Sivu: 38 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1111:stä 1140:een 1802:sta
  1. #1111
    Lainaa (uslegi @ Touko. 16 2010,16:02) kirjoitti
    Sähköistä en mitään ymmärrä, mutta kokeilemani vastukset ovat 7,5 ohm. Ja vilkkuu siis edelleen liian taajaan. Eikös isompi lukema ole enemmän vastusta? Miten tuo rele, onko sitä olemassa mallia "led"?
    Enemmän vastusta meinaa vähemmän läpimenevää virtaa ja nopeampaa vilkkureleen napsetta. Eli 21W lampun vastus on 12V^2/21w = 6.9 ohmia.

    7,5 ohmin vastukset pitäisi olla kyllä aika lähellä, mutta niitä siis tarvitaan kaksi, yhdellä noin 3,5 ohmin vastuksella kuorma ja siis myös releen katkomisnopeus tulee lähelle vakiota.
  2. #1112
    Lainaa (uslegi @ Touko. 16 2010,16:02) kirjoitti
    Miten tuo rele, onko sitä olemassa mallia "led"?

    Löytyy niitä "digitaalisia" releitä, vaikkapa Motoplazalta - käy suoraan.
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  3. #1113
    Lainaa (uslegi @ Touko. 16 2010,16:02) kirjoitti
    Lainaa (Thunderpants @ Touko. 16 2010,12:41) kirjoitti
    Lainaa (uslegi @ Touko. 15 2010,20:33) kirjoitti
    Minkälainen rele tulee gsx:ään led vilkuille, ja mistähän tuon saisi hommattua? Vastuksilla en saanut vilkun nopeutta kohdilleen. Kiitokset etukäteen. Niin, ja missä tuo rele pyörässä sijaitsee?
    Rele sijaitsee kuskin pukilta katsottuna vasemman posken muovin alla, vierellä on sulakerasia (kannessa lukee FUSE). Muistaakseni vilkkureleen kanssa samassa paketissa on rele tuolle sivuseisontatuen tunnistimelle (tää ei nyt ole ihan varmaa tietoa). Ihan päässälaskulla sulla pitäisi olla noin 6 ohm vastus, niin vastaa 22W normilamppua, tosin voin olla väärässäkin .
    Rele tosiaan löytyi kertomastasi paikasta, ja lontoonkielisestä korjausoppaasta todensin tuon olettamasi että sivuseisontatuen tunnistin on samassa releessä.

    Sähköistä en mitään ymmärrä, mutta kokeilemani vastukset ovat 7,5 ohm. Ja vilkkuu siis edelleen liian taajaan. Eikös isompi lukema ole enemmän vastusta? Miten tuo rele, onko sitä olemassa mallia "led"?
    Vastusongelma taisi ratketa releellä?

    Honda Valkyrie SuperCharged
  4. #1114
    Lainaa (imohtep @ Touko. 16 2010,20:19) kirjoitti
    Lainaa (uslegi @ Touko. 16 2010,16:02) kirjoitti
    Lainaa (Thunderpants @ Touko. 16 2010,12:41) kirjoitti
    Lainaa (uslegi @ Touko. 15 2010,20:33) kirjoitti
    Minkälainen rele tulee gsx:ään led vilkuille, ja mistähän tuon saisi hommattua? Vastuksilla en saanut vilkun nopeutta kohdilleen. Kiitokset etukäteen. Niin, ja missä tuo rele pyörässä sijaitsee?
    Rele sijaitsee kuskin pukilta katsottuna vasemman posken muovin alla, vierellä on sulakerasia (kannessa lukee FUSE). Muistaakseni vilkkureleen kanssa samassa paketissa on rele tuolle sivuseisontatuen tunnistimelle (tää ei nyt ole ihan varmaa tietoa). Ihan päässälaskulla sulla pitäisi olla noin 6 ohm vastus, niin vastaa 22W normilamppua, tosin voin olla väärässäkin .
    Rele tosiaan löytyi kertomastasi paikasta, ja lontoonkielisestä korjausoppaasta todensin tuon olettamasi että sivuseisontatuen tunnistin on samassa releessä.

    Sähköistä en mitään ymmärrä, mutta kokeilemani vastukset ovat 7,5 ohm. Ja vilkkuu siis edelleen liian taajaan. Eikös isompi lukema ole enemmän vastusta? Miten tuo rele, onko sitä olemassa mallia "led"?
    Vastusongelma taisi ratketa releellä?

