Eikä tuo ole pakollista vielä slipareilla säätää. Tuolla aikasemmin oli jo juttua touhusta. Itsellä oli muistaakseni lähinnä alakierroksilla säätö tarvetta. Vakio ruiskunohjauksen säätö riittää. Kokoputkistolla lähinnä tarvitsee Commanderia.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Penkki korjattu ilkivallan jäljiltä. Naapuri pisti uuden pinnan ja taas kelpaa *Takalaukun selkänoja saa vielä uuden kernipinnan. Viime Kesänä Forssan Pick-Nickissä jotakuta vitutti niin kovin et oli stiletöiny penkin parkkiksella. Ei oo harrastetapahtumatkaan enää kanssaveljien ja sisarien tapaamisia
Penkki korjattuna
- GSX 1400 -
Oman EX:än Harri Viaberilta sääti laihemmalle(optimaallisempi seos suhde). Eli lähtökohtaisesti nuo I/Ö jäähdytteiset ovat säädetty rikkaalle, jotta pytyt kävisivät hiukan kylmempinä.
Myynnissä PC III:n hUB+LCD+kartanvaihto napit.
Samaa vähän ittekkin ajatellu että tuskin ne ainakaan laihalla käy vakiona.. Tulpat on aika mustat ollu kun oon kattonu joten soppaa tuntus saavan..(ilokaasu @ Maalis. 21 2009,10:49) kirjoitti
Kuhan ajokausi pääsee täällä susirajalla alkuun niin pitää viedä paikalliselle pyöräpajalle säätöön niin näkee että onko noista kannuista muutakin hyötyä kun pelkkä melu.
-JAAJAA RacingTeam-
-------GSX1400T--------
Ahtamalla paranee!
http://gsx1400turbo.blogspot.com/
Parempi ahtaa myöhään ,kuin ei milloinkaan.
nam *
Tuommosta olis mukava päästä kokeilee.. Vääntöä alkaa ihan mukavasti olemaan. *
Onko koneelle tehty mitä kaikkea, vaiko ihan vaan bolt-on settinä laitettu turbo kylkeen?
-JAAJAA RacingTeam-
-------GSX1400T--------
Ahtamalla paranee!
http://gsx1400turbo.blogspot.com/
Koneeseen ei ole tehty muuta , kuin vaihdettu jäykemmät kytkinjouset.(Metallimies @ Maalis. 21 2009,15:22) kirjoitti
Parempi ahtaa myöhään ,kuin ei milloinkaan.
Jousta kiristelty ...
http://s150.photobucket.com/albums....ina.jpg
Parempi ahtaa myöhään ,kuin ei milloinkaan.
Ajokausi aloitettu tänään Kasawialla! Tarkennusta edelliseen viestiin. Myynnissä PCIII:een hub+lcd+napit, ei PC:tä.
Pistän tilaukseen kun toimituskulut tiedossa.
<a href="http://cgi.ebay.co.uk/Delkevic-Suzuki-GSX-1400-05-Titanium-350mm-Exhaust_W0QQitemZ270357322475QQcmdZViewItemQQpt
ZUK_Motorcycle_Parts?hash=item270357322475&_trksid =p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1689%7C66%3A2%7C65%3A 12%7C39%3A1%7C240%3A1318#ht_3218wt_1362" target="_blank">Delkevic änkkäri</a>
Löytyykö kokemuksia? Hinta ei päätä huimaa *
- GSX 1400 -
Hyvän näköiset eikä hinnalla pilattu.(kupla69 @ Maalis. 23 2009,13:18) kirjoitti
Tuolla muutakin todella hyvään hitaan esim <a href="http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSXR1000-K5-K6-Full-Delkevic-Titanium-System_W0QQitemZ280320410365QQihZ018QQcategor
yZ122304QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262" target="_blank">Täysi putkisto GIXXERIIN</a>
Tupla pöntöt GSX 1400 vain 199!!!
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Tilaukseen meni ja nyt odotellaan *(Sika-nauta @ Maalis. 23 2009,20:29) kirjoitti
On magee putki giksuttimeen kyllä *![]()
- GSX 1400 -
No nyt alkaa jo hintataso olla kohdallaan kun verrataan tuohon materiaalin ja työn määrään mitä näihin pönttöihin menee..
