Sivu: 36 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26343536373846 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1051:stä 1080:een 1802:sta
  1. #1051
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 27 2010,14:46) kirjoitti
    Lainaa (naukkis @ Tammi. 26 2010,19:37) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 23 2009,17:16) kirjoitti
    Oli se silti melko köykäisesti tiessä kiinni reippaamassa ajossa, mutta ei sentään enää sukeltanut jarrutuksissa niin pahasti. Uskoisin tosiaan suurimman ongelman olevan siinä, että ilmavirta keventää keulaa melkoisesti vähänkin reippaammassa vauhdissa.
    Höpsis, ilmavirta ei kevennä keulaa juuri nimeksikään ainakaan vielä rajoitetussa huippunopeudessa, oletkos ajanut nakupyörällä joka sinusta tuntuu vakaalta vähän kovemmissa nopeuksissa? Eli suorana ajettavassa nakussa on oltava selkä jäykkänä kuin rautakanki ajaessa tai ilmavirran pyörteily vaikuttaa suoraan ohjaukseen, ennen moisen hoksaamista ja oikeaa ajotapaa joka naku tuntuu armottoman levottomalta hyvinkin alhaisista nopeuksista, siitä reilusta satasesta ylöspäin.
    Ei GSX:stä vakaata saa millään, jos vaikka kyykkyihin tai matkasportteihin vertaa. Erityisen hyvin huomaa kun ajaa ihan peräkkäin (on tullut kokeiltua moneen kertaan). On myös tullut ajettuakin vaikka miten ja missä asennoissa

    Nakupyörissä tuo keulan keveneminen kovemmissa vauhdeissa on fakta. Aerodynamiikka (jota ei juurikaan nakuissa edes ole) ei ole millään tapaa suunniteltu kovempiin vauhteihin.

    Kuten sanottu, niin mielipiteitä on varmasti yhtä paljon kuin kuskejakin. GSX ei nyt vain ole sieltä vakaimmasta päästä kovemmassa vauhdissa, vaikka miten yrittäisi todistella..

    Kyllä mulla on kiva peli toi gsx juuri siihen ajoon mihin halusin sen, en palaa busan muoviluotiin, jos ajan gsx.llä satasta mutkateillä tai motarilla 150km tunnissa ,mulle riittää se ja tietysti miten reippaasti laitettu naku valoista lähtee...myös kaikki kevyet kuskit on ongelma, siis alle 100 kiloset...tuuli voi viedä..
  2. #1052
    Jees, GSX on hyvä ihan pyörä siihen mihin se on suunniteltukin. Tosiaan tässä vaan kun joku kyseli sen epävakaudesta kovemmissa vauhdeissa, niin se on ihan normaalia tuollaisille pyörille, jotka eivät ole tosiaan siihen suunniteltukaan.

    Ankkalinna; ajokamoissa mentiin ikävä kyllä komeasti yli 100kg:n, eli siitä tuskin oli kyse
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  3. #1053
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 27 2010,14:46) kirjoitti
    Nakupyörissä tuo keulan keveneminen kovemmissa vauhdeissa on fakta. Aerodynamiikka (jota ei juurikaan nakuissa edes ole) ei ole millään tapaa suunniteltu kovempiin vauhteihin.

    Kuten sanottu, niin mielipiteitä on varmasti yhtä paljon kuin kuskejakin. GSX ei nyt vain ole sieltä vakaimmasta päästä kovemmassa vauhdissa, vaikka miten yrittäisi todistella..
    Keulan keveneminen on kyllä ihan vain tunne joka tulee siitä ajon epävakaudesta tuulen riepotellessa kuskia, vielä jossain parinsadan nopeudessa painoa ei lähde yhtään millään tavalla merkittävää määrää eturenkaalta, paljon enemmän vaikuttaa esimerkiksi kyytiläinen joka myöskään ei vaikuta GSX:n vakauteen oikeastaan millään tavalla, nostaapahan vain keulaa herkästi vielä parinsadan vauhdissakin.