    Juu. Kaikki kunnossa. Kiitokset releestä, nopea toimitus ja vielä sunnuntaina. Sunnuntailisät kuitataan terassilla.
  5. #1115
    WOE HELEWETTILÄENEN KUITENNII *

    Nyt pittee hommoo vähintäennii syttypyöörä tae
    jonniillaene ATR *.

    Käw nimittäennii eilenniin-nii jotta tuotajjatuotajjatuotajja
    Corollan pölykapsel män ohiii *.

    ......ja wiel alaamäjes *.

    Ei auttana Akrapoowikit, ei Josiimuraan kepiit.... *.

    Kyllä siin immeine ittensä pieneks tuns *.

    Tämä tarina on tosi *.

    .....ja vakavistakin asioista voi vitsailla *.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  6. #1116
    Edelliseen vielä * .

    ATR:hän on " Angst Time Retarder"....... .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  7. #1117
    No..kaverit hei... ei tässä mitään vittuilua *.

    Kävi nimittäin ihan oikeasti niin, että taajaman alamäessä
    pölykapseli veti vasenta kaistaa ohi *.

    Oli näköjään irronnut takavasemmalla ajaneesta Corollasta *.

    Mitään en mahtanut..... kun meinasin tukehtua nauruun *.

    Kävi tosin kaverillekin aikanaan niin, että se katteli
    autonsa sivulasista...... kato wittu * , jonkun fillari
    menee ohi.... *. Sitten rysähti vasen takakulma
    tonttiin...... oli nimittäin oma takafillari *.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  8. #1118
    ...ei ssaaattannnahh mikä corollah...
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  9. #1119
    Mistä olette 4 asteen syttypyöränne hankkineet? Justbandits myy eioota (ainakin tällä hetkellä)...

    Entä myykö joku lafka pelkkiä pakoputken 4-1 alkukäyrää, jos ei halua vaihtaa sliparia?



    Suzuki GSX 1400 '06

    ex. Yamaha TDM 900 '02
  10. #1120
    Lainaa (Tsuku @ Touko. 28 2010,06:41) kirjoitti
    Mistä olette 4 asteen syttypyöränne hankkineet? Justbandits myy eioota (ainakin tällä hetkellä)...

    Entä myykö joku lafka pelkkiä pakoputken 4-1 alkukäyrää, jos ei halua vaihtaa sliparia?
    Itsellä ei tota 4 asteista syttypyörää ole, kun on GiPro ATRE.
    Niitähän ei saa yhtäaikaa käyttää, olin lukevinani Englannin poikien sivuilta...
    Toisaalta, olikohan JustBandits-sivuilta noita saatavilla.

    Sliparikysymystä en ihan tajunnut>jos vaihtaa vain 4-1 putkiston, niin eikö pönttö ala ahistamaan, jos ei halua sitä vaihtaa?
    Käsitinkö oikein?
    Honda Valkyrie SuperCharged
  11. #1121
    Lainaa (imohtep @ Touko. 28 2010,06:59) kirjoitti
    Lainaa (Tsuku @ Touko. 28 2010,06:41) kirjoitti
    Mistä olette 4 asteen syttypyöränne hankkineet? Justbandits myy eioota (ainakin tällä hetkellä)...

    Entä myykö joku lafka pelkkiä pakoputken 4-1 alkukäyrää, jos ei halua vaihtaa sliparia?
    Itsellä ei tota 4 asteista syttypyörää ole, kun on GiPro ATRE.
    Niitähän ei saa yhtäaikaa käyttää, olin lukevinani Englannin poikien sivuilta...
    Toisaalta, olikohan JustBandits-sivuilta noita saatavilla.

    Sliparikysymystä en ihan tajunnut>jos vaihtaa vain 4-1 putkiston, niin eikö pönttö ala ahistamaan, jos ei halua sitä vaihtaa?
    Käsitinkö oikein? *
    Jeps, itselläkin on jo TRE, mutta väittävät syttypyörän olevan parempi.

