi jalkatapit.

    Saattaa jossain "hyvässä vedossa" kun vauhtia on riittävästi
    käydä äkkiä vanhanaikaisesti .

    Kovin usein tulee tuolla nykykuntoisilla teillä aika häijyjä
    tilanteita kun vauhti nousee..... ja alusta käy sen myötä
    "yllättävän pehmeäksi".

    Eihän siinä mitään, jos peli on laitettu kanttauskuntoon....
    ja ratahommat on sitten oma lukunsa.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  24. #1284
    kiitos vastauksistanne.
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  25. #1285
    Lainaa (BadToThe Bone @ Touko. 26 2011,08:30) kirjoitti
    ...Esim. Puigin kaatumatappien kanssa, jos sellaiset sattuu hommaamaan, kannattaa ottaa TOSIIIII rauhallisesti.
    Ne lanaa maita jo samaan aikaan kun normi jalkatapit.

    Saattaa jossain "hyvässä vedossa" kun vauhtia on riittävästi
    käydä äkkiä vanhanaikaisesti * ...
    Mulla on LSL:n kaatumatatit mopossa kiinni ja kovin nekin näyttää raapineen assua. Sinällään hassu fiilis kun polvi on maassa ja vielä vähän vois vauhtia kirrata mutta pyörä "stoppaa" siihen maksimikulmaan minkä ne tatit antaa periks. Nyttenhän se kulma on pikkasen enemmän kun ne tatit on kuluneet mutta silti. Oikeestaan ihan hyväkin varoke - tietää ettei tän lujempaa enää hirveesti kannata, loppuu ne kallistusvarat ihan oikeesti kohta
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  26. #1286
    Lainaa (MustaSurma @ Touko. 28 2011,00:36) kirjoitti
    Oikeestaan ihan hyväkin varoke - tietää ettei tän lujempaa enää hirveesti kannata, loppuu ne kallistusvarat ihan oikeesti kohta
    Oikeesti juu .... onpi niin, että jos ei millään biljardipöydällä vetele, niin:

    Patti tai isomman heiton "vastapenkka"......
    niin siinä on enemmän kuin lähdön tunnelmaa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  27. #1287
    Ja nyt vois sitten alottaa kirjotuksen vaikka sanoin "voi pers*"...

    ...mä oon jo hetken (6kk+) odottanut sitä mun 1700 settiä ruotsin suunnalta, on ollut mäntien kanssa ongelmia saada niitä ja sitten kiertokankia jnejne... ...no nyt oli spostin tullut viesti että sun kittis ois nyt valmis, se 1550 kuutioinen. JUMA*AUTA, mä oon hommannu kaiken maailman sälää sitä 1700 kuutiota varten mitä ei tohon pienempään settiin välttämättä ees tartte (suuttimet, pa-pumppu, muuttuvapaineinen bensansäädin jnejne) ja ne on väsänny mulle väärän kitin, -ttu kun ottaa päähän. Laitoin viestiä takaisin päin että oli liian pieni, saas nähdä mitä ne vastaa. Ne veivit on hieman turhat tollaseen kittiin nekin - ok, kevyemmät mut maksaa aivan tuskassa siihen nähden että vakiotkin riittää.

    Ja toiset 6 kuukautta sen seuraavan kitin odotteluun?

    Saa*ana...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  28. #1288
    Tarjoot sitte näköjään Väyryselle bisset tavatessanne......

    Maa friiend..... Still Alive..... vaikka futaa täysii päin helvettii .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  29. #1289
    Asiasta toiseen...millaisissa olosuhteissa teidän pyörästänne lähtee se öljynjäähdyttimen puhallin käyntiin,ihmettelen josko se toimii ollenkaan.Tulin juuri italian kierrokselta enkä huomannut että se olisi pyörinyt edes niissä lämpötiloissa mitä siellä oli...
    pertti hernejärvi
  30.  
  31. #1290
    Lainaa (bolt on @ Kesä. 09 2011,22:55) kirjoitti
    Asiasta toiseen...millaisissa olosuhteissa teidän pyörästänne lähtee se öljynjäähdyttimen puhallin käyntiin,ihmettelen josko se toimii ollenkaan.Tulin juuri italian kierrokselta enkä huomannut että se olisi pyörinyt edes niissä lämpötiloissa mitä siellä oli...
    Mun mopossa se on ainakin niin hiljainen kapistus ettei sen kuule olevan päällä. Kyllä se toimii kun on tarpeeks kuuma kone mutta toiminnan joutuu tarkastamaan visuaalisesti ;)
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Sivu: 43 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33414243444553 ... ViimeinenViimeinen