    Tuo 1400 perinteisestä ulkonäöstään huolimatta on paljon lähempänä nykyisiä sporttipyöriä ajettavuudeltaan kuin perinteisiä nakuja eli on pirun kevyt ajettava, perinteisemmällä nakulla tulee hiki mutkapätkällä kuten vaikka XJR:llä.

    Mutta siis että epävakaa, GSX:hän on suorastaan tylsyyteen asti vakaa, vaikka kuinka on tullut leikittyä niin en ole löytänyt siitä edes viitettä epävakaasta ajettavuudesta, se on vakaa rajoitinta vasten routatöyssyyn vedettäessä, tipauttaessa keulan ajolinjalta sivuun, pidon löytyessä kesken räkäsladin yms. missä useimmat pyörät rankaisee tumpelosta ajosta oikein huolella.

    Ja GSX:ssä on aerodynamiikkaakin suunniteltu jonkin verran, eli siinähän tuulenpainetta rintaan tulee todella vähän verrattuna moneen muuhun pystyssä ajettavaan nakuun.



  4. #1054
    Lainaa (naukkis @ Tammi. 28 2010,10:58) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 27 2010,14:46) kirjoitti
    Nakupyörissä tuo keulan keveneminen kovemmissa vauhdeissa on fakta. Aerodynamiikka (jota ei juurikaan nakuissa edes ole) ei ole millään tapaa suunniteltu kovempiin vauhteihin.

    Kuten sanottu, niin mielipiteitä on varmasti yhtä paljon kuin kuskejakin. GSX ei nyt vain ole sieltä vakaimmasta päästä kovemmassa vauhdissa, vaikka miten yrittäisi todistella..
    Keulan keveneminen on kyllä ihan vain tunne joka tulee siitä ajon epävakaudesta tuulen riepotellessa kuskia, vielä jossain parinsadan nopeudessa painoa ei lähde yhtään millään tavalla merkittävää määrää eturenkaalta, paljon enemmän vaikuttaa esimerkiksi kyytiläinen joka myöskään ei vaikuta GSX:n vakauteen oikeastaan millään tavalla, nostaapahan vain keulaa herkästi vielä parinsadan vauhdissakin.

    Tuo 1400 perinteisestä ulkonäöstään huolimatta on paljon lähempänä nykyisiä sporttipyöriä ajettavuudeltaan kuin perinteisiä nakuja eli on pirun kevyt ajettava, perinteisemmällä nakulla tulee hiki mutkapätkällä kuten vaikka XJR:llä.

    Mutta siis että epävakaa, GSX:hän on suorastaan tylsyyteen asti vakaa, vaikka kuinka on tullut leikittyä niin en ole löytänyt siitä edes viitettä epävakaasta ajettavuudesta, se on vakaa rajoitinta vasten routatöyssyyn vedettäessä, tipauttaessa keulan ajolinjalta sivuun, pidon löytyessä kesken räkäsladin yms. missä useimmat pyörät rankaisee tumpelosta ajosta oikein huolella.