    Slipari on jo vaihdettu, ei siis ole alkuperäinen. Olin mielestäni lukevinani, että joku olisi myynyt pelkkää avarampaa etuosaa, mutta kuka ja missä?
    Suzuki GSX 1400 '06

    ex. Yamaha TDM 900 '02
  12. #1122
    Lainaa (Tsuku @ Touko. 28 2010,07:02) kirjoitti
    Lainaa (imohtep @ Touko. 28 2010,06:59) kirjoitti
    Lainaa (Tsuku @ Touko. 28 2010,06:41) kirjoitti
    Mistä olette 4 asteen syttypyöränne hankkineet? Justbandits myy eioota (ainakin tällä hetkellä)...

    Entä myykö joku lafka pelkkiä pakoputken 4-1 alkukäyrää, jos ei halua vaihtaa sliparia?
    Itsellä ei tota 4 asteista syttypyörää ole, kun on GiPro ATRE.
    Niitähän ei saa yhtäaikaa käyttää, olin lukevinani Englannin poikien sivuilta...
    Toisaalta, olikohan JustBandits-sivuilta noita saatavilla.

    Sliparikysymystä en ihan tajunnut>jos vaihtaa vain 4-1 putkiston, niin eikö pönttö ala ahistamaan, jos ei halua sitä vaihtaa?
    Käsitinkö oikein? *
    Jeps, itselläkin on jo TRE, mutta väittävät syttypyörän olevan parempi.

    Slipari on jo vaihdettu, ei siis ole alkuperäinen. Olin mielestäni lukevinani, että joku olisi myynyt pelkkää avarampaa etuosaa, mutta kuka ja missä?
    Uusiahan löytyy Googlettamalla.

    Mikä TRE sulla? Niissäkin eroja...
    Honda Valkyrie SuperCharged
  13. #1123
    Mulla olisi ylimääräinen Nikko Racing merkkinen alkukäyrästö, jos joku haluaa askarrella avaramman putkiston. Mulla oli tuossa kiinni GSXR-1000:n vaimennin. Vaimentimelle menevästä putkesta on katkaistu pätkä, mutta se pätkä taitaa olla tallessa vielä.
    Vaimentimen ajattelin pitää itsellä, jos tarttee akran äänet saada alemmalle tasolle. Laippa pitäisi tehdä tuollekin...
    -Jarno
  14. #1124
    Tuotanoin..

    Mahtaisiko jollain olla heittää tiskiin pahveja peräkkäisistä vedoista (samat rullat,samat olosuhteet) esim. seuraavista
    "paketeista":

    Stanu 1402
    Kokoputkisto (esim. Akra/Yoshi) säädettynä
    Kokoputkisto + joku TRE / syttypyörä... ja säädettynä

    Perstuntuma on aina tärkeä, siitä on turha keskustella *.
    Usein on kuitenkin niin, että ihan mureanpehmeän tuntuman
    antava pata piirtääkin ylivoimaisesti parhaat käyrät *.
    On tietysti itse valittava, hakeeko todellista suorituskyvyn
    parannusta, vai onko potku perseeseen "se juttu" siitä
    huolimatta, että peli ei ehkä ole kaikkein nöyrimmästä ja tehokkaimmasta päästä.

    Puuhastelulla on samoin erittäin terapeuttinen vaikutus, eikä
    siitä ole mitään pahaa sanottavaa.

    Eli.... keskenään vertailukelpoista dataa pöytään... pliis *.

    Ainoa tapa tämän saamiseksi... ja todellista pohjaa aiheen keskustelulle... on siis ihmetellä peräkkäisiä vetoja samassa paikassa samoilla rullilla, piste.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  15. #1125
    Hei mulla olisi gsx1400 tavaraa tallissa pölyttymässä, jos jotaku kiinnostaa niin tuolta yhteystiedot. Tarjota saa koko läjästä!

    Linkki
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  16. #1126
    Muistaako kukaan, missä oli juttua GSX 1400 ilmaboxin letkun tulppamisesta?

    Ei näitä pirukaan jaksa ja ehdi kahlata ja haulla ei natsannut...
    Honda Valkyrie SuperCharged
  17. #1127
    Lainaa (imohtep @ Kesä. 06 2010,09:21) kirjoitti
    Muistaako kukaan, missä oli juttua GSX 1400 ilmaboxin letkun tulppamisesta?

