Sivu: 31 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21293031323341 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 901:stä 930:een 1802:sta
  1. #901
    No niin. Nyt olis Delkevic paikassa. Heittämällä meni, hiukan täytyy tänään "ovaalin" asentoa vielä korjata. Punnan muutoksella ja toimituskuluilla 180 euroa tuli maksamaan. Vakioänkkäri henkilövaakan mukaan painaa 7,2 kiloa, tämä kaikkine hiluineen 2 kiloa ja tottakai db killeri lensi mäkeen *
    Valmistajalta sai paketin seurantanumeron pyydettyäni ja vastaukset tulivat nopeasti. Pyysi vielä kommentoimaan heidän palveluaan Ebayn feedbackiin. Nyt möhkö juttelee ihan toiseen malliin *



    Delkevic

    Delkevic ilman db killeriä
    - GSX 1400 -
  2. #902
    Ketjussa on viestejä n. 900, joten en jaksanut kahlata kokonaan läpi...asiasta on voinut olla jo puhetta...

    Löytyisikö hyviä vinkkejä takalokarin lyhentämiseen? Saisi sen lumikolan pois sieltä takaa. Johan siinä huiputkin kasvaa, kun ilmanvastus pienenee

    Siitäkö sen muotoilun kohdalta poikki vaan? Lyhennys rautasahalla ja reunat hioen? Dremelillä vois olla helpompaa, mutta ei köyhällä sellaista ole...
  3. #903
    Rautasahalla sahasin itte tuossa talvella kuraläpän poikkeen ja muotoilin pikkurälläkällä lopuksi.. Hyvä tuli mummonjalasta
    Allekirjotuksesta pääsee kattomaan kuvaa jossa näkyy vähän lopputulosta
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  4. #904
    Hyvältä näyttää... * jotenkin tuollein pitää itsekin se läpyskä poikkasta...

    Metallimies: ootko huomannu et sulla jäi takavilkut asentamatta takasi... nyt hopihopi...
  5. #905
    Joo ne vilkut puuttuu vielä tuossa kuvassa, mut nyt ovat jo paikallaan... Peilitkin vaihtu ja xenonit tyrkkäsin samalla keulalle
    Vielä pitäs uus tanko ja kahvan lämppärit laittaa paikalleen kuhan saan kiinnikkeet..

    Huomenna ajelemaan.. toivottavasti *
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  6. #906
    Lainaa (Metallimies @ Huhti. 03 2009,20:38) kirjoitti
    Rautasahalla sahasin itte tuossa talvella kuraläpän poikkeen ja muotoilin pikkurälläkällä lopuksi.. Hyvä tuli mummonjalasta
    Allekirjotuksesta pääsee kattomaan kuvaa jossa näkyy vähän lopputulosta
    Mä katkasin omani ihan mattopuukolla - se on aika pehmeetä se muovi eikä tartte miettii mistä kulmasta "sahaa", senkun vaan puukottaa...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  7. #907
    Lainaa (Aitis @ Huhti. 03 2009,19:31) kirjoitti
    Ketjussa on viestejä n. 900, joten en jaksanut kahlata kokonaan läpi...asiasta on voinut olla jo puhetta...

    Löytyisikö hyviä vinkkejä takalokarin lyhentämiseen? Saisi sen lumikolan pois sieltä takaa. Johan siinä huiputkin kasvaa, kun ilmanvastus pienenee

    Siitäkö sen muotoilun kohdalta poikki vaan? Lyhennys rautasahalla ja reunat hioen? Dremelillä vois olla helpompaa, mutta ei köyhällä sellaista ole...
    Mulla samanlainen köyhän miehen viritys. Taakse väänsin pellistä tällinkin mihin pistin vilkut ja kilven pultit kiinni, tukevampi asennus, vaikka ei näissä tärinä kilpeä hajota. mattoveitsellä muoto ja akkuporakoneella reiät. Viritys näkyy osittain tämän kuvan vasemmassa yläkulmassa.
    - GSX 1400 -
  8. #908
    Vaihdoin koko undertailin niin sai tarpeeksi sulavan näköiseksi koko perän kertaheitolla.

    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  9. #909
    Hinkkasin raurasahalla tänään lokarin poikki...onnistu aika hyvin Samaan tyyliin kuin Kupla69.

    Täytyy vielä vähän muotoilla myöhemmin lokaria, kun kaveri lupasi vääntää töissä vilkkutelineen alumiinista, johon saa vilkut hyvin kiinni.

    Täytyy mennä ainakin tämä kesä tuolla "köyhän miehen undertaililla" niin on sitten vähän projektia ensitalveksikin.

