Sivu: 34 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334353644 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 991:stä 1020:een 1802:sta
  1. #991
    Lainaa (imohtep @ Heinä. 18 2009,16:48) kirjoitti
    No niin, kaadettu Norsu sitten paikaltaan.

    Vaurioina onneksi vain jarrukahva ja naarmuja oik. puoleisessa
    alumiinisessa "pikkuposkessa".

    Tietoa, mistä kannattaisi hommata osat, vaikka tuon posken
    saattaa kyllä saada hiottua, jos hinta huimaa päätä?

    Kyl se jonkun verran painaa, kun päästää liikaa kallistumaan
    paikallaan *

    edit: poski hiottu/kiillotettu>tuli ihan asiallinen...

    edit2: no ei Stormilla paha hinta kahvasta>22€...
    Mä onnistuin kaatamaan paikaltaa vasuriin keskijalalle nyhtäessä. Kyllä v****i. Kytkin kahva poikki ja naarnut vas. "poskeen". Kytkinkahvasta maksoin yli 50, kun ostin ensimmäisestä liikkeestä mikä kohdalle osui . Painaa juu. Ei ainakaan mun voimat riittäneet kun päätti haluta kaatua :S
  2. #992
    Lainaa (Thunderpants @ Heinä. 10 2009,01:15) kirjoitti
    Lainaa (pikku-matti @ Heinä. 09 2009,21:03) kirjoitti
    katos tuolta löytyykö sopivaa kliks
    Ei ollut apua mutta tänks. Renthalilta näyttää löytyvän (mutta ei tietenkään suomenmaasta...).
    AllRightistä saa Renthallin rattaita tohon möhkäleeseen, ja jotain niillä oli suoraan hyllyssäkin (eturatasta siis, viimevuoden keväällä kävin kyselemässä. Tosin itse tilasin renthallit ulkomailta - halvempia, nopee toimitus ja suoraan koto-ovelle:



    1 * *Renthal Rear Sprocket - Suzuki G *$ 55.00 * * * *$ 55.00
    * *SX1400 - 40 Teeth - Fits Year(s)
    * *: 2002 to 2004
    USPS Airmail Parcel Post

    1 * *Renthal Front Sprocket - Suzuki * $ 26.00 * * * *$ 26.00
    * *GSX1400 - 16 Teeth - Fits Year(s
    * *): 2002 to 2004
    USPS Airmail Parcel Post



    Knee Draggers
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  3. #993
    Lainaa (MustaSurma @ Heinä. 24 2009,02:49) kirjoitti
    Lainaa (Thunderpants @ Heinä. 10 2009,01:15) kirjoitti
    Lainaa (pikku-matti @ Heinä. 09 2009,21:03) kirjoitti
    katos tuolta löytyykö sopivaa kliks
    Ei ollut apua mutta tänks. Renthalilta näyttää löytyvän (mutta ei tietenkään suomenmaasta...).
    AllRightistä saa Renthallin rattaita tohon möhkäleeseen, ja jotain niillä oli suoraan hyllyssäkin (eturatasta siis, viimevuoden keväällä kävin kyselemässä. Tosin itse tilasin renthallit ulkomailta - halvempia, nopee toimitus ja suoraan koto-ovelle:





    Knee Draggers
    Löysin ketjupyörät B&C Expressiltä englannista. Ongelmana oli nimenomaan tuo 42 piikkinen takanen. Alle viikossa tuli suomeen ja hintaa tuli 49 €. AllRightin kuvastoista löytyi kyseinen takanen mutta myivät ei-oota ja saatavuuteen "en oo nyt ihan varma..."

    EDIT V***N typoja.... ;)



    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  4. #994
    Menee muuten suhteellisen lujaa tuo möhkäle radalla...