    Ei näitä pirukaan jaksa ja ehdi kahlata ja haulla ei natsannut...
    Uppia...
    Honda Valkyrie SuperCharged
  18. #1128
    Lainaa (BadToThe Bone @ Touko. 29 2010,11:08) kirjoitti
    Tuotanoin..

    Mahtaisiko jollain olla heittää tiskiin pahveja peräkkäisistä vedoista (samat rullat,samat olosuhteet) esim. seuraavista
    "paketeista":

    Stanu 1402
    Kokoputkisto (esim. Akra/Yoshi) säädettynä
    Kokoputkisto + joku TRE / syttypyörä... ja säädettynä

    Perstuntuma on aina tärkeä, siitä on turha keskustella *.
    Usein on kuitenkin niin, että ihan mureanpehmeän tuntuman
    antava pata piirtääkin ylivoimaisesti parhaat käyrät *.
    On tietysti itse valittava, hakeeko todellista suorituskyvyn
    parannusta, vai onko potku perseeseen "se juttu" siitä
    huolimatta, että peli ei ehkä ole kaikkein nöyrimmästä ja tehokkaimmasta päästä.

    Puuhastelulla on samoin erittäin terapeuttinen vaikutus, eikä
    siitä ole mitään pahaa sanottavaa.

    Eli.... keskenään vertailukelpoista dataa pöytään... pliis *.

    Ainoa tapa tämän saamiseksi... ja todellista pohjaa aiheen keskustelulle... on siis ihmetellä peräkkäisiä vetoja samassa paikassa samoilla rullilla, piste.
    TRE ideahan ei ole tuoda voimaa lisää vaan poistaa alakierroksien teho rajoittimet , mitkä on tehty vaan pehmentämään ajettavuutta .
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  19. #1129
    Lainaa (Sika-nauta @ Kesä. 06 2010,21:45) kirjoitti
    Lainaa (BadToThe Bone @ Touko. 29 2010,11:08) kirjoitti
    Stanu 1402
    Kokoputkisto (esim. Akra/Yoshi) säädettynä
    Kokoputkisto + joku TRE / syttypyörä... ja säädettynä
    Eikös nämä nyt ole moneen kertaan käyty läpi. Otetaan nyt vaikka tuollainen Dynojetin 250i penkki, niin näyttää about seuraavia lukuja. Toki pyöräkohtaisia eroja on.

    Stanu 1402:
    - Vakiosta n. 100hp renkaalle.

    Stanu + slipari säädettynä:
    - n. 110hp renkaalle

    Kokoputkisto säädettynä:
    - n. 120hp renkaalle.

    Kokoputkisto + joku TRE / syttypyörä... ja säädettynä:
    - n. 120hp renkaalle, näillä sytkähommilla ei oikeastaan vaikutusta tehoon

    Kokoputkisto (Akra tai Yoshi), Yoshin ST1 nokat säädettynä:
    - n. 130hp renkaalle

    Ja kyllä näitä on niin moni vuosien varrella mittaillut, ettei tuota nyt sen kummemmin enää tarvitse ihmetellä..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  20. #1130
    Lainaa (Sika-nauta @ Kesä. 06 2010,21:45) kirjoitti
    Lainaa (BadToThe Bone @ Touko. 29 2010,11:08) kirjoitti
    Tuotanoin..

    Mahtaisiko jollain olla heittää tiskiin pahveja peräkkäisistä vedoista (samat rullat,samat olosuhteet) esim. seuraavista
    "paketeista":

    Stanu 1402
    Kokoputkisto (esim. Akra/Yoshi) säädettynä
    Kokoputkisto + joku TRE / syttypyörä... ja säädettynä

    Perstuntuma on aina tärkeä, siitä on turha keskustella *.
    Usein on kuitenkin niin, että ihan mureanpehmeän tuntuman
    antava pata piirtääkin ylivoimaisesti parhaat käyrät *.
    On tietysti itse valittava, hakeeko todellista suorituskyvyn
    parannusta, vai onko potku perseeseen "se juttu" siitä
    huolimatta, että peli ei ehkä ole kaikkein nöyrimmästä ja tehokkaimmasta päästä.

    Puuhastelulla on samoin erittäin terapeuttinen vaikutus, eikä
    siitä ole mitään pahaa sanottavaa.

    Eli.... keskenään vertailukelpoista dataa pöytään... pliis *.