    Samalla tuli tänään asenne Beowulf:n "kolmio" musta slipari. Parani kyllä äänet huomattavasti verrattuna siihen vakioon tuomiopäivän *pasuunaan
  10. #910
    Lainaa (Sika-nauta @ Huhti. 04 2009,15:36) kirjoitti
    Vaihdoin koko undertailin niin sai tarpeeksi sulavan näköiseksi koko perän kertaheitolla.

    Minkä merkkinen tuo undertail on? On kyllä hiton hieno * Joutuko sovittamaan paljon vai istuiko kerrasta paikoilleen kunnolla?
  11. #911
    En tierä mistä on sika-nauta underin hommaillu mutta ite ainakin tilasin just tuolta justbandits.com sieltä saa takavaloilla ja ilman ja muutakin kilkettä..

    Tänään alko sitten mulla ajokausi kun piti mennä allrightin kevät kauden avajaisiin pyörällä ja tuli pyyhittyy joku 70km yhteensä ja kyllä oli kylmä!!! mut kyl se vaan on niin kivaa aina talven jälkeee!
    -er 5---> bandit 600--->1.4 gsx ja kx 250f
  12. #912
    Lainaa (Laica @ Huhti. 04 2009,19:55) kirjoitti
    En tierä mistä on sika-nauta underin hommaillu mutta ite ainakin tilasin just tuolta justbandits.com sieltä saa takavaloilla ja ilman ja muutakin kilkettä..

    Tänään alko sitten mulla ajokausi kun piti mennä allrightin kevät kauden avajaisiin pyörällä ja tuli pyyhittyy joku 70km yhteensä ja kyllä oli kylmä!!! mut kyl se vaan on niin kivaa aina talven jälkeee! *
    Kylmää oli kyyti tänään. Hanskat alko mulla päästää vettä läpi viimeisen parikymmenen kilsan aikana. Jurppi oikein toden teolla. Viime viikolla tuli hankittua kahvalämppärit ja pistelin ne nyt illalla paikkaan. Huomenna pääsee tesmaamaan,mieluummin lämmintä vettä kämmenille kuin kylmää
    - GSX 1400 -
  13. #913
    Joo ittekkin kävin pyöräyttämässä n.150km lenkin, näpit meinas jäätyä mut kyllä oli mukavaa * Nyt sitten sauna ja

    Kahvanlämppärit on saatava äkkiä paikalleen!
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  14. #914
    Lenkki bikeil ystävän kaa vaik sää viel kalsaa, sit ystävän rantasaunal löylytteleen paistaan makkaraa ja ottaan siivua. Jos tost ilta paranee ni se on pilalla.. Tydelliseen iltaan ei saa sotkea naista. Tie, sauna, olut ja hyvä kaveriporukka se on kaiken a ja o naisia tulee menee ystävät ikuisia.
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  15. #915
    Lainaa (Aitis @ Huhti. 04 2009,19:09) kirjoitti
    Minkä merkkinen tuo undertail on? On kyllä hiton hieno * Joutuko sovittamaan paljon vai istuiko kerrasta paikoilleen kunnolla?
    Tuo on muistaakseni MIT Tuunaus pajan tekeleitä. Löysin tuon Ranskasta mistä tilaus onnistui loistavasti. Palikka sopii 100% paikalleen muotoillen ja jatkaen alkuperäisiä linjoja. Itselle kun on tärkeintä että mikään ei saa repsottaa tai olla sen näköinen että se ei sopisi muotoiluun "juosten kustu" vaan sen pitää olla täydellinen pienillä yksityiskohdilla.


    "Löysin laatikon lähettäjästä MIT. Muuta ei saanut selvää"

    Olisi myynnissä Tuommonen samaa sarjaa undertail mikä sopii alkuperäiseen takalamppun jatkoksi. 150e . Maalattu alkuperäisellä sinisellä kuin tuo koko mopo on . Käyttämätön uusi ja Stadissa. Kuvia @



    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  16. #916
    Oletteko laittaneet kyseiseen pyörään xenon-valoja, mitens tälle umpiolle sopisi esim. xenon kaupan bi-xenonit, onko valotehoa....asennus/toimivuus ongelmia
  17. #917
    Lainaa (ilokaasu @ Maalis. 21 2009,10:49) kirjoitti
    Oman EX:än Harri Viaberilta sääti laihemmalle(optimaallisempi seos suhde). Eli lähtökohtaisesti nuo I/Ö jäähdytteiset ovat säädetty rikkaalle, jotta pytyt kävisivät hiukan kylmempinä.
    Myynnissä PC III:n hUB+LCD+kartanvaihto napit.
    Asensin tässä talvella muuten vakioon 1400:een Akran kokoputken ja eilen sitten säätö omalle boxille + penkitys. Keskialueella menee rikkaalle ja ylhäältä sitten laihan puolelle, joten kyllä nuo seokset ainakin kokoputkella kannattaa katsoa. PC:llä tuo säätöalueen saisi tarkemmaksi, mutta kuulemma pelkän putkivirityksen kanssa eroa ei juurikaan huomaa ajossa oman säädetyn boksin ja PC:n välillä. Ja testilenkin jälkeen ei itselläkään valittamista

