Taidettiin rupatella joku tovi vetojen lomassa(kupla69 @ Elo. 25 2009,22:11) kirjoitti
Mikäs sulle jäi parhaaks 60ft ajaks? Siitä vois olla aika hyvä ja halpa lähtee parantamaan... Ja takarengas tais olla liukasta sorttia, mikä limppu sulla oli?
Toki pienempi vastatuulikin olis melkonen apu sekä GSX:lle; V-Maxille ja Kottaraisille, tosin keskinäiseen järjestykseen siitä tuskin on apua
Mitäs noista möhköistä yleensä putkivirityksellä irtoaa takanakilta?
Mun V-Möhkäleellä meni 11.229 ja 60ft oli koko ajan siinä 1.8XXs
Ei auta poru eikä selite, kun käyntiin lähtee Homelite
Bitit on pc:stä...
Morientes!(-ShadowMan- @ Elo. 27 2009,13:39) kirjoitti
Paras 60 jalkaa oli 1.978 sekkaa. Kumina on justiinsa matka-ajoon tarkoitettu perus Metzuri. Parani loppuunpäin kun tiputteli paineita ja malttoi lähteä melkeen tyhjäkäynnin pinnasta liikkeelle.
kyllä siinä kivasti päivä meni höpistessä. Oli komee Panda-look kun kotona vilkaisi peiliin. Aattelin yrittää ainakin syksyn aikana saada Meriniitylle sille yhelle hemmolle penkitykseen et näkis mikä lähtötilanne ja toivon mukaan talven aikana lisää jerkkua koneesta ulos. Hauskaa oli kaikin puolin koko päivä*![]()
- GSX 1400 -
Itsellä kiikalasta parhaimmaksi on jäänyt 11.2 ja 60ft 1.66 *monta 1.8 aikoja tuliajettua. ( Täysi putkisto .PC . tre . syttypyörä. ja -1 rattaalla ) *kuski +100kg *.
Mukavaa puuhaa kiusata kyykkyjen edellä ensimmäiset 200m*
Aikaa korjattu
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
jos on perus putkiviri vessa vs. putki + nokat(yossi stg1), niin onko noilla nokilla mtn tekoa, vai muuttuuko huomattavasti paremmaksi?
ei kellään sattuisi olemaan dynovetoa ennen ja jälkeen??
Ei ole dynotuloksia itsellä, ainakaan vielä.. *muitten tuloksia nähneenä ja hehkutuksia lukeneena fantasioin jopa noin 20 hp lisäyksestä ylhäällä.(winstrol @ Loka. 09 2009,16:50) kirjoitti
Joku kuvaili vakionokkia "suoriksi tangoiksi" ja että venat käy raollaan alipaineen voimasta
Yoshimurien hinnat muuten pompsahti juuri. Itse sain vielä vanhalla hinnalla.. hain pari päivää sitten:
![]()
<p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
Kyllä noil kamppeil on merkitystä kaverini tutulla on 1400 ssa just virinokat koko putki suodin ja säädetty ruisku... taitaa olla vielä -1 eturattaas mut on eroa on todellakin ... voi suositella
itsel ei moisiin varaa pitää katsel jostain etujarrulevy tai levyt omaan mopottimeen ku rengasliike ryssi levyt rengasta vaihtaes ravistaa jarrates ni et meinaa laatta lentää *![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Löytyis orikinaali etulevyt, ajettu noin 30tkm. Toisessa, muistaakseni oikeanpuoleisessa tehtaan sallima 0,3mm heitto ja toinen on suora. Ei mennyt takuuseen, joten vaihdoin takataskutakuulla piparilevyihin ja nuo on nyt olleet joutilaana. Jos on kiinnostusta niin kuvia ja lisätietoa s-postilla.
Tän voi viälä koljata...
Paskahan se on katettuihin pyöriin verrattuna ajella motaria, sille ei mahda mitään. Ilmeisesti ilmavirta keventää keulaa ihan liikaa, eli keula ikäänkuin "leijuu" siinä tienpinnassa.(Pekka Keränen @ Elo. 15 2009,17:32) kirjoitti
Lääkkeiksi uskoisin auttavan ohjausiskarin ja jonkun pienen lipan siihen eteen, jolla saa vähän ilmavirtoja vähemmän keventäviksi. Ehkä näistä on jollain kokemusta?
Tottuuhan tuohonkin, mutta ei se siitä hyvää tee. Onhan se ero ihan kuin yöllä ja päivällä, jos ajelee vaikka jollain kyykyllä ja GSX:llä peräkkäin motaria.