    Ainoa tapa tämän saamiseksi... ja todellista pohjaa aiheen keskustelulle... on siis ihmetellä peräkkäisiä vetoja samassa paikassa samoilla rullilla, piste.
    TRE ideahan ei ole tuoda voimaa lisää vaan poistaa alakierroksien teho rajoittimet , mitkä on tehty vaan pehmentämään ajettavuutta .
    Alakierroksillakaan ei ole tehorajoittimia. TRE herkistää hiukan osakaasua, täydellä kaasulla ei ole millään kierroksilla/vaihteilla mitään eroa.

    Lainaa kirjoitti
    The TRE has no effect at full throttle (except ZX-14)
    The TRE does have an effect from closed throttle up to half throttle in gears 1 through 4 at ANY rpm
    http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm

    Eli se aikaistaa hiukan sytkää puoleen kaasuun asti (huijaamalla, että on koko ajan 5. vaihde päällä), ei mitään muuta.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  21. #1131
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 07 2010,07:25) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Kesä. 06 2010,21:45) kirjoitti
    Lainaa (BadToThe Bone @ Touko. 29 2010,11:08) kirjoitti
    Tuotanoin..

    Mahtaisiko jollain olla heittää tiskiin pahveja peräkkäisistä vedoista (samat rullat,samat olosuhteet) esim. seuraavista
    "paketeista":

    Stanu 1402
    Kokoputkisto (esim. Akra/Yoshi) säädettynä
    Kokoputkisto + joku TRE / syttypyörä... ja säädettynä

    Perstuntuma on aina tärkeä, siitä on turha keskustella *.
    Usein on kuitenkin niin, että ihan mureanpehmeän tuntuman
    antava pata piirtääkin ylivoimaisesti parhaat käyrät *.
    On tietysti itse valittava, hakeeko todellista suorituskyvyn
    parannusta, vai onko potku perseeseen "se juttu" siitä
    huolimatta, että peli ei ehkä ole kaikkein nöyrimmästä ja tehokkaimmasta päästä.

    Puuhastelulla on samoin erittäin terapeuttinen vaikutus, eikä
    siitä ole mitään pahaa sanottavaa.

    Eli.... keskenään vertailukelpoista dataa pöytään... pliis *.

    Ainoa tapa tämän saamiseksi... ja todellista pohjaa aiheen keskustelulle... on siis ihmetellä peräkkäisiä vetoja samassa paikassa samoilla rullilla, piste.
    TRE ideahan ei ole tuoda voimaa lisää vaan poistaa alakierroksien teho rajoittimet , mitkä on tehty vaan pehmentämään ajettavuutta .
    Alakierroksillakaan ei ole tehorajoittimia. TRE herkistää hiukan osakaasua, täydellä kaasulla ei ole millään kierroksilla/vaihteilla mitään eroa.

    Lainaa kirjoitti
    The TRE has no effect at full throttle (except ZX-14)
    The TRE does have an effect from closed throttle up to half throttle in gears 1 through 4 at ANY rpm
    http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm

    Eli se aikaistaa hiukan sytkää puoleen kaasuun asti (huijaamalla, että on koko ajan 5. vaihde päällä), ei mitään muuta.
    Esim. GiPro ATRE:ssa saa valita esiasennettuja vaihdekarttoja.
    Itse käytän 4:sen ja 6:sen karttoja, joilla on eroa.
    Eka räväkämpi ja toka rauhallisempi.

    Eikös 1,4:sessa ole tehot säädetty pienemmille 1., 2. ja oliko vielä kolmosellakin (joku väitti) luistelun ja keulimisen vähentämiseksi ja
    nuo TRE-laitteet juuri niitä purkavat huijaamalla boxia luulemaan toisen vaihteen olevan päällä *

    Edit: PS. Vedetäänhän dynoissakin 4-vaihteella tehomittauksia...



    Honda Valkyrie SuperCharged
  22. #1132
    Lainaa (imohtep @ Kesä. 06 2010,21:11) kirjoitti
    Lainaa (imohtep @ Kesä. 06 2010,09:21) kirjoitti
    Muistaako kukaan, missä oli juttua GSX 1400 ilmaboxin letkun tulppamisesta?

    Ei näitä pirukaan jaksa ja ehdi kahlata ja haulla ei natsannut...
    Uppia...
    Uppia2...
    Honda Valkyrie SuperCharged
  23. #1133
    JUURI NÄIN * *.