    Ja GSX:ssä on aerodynamiikkaakin suunniteltu jonkin verran, eli siinähän tuulenpainetta rintaan tulee todella vähän verrattuna moneen muuhun pystyssä ajettavaan nakuun.
    Juu, varmasti olet tuota mieltä, itse olen aika paljon erilaisia pyöriä kokeilleena eri mieltä Ajettavuus on sporttipyörissä sitten ihan eri tasolla. Myöskään vakaus kovissa vauhdeissa ei ole GSX:n parhaita puolia, ennemmin löysin niitä hyviä puolia muilta osa-alueilta. Joskin vakiona oli melko tylsä, mutta vähän laitettuna kohtuullisen hauska laite.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5. #1055
    Lainaa (naukkis @ Tammi. 28 2010,10:58) kirjoitti
    Ja GSX:ssä on aerodynamiikkaakin suunniteltu jonkin verran, eli siinähän tuulenpainetta rintaan tulee todella vähän verrattuna moneen muuhun pystyssä ajettavaan nakuun.
    Tuohon auttaa juuri tuo koko ja korkeus mittaristossa. Tämmöselle 184cm kuskille ajopaine tulee rinnan korkeudelle.
    Tuossa kun olen kokeillu muita nakuja, monissa tulee paine paljon alemmaksi ja ajo sen myötä raskaanmaksi.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  6. #1056
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 28 2010,20:36) kirjoitti
    Ajettavuus on sporttipyörissä sitten ihan eri tasolla. Myöskään vakaus kovissa vauhdeissa ei ole GSX:n parhaita puolia, ennemmin löysin niitä hyviä puolia muilta osa-alueilta. Joskin vakiona oli melko tylsä, mutta vähän laitettuna kohtuullisen hauska laite.
    No erilaisissa pyörissä ajettavuus on tottakai erilaista, mutta mä en kyllä käsitä miten gsx voisi olla yhtään vakaampi, se kestää aivan täydet joustot huippunopeudesta ilman pienintäkään viitettä epävakaudesta, tiukalla geometrialla olevalla sporttipyörällä on satavarmaa kiemurtelua tiedossa jos käydään joustovarojen rajoilla kovemmissa vauhdeissa. Saman oloisista pyöristä esimerkiksi Banditkin on paljon herkempi muuttamaan linjaa joustojen mukaan

    Pirun pehmeä runkohan tuossa on eli polvi maassa kanttauksessa tulee selvää elämistä epätasaisuuksista mutta samalla pehmeä runko on tumpelolle hyvä kun reagointi pidon vaihteluihin ei ole niin nopeaa kuin jäykkärunkoisilla.

    Ja nimenomaan GSX on pirun hauska laite leikkimiseen helpon ajettavuutensa takia, tuntuu että se antaa kaiken tumpeloinnin anteeksi......



  7. #1057
    Eikös siinä käy lopultakin niin että kun jousitus ja vaimennus kiristetään ns tappiin,etenkin kun kylmällä ilmalla etupään ölpätkin ovat jäykät,että eturengas seurailee huonosti tienpintaa hitaan reagoinninkin vuoksi?Voisiko olla niin että kun säädöt ovat järjellisellä tasolla,renkaiden kontakti tiehen olisi parempi ja pyöräkin vakaampi.Tosin minähän yritänkin pääsääntöisesti ajella suurinpiirtein nopeusrajoitusten mukaan,ainakin niin ettei kortti lähtisi ns hyllylle.
    pertti hernejärvi
  8. #1058
    Itse vaihdoin Busan keulan aikoinaan, sain paremmat jarrutkin samalla. Saahan tohon esim. hyperproon settiä mutta Busan keula vei voiton. todella vakaa ajaa kun oli korotuspalat, omalle perseelle tehty satula sekä Busan keula. Se keulan vaihto on muutos jota voin suositella kaikille. Tosin etupää tippui jonnin verran alemmas, itse tykkäsin (-95 kg).
  9. #1059
    Muuten onkos kukaan tehnyt toimivaa ruiskurunkojen suurennusta ja onnistuiko? Itse pidän moottorien virittämisessä hienompana asiana, että vaparista puristetaan kaikki mahdollinen irti. Kyllästyttää kaiken maailman turbot ja ilokaasut. Itsekin aikoinaan sorruin ilokaasuihin ja täytyy sanoa, että oli tosi laiskan miehen hommaa.
  10. #1060
    Lainaa (ilokaasu @ Helmi. 06 2010,12:45) kirjoitti
    Itse vaihdoin Busan keulan aikoinaan, sain paremmat jarrutkin samalla. Saahan tohon esim. hyperproon settiä mutta Busan keula vei voiton. todella vakaa ajaa kun oli korotuspalat, omalle perseelle tehty satula sekä Busan keula. Se keulan vaihto on muutos jota voin suositella kaikille. Tosin etupää tippui jonnin verran alemmas, itse tykkäsin (-95 kg).
    Jos GSX:stä haluaa paremman ajettavan, niin tuo parempi keula on varmaankin paras lääke siihen. Alkuperäinen kun on tosiaankin melko surkea.