Aina vähän ihmetyttänyt nää pyörien putkien ja slipareiden hinnat..
Pistähän kuvia ja faktaa kuhan on putket paikoillaan, että onko yhtä laadukkaannäköstä kamaa kun mitä kuvissa..
-JAAJAA RacingTeam-
-------GSX1400T--------
Ahtamalla paranee!
http://gsx1400turbo.blogspot.com/
Juu hiukan epäilyttää minkä laatuista on mutta ainakin kommentit on olleet positiivisia ebayssa suoraan valmistajalta tilanneilta. youtuubista löytyi muutamia ääninäytteitä ja ihan kohtuulliselta niissä työnjälki näyttää. Pistetään kuvatuksia toivon mukaan lähiaikoina, on kuin jouluaattoa odottais tai nykyään enemmänkin vuoden ekaa kesälomapäivää *(Metallimies @ Maalis. 23 2009,22:26) kirjoitti
![]()
- GSX 1400 -
Tervehdys vaan kaikille kyseisen pyörän omistajille!
Nyt on itsellä toinen kesä lähdössä käyntiin (toivottavasti pian) kyseisellä pyörällä ja pitäisi vähän välityksiä muutella että mitkähän olis hyvät välitykset tai mitä olette itse käyttäneet ja kokeilleet? ja sitten vielä tuosta korotus satsista joka on justbanditilla myynnissä että miten vaikuttaa pyörän käyttäytymiseen? positiivista olen paljon kuullut ja lukenut mutta onko mitään negatiivista?
tässä nyt tärkeimmät tälläkertaa..
-er 5---> bandit 600--->1.4 gsx ja kx 250f
Tuossa edellisellä sivulla linkki minulta mistä sää monia eri välityksiä.(Laica @ Maalis. 24 2009,21:16) kirjoitti
Pelkkä Busan eturatas (-1) tekee hyvää pyörän käyttäytymiselle ja niitä saa kaikista alan liikkeistä. Korotus palojen melkein ainoa miinus taitaa olla penkin korkeus muutos,,, tietenkin tuntuu vain paikallaan ollessa. Aluksi pyörä saattaa tuntua liian herkästi kääntyvältä mutta kun siihen tottuu,,, niin vakio tuntuu kankealta lehmältä. Kannattavia säätöjä kummatkin .
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Täysin samaa mieltä. Kummatkin muutokset kannattaa tehdä ilman muuta. -1 eteen ja korotuspalat, muuttuu kankea laiska lehmä kummasti! Vielä vähän tehoa lisää kunnon putkistolla ja säädöllä yms, niin ihan kohtuu pirteä perusnaku se on. Eipä se silti mikään sporttipyörä ole, mutta se ei ole tarkoituskaan.(Sika-nauta @ Maalis. 24 2009,22:07) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
onko kukaan laittanut -2 eturatasta vai onko kaikilla se busan etunen kiinni? meinasin että itse kyllä laitan nyt heti miten tilaukseen sen korotusatsin ja varmaan ton -2 etusen
ja kiitoksia vastailuista!
