Mä onnistuin kaatamaan paikaltaa vasuriin keskijalalle nyhtäessä. Kyllä v****i. Kytkin kahva poikki ja naarnut vas. "poskeen". Kytkinkahvasta maksoin yli 50, kun ostin ensimmäisestä liikkeestä mikä kohdalle osui(imohtep @ Heinä. 18 2009,16:48) kirjoitti
. Painaa juu. Ei ainakaan mun voimat riittäneet kun päätti haluta kaatua :S
AllRightistä saa Renthallin rattaita tohon möhkäleeseen, ja jotain niillä oli suoraan hyllyssäkin (eturatasta siis, viimevuoden keväällä kävin kyselemässä. Tosin itse tilasin renthallit ulkomailta - halvempia, nopee toimitus ja suoraan koto-ovelle:(Thunderpants @ Heinä. 10 2009,01:15) kirjoitti
1 * *Renthal Rear Sprocket - Suzuki G *$ 55.00 * * * *$ 55.00
* *SX1400 - 40 Teeth - Fits Year(s)
* *: 2002 to 2004
USPS Airmail Parcel Post
1 * *Renthal Front Sprocket - Suzuki * $ 26.00 * * * *$ 26.00
* *GSX1400 - 16 Teeth - Fits Year(s
* *): 2002 to 2004
USPS Airmail Parcel Post
Knee Draggers
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Löysin ketjupyörät B&C Expressiltä englannista. Ongelmana oli nimenomaan tuo 42 piikkinen takanen. Alle viikossa tuli suomeen ja hintaa tuli 49 €. AllRightin kuvastoista löytyi kyseinen takanen mutta myivät ei-oota ja saatavuuteen "en oo nyt ihan varma..."(MustaSurma @ Heinä. 24 2009,02:49) kirjoitti
EDIT V***N typoja.... ;)
Elämä on vaarallista, siihen kuolee
Menee muuten suhteellisen lujaa tuo möhkäle radalla...
...tuota, mistähän löytyisi lyhempi sivuseisontatuki tuohon vekottimeen kun se ottaa maahan kiinni? Tai ei välttämättä lyhempi mutta eri muotoinen, mutta sellainen että se tulisi lähemmäs runkoa?
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Jos olit keskiviikkona Heinon ratapäivillä sinivalkoisella nopeassa ryhmässä niin voin sanoa, että meni kyllä niin per.....n kovaa(MustaSurma @ Heinä. 31 2009,10:53) kirjoitti
![]()
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011
Ainahan tuki vastaa maahan, kun seisoo paikallaan...(MustaSurma @ Heinä. 31 2009,10:53) kirjoitti
![]()
Tiukkakin mutka menee ilman raapimisia, kun *siirtää painoa kunnolla sisäkaarteeseen. Tietenkin keveämmällä kuskilla pyörä pyrkii siltikin hankaamaan vastaan (60 kg vs. 100 kg). Eli ei muuta kuin snagarin kautta kotiin..![]()
Elämä on vaarallista, siihen kuolee
(Bobo @ Heinä. 31 2009,11:13) kirjoitti
Jeps, minähän se olin... *...mistähän niitä kuvia muuten löytyisi, se oli joku magneticphoto.com tai joku se sivu?
(Thunderpants @ Heinä. 31 2009,14:29) kirjoitti
Niin no mun mopoa on korotettu takaa 3,5cm ja edessä on WP:n progressiiviset jouset ja kyllä mä mun mielestä roikun ihan kunnolla... ...ainakin polvipalat meni vaihtoon... Samaten LSL:n kaatumatatit otti maahan. Ja itsehän painan sen sata...
Jokatapauksessa se sivujalka häiritsi eniten mutta modasin sitä vähän - viilaa ja rälläkkää ja ylimääräinen 1,5cm sieltä jalan tassusta pois ja hieman yläpään stopparista -> sivujalka jäi ylemmäs. Tarttee käydä koittamassa taas että miten käy..
