Sivu: 33 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233343543 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 1802:sta
  1. #961
    Lainaa (Stage @ Kesä. 11 2009,22:42) kirjoitti
    Morjensta vaan Gixiläiset !
    Tapahtui semmone että siirryin Stromi-puolelta tänne 1,4 rakentajien palstalle. Merkkihän pysy samana...LOL

    Joku tietää mix tulpanhatuissa, kumi"lätykät"(ilm.pölysuojat) on täynnä pikkureikiä * Prkle vesihän sinne menee ja ruostuttaa tulpat ? *Lämpöjuttuja vaimitä?
    -Teppo
    Ei. Kyllä kyse on painonsäästöstä..
  2. #962
    Lainaa (Aitis @ Kesä. 10 2009,21:31) kirjoitti
    Lainaa (kupla69 @ Kesä. 05 2009,07:59) kirjoitti
    Lainaa (MustaSurma @ Kesä. 05 2009,03:57) kirjoitti
    Lainaa (kupla69 @ Kesä. 03 2009,09:29) kirjoitti
    ...laakerilaakeri...
    Niin, uus saman lainen kestää sen vaatimattomat 28tkm...


    Joo, tuolta niitä laakereita ja tosta jälleenmyyjät...
    Laakeri vaihdettu ja ei tullut alkuperäinen vaan juurikin SKF:n molemmin puolin pölysuojattu. Kattoo nyt sitten et kestääkö enemmän kuin tuon 28 tonttua * Kyllä tuo muuten on vahva mopedi, Iridiumien siirtymisen jälkeen ei ole ollut tämän lisäksi yhtään vikaa. Kyllä taas kelpaa suunnnitella lomareissua *
    Morjensta... Rupesin tuossa ihmettelemään kun ketjut livertää ajossa. Rasvasin ketjut ja samalaulu jatkui ilman minkäänlaista muutosta.

    No sitten ei muuta kuin takarengas irti ja ihmettelemään, että mikä mättää, niin viaksi paljastui takarenkaan laakeri. Se joka on kiinni siinä takaratas osiossa, vanteessa olevat vaikuttivat ihan ehjiltä.

    Oisaisiko joku antaa SKF:n laakeri tyyppejä jotka sinne sopivat...Kaikki kolme laakeria sitä varmaan kannattaa kerralla vaihtaa...

    Niin ja mittarissa 14500km, ei ole ilmeisesti hirveän hyvin suojattu tuo laakeri. *
    Laakeri löytyi ja on nyt laitettu tillaukseen. Ei ollut ihan hyllytavaraa tuo vetopakan laakeri. Onneksi sen pitäisi tulla jo maanantaiksi.

    Koyo:lta löytyi sellainen tyyppi kuin 62/32-2rs, joka on molemmin puolin pölysuojattu, orkkis ei näyttänyt olevan kuin sisäpuolelta. Hintaa tuolla oli n. 30€. Netistä tilaamalla näyttäisi vastaavia saavan todella edullisesti n. 14$ + p. kulut/2 kpl esim.täältä
  3. #963
    Kuinkas tuosta gsx 1400 mittaristosta saa noi mittari neulat irti ... haluis muutel pohjia nehän ruuvien alla mut miten noin neulat.. en oo tohtinut alkaa ehdoin tahdoin hajoittamaan. vähä kokeilin nypätä ku kamu tuumas et vetämäl vain mut en saakeli tuntu et hajoo käsiin jos olis kunnol nykäissyt... kukaan purkanut ..?
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  4. #964
    Kokeile kahdella lusikalla.
  5. #965
    Lainaa (kupla69 @ Kesä. 05 2009,07:59) kirjoitti
    Lainaa (MustaSurma @ Kesä. 05 2009,03:57) kirjoitti
    Lainaa (kupla69 @ Kesä. 03 2009,09:29) kirjoitti
    ...laakerilaakeri...
    Niin, uus saman lainen kestää sen vaatimattomat 28tkm...