    Teho renkaalta 113hp (7400 rpm), koneesta 123.1hp
    Vääntö renkaalta 123.1Nm (5500 rpm), koneesta 134.2Nm
    <p>GSX 1400 -03</p>
  18. #918
    Multa löytyy xenonit suzukin keulalta, kylläkin vain lyhkäsille mutta tarkotus olis hankkia bixenonit sillä "liikkuvalla polttimolla"..pitäs mahtua umpioon.

    Ballastin joutu laittaa penkin alle ku ei oikein lähemmäs saanut, jatkopiuhat piti hankkia että tuo oli mahdollista. Samalla otin akulta releen kautta virrat.
    Suhteellisen kehnot eristykset on muuten noissa piuhoissa koska jos lampulle menevät piuhat menivät pahasti ristiin niin ampuu eristeestä läpi ja valot ei syty, samoin liittimien eristys on vähän siinä ja siinä että riittää.. Pujotin nuo lampun johdot sitten erillisiin silikooniletkuihin niin rupes pelaamaan kunnolla..

    Joo ja kirkkaathan ne kyllä on! *
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  19. #919
    Startti lakkas toimimasta, syynä irronnut vauhtipyörä/idlergear. Onkohan yleinenkin vika vai onko joku turo kasausvaiheessa unohtanut vain lukitteet välistä? Onni sinällään että tuossa kampiakseli pääsee pyörimään vapaasti magneettorojuista irrallaan kun saatiin kahdestaa työntämällä käyntiin ja kotia....
  20. #920
    Lainaa (jyrkkä6 @ Huhti. 15 2009,08:44) kirjoitti
    Teho renkaalta 113hp (7400 rpm), koneesta 123.1hp
    Vääntö renkaalta 123.1Nm (5500 rpm), koneesta 134.2Nm
    Omassa pelkällä sliparin vaihdolla mitattu uudenkarheana 105,9 hp/6996rpm ja 127Nm/4948rpm eli tuo avarampi alkupää toisi reilun puolenkymmentä kaakkia lisää, toisaalta vääntö hiukkasen kärsii...mikähän olisi ero käytännön kannalta noita koneita verratessa...

    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  21. #921
    Terve

    Ei ilmeisesti ole ihan tavatonta. Työkaverilta irtosi banditista joku starttiin liittyvä osa muutama vuosi takaperin. Ihan tarkkaan en tiedä mistä osasta oli kyse, mutta moottorin kytkimenpuoleisen kopan irroituksen homma oli vaatinut. Oli saanut korjattua norjalaisella leirintäalueella ;)

    -Jarno
  22. #922
    Lainaa (naukkis @ Huhti. 16 2009,21:16) kirjoitti
    Startti lakkas toimimasta, syynä irronnut vauhtipyörä/idlergear. Onkohan yleinenkin vika vai onko joku turo kasausvaiheessa unohtanut vain lukitteet välistä? Onni sinällään että tuossa kampiakseli pääsee pyörimään vapaasti magneettorojuista irrallaan kun saatiin kahdestaa työntämällä käyntiin ja kotia....
    Tyyppivika. Monessa muistaakseni ainakin -06 mallissa on tuo sama "vika". Itse olen laittanut niitä kiinni ainakin kolmeen pyörään.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  23. #923
    Lainaa (naukkis @ Huhti. 16 2009,21:16) kirjoitti
    Startti lakkas toimimasta, syynä irronnut vauhtipyörä/idlergear. Onkohan yleinenkin vika vai onko joku turo kasausvaiheessa unohtanut vain lukitteet välistä? Onni sinällään että tuossa kampiakseli pääsee pyörimään vapaasti magneettorojuista irrallaan kun saatiin kahdestaa työntämällä käyntiin ja kotia....
    Ostaessani pari vuotta sitten pyörääni yritin kysellä vähän oiskos jotain tyyppi vikoja, silloin tuli vastaan yksi samanlainen tapaus. Tosin sillä kaveri oli ehtiny ajaan vaan noin 50 kilsaa. Tankille pysähtyny piti jatkaa matkaa niin ei lähtey enään käyntiin, sillon todettiin kanssa et vauhtipyörä oli irronnut et tuskinpas kovin yleinen vika.
    Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
  24. #924
    Tylyttäjä, mites paljon nää sun muutokset pyörään maksoi?
    Muutokset:
    - Akrapovic 4-2-1 kokoputkisto.
    - Yoshimura ST1 nokat
    - Power Commander 3 USB