    ...tuota, mistähän löytyisi lyhempi sivuseisontatuki tuohon vekottimeen kun se ottaa maahan kiinni? Tai ei välttämättä lyhempi mutta eri muotoinen, mutta sellainen että se tulisi lähemmäs runkoa?
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  5. #995
    Lainaa (MustaSurma @ Heinä. 31 2009,10:53) kirjoitti
    Menee muuten suhteellisen lujaa tuo möhkäle radalla...
    Jos olit keskiviikkona Heinon ratapäivillä sinivalkoisella nopeassa ryhmässä niin voin sanoa, että meni kyllä niin per.....n kovaa
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  6. #996
    Lainaa (MustaSurma @ Heinä. 31 2009,10:53) kirjoitti
    Menee muuten suhteellisen lujaa tuo möhkäle radalla...

    ...tuota, mistähän löytyisi lyhempi sivuseisontatuki tuohon vekottimeen kun se ottaa maahan kiinni? Tai ei välttämättä lyhempi mutta eri muotoinen, mutta sellainen että se tulisi lähemmäs runkoa?
    Ainahan tuki vastaa maahan, kun seisoo paikallaan...

    Tiukkakin mutka menee ilman raapimisia, kun *siirtää painoa kunnolla sisäkaarteeseen. Tietenkin keveämmällä kuskilla pyörä pyrkii siltikin hankaamaan vastaan (60 kg vs. 100 kg). Eli ei muuta kuin snagarin kautta kotiin..
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  7. #997
    Lainaa (Bobo @ Heinä. 31 2009,11:13) kirjoitti
    Lainaa (MustaSurma @ Heinä. 31 2009,10:53) kirjoitti
    Menee muuten suhteellisen lujaa tuo möhkäle radalla...
    Jos olit keskiviikkona Heinon ratapäivillä sinivalkoisella nopeassa ryhmässä niin voin sanoa, että meni kyllä niin per.....n kovaa *

    Jeps, minähän se olin... * ...mistähän niitä kuvia muuten löytyisi, se oli joku magneticphoto.com tai joku se sivu?



    Lainaa (Thunderpants @ Heinä. 31 2009,14:29) kirjoitti
    Lainaa (MustaSurma @ Heinä. 31 2009,10:53) kirjoitti
    Menee muuten suhteellisen lujaa tuo möhkäle radalla...

    ...tuota, mistähän löytyisi lyhempi sivuseisontatuki tuohon vekottimeen kun se ottaa maahan kiinni? Tai ei välttämättä lyhempi mutta eri muotoinen, mutta sellainen että se tulisi lähemmäs runkoa?
    Ainahan tuki vastaa maahan, kun seisoo paikallaan...

    Tiukkakin mutka menee ilman raapimisia, kun *siirtää painoa kunnolla sisäkaarteeseen. Tietenkin keveämmällä kuskilla pyörä pyrkii siltikin hankaamaan vastaan (60 kg vs. 100 kg). Eli ei muuta kuin snagarin kautta kotiin..

    Niin no mun mopoa on korotettu takaa 3,5cm ja edessä on WP:n progressiiviset jouset ja kyllä mä mun mielestä roikun ihan kunnolla... ...ainakin polvipalat meni vaihtoon... Samaten LSL:n kaatumatatit otti maahan. Ja itsehän painan sen sata...

    Jokatapauksessa se sivujalka häiritsi eniten mutta modasin sitä vähän - viilaa ja rälläkkää ja ylimääräinen 1,5cm sieltä jalan tassusta pois ja hieman yläpään stopparista -> sivujalka jäi ylemmäs. Tarttee käydä koittamassa taas että miten käy..
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  8. #998
    Lainaa (MustaSurma @ Heinä. 31 2009,22:12) kirjoitti
    Jeps, minähän se olin... * ...mistähän niitä kuvia muuten löytyisi, se oli joku magneticphoto.com tai joku se sivu?
    Sivulla www.magnetphotography.com/mp löytyy kuvia todella paljon, sinustakin. Naurettiin eilen vaimon kanssa kun katottiin yhtä sun kuvaa, jossa vedät mutkassa polvi maassa ja syvällä roikkuen samalla kuvaajan puoleinen jalka suorana ja käsi pystyssä kameralle moikaten *

    Täytyy sanoa, että osaa tuo Kulmalan Elise kuvata hienosti, mahtavia kuvia taas tarjolla *

    Edit: Thunderpantsille tiedoksi, että Mustasurma vei tuota nakua niin kovaa, ettei hävinnyt tuumaakaan kaikkein nopeimmille kilokyykky kuskeille. Ja tuo jos joku vaatii osaamista, ei mikään ratapyörä kuitenkaan tuo möhkö *

    edit: linkki korjattu



    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  9. #999
    Lainaa (Bobo @ Elo. 01 2009,10:44) kirjoitti
    Lainaa (MustaSurma @ Heinä. 31 2009,22:12) kirjoitti
    Jeps, minähän se olin... * ...mistähän niitä kuvia muuten löytyisi, se oli joku magneticphoto.com tai joku se sivu?
    Sivulla www.magnetphotography.com/mp löytyy kuvia todella paljon, sinustakin. Naurettiin eilen vaimon kanssa kun katottiin yhtä sun kuvaa, jossa vedät mutkassa polvi maassa ja syvällä roikkuen samalla kuvaajan puoleinen jalka suorana ja käsi pystyssä kameralle moikaten *

    Täytyy sanoa, että osaa tuo Kulmalan Elise kuvata hienosti, mahtavia kuvia taas tarjolla *

    Edit: Thunderpantsille tiedoksi, että Mustasurma vei tuota nakua niin kovaa, ettei hävinnyt tuumaakaan kaikkein nopeimmille kilokyykky kuskeille. Ja tuo jos joku vaatii osaamista, ei mikään ratapyörä kuitenkaan tuo möhkö *

    edit: linkki korjattu
    Hyviä kuvia oli. Ilmeisesti Mustiksella on vakioratastus välityksissä? Itselläni taitaa muuten olla samanmoiset viriosat möhkössä.
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  10. #1000
    Tuosta ylempäähän ne näkyy, eli 16 edesä ja 40 takana, tosin vaihtuu 42 tai 43:een seuraavas. Ja on siinä kaikkee pientä muutakin muutosta tehty.

    Joo, ihan hyviä kuvatuksia, täytyy kyllä muutama tilata...




    Kuvan © Elise Kulmala
    http://www.magnetphotography.com/mp/pages/_T4C8926.htm



    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  11. #1001
    Lainaa (MustaSurma @ Elo. 02 2009,12:49) kirjoitti
    Tuosta ylempäähän ne näkyy, eli 16 edesä ja 40 takana, tosin vaihtuu 42 tai 43:een seuraavas. Ja on siinä kaikkee pientä muutakin muutosta tehty.

    Joo, ihan hyviä kuvatuksia, täytyy kyllä muutama tilata...




    Kuvan © Elise Kulmala
    http://www.magnetphotography.com/mp/pages/_T4C8926.htm
    Mulla olisi Renthalin 42 piikkinen, jos kiinnostaa.
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  12. #1002
    Lainaa (Thunderpants @ Elo. 02 2009,13:19) kirjoitti
    Mulla olisi Renthalin 42 piikkinen, jos kiinnostaa.

    Joo, kyl kiinostaa, et oo vissiin vielä ehtinyt kovin paljoa sillä ajaa? Mistäspäin sen voi noukkia?
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  13. #1003
    Lainaa (MustaSurma @ Elo. 02 2009,13:43) kirjoitti
    Lainaa (Thunderpants @ Elo. 02 2009,13:19) kirjoitti
    Mulla olisi Renthalin 42 piikkinen, jos kiinnostaa.

    Joo, kyl kiinostaa, et oo vissiin vielä ehtinyt kovin paljoa sillä ajaa? Mistäspäin sen voi noukkia?
    Mulla oli rattaita kaksin kappalein, ratas on ihan ajamaton, paketissa ja mukana Renthalin tarratkin

    Ratas on Oulussa.
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  14. #1004
    Kaikenmoista hilpettä 14sta osa hinnoista kyl aika suolaisia ....
    http://www.streetfightersinc.com/Suz...ccessories.htm
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  15. #1005
    Vetopakan laakeri 62/32 2RS Oulussa pohjolan kumen (30€ Koyo) ja Tasannon (15€, NSK) hyllyissä... Myös takarenkaan laakereita Tasannolla, kun näyttää, ettei mp katalookitkaan tunne.
    Vetopakan stefaa ei ole vissiin muualla kuin mahonkipöydän takana. Löyty kyllä nimellismitaltaan 40mm (akselin holkki 39mm) keskireijällä, jolloin keskireikä venyttämättömänä 38,6mm, mutta tuolla oli leveys 10mm vakion 7mm sijasta. Kaipa se tuo molemmin puolin suojattu laakeri ajaa saman asian.

    -Jarno
  16. #1006
    No nyt sitä vetopakan laakeria näyttää saavan jo motonetista. Ei kyllä ollu valikoimissa vielä vähän aikaa sitten kun kävin kysymässä. *
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

    Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  17. #1007
    Lainaa (Thunderpants @ Elo. 02 2009,14:35) kirjoitti
    Lainaa (MustaSurma @ Elo. 02 2009,13:43) kirjoitti
    Lainaa (Thunderpants @ Elo. 02 2009,13:19) kirjoitti
    Mulla olisi Renthalin 42 piikkinen, jos kiinnostaa.

    Joo, kyl kiinostaa, et oo vissiin vielä ehtinyt kovin paljoa sillä ajaa? Mistäspäin sen voi noukkia?
    Mulla oli rattaita kaksin kappalein, ratas on ihan ajamaton, paketissa ja mukana Renthalin tarratkin

    Ratas on Oulussa.
    Jaa että Oulussa... ...noh, postikusti polkee kyllä. Paljonkos sä siitä haluat?
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  18. #1008
    Lainaa (MustaSurma @ Elo. 04 2009,10:04) kirjoitti
    Jaa että Oulussa... ...noh, postikusti polkee kyllä. Paljonkos sä siitä haluat?
    Orggisboksista voi katsoa
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  19. #1009
    Asiasta toiseen ....mitä moottoriöljyä suosittelette gsx 1400:ssa käytettävän??
  20. #1010
    Lainaa (ankkalinna @ Elo. 13 2009,12:16) kirjoitti
    Asiasta toiseen ....mitä moottoriöljyä suosittelette gsx 1400:ssa käytettävän??
    Mulla Motulin 5000 pelittää tosi hyvin. Pyörä on orggis -04.
  21. #1011
    Lainaa (GSXman1400 @ Elo. 13 2009,12:32) kirjoitti
    Lainaa (ankkalinna @ Elo. 13 2009,12:16) kirjoitti
    Asiasta toiseen ....mitä moottoriöljyä suosittelette gsx 1400:ssa käytettävän??
    Mulla Motulin 5000 pelittää tosi hyvin. Pyörä on orggis -04.
    entä noi 12000 huoltohinnat siisti gsx 1400-mallin
  22. #1012
    Mites on porukoilla kokemuksia moottoritiellä ajamisesta? Oma on ainakin ihan paska yli 120 nopeudella ajettaessa. Mutkatiellä voi vedellä vaikka tappiin asti ilman ongelmia mutta moottoritieajo on yhtä tuskaa. Mitä aukeampi paikka sen levottomampi on ohjaus. Jos vauhtia on yli 120 niin tuntuu kuin ajaisi välillä lentokoneella. ( joo, olen ajanut niilläkin ). Toisena pyöränä on Suzuki GT 750 -76 ja jopa se on huomattavasti vakaampi kovassa vauhdissa! Mikä mättää, ei oikein ymmärrä?
  23. #1013
    Lainaa (Pekka Keränen @ Elo. 15 2009,17:32) kirjoitti
    Mites on porukoilla kokemuksia moottoritiellä ajamisesta? Oma on ainakin ihan paska yli 120 nopeudella ajettaessa. Mutkatiellä voi vedellä vaikka tappiin asti ilman ongelmia mutta moottoritieajo on yhtä tuskaa. Mitä aukeampi paikka sen levottomampi on ohjaus. Jos vauhtia on yli 120 niin tuntuu kuin ajaisi välillä lentokoneella. ( joo, olen ajanut niilläkin * *). Toisena pyöränä on Suzuki GT 750 -76 ja jopa se on huomattavasti vakaampi kovassa vauhdissa! Mikä mättää, ei oikein ymmärrä?
    Omani kulkee laittomissa nopeuksissakin kuin juna. Rengastus vaikuttaa möhköön paljon. Jos eturengas on huono niin pyörä on levoton. Yleensähän naku on levoton, jos painoa ei ole etupäällä ja tuuli riepoo kuljettajaa => tanko tekee pientä liikettä => pyörä levoton. Lääkkeeksi perää ylemmäs, mahdolliset raiserit, jotka on siirtäneet tankoa ylemmäs ja taakse otetaan vekee. Eli ajoasento eteenpäin, painoa tangolle enemmän => vispaus vähemmälle. Toisaalta saat myös mutkaominaisuuksia saa enemmän.

    Vakauttamiseen auttaa myös ohjausiskari. Muistaakseni rosvokaupasta saa sellaisen bolt on sarjan.

    Möhkössä pyörän levottomuus tulee 90% kuljettajasta. Loput huonosta eturenkaasta, väljästä ohjauslaakerista tms.
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  24. #1014
    Lainaa (Thunderpants @ Elo. 16 2009,11:05) kirjoitti
    Lainaa (Pekka Keränen @ Elo. 15 2009,17:32) kirjoitti
    Mites on porukoilla kokemuksia moottoritiellä ajamisesta? Oma on ainakin ihan paska yli 120 nopeudella ajettaessa. Mutkatiellä voi vedellä vaikka tappiin asti ilman ongelmia mutta moottoritieajo on yhtä tuskaa. Mitä aukeampi paikka sen levottomampi on ohjaus. Jos vauhtia on yli 120 niin tuntuu kuin ajaisi välillä lentokoneella. ( joo, olen ajanut niilläkin * *). Toisena pyöränä on Suzuki GT 750 -76 ja jopa se on huomattavasti vakaampi kovassa vauhdissa! Mikä mättää, ei oikein ymmärrä?
    Omani kulkee laittomissa nopeuksissakin kuin juna. Rengastus vaikuttaa möhköön paljon. Jos eturengas on huono niin pyörä on levoton. Yleensähän naku on levoton, jos painoa ei ole etupäällä ja tuuli riepoo kuljettajaa => tanko tekee pientä liikettä => pyörä levoton. Lääkkeeksi perää ylemmäs, mahdolliset raiserit, jotka on siirtäneet tankoa ylemmäs ja taakse otetaan vekee. Eli ajoasento eteenpäin, painoa tangolle enemmän => vispaus vähemmälle. Toisaalta saat myös mutkaominaisuuksia saa enemmän.

    Vakauttamiseen auttaa myös ohjausiskari. Muistaakseni rosvokaupasta saa sellaisen bolt on sarjan.

    Möhkössä pyörän levottomuus tulee 90% kuljettajasta. Loput huonosta eturenkaasta, väljästä ohjauslaakerista tms.
    Täysin somoilla linjoilla mennään. Tuohon kun lisätään vielä Oikea ajotakki eli paksua nahkaa ja vielä oikean kokoinen, niin vipoitus loppuu.. Sitä kun ei itse näe minkalainen laskuvarjo selässä on kun ajelee "mukavalla, käytännöllisellä, kohtuuhintaisella enduro coretakilla"

    130-140 vauhdissa pystyy ajamaan vaikka yhdellä kädellä. Toki satunnaiset tuulenpuuskat heiluttaa mutta ei haitallisesti.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  25. #1015
    Lainaa (Pekka Keränen @ Elo. 15 2009,17:32) kirjoitti
    Mites on porukoilla kokemuksia moottoritiellä ajamisesta? Oma on ainakin ihan paska yli 120 nopeudella ajettaessa. Mutkatiellä voi vedellä vaikka tappiin asti ilman ongelmia mutta moottoritieajo on yhtä tuskaa. Mitä aukeampi paikka sen levottomampi on ohjaus. Jos vauhtia on yli 120 niin tuntuu kuin ajaisi välillä lentokoneella. ( joo, olen ajanut niilläkin * *). Toisena pyöränä on Suzuki GT 750 -76 ja jopa se on huomattavasti vakaampi kovassa vauhdissa! Mikä mättää, ei oikein ymmärrä?
    Eihän se yli 120 km/h nakulla mikään nautinto ole varsinkaan tuulisella kelillä, mutta en minäkään syyttäisi kyllä tätä pyörää mitenkään huonoksi ajettavaksi noilla nopeuksilla. Varmaankin rengastus, paineet ja lepattavat ajotakit vaikuttavat asiaan. Itsellä oli ohjauslaakeri paskana viime kesänä (takelteli), mutta sekään ei vaikuttanut motariajossa, vika haittasi Norjan serpentiineissä ja kaupunkipyörityksessä. Jos sulla on jonkinlainen pieni pleksi siinä edessä, niin sen asennon pienikin muuttaminen vaikuttaa yllättävän paljon. Omastani en ole sitä kokonaan poistanut, koska koen siitä olevan määrättyä hyötyä minun ajotavallani, mutta todennäköisesti ominaisuudet ovat parhaimmillaan ilman pleksiä. Ihan samaa mieltä Sika-naudan kanssa, kyllä motari pitää sujua yhdelläkin kädellä, muuten on kyllä jotain pahasti pielessä.
  26. #1016
    Laitetaan nyt huomiota täältäkin...220km/h tienoilla millin pinnoille kuluneella orkkis etusella alkoi melkoinen luikertelu, uuden gummin myötä ao. oire hävisi.
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  27. #1017
    Jos jotakuta kiinnostaa niin olisi hyvä pyörä kaupan *GSX 1400

    edit. Myyty.



  28. #1018
    Lainaa (hydesport @ Elo. 22 2009,17:11) kirjoitti
    Jos jotakuta kiinnostaa niin olisi hyvä pyörä kaupan *GSX 1400
    Siinäpä pauttiarallaa hienoin gsx mitä olen nähny... Saat tonnin väliin, vaihdetaan!
    <p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
  29. #1019
    Yks möhkökuski palautunut kesälaitumilta ja möhköllä heitetty laakerinvaihdon jälkeen kesälomareissu ongelmitta, rataa tahkottu Alastarolla mamma kyydissä ja viimeisempänä Kiikalassa Burniksessa revitelty varttimailia. Meikä on onnesta soikeena kun muutama kuvaaja viitti Streetmanin kiihdyttelijöistä ottaa kuvia. mukavia muistoja talven pimeyttä tasoittamaan *
    Löytyykö immeisiltä varttimaililta aikakortteja. Vois vertailla millä virityksellä pääsis "kymppikerhoon". Meinasin hävitä KTM:n supermotolle * eli olis kiva kuulla aikoja ja millä viritysasteella kyseinen temppu tehty. meikän tulos likaisella kiitoradalla 11.715 ja ainoastaan slipari paikassa. Loppunopeus 184.24
    Lisää voimaa ja heti
    - GSX 1400 -
  30.  
  31. #1020
    Hmm...muistaakseni lpr:n kentällä pari kesää sitten 11.45 sutisutilähdöllä, beowulf-slipari & höyhensarjan kuski ja rento ranne.
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
Sivu: 34 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334353644 ... ViimeinenViimeinen