    Ei siis lähtökohtaisesti "mitään uutta auringon alla".
    Sillehän ei kukaan mahda mitään, että nämä
    "ihmeet" joita jatkuvasti tapahtuu siellä täällä * ,
    eli että 1400:nen ei tarvii muuta viriä kuin syttypyörän.
    Sen jälkeen on suurimpana murheena että hytti
    tahtoo karata väkisin pystyyn vielä *kolmosella ihan pelkällä
    kaasulla *.

    Näyttää nimittäin siltä, että kun noita pelejä nyt tuli
    "loppuunmyynnin" yhteydessä kiitettävästi ajoon, alkaa
    ns. "kloppiosasto" kiinnostumaan niistä kun ne lähtevät kiertoon.

    Nämä "vanhat verevät rouvat", joita ei enää tehdä, ovat
    arvokas osa katoavaa kansanperinnettä ja ansaitsevat
    arvoisensa kohtelun * .

    No... tämähän nyt meni tunteelliseksi.. * * *.

    Siis: Mukava kun joku foorumin aiheen kantajoukosta
    * * * vaihteeksi taas kerran listaa ASIAA pöytään
    nuorison sivistämiseksi .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  24. #1134
    Lainaa (imohtep @ Kesä. 07 2010,07:48) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 07 2010,07:25) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Kesä. 06 2010,21:45) kirjoitti
    Lainaa (BadToThe Bone @ Touko. 29 2010,11:08) kirjoitti
    Tuotanoin..

    Mahtaisiko jollain olla heittää tiskiin pahveja peräkkäisistä vedoista (samat rullat,samat olosuhteet) esim. seuraavista
    "paketeista":

    Stanu 1402
    Kokoputkisto (esim. Akra/Yoshi) säädettynä
    Kokoputkisto + joku TRE / syttypyörä... ja säädettynä

    Perstuntuma on aina tärkeä, siitä on turha keskustella *.
    Usein on kuitenkin niin, että ihan mureanpehmeän tuntuman
    antava pata piirtääkin ylivoimaisesti parhaat käyrät *.
    On tietysti itse valittava, hakeeko todellista suorituskyvyn
    parannusta, vai onko potku perseeseen "se juttu" siitä
    huolimatta, että peli ei ehkä ole kaikkein nöyrimmästä ja tehokkaimmasta päästä.

    Puuhastelulla on samoin erittäin terapeuttinen vaikutus, eikä
    siitä ole mitään pahaa sanottavaa.

    Eli.... keskenään vertailukelpoista dataa pöytään... pliis *.

    Ainoa tapa tämän saamiseksi... ja todellista pohjaa aiheen keskustelulle... on siis ihmetellä peräkkäisiä vetoja samassa paikassa samoilla rullilla, piste.
    TRE ideahan ei ole tuoda voimaa lisää vaan poistaa alakierroksien teho rajoittimet , mitkä on tehty vaan pehmentämään ajettavuutta .
    Alakierroksillakaan ei ole tehorajoittimia. TRE herkistää hiukan osakaasua, täydellä kaasulla ei ole millään kierroksilla/vaihteilla mitään eroa.

    Lainaa kirjoitti
    The TRE has no effect at full throttle (except ZX-14)
    The TRE does have an effect from closed throttle up to half throttle in gears 1 through 4 at ANY rpm
    http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm

    Eli se aikaistaa hiukan sytkää puoleen kaasuun asti (huijaamalla, että on koko ajan 5. vaihde päällä), ei mitään muuta.
    Esim. GiPro ATRE:ssa saa valita esiasennettuja vaihdekarttoja.
    Itse käytän 4:sen ja 6:sen karttoja, joilla on eroa.
    Eka räväkämpi ja toka rauhallisempi.

    Eikös 1,4:sessa ole tehot säädetty pienemmille 1., 2. ja oliko vielä kolmosellakin (joku väitti) luistelun ja keulimisen vähentämiseksi ja
    nuo TRE-laitteet juuri niitä purkavat huijaamalla boxia luulemaan toisen vaihteen olevan päällä *

    Edit: PS. Vedetäänhän dynoissakin 4-vaihteella tehomittauksia...
    Ei tuu lisää tehoa millään vaihteella. Eikä tuo TRE muutenkaan mitään ihmeitä tee, herkistää vähän osakaasua. TRE aikaistaa hiukan sytkää osakaasulla (1-4 vaihteilla puoleen kaasuun asti), ei muuta.