    Joo, tuolta niitä laakereita ja tosta jälleenmyyjät...
    Laakeri vaihdettu ja ei tullut alkuperäinen vaan juurikin SKF:n molemmin puolin pölysuojattu. Kattoo nyt sitten et kestääkö enemmän kuin tuon 28 tonttua * Kyllä tuo muuten on vahva mopedi, Iridiumien siirtymisen jälkeen ei ole ollut tämän lisäksi yhtään vikaa. Kyllä taas kelpaa suunnnitella lomareissua *
    et viittis kertoa noita skf:n laakerin numeroita?
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  6. #966
    Terve mieheen!
    Uusi GSX 1400 omistaja ilmottautuu. *
    vm. 04 sinivalkoinen jä täysin orginaali...

    Nyt alkoi armoton tuunaaminen.
    Ihan ekana täytyy hommata undertail, niin voi heittää tolla kurakauhalla vesilintua. Minkä merkkistä undertailia suosittelette? Mikä menee ns. heittämällä paikalleen?

    Ja kaikkee muuta "tingel tangelia" täytyy hommata.
    Jos jollakulla on ylimääräisiä osia myynnissä voi ilmoitella, esim. peränkorotuspalat kiinnostaa ja muutkin...
  7. #967
    Bellypan olisi ylimääräisenä, orkkis-sininen väri.
    Yhdet peilitkin löytyy, itse vaihdoin tangonpää-mallit.
    Myös stonga olis..




    Tässä ko peilit ja stonga suizassa:





    <p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
  8. #968
    Lainaa (Naku1400 @ Kesä. 22 2006,14:03) kirjoitti
    Lainaa (gsx1400 @ Kesä. 22 2006,12:09) kirjoitti
    UGH!! * Gsx1400s flekti? eikö toi ole ihan öljylauhdutteinen jossa ns lauduttajana toimii ilmavirta/ajoviima ?
    Ps: antaa luvan nauraa , en vain ole tos mopottimessani flektiä huomannut vai tai noh kaiketi sokea olen

    - Painuu sit kaa tilaamaan korokepaloja...jos 200% muuttu paremmax näkö ....nam nam uskoo suur gurun suurii sanoja * -
    Moi, kyllä GSX 1400:ssa on flekti, katopa luhduttimen yläpuoleen keskelle.... melkeinpä voisi sanoa että piilossa on , mutta on kuitenkin ja pakolliset Juhannukset kaikille, pysytään pystyssä sekä hengissä. * *
    Missähän lämpötilassa flektin pitäisi alkaa pyöriä? Ainakaan tämän kesän "helteillä" ei ole hurissut kertaakaan... liekö rikki koko roottori
  9. #969
    juupa juu...vetopakan laakeri menee myös täällä vaihtoon ja 15000km ajettu.
    taitaa olla tän kesän hittituote


    taitaa flekti hurahtaa vasta 120 asteen korvilla,jossen muista aivan päin seiniä



    gsx1400
  10. #970
    Jaa-ha, tuollainen GSX 1400 -01 tulossa Saksalandiasta alkuviikosta.
    Taitaa olla jopa alkuperäiset kilsat n. 29000 mittarissa.
    Ja jopa ollut 53v. hemmolla uudesta lähtien ja vielä täydellä
    huoltokirjalla...

    Putkina 2xBarraguda Titan (kellään kokemusta?) ja leimaa varten myös orggis pöntöt mukaan.

    Varmaan täällä tulee vierailtua jatkossa, kun aletaan mahdollisia
    vikoja laittamaan kuntoon..

    GSX 1400 RULES!!!
    Honda Valkyrie SuperCharged
  11. #971
    Lainaa (pikku-matti @ Kesä. 25 2009,21:37) kirjoitti
    juupa juu...vetopakan laakeri menee myös täällä vaihtoon ja 15000km ajettu.
    taitaa olla tän kesän hittituote


    taitaa flekti hurahtaa vasta 120 asteen korvilla,jossen muista aivan päin seiniä
    Itellä ajettu 65tkm eikä laakereita vaihdettu. Flekti ei ole kertaakaan vielä lähtenyt käymään vaikka on seisty ruuhkassa helteellä. Mahtaakohan se olla jumissa.
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

    Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  12. #972
    Lainaa (gsf1157 @ Kesä. 26 2009,08:33) kirjoitti
    Lainaa (pikku-matti @ Kesä. 25 2009,21:37) kirjoitti
    juupa juu...vetopakan laakeri menee myös täällä vaihtoon ja 15000km ajettu.
    taitaa olla tän kesän hittituote


    taitaa flekti hurahtaa vasta 120 asteen korvilla,jossen muista aivan päin seiniä
    Itellä ajettu 65tkm eikä laakereita vaihdettu. Flekti ei ole kertaakaan vielä lähtenyt käymään vaikka on seisty ruuhkassa helteellä. Mahtaakohan se olla jumissa.
    no ittellä +40 hv vakioon,josko sillä olis ollu vaikutusta tuohon laakerin kulumaan
    flekti tosiaan aloittaa vasta 120 asteen hujakoilla puhaltelun,eli saa aika pitkät punaset olla,ennenkuin alkaa pyörimään.


    tuolta löytyy flektistä lisää
    gsx1400fe.com
    gsx1400
  13. #973
    Lainaa (imohtep @ Kesä. 26 2009,08:29) kirjoitti
    Jaa-ha, tuollainen GSX 1400 -01 tulossa Saksalandiasta alkuviikosta.
    Taitaa olla jopa alkuperäiset kilsat n. 29000 mittarissa.
    Ja jopa ollut 53v. hemmolla uudesta lähtien ja vielä täydellä
    huoltokirjalla...

    Putkina 2xBarraguda Titan (kellään kokemusta?) ja leimaa varten myös orggis pöntöt mukaan.

    Varmaan täällä tulee vierailtua jatkossa, kun aletaan mahdollisia
    vikoja laittamaan kuntoon..

    GSX 1400 RULES!!!
    No niin.
    Kunto päällepäin ihan Ok.
    Hiukan pätkii matalilla kierroksilla tasaisella kaasulla...

    Ei ole vielä ehtinyt huoltoa tekemään, mutta ilmanputsari menee
    vaihtoon, niin kuin tulpat>katsotaan vaikuttaako mitään.

    Nesteet menee luonnollisesti myös vaihtoon.

    Tämän jälkeen penkkiin säädettäväksi, koska varmaankaan ei ole
    Gynterlandian poika kyllä säädättänyt putkien vaihdon jälkeen.
    Putket sinänsä mielenkiintoiset, että on E-hyväksytyt ja oikein
    todistuskortin kanssa (merkinnät myös putkissa).
    Tiistaina näkee, meneekö leimamieheltä läpi noilla, koska äänet
    melko "miehekkäät".

    Muutenhan laite on mukavan olinen rento kaupunkipyörä.
    Vaihteista kyllä riittäisi puolet kaupunkiin ja välillä tuntuu, että
    matkaankin (meidän rajoitukset...).

    Kokonaisuutena *



    Honda Valkyrie SuperCharged
  14. #974
    Juu hieno pyörä on *

    Mullakin oma vasta toista viikkoa. Miehekäs vääntö ja -ulkonäkö. Ja kulku on samettista, kun vertaa edelliseen pyörään (SV 1000).

    Toin itse tuon SV:n saksasta viime kesänä, jossa Remuksen putket eikä katsastusmiestä hirveesti kiinnostanut. Tarkisti vain E-merkinnän, ei ollut pyörä edes käynnissä.

    Niin olisiko jollakulla ylimääräisenä valkoista pelkääjän kahvaa tai tietoa mistä saisi edukkaasti. Olisin kiinnostunut ostaa...



  15. #975
    Lainaa (imohtep @ Heinä. 02 2009,17:50) kirjoitti
    Lainaa (imohtep @ Kesä. 26 2009,08:29) kirjoitti
    Jaa-ha, tuollainen GSX 1400 -01 tulossa Saksalandiasta alkuviikosta.
    Taitaa olla jopa alkuperäiset kilsat n. 29000 mittarissa.
    Ja jopa ollut 53v. hemmolla uudesta lähtien ja vielä täydellä
    huoltokirjalla...

