Sivu: 29 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829303139 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841:stä 870:een 1802:sta
  1. #841
    Lainaa (Metallimies @ Helmi. 15 2009,12:07) kirjoitti
    joo se tanko sais olla aikaslailla saman levynen ja ehkä himpun matalampi.. Mistäs tuota fatbaria saa halvimmalla kiinnikkeineen..
    Onkos tuo Fatbar suurinpiirtein muuten saman mallinen "käyristyksineen"..
    Ota se vvakio stonga mukaan ja kysy liikkeestä saako vertailla johonkin krossin stongaan. Itellä on Renthallin KX 250:n tanko - se oli levein mahdollinen.

    Fatbaariin joudut hommaamaan sitten kiinnikkeet kanssa, se kun on nimensä veroisesti fätti tanko...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  2. #842
    Niihän sitä vois tehhä, mut aika heikosti noita tankoja missään täälläpäin myynnissä.. Ihan vaan paria mallia löytyy eikä miellyttäneet.
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  3. #843
    No toi tanko ainakin oli himpun matalampi ja reilusti suorempi kuin se vakio stonga. Ja kyllähän sä siitä saat rautasahalla oikeen levyisen, toi alsa ei hirveesti sahaamista vastusta...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  4. #844
    Lainaa (MustaSurma @ Helmi. 16 2009,17:42) kirjoitti
    No toi tanko ainakin oli himpun matalampi ja reilusti suorempi kuin se vakio stonga. Ja kyllähän sä siitä saat rautasahalla oikeen levyisen, toi alsa ei hirveesti sahaamista vastusta...
    totta.. kumma kun ei ole tullut mieleen että sitähän voi lyventää.. Tavallaan oon vähän turhankin innokas ostamiani osia tai tavaroita modifioimaan.

    Hurricin pöntöt lähti tilaukseen
    Mistähän mahtaisi saada kollektorit ja alkukäyrät erikseen tilattua??



    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  5. #845
    Lainaa (Metallimies @ Helmi. 16 2009,18:50) kirjoitti
    Lainaa (MustaSurma @ Helmi. 16 2009,17:42) kirjoitti
    No toi tanko ainakin oli himpun matalampi ja reilusti suorempi kuin se vakio stonga. Ja kyllähän sä siitä saat rautasahalla oikeen levyisen, toi alsa ei hirveesti sahaamista vastusta...
    totta.. kumma kun ei ole tullut mieleen että sitähän voi lyventää.. Tavallaan oon vähän turhankin innokas ostamiani osia tai tavaroita modifioimaan.

    Hurricin pöntöt lähti tilaukseen
    Mistähän mahtaisi saada kollektorit ja alkukäyrät erikseen tilattua??
    Halvimmat taitaa olla Billitemassa. Niin saman näköiset ettei kyllä kannata maksaa 5xhintaa vain Renthalin tarrasta + raisereista 3 x hintaa.. Lyhentämisessä pitää muistaa ja ottaa huomioon tupen ja kytkimien ja peili/kahva kiinnikkeiden tarviima mitta. Renthalissa ja tuossa hiilikuitusessa tanko alkaa jo kaartumaan hiukan kahvan kiinnikkeiden luota. Ettei siitä kyllä voi ottaa yhtään pois.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  6. #846
    Niin, totta kyllä tuokin...

    Paitsi että halpisstongat taipuu endoissa enemmän kuin vastaavat merkkituotteet, ovat letkumpaa kamaa. Erm, tämä siis erään stunttiryhmän toteamana, tavan tallaajalle tuskin mitään merkitystä.

    Mitenkäs, onko kellään mittoja antaa keulaputkista? Etupyörän akselista ylös asti? Ei meinaan löytynyt mun korjaamokäsikirjasta moista mittaa...