-er 5---> bandit 600--->1.4 gsx ja kx 250f
On joo, Renthallin -2 edessä, olis saanut olla vielä pienempikin... Nostaa etusta aika herkästi ykkösellä, niin tai sitten sutii, joten kaasun avauksen kanssa saa olla hieman tarkempana. Ketjuja joudut luultavasti lyhentämään ja kun sitten etsit uutta lukkoa niin se on sitten x-rengas, ainakin vakiona. Uudemmassa pelissä siis.(Laica @ Maalis. 25 2009,14:43) kirjoitti
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Itse en taas laittaisi yhtään tiheämpää välitystä kuin tuon -1 eteen. Tuolla se on aika kohdillaan eikä kuitenkaan kierrä isommalla tielläkään liikaa.(Laica @ Maalis. 25 2009,14:43) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Kokeilin parin tonnikilsan verran tuota -1 piikkistä...matka-ajossa vakio tuntuu kylläkin paremmalta vaikkakin kiihtyvyyttä esim. ohituksiin tuntui tulevan jonkunkin verran lisää mutta palasin vakiovälitykseen kun nuukana äijänä totesin takarenkaan alkavan kulua entistä nopsempaan...ja *kun tuo tasainen matkavauhti on kuitenkin enemmän itselle tarpeellisempi ominaisuus tällä hetkellä. *
![]()
Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
Niin, maku kysymys kait... Mun mielestä vakiovälit on aivan liian pitkät ja olisin aivan hyvin voinut tilata vielä piikkiä pienemmän eteen ja muutamaa isomman taakse. Ei se vielä nyttenkään huuda matkavauhdeissa. Ainakaan minun korvaan. Oisko satasen kohdalla kierroksia vakiovälien (n.2900rpm:n) sijasta jotain n.3200rpm.(Tylyttäjä @ Maalis. 25 2009,15:52) kirjoitti
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Laitoin viimekesänä yhden piikin pienemmän eturattaan omaani ja kyllä parani huomattavasti.. Ei varmaan hyvin paljoa pienempää kehtais eteen laittaa koska hankaa nyt jo aika rajusti tuohon ketjun laahaimeen..( tosin sehän on laahain )
Mites minkäs näkönen on tuo vakio ilmansuodatin, onko se ihan vaan paljas paperisuodatin??
Rupesin vaan tuossa miettimään että pitäs varmaan vaihtaa ilmansuodatinta ja purin sen vanhan pois, niin se on semmonen metalliverkon sisällä olevaa mallia ihan niinkun nää pestävät "vapari" suodattimet.. Mitään ei tietenkään lue tuossa suodattimessa missään, eikä ole uuttakaan mihin verrata. Niin että liekkö tuo sitten jotain petävää mallia![]()
-JAAJAA RacingTeam-
-------GSX1400T--------
Ahtamalla paranee!
http://gsx1400turbo.blogspot.com/
Joo, meikäläisenkin mielestä vakiovälitykset olivat aivan liian pitkät (kuten useimmissa pyörissä). Tuolla piikin pienemmällä isoinkin vaihde on ihan käyttökelpoinen n. 80km/h vauhdista alkaen (jaksaa kiihtyä). Tosin paukkuakin tossa mun vehkeessä on n. +40hp vakioon nähden. Ehkä lussummalla koneella sais olla vielä hiukan tiheämpi. Tuohon tuo sopii nyt kuitenkin hyvin tuo välitys, enkä haluaisi tiheämpää.(MustaSurma @ Maalis. 25 2009,18:34) kirjoitti
Makuasioitahan nämä ovat toki. Itselleni halusin sellaisen välityksen, että joka vaihteella jaksaa mennä kunnolla, mutta kuitenkin niin, ettei koko ajan tarvitse laatikkoa hämmentää lyhyiden vaihdevälien takia. Tuossa kun kuitenkin on tuota alavääntö ihan hyvin, niin jaksaa mennä tuolla välityksellä hyvinkin luonnollisesti joka vaihteella.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Tekipä hyvää ajaa parisataa metriä pihatietä edestakaisin. Se on niinkuin kausi avattu![]()
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Suomalainen Turbo gsx-1400
Linkki sivuille
Aika kovat kulut luville. Busanisti sivuilla sanoi 3000e + muihin kuluihin 1000-1500e . Elämä on![]()
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Tuolta erilainen 4-2-1 täysputkisto Suikkiin
-JAAJAA RacingTeam-
-------GSX1400T--------
Ahtamalla paranee!
http://gsx1400turbo.blogspot.com/
Jos heittää uudet ketjut eli vakio setin did 116 lenkkiset sit vaki 41 takarattaan mut eteen piikin pienemmän eli busan 17 ni oletteko jo uutena ottaneet lenkin pois jääkö kiritysvaraa vai pitääkö katkasta tai kannattaako *![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Jää hyvin varaa. Ei haittaa mitään(gsx1400 @ Huhti. 02 2009,22:00) kirjoitti
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Thanx![]()
![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06