    Putkina 2xBarraguda Titan (kellään kokemusta?) ja leimaa varten myös orggis pöntöt mukaan.

    Varmaan täällä tulee vierailtua jatkossa, kun aletaan mahdollisia
    vikoja laittamaan kuntoon..

    GSX 1400 RULES!!!
    No niin.
    Kunto päällepäin ihan Ok.
    Hiukan pätkii matalilla kierroksilla tasaisella kaasulla...

    Ei ole vielä ehtinyt huoltoa tekemään, mutta ilmanputsari menee
    vaihtoon, niin kuin tulpat>katsotaan vaikuttaako mitään.

    Nesteet menee luonnollisesti myös vaihtoon.

    Tämän jälkeen penkkiin säädettäväksi, koska varmaankaan ei ole
    Gynterlandian poika kyllä säädättänyt putkien vaihdon jälkeen.
    Putket sinänsä mielenkiintoiset, että on E-hyväksytyt ja oikein
    todistuskortin kanssa (merkinnät myös putkissa).
    Tiistaina näkee, meneekö leimamieheltä läpi noilla, koska äänet
    melko "miehekkäät".

    Muutenhan laite on mukavan olinen rento kaupunkipyörä.
    Vaihteista kyllä riittäisi puolet kaupunkiin ja välillä tuntuu, että
    matkaankin (meidän rajoitukset...).

    Kokonaisuutena *
    Ai niin, kertokaapas, mistä raiserit tangolle, jotka sekä korottavat ja
    tuovat tankoa taaksepäin (laiha tanko, kai 22mm)?

    Liian pätkä tuolle suoremmalle tangolle ja kädet puutuu, kun joutuu kurottelemaan ja lepäämään kämmenien varassa...
    Honda Valkyrie SuperCharged
  16. #976
    Lainaa (imohtep @ Heinä. 02 2009,18:51) kirjoitti
    Lainaa (imohtep @ Heinä. 02 2009,17:50) kirjoitti
    Lainaa (imohtep @ Kesä. 26 2009,08:29) kirjoitti
    Jaa-ha, tuollainen GSX 1400 -01 tulossa Saksalandiasta alkuviikosta.
    Taitaa olla jopa alkuperäiset kilsat n. 29000 mittarissa.
    Ja jopa ollut 53v. hemmolla uudesta lähtien ja vielä täydellä
    huoltokirjalla...

    Putkina 2xBarraguda Titan (kellään kokemusta?) ja leimaa varten myös orggis pöntöt mukaan.

    Varmaan täällä tulee vierailtua jatkossa, kun aletaan mahdollisia
    vikoja laittamaan kuntoon..

    GSX 1400 RULES!!!
    No niin.
    Kunto päällepäin ihan Ok.
    Hiukan pätkii matalilla kierroksilla tasaisella kaasulla...

    Ei ole vielä ehtinyt huoltoa tekemään, mutta ilmanputsari menee
    vaihtoon, niin kuin tulpat>katsotaan vaikuttaako mitään.

    Nesteet menee luonnollisesti myös vaihtoon.

    Tämän jälkeen penkkiin säädettäväksi, koska varmaankaan ei ole
    Gynterlandian poika kyllä säädättänyt putkien vaihdon jälkeen.
    Putket sinänsä mielenkiintoiset, että on E-hyväksytyt ja oikein
    todistuskortin kanssa (merkinnät myös putkissa).
    Tiistaina näkee, meneekö leimamieheltä läpi noilla, koska äänet
    melko "miehekkäät".

    Muutenhan laite on mukavan olinen rento kaupunkipyörä.
    Vaihteista kyllä riittäisi puolet kaupunkiin ja välillä tuntuu, että
    matkaankin (meidän rajoitukset...).

    Kokonaisuutena *
    Ai niin, kertokaapas, mistä raiserit tangolle, jotka sekä korottavat ja
    tuovat tankoa taaksepäin (laiha tanko, kai 22mm)?