    Kansisetin Saastamoisen Jamppa voisi tietää tuosta ruiskurunkojen suurennuksesta. Välillä on ollut juttua Busan ruiskujenkin sovittamisesta yms.. Purituksiahan tuossa ei ole juuri mitään, jotenkin niitäkin nostamalla saa kivasti lisää paukkua.

    Itte meinasin lähteä kanssa tuolle reippaamman laittelun linjalle, mutta sitten kyllästyin prätkiin, joten myin GSX:n pois. Toisen pyörän pidin vielä, vaan ei silläkään juuri tule ajettua.. Sitä on kyllä sitten melko reippaasti viritetty, itsekin tykkään tehokkaista vapareista; ovat hauskoja ajella!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  11. #1061
    Lainaa (ilokaasu @ Helmi. 06 2010,12:48) kirjoitti
    Muuten onkos kukaan tehnyt toimivaa ruiskurunkojen suurennusta ja onnistuiko? Itse pidän moottorien virittämisessä hienompana asiana, että vaparista puristetaan kaikki mahdollinen irti. Kyllästyttää kaiken maailman turbot ja ilokaasut. Itsekin aikoinaan sorruin ilokaasuihin ja täytyy sanoa, että oli tosi laiskan miehen hommaa.
    Niitähän ei ole sellaisenaan pakko edes lähteä ensimmäiseksi suurentamaan, vakioventtiilikoolla ne 34mm rungotkin virtaavat suht riittävästi jos ne vain preppaa, eli vakionahan ne virtaavat surkeasti, toisioläpät mäkeen ja venturimuotoilu ensiöläppien perään nostanee jo virtauksia useamman kymmenen prosenttia, luulisin.

    Itsellä on tarkoitus niitä vähän roplata, viimeksi kun oli levällään tuli muita muutoksia sen verran että jätin toimivuuden nimissä vakioksi, nyt voisi niihin keskittyä. Läppärungot vain ovat sen verran ikävä irroittaa että motivaatio ei ole vielä riittänyt....
  12. #1062
    Kansisetitn Jampan kanssa mietittiin tuota ruiskurunkojen suurentamista, kun ei enään saanut isompia venoja kannen plaanauksen jälkeen. No tiedä häntä kuka tässä maassa on niin viisas, että voisi loppupeleissä sanoa miten tehdään oikein. Itsekin myin omani pois ja uusi omistaja on kuulemma todella tyytyväinen
  13. #1063
    Kerkee sitä Mörkölläkin...

    http://www.youtube.com/watch?v=9HSh-rwHosw&NR=1

    http://www.youtube.com/watch?v=jw3CB...eature=related

    Eikä nyt niin hirveesti voblaa

    edit: typo...



    Honda Valkyrie SuperCharged
  14. #1064
    Huom. edit lopussa!

    Jossain tässä ketjussa oli muistaakseni puhetta otsikon laitteesta, mutta liian pitkä ketju kahlattavaksi, joten pari kysymystä.

    Tuli hommattua GiPro/ATRE Sinisellä näytöllä.

    Oliko kytkettävä liitin tosiaan tankin alla (ohjeet väittää)?

    Pitikö opettaa, vai osasiko Mörkön automaattisesti?

    Toivottavasti auttaa nykimiseen parin tonnin kierroksilla hitaassa ajossa...

    Jos on, niin muita kokemuksia.

    EDIT: Sorry, piti mennä GSX 1400 rakentajat otsikon alle.
    Mode: voitko siirtää?
    Iso käsi Modelle siirrosta

    Uppia...



    Honda Valkyrie SuperCharged
  15. #1065
    Lainaa (imohtep @ Helmi. 18 2010,22:57) kirjoitti
    Tuli hommattua GiPro/ATRE Sinisellä näytöllä.