Sekin täytyy muistaa, ettei kyse ole sporttipyörästä. Kyseessä on peruspyörä, jossa on runkoa ja alustaa myöten kaikki ihan perus/halpis -palikkaa. Kovaan ajoon on sitten tehtaat tehneet eri laitteet. Vaikkakin mutkatiellä tuo oli hiukan laitettuna ihan ok laite
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Jos jolllakulla sattuu lojumaan tallissa ylimääräisenä takakatetta, sisälokaria ja perän korotuspaloja, niin täälläpäin voisi olla kiinnostusta moisista kilkkeistä.![]()
Tän voi viälä koljata...
...kyyyllä sillä radallakin pärjää jotenkuten...(Tylyttäjä @ Loka. 27 2009,10:39) kirjoitti
![]()
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Nyt olis telineitä tyrkyllä.. http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....109449;
650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
Voimaa tarjolla GSX 1400:seen
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=109619
dynokäyrät -> http://s150.photobucket.com/albums....400.jpg
Parempi ahtaa myöhään ,kuin ei milloinkaan.
vaihdoin joskus aikoinaa tonnisen kikserin tuohon 1400een.
eihän se mihkään kulkenu tuon kilosen jälkeen, mutta sen mitä se kulki, sai tuupata ihan mihin vaan. ei vedelly yhtään mihinkään missän vaiheessa.
menee suoraan juurikin kuin juna kiskoilla.
sun laiteessa on jotain, mutta mitä, sittä ei tiedä sanoa.
eikä mulla ollu ohjausiskaria tms. menoa vakauttavaa.
Onko kukaan nähnyt livenä mörköä katettuna? Pikkasen kiinnostaisi http://www.poly26.com/carenag....dbe71f8
-Jarno
Miksi ostaa naku ja kattaa se?(ikiteekkari75 @ Marras. 29 2009,21:30) kirjoitti
Ihan oma mielipide... Järkyttävä...*
![]()
![]()
Elämä on vaarallista, siihen kuolee
Jumankavita tuo katettu isolohko on yhtä ruma ku kasari gs aarg jotain rajaa onhan noit katettuja matkapyörii jos tuuli vaivaa vaihtaa moiseen...![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Ehkä eri ihmiset kokee asiat eri tavoin, mutta rohkenen olla täysin eri mieltä.(winstrol @ Marras. 22 2009,23:27) kirjoitti
GSX 1400 on kovemmassa ajossa (ja varsinkin motarilla) keulastaan todella rauhaton gixxeriin (ja muihin kyykkyihin) verrattuna. Olenkohan ajanut varmaan ainakin 5:llä eri GSX 1400:lla (vakiosta laitettuihin) ja saman verran eri gixxereitäkin (myös vakiosta laitettuihin) on vähintään tullut ajeltua, eli yhdestä maanantaikappaleesta ei ole kyse.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Ihmiset juu kokee asiat eri tavoin.. *itsekin olen ajellut monenlaisilla pyörillä, enkä voi
käsittää miten jonkun mielestä gsx ei ole vakaa ajaa. Ja varsinkin motarilla!
<p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
GSX:n keula on motariajossa todella huonosti tiessä kiinni (hermostuneen tuntuinen), lienee kiinni siitä, että ilmavirta keventää sitä. Etupäähän ei ole siis ns. luottoa lähellekään samalla tapaa kuin kyykyissä.(sähköputkimies @ Joulu. 22 2009,13:39) kirjoitti
En puhu nyt mistään 120km/h motariajosta, vaan vähän reippaammasta. Vaikkakin ero esim. kyykkyihin on jo niissäkin vauhdeissa selvä.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Totta kyllä että kahtasataa ajettaessa R1 tuntui tietty paremmalta.. parhaalta.
Itsellä gsx:ssä vaikuttaa matalempi tanko ja akselivälin pidentäminen.
Kilpailujahan tämmöisellä tuskin voitetaan, mutta suomen motarinopeuksissä möhkötin on hyvä peli, ihan parhaasta päästä!
<p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
Juu, mulla oli myös etukenompi asento (stoga vaihdettu) ja perää nostettu korotuspaloille; silti keula tuntui siltä, että kovin vähän painoa oli keulalla motariajossa..(sähköputkimies @ Joulu. 23 2009,08:18) kirjoitti
Mutta kyllähän silläkin pärjää, tosin melko kaukana vielä joistain muista pyöristä..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
En ole ihan varma mutta eikös perän korottaminen muuta etuhaarukan kulmaa jolloin vakaus kärsii. Itse huomasin ison eron jos rengaspaineissa on poikkeamaa. Oikeilla paineilla paranee kummasti. Ja vielä isompi muutos oli kun sääti etuhaarukan vaimennukset kuntoon. Se jousen jäykennys nostaa etupäätä ja vakauttaa.