    Liian pätkä tuolle suoremmalle tangolle ja kädet puutuu, kun joutuu kurottelemaan ja lepäämään kämmenien varassa...
    uppia
    Honda Valkyrie SuperCharged
  17. #977
    Lainaa (imohtep @ Heinä. 02 2009,18:51) kirjoitti
    Ai niin, kertokaapas, mistä raiserit tangolle, jotka sekä korottavat ja
    tuovat tankoa taaksepäin (laiha tanko, kai 22mm)?

    Liian pätkä tuolle suoremmalle tangolle ja kädet puutuu, kun joutuu kurottelemaan ja lepäämään kämmenien varassa...
    http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet...ngot/raiserit/
    <p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
  18. #978
    Lainaa (sähköputkimies @ Heinä. 03 2009,08:20) kirjoitti
    Lainaa (imohtep @ Heinä. 02 2009,18:51) kirjoitti
    Ai niin, kertokaapas, mistä raiserit tangolle, jotka sekä korottavat ja
    tuovat tankoa taaksepäin (laiha tanko, kai 22mm)?

    Liian pätkä tuolle suoremmalle tangolle ja kädet puutuu, kun joutuu kurottelemaan ja lepäämään kämmenien varassa...
    http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet...ngot/raiserit/
    Jep, noita tulikin tuijoteltua.
    Jättää vain ruman puolikuun alkuperäiseen tangon paikkaan.
    Niin ja olisi vielä parempi, jos olisi kallistusta myös taakse.

    Noi nyt olis aika hirveät, vaikka oikein ne asentaiskin:
    http://www.dragrace.fi/catalog....id=1133
    Honda Valkyrie SuperCharged
  19. #979
    Mulla olisi tallissa Givin takalaukkuteline ja sivulaukkuraudat jos jotakuta kiinnostaa. Itse en meinaa tourinkia ajaa. Niin ja tallista löytyy 4 kpl erilaisia etupleksejä...
    Saa tarjota...
  20. #980
    Kysymystä pukkaa...

    Postipate toi tänään Justbandiitilta undertrayn merkkiä ermax.
    Aloittelin hiukan tuossa asentamista, perän purkua ym.

    Mietin tässä vaan millä tuo uusi undertay tulee kiinni? Neljällä alkuperäisellä muovinastalla ja noilla neljällä nippusiteellä, jotka tuli osan mukana?

    Asennus ohjehan on mukana, mutta kuva on vain tuosta leikatusta orkkis underista. Olisi ranskan poika voinut laittaa kuvan, jossa on ermax underi kiinnitettynä ennen perän asennusta. Kuva selittää enemmän kuin tuhat sanaa jne....

    Valaiskaa tyhmää, ennenkuin leikkaan tuon orggis underin irti!
  21. #981
    Täällä ilmoittautuu myös jo pari vuotta 1,4 omistajana ollut.

    -04 pyörässä Yoshimura Cyclone Full System, GIPro vaihdenäyttö with ATRE, Bikefoxin dynossa säädetty 121 hv ja 139 Nm.

    Niin ja tietenkin K&N filtteri



    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  22. #982
    Lainaa (imohtep @ Heinä. 03 2009,11:42) kirjoitti
    Lainaa (sähköputkimies @ Heinä. 03 2009,08:20) kirjoitti
    Lainaa (imohtep @ Heinä. 02 2009,18:51) kirjoitti
    Ai niin, kertokaapas, mistä raiserit tangolle, jotka sekä korottavat ja
    tuovat tankoa taaksepäin (laiha tanko, kai 22mm)?

    Liian pätkä tuolle suoremmalle tangolle ja kädet puutuu, kun joutuu kurottelemaan ja lepäämään kämmenien varassa...
    http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet...ngot/raiserit/
    Jep, noita tulikin tuijoteltua.
    Jättää vain ruman puolikuun alkuperäiseen tangon paikkaan.
    Niin ja olisi vielä parempi, jos olisi kallistusta myös taakse.