    Oliko kytkettävä liitin tosiaan tankin alla (ohjeet väittää)?
    tässäpä joku linkki, missä näkyy kyseisen liittimen sijainti hyvin. Gipro
    Lainaa kirjoitti
    Pitikö opettaa, vai osasiko Mörkön automaattisesti?
    Todennäköisesti pitää tai itse ainakin opetin.



    S u z u k i *G S X *1 4 0 0 *K 6
  16. #1066
    Lainaa (Matso @ Helmi. 11 2009,03:21) kirjoitti
    Moro!!
    Löytyis vielä vanhasta talli perukoilta käyttämättömiä tarvikkeita

    mm.

    Kahvanämmittimet säädöllä * 50€
    kromiset peilit (timantti pisara) 40€
    Givin perlälevy + peräteline *80€





    vielä löytyis nämä tavarat
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  17. #1067
    Lainaa (viffer @ Maalis. 02 2010,22:48) kirjoitti
    Lainaa (imohtep @ Helmi. 18 2010,22:57) kirjoitti
    Tuli hommattua GiPro/ATRE Sinisellä näytöllä.

    Oliko kytkettävä liitin tosiaan tankin alla (ohjeet väittää)?
    tässäpä joku linkki, missä näkyy kyseisen liittimen sijainti hyvin. Gipro
    Lainaa kirjoitti
    Pitikö opettaa, vai osasiko Mörkön automaattisesti?
    Todennäköisesti pitää tai itse ainakin opetin.
    Kiitos.

    Vähän ihmettelinkin, että olisi tankin alla.
    Honda Valkyrie SuperCharged
  18. #1068
    Lainaa (ilokaasu @ Helmi. 07 2010,19:42) kirjoitti
    Kansisetitn Jampan kanssa mietittiin tuota ruiskurunkojen suurentamista, kun ei enään saanut isompia venoja kannen plaanauksen jälkeen. No tiedä häntä kuka tässä maassa on niin viisas, että voisi loppupeleissä sanoa miten tehdään oikein. Itsekin myin omani pois ja uusi omistaja on kuulemma todella tyytyväinen *
    Tuota... 1402 ja koko keksintöhän on hieno ja monumentaalinen, mutta mikä saa niin monet hankkimaan jonkun hienon vehkeen..... ja sitten....

    Juu, koitetaan rakentaa siitä jotain ihan muuta tyylillä "perse edellä puuhun".

    Ostetaan naku.... ja viikon päästä siinä on katteet + kaikki saatavilla oleva "Biltema- törky".

    Valitetaan ajettavuudesta sitä ja tätä.... vaihdetaan koko keulaa jne...

    Patahan on sellaisenaan hieno "junanvessa", mutta tuskastuttavan työläs ja kallis saada kukkumaan oikein kunnolla.

    Niin.... miksei sitten lähestytä asiaa vaikka siten, että otetaan aihioksi Bussi ? * Ne on halpoja, muovit voi myydä ja
    jo sillä rahalla saa kaikkea kivaa ja käytännöllistä.

    "Alusta" olis lähtökohdiltaan jo aika ajettava ja padassa potentiaalia helpolla ja halvalla ihan uusille sataluvuille.

    No widdu..... vaikka sitten ruuvais siihen möhkön tankin kiinni jos sitä sitten niin rakastaa *

    Toisaalta..... sanotaan, että tärkeintä ei ole päämäärä, vaan matka! * Meneehän se toki ajohommissakin juuri näin....

    Mitäs minä oikeastaan tyhmiä menin ihmettelemään *
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  19. #1069
    Lainaa (BadToThe Bone @ Maalis. 29 2010,20:46) kirjoitti
    Patahan on sellaisenaan hieno "junanvessa", mutta tuskastuttavan työläs ja kallis saada kukkumaan oikein kunnolla.
    Ei vaan varmastikin ylivoimaisesti helpoiten viritettävä 4-pyttynen prätkän kone, yksi niitä harvoja joiden näpertämisestä saa rahoilleen vastinetta. Konehan on detunetettu todella ahtailla pakosarjan primääriputkilla ja todella laimeilla nokka-akseleilla, noiden muuttamiseen menee muutama satanen ja ero viritetyn ja vakion välillä on kuin yö ja päivä.
  20. #1070
    Ja sitäpaitsi ei kai sitä kukaan kohta enään uskalla sanoa harrastavansa "moottoripyörällä ajoa" tässä viherpipertäjien maailmassa. Parempi talvella ainakin ihan oikeasti harrastaa prätkän kanssa...
    Kokokate jäi kyllä mulla laittamatta, jos se oli se mihin tuolla aiemmin kokokatteilla viitattiin