Ajoin myös ilman korotuspaloja ja erilaisilla etupään säädöillä. Päädyin täyteen vaimennukseen ja esijännitykseen, koska muuten keula oli aivan kauhea.. Oli se silti melko köykäisesti tiessä kiinni reippaamassa ajossa, mutta ei sentään enää sukeltanut jarrutuksissa niin pahasti. Uskoisin tosiaan suurimman ongelman olevan siinä, että ilmavirta keventää keulaa melkoisesti vähänkin reippaammassa vauhdissa.(Kaimaani @ Joulu. 23 2009,11:58) kirjoitti
Keula tuossa on muutenkin melkoisen kelvoton ainakin vakio-sisuskaluilla, ei siitä mihinkään pääse..
Mutta tosiaan, ei tuo pyörä ole mihinkään reippaaseen ajoon tehtykään; sitä varten on eri vehkeet. Omaan käyttötarkoitukseensa se loistava pyörä hintaansa nähden..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Olikos täällä joku, joka on rakentanut tai rakennuttanut jossain isomman ruiskurungon ja kannen väliin välikappaleet?
Olis omasta pärrästä rungot irti ja en oikeen tiedä mitenkä sovittaisi uudet. Vihtoehtoja lienee, hyviä ja huonoja...
-Jarno
[QUOTE= (Tylyttäjä @ Joulu. 22 2009,11:42)]GSX on aivan vakaa ainakin alkuperäiseen rajoittimeensa, nakupyörällä vain pitää olla kuskin runko jäykkänä ajaessa tai tuuli riepottaa kuljettajaa josta levottomuus välittyy pyöräänkin, katetussa voi kuski sitten olla velttona pyörän kyydissä.....winstrol,Marras. 22 2009,23:27 kirjoitti
Höpsis, ilmavirta ei kevennä keulaa juuri nimeksikään ainakaan vielä rajoitetussa huippunopeudessa, oletkos ajanut nakupyörällä joka sinusta tuntuu vakaalta vähän kovemmissa nopeuksissa? Eli suorana ajettavassa nakussa on oltava selkä jäykkänä kuin rautakanki ajaessa tai ilmavirran pyörteily vaikuttaa suoraan ohjaukseen, ennen moisen hoksaamista ja oikeaa ajotapaa joka naku tuntuu armottoman levottomalta hyvinkin alhaisista nopeuksista, siitä reilusta satasesta ylöspäin.(Tylyttäjä @ Joulu. 23 2009,17:16) kirjoitti
Ei GSX:stä vakaata saa millään, jos vaikka kyykkyihin tai matkasportteihin vertaa. Erityisen hyvin huomaa kun ajaa ihan peräkkäin (on tullut kokeiltua moneen kertaan). On myös tullut ajettuakin vaikka miten ja missä asennoissa(naukkis @ Tammi. 26 2010,19:37) kirjoitti
Nakupyörissä tuo keulan keveneminen kovemmissa vauhdeissa on fakta. Aerodynamiikka (jota ei juurikaan nakuissa edes ole) ei ole millään tapaa suunniteltu kovempiin vauhteihin.
Kuten sanottu, niin mielipiteitä on varmasti yhtä paljon kuin kuskejakin. GSX ei nyt vain ole sieltä vakaimmasta päästä kovemmassa vauhdissa, vaikka miten yrittäisi todistella..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Totta turiset GSX nakut ja muut katteettomat mopottimissa tuntuu vauhti erillaiselta kuin katetuissa mopoissa , sehän oon katteiden tehtävä tai yksinkertaisesti pyörän katteet ovat paskat. Nakulla ajolinjat esim,motarilla on liikkuvammat puolelta toiselle. Gigsulle / Busalle, 200 mittarissa ei toki ole niin haastava ajajalle kuin kaikilla nakukuskeille tai Hoodee miehille pidemmän päälle (jos edes pääsevät niin pitkälle) . Saati sitten mopottimet mitkä on suunniteltu savuttamaan lähes 300 todellista nopeutta ja taas PV kuskeille 55km todellista on maailman kovin vauhti vaikka mittari näyttää jo yli 80kmt(Tylyttäjä @ Tammi. 27 2010,14:46) kirjoitti
GSX esim ; keula liitää ..... Ja ottaa hyvin happea alleen vaikka porvoonmotarin töyssyissä tai missä vaan mutkapätkällä, veto päällä 160-180 mittarissa . Hauskaa (joidenkin mielestä) mutta ei niin.. öööö.. Kyykyllä vaan pitää olla lisää vauhtia.
Mutta summasummaarum . DT 125 on paska rautaperseilyssä ja Honda Gold Wing peräkärryllä on paska päitsillä. Oikeat vehkeet oikeaan paikkaan miltä itsestä tuntuu hyvältä.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..