    Eipä tuo GSX luistele tai keuli vakiona millään vaihteella, varsinkaan vahingossa Vakiona on kovin laiskanpulskea peruspyörä. Vähän laitettunakaan ei voida puhua varsinaisesta raketista.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  25. #1135
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 07 2010,08:24) kirjoitti
    Lainaa (imohtep @ Kesä. 07 2010,07:48) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 07 2010,07:25) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Kesä. 06 2010,21:45) kirjoitti
    Lainaa (BadToThe Bone @ Touko. 29 2010,11:08) kirjoitti
    Tuotanoin..

    Mahtaisiko jollain olla heittää tiskiin pahveja peräkkäisistä vedoista (samat rullat,samat olosuhteet) esim. seuraavista
    "paketeista":

    Stanu 1402
    Kokoputkisto (esim. Akra/Yoshi) säädettynä
    Kokoputkisto + joku TRE / syttypyörä... ja säädettynä

    Perstuntuma on aina tärkeä, siitä on turha keskustella *.
    Usein on kuitenkin niin, että ihan mureanpehmeän tuntuman
    antava pata piirtääkin ylivoimaisesti parhaat käyrät *.
    On tietysti itse valittava, hakeeko todellista suorituskyvyn
    parannusta, vai onko potku perseeseen "se juttu" siitä
    huolimatta, että peli ei ehkä ole kaikkein nöyrimmästä ja tehokkaimmasta päästä.

    Puuhastelulla on samoin erittäin terapeuttinen vaikutus, eikä
    siitä ole mitään pahaa sanottavaa.

    Eli.... keskenään vertailukelpoista dataa pöytään... pliis *.

    Ainoa tapa tämän saamiseksi... ja todellista pohjaa aiheen keskustelulle... on siis ihmetellä peräkkäisiä vetoja samassa paikassa samoilla rullilla, piste.
    TRE ideahan ei ole tuoda voimaa lisää vaan poistaa alakierroksien teho rajoittimet , mitkä on tehty vaan pehmentämään ajettavuutta .
    Alakierroksillakaan ei ole tehorajoittimia. TRE herkistää hiukan osakaasua, täydellä kaasulla ei ole millään kierroksilla/vaihteilla mitään eroa.

    Lainaa kirjoitti
    The TRE has no effect at full throttle (except ZX-14)
    The TRE does have an effect from closed throttle up to half throttle in gears 1 through 4 at ANY rpm
    http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm

    Eli se aikaistaa hiukan sytkää puoleen kaasuun asti (huijaamalla, että on koko ajan 5. vaihde päällä), ei mitään muuta.
    Esim. GiPro ATRE:ssa saa valita esiasennettuja vaihdekarttoja.
    Itse käytän 4:sen ja 6:sen karttoja, joilla on eroa.
    Eka räväkämpi ja toka rauhallisempi.

    Eikös 1,4:sessa ole tehot säädetty pienemmille 1., 2. ja oliko vielä kolmosellakin (joku väitti) luistelun ja keulimisen vähentämiseksi ja
    nuo TRE-laitteet juuri niitä purkavat huijaamalla boxia luulemaan toisen vaihteen olevan päällä *

    Edit: PS. Vedetäänhän dynoissakin 4-vaihteella tehomittauksia...
    Ei tuu lisää tehoa millään vaihteella. Eikä tuo TRE muutenkaan mitään ihmeitä tee, herkistää vähän osakaasua. TRE aikaistaa hiukan sytkää osakaasulla (1-4 vaihteilla puoleen kaasuun asti), ei muuta.

    Eipä tuo GSX luistele tai keuli vakiona millään vaihteella, varsinkaan vahingossa Vakiona on kovin laiskanpulskea peruspyörä. Vähän laitettunakaan ei voida puhua varsinaisesta raketista.
    Täysin samaan mieltä.

    Lähinnä siteerasin myyntimiesten puheita, miksi TRE olisi aivan
    välttämätön heidän mielestä.

    Juuri tästä syystä itsekkin ihmettelen, miksi yleensä on säädetty
    "laiskemmaksi" kyseisillä vaihteilla?