    -Jarno
  21. #1071
    Lainaa (naukkis @ Maalis. 30 2010,12:23) kirjoitti
    Lainaa (BadToThe Bone @ Maalis. 29 2010,20:46) kirjoitti
    Patahan on sellaisenaan hieno "junanvessa", mutta tuskastuttavan työläs ja kallis saada kukkumaan oikein kunnolla.
    Ei vaan varmastikin ylivoimaisesti helpoiten viritettävä 4-pyttynen prätkän kone, yksi niitä harvoja joiden näpertämisestä saa rahoilleen vastinetta. Konehan on detunetettu todella ahtailla pakosarjan primääriputkilla ja todella laimeilla nokka-akseleilla, noiden muuttamiseen menee muutama satanen ja ero viritetyn ja vakion välillä on kuin yö ja päivä.
    Jep-jep! *Aivan totta tuo kaikki, mutta siinähän se kompa onkin

    "Detunetettu, kepissä vähemmän heittoa kun 80-luvun Harrikan etuakselissa, imupuolella alkaa väistämättä paikat käydä ahtaaks kun ryhdytään tositoimiin.... jne.

    Ei pidä käsittää väärin, sillä itsellekin K7 on antanut jo monena kesänä hyvät kyydit ja näin käy tulevanakin

    Jos vakkarin viriaste on tasoa "kasteluvesipumppu" ja 1400:sta
    kuitenkin pitäis nykymittapuun mukaan saada suhteellisen pienin mutta nerokkain hipistelyin hyvän matkaa kolmattasataa pihalle..... niin ei ihan fakiiri Kronblominkaan kepeillä ja pakopuolen modeilla venttiilistä piipunpäähän saakka päästä kuin enintään hyvään alkuun.

    Alkuperäinen kysymyksenasetteluhan lähti siitä, että jos halutaan tuon luokan laite, joka todella tärähtää kunnolla... ja nakkena, on lopputulos saatavilla helvetin paljon vähemmällä jumppaamisella ja rahalla.

    Saadaanhan mohköstä suht siedettävin satsauksin.... miten sen sitten kukakin mittaa.... jonkun 160-170 todellista... mutta kunnon aihiosta tehot ei vielä putoa edes sille tasolle vaikka siihen vaihtais huonon sliparin *.

    Eli: Onko "kasteluvesipumpun" muuttaminen kauhealla touhuamisella "moottoripyörän moottoriksi" nyt sitten "virittämistä" ?

    Kai tän päivän standardien mukaan se, että noista esim.kuussatasista kiekujista saadaan ihan jotain todellista irti lisää.... ja selvästi..... on "virittämistä".
    Tai sitten jonkun muun luokassaan jo todella suorituskykyisen laitteen huomattava parantaminen.
    Silloinhan puhutaan jo ihan toisen luokan tietotaidosta ja tarvittavista osista.... joita ei ihan joka tiskiltä irtoa vaikka kuinka pyörisi

    Ei tässä kannata paini-iltamia aiheesta pystytellä, pääasia on että touhua riittää talleissa ja jokainen tulee tavallaan autuaaksi
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #1072
    Terve
    Mistä ja kenen valmistama undertray tähän?
    Ja ketjupaketti
    Suzuki GSX 1400 -05
  23. #1073
    Kun ajelee paskasilla hiekkateillä enemmän niin keskimmäisten pyttyjen tulppapoterojen vedenpoistoreiät menee tukkoon, pyörän seistessä pitempään sateessa niihin menee vähän vettä joka koneen lämmettyä kunnolla höyrystyy ja tulpanhattu alkaa lyödä läpi. Kaksoispuolat kun on niin kummatkin keskimmäiset pytyt tipahtavat pois pelistä.