    Noi nyt olis aika hirveät, vaikka oikein ne asentaiskin:
    http://www.dragrace.fi/catalog....id=1133
    Mulla olis jouten LSL Merkkiset raiserit.Tuo tankoa 16mm taaksepäin ja 25mm ylemmäs.Itellä toimi kuin unelma mutta kun pyörä vaihtui niin otin talteen ja nyt on jäänyt jouten.Ollut vajaan puolikautta kiinni joten kuin uudet.Jos kiinnostaa kaupat niin ota yhteyttä.
    **1100XX**
    Epäonnistumisen vaara on suurin kun osaamaton neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
  23. #983
    Olisiko kellään tietävämmällä tietoa mistä saisi tai oikeastaan onko ylipäätään saatavilla muuta kuin teettämällä möhköön 42 tai 43 piikkistä ketjuratasta taakse? Eturattaitahan saa vaikka millä mitoin.
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  24. #984
    katos tuolta löytyykö sopivaa kliks
    gsx1400
  25. #985
    Lainaa (pikku-matti @ Heinä. 09 2009,21:03) kirjoitti
    katos tuolta löytyykö sopivaa kliks
    Ei ollut apua mutta tänks. Renthalilta näyttää löytyvän (mutta ei tietenkään suomenmaasta...).
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  26. #986
    Lainaa (pikku-matti @ Kesä. 26 2009,20:56) kirjoitti
    Lainaa (gsf1157 @ Kesä. 26 2009,08:33) kirjoitti
    Lainaa (pikku-matti @ Kesä. 25 2009,21:37) kirjoitti
    juupa juu...vetopakan laakeri menee myös täällä vaihtoon ja 15000km ajettu.
    taitaa olla tän kesän hittituote


    taitaa flekti hurahtaa vasta 120 asteen korvilla,jossen muista aivan päin seiniä
    Itellä ajettu 65tkm eikä laakereita vaihdettu. Flekti ei ole kertaakaan vielä lähtenyt käymään vaikka on seisty ruuhkassa helteellä. Mahtaakohan se olla jumissa.
    no ittellä +40 hv vakioon,josko sillä olis ollu vaikutusta tuohon laakerin kulumaan
    flekti tosiaan aloittaa vasta 120 asteen hujakoilla puhaltelun,eli saa aika pitkät punaset olla,ennenkuin alkaa pyörimään.


    tuolta löytyy flektistä lisää
    gsx1400fe.com
    No niin, nyt se laakeri väsähti täälläkin 66tkm:n jälkeen. Ei vissiin löydy kotimaan kauppojen hyllyiltä? *
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

    Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  27. #987
    ei ainakaan täällä meidän kylällä löytyny hyllystä,mutta tilaamalla sai...tosin hintaa oli 50€,mikä on omasta mielestä aika suolanen hinta yhdestä laakerista
    gsx1400
  28. #988
    Lainaa (pikku-matti @ Heinä. 12 2009,13:28) kirjoitti
    ei ainakaan täällä meidän kylällä löytyny hyllystä,mutta tilaamalla sai...tosin hintaa oli 50€,mikä on omasta mielestä aika suolanen hinta yhdestä laakerista
    Turun tekniikka Centeristä löytyi 62/32-2RS NTN-merkkinen laakeri hintaan 20€. * Miksei tollasia laakereita vois olla jossain Motonetissa ettei tarttis pisin kaupunkia juosta.
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

    Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  29. #989
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

    Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  30.  
  31. #990
    No niin, kaadettu Norsu sitten paikaltaan.

    Vaurioina onneksi vain jarrukahva ja naarmuja oik. puoleisessa
    alumiinisessa "pikkuposkessa".

    Tietoa, mistä kannattaisi hommata osat, vaikka tuon posken
    saattaa kyllä saada hiottua, jos hinta huimaa päätä?

    Kyl se jonkun verran painaa, kun päästää liikaa kallistumaan
    paikallaan *

    edit: poski hiottu/kiillotettu>tuli ihan asiallinen...

    edit2: no ei Stormilla paha hinta kahvasta>22€...



    Honda Valkyrie SuperCharged
Sivu: 33 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233343543 ... ViimeinenViimeinen