    Siitä TRE:n ihmeitä tekevästä vaikutuksesta>kyllä eron huomaa
    ainakin, jos jotain muutakin väsätty..
    Tosin en ole ajanut syttyajotuslevyllä muutettua pyörää, mutta kuitenkin kai vaikutus sama tai jopa parempi.
    Mene ja tiedä.
    Yhtäaikaahan noita nähtävästi ei suositella tunkemaan samaan laitteeseen...
    Honda Valkyrie SuperCharged
  26. #1136
    Tämähän se moisen keksinnön perusidea onkin... ja
    varsin hyvin tuotannossa saatu toteutettuakin *.

    Että kun "kiipeää selkään", niin saa juurevat, hieman laiskanpulskeat kyydit.... ja on mistä pitää kunnolla kiinni *. . * *.

    Turha se on "ehtoisasta emännästä" mitään "fitnesjuttaa"
    alkaa leipomaan *.

    No hoh-hoh... .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  27. #1137
    Tulipas käytyä dynossa. Täysin vakiona mitattu (saman firman toimesta) 109hv takapyörältä ja 13*Nm. Nyt mittaushetkellä kiinni Delkevicin slipari (ilman killeriä) ja PC3 säädettynä. Tehonlisäystä tässä ei varsinaisesti lähdetty hakemaan, vaan sulavampaa kaasuvastetta ja mukavempaa kaupunkiajoa, siinä mielestäni onnistuttiin hyvin. Ei se vieläkään ihan täydellinen ole, mutta paljon parempi kuitenkin. Tuosta nytkähdyksestä kun päästää kaasun ruiskupyörässä ei taida päästä ihan helpolla kokonaan eroon... Bonuksena tuota vääntöä näytti tulleen mukavasti lisää ja samaa sanoo persdynokin. Homman teki Prätkäpaja ja ainakin tämän ensikäynnin perusteella voin suositella heitä.


    Suzuki GSX 1400 '06

    ex. Yamaha TDM 900 '02
  28. #1138
    Lainaa (Tsuku @ Kesä. 08 2010,12:12) kirjoitti
    Tulipas käytyä dynossa. Täysin vakiona mitattu (saman firman toimesta) 109hv takapyörältä ja 13*Nm. Nyt mittaushetkellä kiinni Delkevicin slipari (ilman killeriä) ja PC3 säädettynä. Tehonlisäystä tässä ei varsinaisesti lähdetty hakemaan, vaan sulavampaa kaasuvastetta ja mukavempaa kaupunkiajoa, siinä mielestäni onnistuttiin hyvin. Ei se vieläkään ihan täydellinen ole, mutta paljon parempi kuitenkin. Tuosta nytkähdyksestä kun päästää kaasun ruiskupyörässä ei taida päästä ihan helpolla kokonaan eroon... Bonuksena tuota vääntöä näytti tulleen mukavasti lisää ja samaa sanoo persdynokin. Homman teki Prätkäpaja ja ainakin tämän ensikäynnin perusteella voin suositella heitä.


    Paljon ottivat PC:n säädöstä ja dynosta?

    Edit: Onko sulla karttaa laittaa jakoon?



    Honda Valkyrie SuperCharged
  29. #1139
    Hinta oli 250. Ei halvin muttei kalleinkaan kun vähän kyselin. Monessa paikassa puhuttiin viikkojen jonosta, tuonne pääsi hyvinkin nopeasti.

    Ei ole karttaa, tähän hätään. Täytyy ladata se koneelle jossain vaiheessa. Hyvähän se on kuitenkin teettää omaan pyörään...
    Suzuki GSX 1400 '06

    ex. Yamaha TDM 900 '02
  30.  
  31. #1140
    Lainaa (Tsuku @ Kesä. 09 2010,16:36) kirjoitti
    Hinta oli 250. Ei halvin muttei kalleinkaan kun vähän kyselin. *Monessa paikassa puhuttiin viikkojen jonosta, tuonne pääsi hyvinkin nopeasti.

    Ei ole karttaa, tähän hätään. Täytyy ladata se koneelle jossain vaiheessa. *Hyvähän se on kuitenkin teettää omaan pyörään...
    Olisinkin verrannut sitä omaan...

    Jos halua riittää, niin laita yv:nä vaikka.
    Honda Valkyrie SuperCharged
Sivu: 38 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen