Sivu: 30 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930313240 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 1802:sta
  1. #871
    Eikä tuo ole pakollista vielä slipareilla säätää. Tuolla aikasemmin oli jo juttua touhusta. Itsellä oli muistaakseni lähinnä alakierroksilla säätö tarvetta. Vakio ruiskunohjauksen säätö riittää. Kokoputkistolla lähinnä tarvitsee Commanderia.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  2. #872
    Penkki korjattu ilkivallan jäljiltä. Naapuri pisti uuden pinnan ja taas kelpaa * Takalaukun selkänoja saa vielä uuden kernipinnan. Viime Kesänä Forssan Pick-Nickissä jotakuta vitutti niin kovin et oli stiletöiny penkin parkkiksella. Ei oo harrastetapahtumatkaan enää kanssaveljien ja sisarien tapaamisia

    Penkki korjattuna
    - GSX 1400 -
  3. #873
    Oman EX:än Harri Viaberilta sääti laihemmalle(optimaallisempi seos suhde). Eli lähtökohtaisesti nuo I/Ö jäähdytteiset ovat säädetty rikkaalle, jotta pytyt kävisivät hiukan kylmempinä.
    Myynnissä PC III:n hUB+LCD+kartanvaihto napit.
  4. #874
    Lainaa (ilokaasu @ Maalis. 21 2009,10:49) kirjoitti
    Oman EX:än Harri Viaberilta sääti laihemmalle(optimaallisempi seos suhde). Eli lähtökohtaisesti nuo I/Ö jäähdytteiset ovat säädetty rikkaalle, jotta pytyt kävisivät hiukan kylmempinä.
    Myynnissä PC III:n hUB+LCD+kartanvaihto napit.
    Samaa vähän ittekkin ajatellu että tuskin ne ainakaan laihalla käy vakiona.. Tulpat on aika mustat ollu kun oon kattonu joten soppaa tuntus saavan..
    Kuhan ajokausi pääsee täällä susirajalla alkuun niin pitää viedä paikalliselle pyöräpajalle säätöön niin näkee että onko noista kannuista muutakin hyötyä kun pelkkä melu.
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  5. #875
  6. #876
    nam *

    Tuommosta olis mukava päästä kokeilee.. Vääntöä alkaa ihan mukavasti olemaan. *

    Onko koneelle tehty mitä kaikkea, vaiko ihan vaan bolt-on settinä laitettu turbo kylkeen?



    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  7. #877
    Lainaa (Metallimies @ Maalis. 21 2009,15:22) kirjoitti
    nam

    Tuommosta olis mukava päästä kokeilee.. Vääntöä alkaa ihan mukavasti olemaan.

    Onko koneelle tehty mitä kaikkea, vaiko ihan vaan bolt-on settinä laitettu turbo kylkeen?
    Koneeseen ei ole tehty muuta , kuin vaihdettu jäykemmät kytkinjouset.
    Parempi ahtaa myöhään ,kuin ei milloinkaan.
  8. #878
    Parempi ahtaa myöhään ,kuin ei milloinkaan.
  9. #879
    Ajokausi aloitettu tänään Kasawialla! Tarkennusta edelliseen viestiin. Myynnissä PCIII:een hub+lcd+napit, ei PC:tä.
  10. #880
    Pistän tilaukseen kun toimituskulut tiedossa.

    <a href="http://cgi.ebay.co.uk/Delkevic-Suzuki-GSX-1400-05-Titanium-350mm-Exhaust_W0QQitemZ270357322475QQcmdZViewItemQQpt
    ZUK_Motorcycle_Parts?hash=item270357322475&_trksid =p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1689%7C66%3A2%7C65%3A 12%7C39%3A1%7C240%3A1318#ht_3218wt_1362" target="_blank">Delkevic änkkäri</a>

    Löytyykö kokemuksia? Hinta ei päätä huimaa *



    - GSX 1400 -
  11. #881
    Lainaa (kupla69 @ Maalis. 23 2009,13:18) kirjoitti
    Pistän tilaukseen kun toimituskulut tiedossa.

    <a href="http://cgi.ebay.co.uk/Delkevic-Suzuki-GSX-1400-05-Titanium-350mm-Exhaust_W0QQitemZ270357322475QQcmdZViewItemQQpt



    ZUK_Motorcycle_Parts?hash=item270357322475&_trksid =p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1689%7C66%3A2%7C65%3A 12%7C39%3A1%7C240%3A1318#ht_3218wt_1362" target="_blank">Delkevic änkkäri</a>

    Löytyykö kokemuksia? Hinta ei päätä huimaa *
    Hyvän näköiset eikä hinnalla pilattu.


    Tuolla muutakin todella hyvään hitaan esim <a href="http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSXR1000-K5-K6-Full-Delkevic-Titanium-System_W0QQitemZ280320410365QQihZ018QQcategor

    yZ122304QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262" target="_blank">Täysi putkisto GIXXERIIN</a>


    Tupla pöntöt GSX 1400 vain 199!!!



    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  12. #882
    Lainaa (Sika-nauta @ Maalis. 23 2009,20:29) kirjoitti
    Lainaa (kupla69 @ Maalis. 23 2009,13:18) kirjoitti
    Pistän tilaukseen kun toimituskulut tiedossa.

    <a href="http://cgi.ebay.co.uk/Delkevic-Suzuki-GSX-1400-05-Titanium-350mm-Exhaust_W0QQitemZ270357322475QQcmdZViewItemQQpt




    ZUK_Motorcycle_Parts?hash=item270357322475&_trksid =p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1689%7C66%3A2%7C65%3A 12%7C39%3A1%7C240%3A1318#ht_3218wt_1362" target="_blank">Delkevic änkkäri</a>

    Löytyykö kokemuksia? Hinta ei päätä huimaa *
    Hyvän näköiset eikä hinnalla pilattu.


    Tuolla muutakin todella hyvään hitaan esim <a href="http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSXR1000-K5-K6-Full-Delkevic-Titanium-System_W0QQitemZ280320410365QQihZ018QQcategor


    yZ122304QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262" target="_blank">Täysi putkisto GIXXERIIN</a>
    Tilaukseen meni ja nyt odotellaan *
    On magee putki giksuttimeen kyllä *
    - GSX 1400 -
  13. #883
    No nyt alkaa jo hintataso olla kohdallaan kun verrataan tuohon materiaalin ja työn määrään mitä näihin pönttöihin menee..
    Aina vähän ihmetyttänyt nää pyörien putkien ja slipareiden hinnat..

    Pistähän kuvia ja faktaa kuhan on putket paikoillaan, että onko yhtä laadukkaannäköstä kamaa kun mitä kuvissa..
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  14. #884
    Lainaa (Metallimies @ Maalis. 23 2009,22:26) kirjoitti
    No nyt alkaa jo hintataso olla kohdallaan kun verrataan tuohon materiaalin ja työn määrään mitä näihin pönttöihin menee..
    Aina vähän ihmetyttänyt nää pyörien putkien ja slipareiden hinnat..

    Pistähän kuvia ja faktaa kuhan on putket paikoillaan, että onko yhtä laadukkaannäköstä kamaa kun mitä kuvissa..
    Juu hiukan epäilyttää minkä laatuista on mutta ainakin kommentit on olleet positiivisia ebayssa suoraan valmistajalta tilanneilta. youtuubista löytyi muutamia ääninäytteitä ja ihan kohtuulliselta niissä työnjälki näyttää. Pistetään kuvatuksia toivon mukaan lähiaikoina, on kuin jouluaattoa odottais tai nykyään enemmänkin vuoden ekaa kesälomapäivää *
    - GSX 1400 -
  15. #885
    Tervehdys vaan kaikille kyseisen pyörän omistajille!

    Nyt on itsellä toinen kesä lähdössä käyntiin (toivottavasti pian) kyseisellä pyörällä ja pitäisi vähän välityksiä muutella että mitkähän olis hyvät välitykset tai mitä olette itse käyttäneet ja kokeilleet? ja sitten vielä tuosta korotus satsista joka on justbanditilla myynnissä että miten vaikuttaa pyörän käyttäytymiseen? positiivista olen paljon kuullut ja lukenut mutta onko mitään negatiivista?

    tässä nyt tärkeimmät tälläkertaa..
    -er 5---> bandit 600--->1.4 gsx ja kx 250f
  16. #886
    Lainaa (Laica @ Maalis. 24 2009,21:16) kirjoitti
    mitkähän olis hyvät välitykset tai mitä olette itse käyttäneet ja kokeilleet? ja sitten vielä tuosta korotus satsista joka on justbanditilla myynnissä että miten vaikuttaa pyörän käyttäytymiseen? positiivista olen paljon kuullut ja lukenut mutta onko mitään negatiivista?
    Tuossa edellisellä sivulla linkki minulta mistä sää monia eri välityksiä.
    Pelkkä Busan eturatas (-1) tekee hyvää pyörän käyttäytymiselle ja niitä saa kaikista alan liikkeistä. Korotus palojen melkein ainoa miinus taitaa olla penkin korkeus muutos,,, tietenkin tuntuu vain paikallaan ollessa. Aluksi pyörä saattaa tuntua liian herkästi kääntyvältä mutta kun siihen tottuu,,, niin vakio tuntuu kankealta lehmältä. Kannattavia säätöjä kummatkin .
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  17. #887
    Lainaa (Sika-nauta @ Maalis. 24 2009,22:07) kirjoitti
    Lainaa (Laica @ Maalis. 24 2009,21:16) kirjoitti
    mitkähän olis hyvät välitykset tai mitä olette itse käyttäneet ja kokeilleet? ja sitten vielä tuosta korotus satsista joka on justbanditilla myynnissä että miten vaikuttaa pyörän käyttäytymiseen? positiivista olen paljon kuullut ja lukenut mutta onko mitään negatiivista?
    Tuossa edellisellä sivulla linkki minulta mistä sää monia eri välityksiä.
    Pelkkä Busan eturatas (-1) tekee hyvää pyörän käyttäytymiselle ja niitä saa kaikista alan liikkeistä. Korotus palojen melkein ainoa miinus taitaa olla penkin korkeus muutos,,, tietenkin tuntuu vain paikallaan ollessa. Aluksi pyörä saattaa tuntua liian herkästi kääntyvältä mutta kun siihen tottuu,,, niin vakio tuntuu kankealta lehmältä. Kannattavia säätöjä kummatkin .
    Täysin samaa mieltä. Kummatkin muutokset kannattaa tehdä ilman muuta. -1 eteen ja korotuspalat, muuttuu kankea laiska lehmä kummasti! Vielä vähän tehoa lisää kunnon putkistolla ja säädöllä yms, niin ihan kohtuu pirteä perusnaku se on. Eipä se silti mikään sporttipyörä ole, mutta se ei ole tarkoituskaan.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  18. #888
    onko kukaan laittanut -2 eturatasta vai onko kaikilla se busan etunen kiinni? meinasin että itse kyllä laitan nyt heti miten tilaukseen sen korotusatsin ja varmaan ton -2 etusen

    ja kiitoksia vastailuista!
    -er 5---> bandit 600--->1.4 gsx ja kx 250f
  19. #889
    Lainaa (Laica @ Maalis. 25 2009,14:43) kirjoitti
    onko kukaan laittanut -2 eturatasta vai onko kaikilla se busan etunen kiinni? meinasin että itse kyllä laitan nyt heti miten tilaukseen sen korotusatsin ja varmaan ton -2 etusen

    ja kiitoksia vastailuista!
    On joo, Renthallin -2 edessä, olis saanut olla vielä pienempikin... Nostaa etusta aika herkästi ykkösellä, niin tai sitten sutii, joten kaasun avauksen kanssa saa olla hieman tarkempana. Ketjuja joudut luultavasti lyhentämään ja kun sitten etsit uutta lukkoa niin se on sitten x-rengas, ainakin vakiona. Uudemmassa pelissä siis.
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  20. #890
    Lainaa (Laica @ Maalis. 25 2009,14:43) kirjoitti
    onko kukaan laittanut -2 eturatasta vai onko kaikilla se busan etunen kiinni? meinasin että itse kyllä laitan nyt heti miten tilaukseen sen korotusatsin ja varmaan ton -2 etusen

    ja kiitoksia vastailuista!
    Itse en taas laittaisi yhtään tiheämpää välitystä kuin tuon -1 eteen. Tuolla se on aika kohdillaan eikä kuitenkaan kierrä isommalla tielläkään liikaa.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  21. #891
    Kokeilin parin tonnikilsan verran tuota -1 piikkistä...matka-ajossa vakio tuntuu kylläkin paremmalta vaikkakin kiihtyvyyttä esim. ohituksiin tuntui tulevan jonkunkin verran lisää mutta palasin vakiovälitykseen kun nuukana äijänä totesin takarenkaan alkavan kulua entistä nopsempaan...ja *kun tuo tasainen matkavauhti on kuitenkin enemmän itselle tarpeellisempi ominaisuus tällä hetkellä. *

    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  22. #892
    Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 25 2009,15:52) kirjoitti
    Lainaa (Laica @ Maalis. 25 2009,14:43) kirjoitti
    onko kukaan laittanut -2 eturatasta vai onko kaikilla se busan etunen kiinni? meinasin että itse kyllä laitan nyt heti miten tilaukseen sen korotusatsin ja varmaan ton -2 etusen

    ja kiitoksia vastailuista!
    Itse en taas laittaisi yhtään tiheämpää välitystä kuin tuon -1 eteen. Tuolla se on aika kohdillaan eikä kuitenkaan kierrä isommalla tielläkään liikaa.
    Niin, maku kysymys kait... Mun mielestä vakiovälit on aivan liian pitkät ja olisin aivan hyvin voinut tilata vielä piikkiä pienemmän eteen ja muutamaa isomman taakse. Ei se vielä nyttenkään huuda matkavauhdeissa. Ainakaan minun korvaan. Oisko satasen kohdalla kierroksia vakiovälien (n.2900rpm:n) sijasta jotain n.3200rpm.
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  23. #893
    Laitoin viimekesänä yhden piikin pienemmän eturattaan omaani ja kyllä parani huomattavasti.. Ei varmaan hyvin paljoa pienempää kehtais eteen laittaa koska hankaa nyt jo aika rajusti tuohon ketjun laahaimeen..( tosin sehän on laahain )

    Mites minkäs näkönen on tuo vakio ilmansuodatin, onko se ihan vaan paljas paperisuodatin??
    Rupesin vaan tuossa miettimään että pitäs varmaan vaihtaa ilmansuodatinta ja purin sen vanhan pois, niin se on semmonen metalliverkon sisällä olevaa mallia ihan niinkun nää pestävät "vapari" suodattimet.. Mitään ei tietenkään lue tuossa suodattimessa missään, eikä ole uuttakaan mihin verrata. Niin että liekkö tuo sitten jotain petävää mallia
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  24. #894
    Lainaa (MustaSurma @ Maalis. 25 2009,18:34) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 25 2009,15:52) kirjoitti
    Lainaa (Laica @ Maalis. 25 2009,14:43) kirjoitti
    onko kukaan laittanut -2 eturatasta vai onko kaikilla se busan etunen kiinni? meinasin että itse kyllä laitan nyt heti miten tilaukseen sen korotusatsin ja varmaan ton -2 etusen

    ja kiitoksia vastailuista!
    Itse en taas laittaisi yhtään tiheämpää välitystä kuin tuon -1 eteen. Tuolla se on aika kohdillaan eikä kuitenkaan kierrä isommalla tielläkään liikaa.
    Niin, maku kysymys kait... Mun mielestä vakiovälit on aivan liian pitkät ja olisin aivan hyvin voinut tilata vielä piikkiä pienemmän eteen ja muutamaa isomman taakse. Ei se vielä nyttenkään huuda matkavauhdeissa. Ainakaan minun korvaan. Oisko satasen kohdalla kierroksia vakiovälien (n.2900rpm:n) sijasta jotain n.3200rpm.
    Joo, meikäläisenkin mielestä vakiovälitykset olivat aivan liian pitkät (kuten useimmissa pyörissä). Tuolla piikin pienemmällä isoinkin vaihde on ihan käyttökelpoinen n. 80km/h vauhdista alkaen (jaksaa kiihtyä). Tosin paukkuakin tossa mun vehkeessä on n. +40hp vakioon nähden. Ehkä lussummalla koneella sais olla vielä hiukan tiheämpi. Tuohon tuo sopii nyt kuitenkin hyvin tuo välitys, enkä haluaisi tiheämpää.

    Makuasioitahan nämä ovat toki. Itselleni halusin sellaisen välityksen, että joka vaihteella jaksaa mennä kunnolla, mutta kuitenkin niin, ettei koko ajan tarvitse laatikkoa hämmentää lyhyiden vaihdevälien takia. Tuossa kun kuitenkin on tuota alavääntö ihan hyvin, niin jaksaa mennä tuolla välityksellä hyvinkin luonnollisesti joka vaihteella.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  25. #895
    Tekipä hyvää ajaa parisataa metriä pihatietä edestakaisin. Se on niinkuin kausi avattu
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  26. #896
    Suomalainen Turbo gsx-1400



    Linkki sivuille

    Aika kovat kulut luville. Busanisti sivuilla sanoi 3000e + muihin kuluihin 1000-1500e . Elämä on
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  27. #897
    Tuolta erilainen 4-2-1 täysputkisto Suikkiin
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  28. #898
    Jos heittää uudet ketjut eli vakio setin did 116 lenkkiset sit vaki 41 takarattaan mut eteen piikin pienemmän eli busan 17 ni oletteko jo uutena ottaneet lenkin pois jääkö kiritysvaraa vai pitääkö katkasta tai kannattaako *
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  29. #899
    Lainaa (gsx1400 @ Huhti. 02 2009,22:00) kirjoitti
    Jos heittää uudet ketjut eli vakio setin did 116 lenkkiset sit vaki 41 takarattaan mut eteen piikin pienemmän eli busan 17 ni oletteko jo uutena ottaneet lenkin pois jääkö kiritysvaraa vai pitääkö katkasta tai kannattaako *
    Jää hyvin varaa. Ei haittaa mitään
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  30.  
  31. #900
    Thanx
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
Sivu: 30 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930313240 ... ViimeinenViimeinen