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Sivulla www.magnetphotography.com/mp löytyy kuvia todella paljon, sinustakin. Naurettiin eilen vaimon kanssa kun katottiin yhtä sun kuvaa, jossa vedät mutkassa polvi maassa ja syvällä roikkuen samalla kuvaajan puoleinen jalka suorana ja käsi pystyssä kameralle moikaten *(MustaSurma @ Heinä. 31 2009,22:12) kirjoitti
Täytyy sanoa, että osaa tuo Kulmalan Elise kuvata hienosti, mahtavia kuvia taas tarjolla *
Edit: Thunderpantsille tiedoksi, että Mustasurma vei tuota nakua niin kovaa, ettei hävinnyt tuumaakaan kaikkein nopeimmille kilokyykky kuskeille. Ja tuo jos joku vaatii osaamista, ei mikään ratapyörä kuitenkaan tuo möhkö *
edit: linkki korjattu
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011
Hyviä kuvia oli. Ilmeisesti Mustiksella on vakioratastus välityksissä? Itselläni taitaa muuten olla samanmoiset viriosat möhkössä.(Bobo @ Elo. 01 2009,10:44) kirjoitti
Elämä on vaarallista, siihen kuolee
Tuosta ylempäähän ne näkyy, eli 16 edesä ja 40 takana, tosin vaihtuu 42 tai 43:een seuraavas. Ja on siinä kaikkee pientä muutakin muutosta tehty.
Joo, ihan hyviä kuvatuksia, täytyy kyllä muutama tilata...
Kuvan © Elise Kulmala
http://www.magnetphotography.com/mp/pages/_T4C8926.htm
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Mulla olisi Renthalin 42 piikkinen, jos kiinnostaa.(MustaSurma @ Elo. 02 2009,12:49) kirjoitti
Elämä on vaarallista, siihen kuolee
(Thunderpants @ Elo. 02 2009,13:19) kirjoitti
Joo, kyl kiinostaa, et oo vissiin vielä ehtinyt kovin paljoa sillä ajaa? Mistäspäin sen voi noukkia?
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Mulla oli rattaita kaksin kappalein, ratas on ihan ajamaton, paketissa ja mukana Renthalin tarratkin(MustaSurma @ Elo. 02 2009,13:43) kirjoitti
![]()
Ratas on Oulussa.
Elämä on vaarallista, siihen kuolee
Kaikenmoista hilpettä 14sta osa hinnoista kyl aika suolaisia ....
http://www.streetfightersinc.com/Suz...ccessories.htm
![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Vetopakan laakeri 62/32 2RS Oulussa pohjolan kumen (30€ Koyo) ja Tasannon (15€, NSK) hyllyissä... Myös takarenkaan laakereita Tasannolla, kun näyttää, ettei mp katalookitkaan tunne.
Vetopakan stefaa ei ole vissiin muualla kuin mahonkipöydän takana. Löyty kyllä nimellismitaltaan 40mm (akselin holkki 39mm) keskireijällä, jolloin keskireikä venyttämättömänä 38,6mm, mutta tuolla oli leveys 10mm vakion 7mm sijasta. Kaipa se tuo molemmin puolin suojattu laakeri ajaa saman asian.
-Jarno
No nyt sitä vetopakan laakeria näyttää saavan jo motonetista. Ei kyllä ollu valikoimissa vielä vähän aikaa sitten kun kävin kysymässä. *![]()
Suzuki Gs 125 -84
GSF 600S -97
GSF 1200S -97
GSX 1400 -06
Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
Jaa että Oulussa... ...noh, postikusti polkee kyllä. Paljonkos sä siitä haluat?(Thunderpants @ Elo. 02 2009,14:35) kirjoitti
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Orggisboksista voi katsoa(MustaSurma @ Elo. 04 2009,10:04) kirjoitti
![]()
Elämä on vaarallista, siihen kuolee
Asiasta toiseen ....mitä moottoriöljyä suosittelette gsx 1400:ssa käytettävän??
Mulla Motulin 5000 pelittää tosi hyvin. Pyörä on orggis -04.(ankkalinna @ Elo. 13 2009,12:16) kirjoitti
entä noi 12000 huoltohinnat siisti gsx 1400-mallin(GSXman1400 @ Elo. 13 2009,12:32) kirjoitti
Mites on porukoilla kokemuksia moottoritiellä ajamisesta? Oma on ainakin ihan paska yli 120 nopeudella ajettaessa. Mutkatiellä voi vedellä vaikka tappiin asti ilman ongelmia mutta moottoritieajo on yhtä tuskaa. Mitä aukeampi paikka sen levottomampi on ohjaus. Jos vauhtia on yli 120 niin tuntuu kuin ajaisi välillä lentokoneella. ( joo, olen ajanut niilläkin). Toisena pyöränä on Suzuki GT 750 -76 ja jopa se on huomattavasti vakaampi kovassa vauhdissa! Mikä mättää, ei oikein ymmärrä?
Omani kulkee laittomissa nopeuksissakin kuin juna. Rengastus vaikuttaa möhköön paljon. Jos eturengas on huono niin pyörä on levoton. Yleensähän naku on levoton, jos painoa ei ole etupäällä ja tuuli riepoo kuljettajaa => tanko tekee pientä liikettä => pyörä levoton. Lääkkeeksi perää ylemmäs, mahdolliset raiserit, jotka on siirtäneet tankoa ylemmäs ja taakse otetaan vekee. Eli ajoasento eteenpäin, painoa tangolle enemmän => vispaus vähemmälle. Toisaalta saat myös mutkaominaisuuksia saa enemmän.(Pekka Keränen @ Elo. 15 2009,17:32) kirjoitti
Vakauttamiseen auttaa myös ohjausiskari. Muistaakseni rosvokaupasta saa sellaisen bolt on sarjan.
Möhkössä pyörän levottomuus tulee 90% kuljettajasta. Loput huonosta eturenkaasta, väljästä ohjauslaakerista tms.
Elämä on vaarallista, siihen kuolee
Täysin somoilla linjoilla mennään. Tuohon kun lisätään vielä Oikea ajotakki eli paksua nahkaa ja vielä oikean kokoinen, niin vipoitus loppuu.. Sitä kun ei itse näe minkalainen laskuvarjo selässä on kun ajelee "mukavalla, käytännöllisellä, kohtuuhintaisella enduro coretakilla"(Thunderpants @ Elo. 16 2009,11:05) kirjoitti
130-140 vauhdissa pystyy ajamaan vaikka yhdellä kädellä. Toki satunnaiset tuulenpuuskat heiluttaa mutta ei haitallisesti.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Eihän se yli 120 km/h nakulla mikään nautinto ole varsinkaan tuulisella kelillä, mutta en minäkään syyttäisi kyllä tätä pyörää mitenkään huonoksi ajettavaksi noilla nopeuksilla. Varmaankin rengastus, paineet ja lepattavat ajotakit vaikuttavat asiaan. Itsellä oli ohjauslaakeri paskana viime kesänä (takelteli), mutta sekään ei vaikuttanut motariajossa, vika haittasi Norjan serpentiineissä ja kaupunkipyörityksessä. Jos sulla on jonkinlainen pieni pleksi siinä edessä, niin sen asennon pienikin muuttaminen vaikuttaa yllättävän paljon. Omastani en ole sitä kokonaan poistanut, koska koen siitä olevan määrättyä hyötyä minun ajotavallani, mutta todennäköisesti ominaisuudet ovat parhaimmillaan ilman pleksiä. Ihan samaa mieltä Sika-naudan kanssa, kyllä motari pitää sujua yhdelläkin kädellä, muuten on kyllä jotain pahasti pielessä.(Pekka Keränen @ Elo. 15 2009,17:32) kirjoitti
Laitetaan nyt huomiota täältäkin...220km/h tienoilla millin pinnoille kuluneella orkkis etusella alkoi melkoinen luikertelu, uuden gummin myötä ao. oire hävisi.
Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
Jos jotakuta kiinnostaa niin olisi hyvä pyörä kaupan *GSX 1400
edit. Myyty.
Siinäpä pauttiarallaa hienoin gsx mitä olen nähny... Saat tonnin väliin, vaihdetaan!(hydesport @ Elo. 22 2009,17:11) kirjoitti
![]()
<p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
Yks möhkökuski palautunut kesälaitumilta ja möhköllä heitetty laakerinvaihdon jälkeen kesälomareissu ongelmitta, rataa tahkottu Alastarolla mamma kyydissä ja viimeisempänä Kiikalassa Burniksessa revitelty varttimailia. Meikä on onnesta soikeena kun muutama kuvaaja viitti Streetmanin kiihdyttelijöistä ottaa kuvia. mukavia muistoja talven pimeyttä tasoittamaan *
Löytyykö immeisiltä varttimaililta aikakortteja. Vois vertailla millä virityksellä pääsis "kymppikerhoon". Meinasin hävitä KTM:n supermotolle *eli olis kiva kuulla aikoja ja millä viritysasteella kyseinen temppu tehty. meikän tulos likaisella kiitoradalla 11.715 ja ainoastaan slipari paikassa. Loppunopeus 184.24
Lisää voimaa ja heti
![]()
- GSX 1400 -
Hmm...muistaakseni lpr:n kentällä pari kesää sitten 11.45 sutisutilähdöllä, beowulf-slipari & höyhensarjan kuski ja rento ranne.
Ab alio exspectes, alteri quod feceris.