    Mietin että josko sitä innostuis tuolle viritystouhulle... taas. Minkä hintaista olis virityspajan työn osuus, kun itseä ei innosta roplata?
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  25. #925
    Lainaa (panu.. @ Huhti. 19 2009,21:40) kirjoitti
    Tylyttäjä, mites paljon nää sun muutokset pyörään maksoi?
    Muutokset:
    - Akrapovic 4-2-1 kokoputkisto.
    - Yoshimura ST1 nokat
    - Power Commander 3 USB

    Mietin että josko sitä innostuis tuolle viritystouhulle... taas. *Minkä hintaista olis virityspajan työn osuus, kun itseä ei innosta roplata?
    Kyllä tuohon saa varata sen 3000-4000e osiin ja ja työhön. Kasaamiset ja säädöt yms.. Osta multa valmiiks duunattu, samaa nuo näyttävät pyytävän vakioistakin.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  26. #926
    Lainaa (Tylyttäjä @ Huhti. 19 2009,22:10) kirjoitti
    Lainaa (panu.. @ Huhti. 19 2009,21:40) kirjoitti
    Tylyttäjä, mites paljon nää sun muutokset pyörään maksoi?
    Muutokset:
    - Akrapovic 4-2-1 kokoputkisto.
    - Yoshimura ST1 nokat
    - Power Commander 3 USB

    Mietin että josko sitä innostuis tuolle viritystouhulle... taas. *Minkä hintaista olis virityspajan työn osuus, kun itseä ei innosta roplata?
    Kyllä tuohon saa varata sen 3000-4000e osiin ja ja työhön. Kasaamiset ja säädöt yms.. Osta multa valmiiks duunattu, samaa nuo näyttävät pyytävän vakioistakin.
    No voisinpa ostaakin, mut ekax pitäis omasta vakiosta päästä eroon.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  27. #927
    Mistä löytyisi kokoputki kohtuuhintaan -07 pyörään. Kokemuksia eri putkista?
  28. #928
    Lainaa (panu.. @ Huhti. 19 2009,22:51) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Huhti. 19 2009,22:10) kirjoitti
    Lainaa (panu.. @ Huhti. 19 2009,21:40) kirjoitti
    Tylyttäjä, mites paljon nää sun muutokset pyörään maksoi?
    Muutokset:
    - Akrapovic 4-2-1 kokoputkisto.
    - Yoshimura ST1 nokat
    - Power Commander 3 USB

    Mietin että josko sitä innostuis tuolle viritystouhulle... taas. *Minkä hintaista olis virityspajan työn osuus, kun itseä ei innosta roplata?
    Kyllä tuohon saa varata sen 3000-4000e osiin ja ja työhön. Kasaamiset ja säädöt yms.. Osta multa valmiiks duunattu, samaa nuo näyttävät pyytävän vakioistakin.
    No voisinpa ostaakin, mut ekax pitäis omasta vakiosta päästä eroon.
    Mun vanha mopo, aivan erilainen kuin orggis. Itekkin jotain pientä siihen laitellut, erittäin hauska vehje.
  29. #929
    Onkos kukaan löytäny suitsaan 4-2-2 täysputkistoa mistään, linkkejä ja vinkkejä kaivataan. Joo tiedän kyl et löytyy 4-2-1 mut haluaisin pitää kuitenkin molemmat pöntöt.
    Kiitokset etukäteen
    GSX 1400
  30.  
  31. #930
    Mun GSX:ssä on nopeusrajoitin 230 mittarinopeutta 4,5 ja 6 vaihteilla. Lieneekö kaikissa vai onko harmaatuotu -07 erikoisyksilö sen suhteen?

    Nähtävästi nopeusrajoitus on vaihdekohtainen kierrosrajoitus eli lukitsemalla 3 vaihteen kartta käyttöön vaihdevastuksella nopeusrajoitus poistuisi, mutta 3 vaihteen kartalla on vielä alakierroksilla toisioläpät kiinni. Minkäs vaihteen kartan nuo 1400:n kaupalliset TRE:t ottavat käyttöön?

    Olisi pitänyt suosiolla heittää toisioläpät mäkeen läppärungoista kun olivat irti....

    Muuten tuo nopeusrajoitus haittaisi mutta jos käy kesällä kokeilemassa huippuja lentokentällä niin tulee sangen tylsä ajelu kun rajoitin iskee jo varttimaililla.
Sivu: 31 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21293031323341 ... ViimeinenViimeinen