    Ja tietysti noihin keskimmäisiin tulppiin käsiksi pääsy vaatii tankin irroittamisen yms. noh, kulkeehan tuo hiljakseen kahdellakin pytyllä ettei tarvitse alkaa purkamaan tien päällä.... jokohan sitä pikkuhiljaa alkaisi muistaa rassata niitä jo ennenkuin tulee käyntihäiriöitä....
  24. #1074
    Gipro with atre - mikä kartta sopii parhaiten GSX 1400:aan? Mitä käytännön eroa eri kartoissa on? Onko 6. vaihteen kartta optimaalisin?
  25. #1075
    Lainaa (uslegi @ Huhti. 19 2010,13:26) kirjoitti
    Gipro with atre - mikä kartta sopii parhaiten GSX 1400:aan? Mitä käytännön eroa eri kartoissa on? Onko 6. vaihteen kartta optimaalisin?
    Näin keväällä taitaa paras kartta olla Varsinais-Suomi ja
    Lounais-Saaristo. *

    Vakavasti puhuen, mitä ollaan hakemassa ja onko se
    loppupeleissä jotain muuta kuin touhuamista?

    Viittaan edellisellä vaan siihen, että jos peli on muuten laitettu peruskonstein kohdalleen, saavutetaanko "ylimääräisellä" softan kanssa puljaamisella käytännössä muuta kuin lisää potentiaalia häiriöihin?

    Jos taas liikutaan "kunnon tehoissa", pitohan asettaa hyödyn käytännön rajat...... ja se raja tulee vastaan "heti ekan nurkan takana" kun liikutaan muualla kuin stripillä.
    Ei se kyyti siitä parane kun tassu vaan lipsuu!
    Kadulla "pito" on ollut jo kauan enää nuoruusmuistoja
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  26. #1076
    On se sitten "hauska veikko" tuo BadToThe Bone
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  27. #1077
    Lainaa (uslegi @ Huhti. 19 2010,13:26) kirjoitti
    Gipro with atre - mikä kartta sopii parhaiten GSX 1400:aan? Mitä käytännön eroa eri kartoissa on? Onko 6. vaihteen kartta optimaalisin?
    TRE taisi käyttää 4 vaihteen karttaa... pari keskimmäistä vaihdetta on ainoita mitä ei säädellä/jarrutella millään kierrosalueella.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  28. #1078
    Juu. Allekirjoitan tuon Sika-naudan kommentin. Toiset vaan ovat luonnostaan niin hauskoja heppuja. Eloveenan sijasta aamupalalla tarjoillaan varmaankin nitrodiskoa. Halukkuus kommentoida kaikkea asiaan liittyvää, ja varsinkin asian vierestä, jaksaa näissä ihmistyypeissä aina viehättää.



  29. #1079
    tänään pistin isolohkon tulille talven jälkeen, matkamittarissa vilkkui fi. samoin palaa punanen varotusvalo missä lukee fi, mikähän mahtaa olla vikana?
  30.  
  31. #1080
    GSX1400 OBD Fault codes (On Board Diagnostics)
    Over the years many people have experience the FI light coming on. This light Flashes on and off with FI flashing in the speedometer LCD window, The bike will usually run normally even though the fault light is flashing, this happens when a signal cannot be detected by the ECU (Electronic Control Unit) from the many sensors.
    9/10 times the problem lies with a connector somewhere with a bad contact, the ECU connector is commonly regarded as a water trap by owners resulting in fusty/corroded contacts, disconnect it and spray with WD40.
    When the FI light is permanently on/FI permanently displayed in the LCD display, then the bike will not start. * *Teksti lainattu "gsx1400fe" sivuilta josta löytyy myös linkki vikakoodeihin.
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
Sivu: 36 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26343536373846 ... ViimeinenViimeinen