    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  7. #847
    Lainaa (Metallimies @ Helmi. 16 2009,18:50) kirjoitti
    Hurricin pöntöt lähti tilaukseen
    Mistähän mahtaisi saada kollektorit ja alkukäyrät erikseen tilattua??
    Itsekkin niitä etsin ja on muuten tosi hankalaa.. Varsinkaan mitenkään järki hintaan jos edes löytää. Löysin Englannista puljun mutta sen osoite meni edellisen Tietokoneen kovalevyn mukana.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  8. #848
    Lainaa (Sika-nauta @ Helmi. 16 2009,20:15) kirjoitti
    Lainaa (Metallimies @ Helmi. 16 2009,18:50) kirjoitti
    Hurricin pöntöt lähti tilaukseen
    Mistähän mahtaisi saada kollektorit ja alkukäyrät erikseen tilattua??
    Itsekkin niitä etsin ja on muuten tosi hankalaa.. Varsinkaan mitenkään järki hintaan jos edes löytää. Löysin Englannista puljun mutta sen osoite meni edellisen Tietokoneen kovalevyn mukana.
    Oon nähnyt jossain niitä myynnissä, mut ei löydy enää tekemälläkään.. Oli osotekkin tallessa mutta piti konetta siivota niin meni siinä mukana sekin.
    Pitäs kysellä tuolta GSX1400.orgin sivuilta jos siellä tietäsvät..

    Edittiä: Tuossa yksi. Toisin ei ihan ilmasia.



    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  9. #849
    Kysyppäs sitä kollektoria Tiittaselta, siltä saattais löytyä...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  10. #850
    Lainaa (Sika-nauta @ Helmi. 16 2009,20:06) kirjoitti
    Lainaa (Metallimies @ Helmi. 16 2009,18:50) kirjoitti
    Lainaa (MustaSurma @ Helmi. 16 2009,17:42) kirjoitti
    No toi tanko ainakin oli himpun matalampi ja reilusti suorempi kuin se vakio stonga. Ja kyllähän sä siitä saat rautasahalla oikeen levyisen, toi alsa ei hirveesti sahaamista vastusta...
    totta.. kumma kun ei ole tullut mieleen että sitähän voi lyventää.. Tavallaan oon vähän turhankin innokas ostamiani osia tai tavaroita modifioimaan.

    Hurricin pöntöt lähti tilaukseen
    Mistähän mahtaisi saada kollektorit ja alkukäyrät erikseen tilattua??
    Halvimmat taitaa olla Billitemassa. Niin saman näköiset ettei kyllä kannata maksaa 5xhintaa vain Renthalin tarrasta + raisereista 3 x hintaa.. * * Lyhentämisessä pitää muistaa ja ottaa huomioon tupen ja kytkimien ja peili/kahva kiinnikkeiden tarviima mitta. Renthalissa ja tuossa hiilikuitusessa tanko alkaa jo kaartumaan hiukan kahvan kiinnikkeiden luota. Ettei siitä kyllä voi ottaa yhtään pois.
    Ei kellään satu olemaan tuommoista Bilteman tankoa paikassa? Ei ainakaan ole hinnalla pilattu. Hiukan joutuu peittelemään "laatufirman" logoa* Täytyy varmaankin hankkia yks nurkkiin kummittelemaan ja tesmata miltä tuntuu.
    - GSX 1400 -
  11. #851
    Lainaa (nuunii @ Helmi. 06 2009,19:29) kirjoitti
    Ajokautta odotellessa...nirhattu puig n.-10cm alkuperäisestä , pyörteily naamarille citynopeuksissa toivottavasti vähenee...

    Puigelo stumpattuna

    Edelleen ajokautta odotellessa...

    Persienlämmitin
    Kahvalämppärit värkkäilty myös *kamppeeseen.

    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  12. #852
    Lainaa (kupla69 @ Helmi. 16 2009,22:24) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Helmi. 16 2009,20:06) kirjoitti
    Lainaa (Metallimies @ Helmi. 16 2009,18:50) kirjoitti
    Lainaa (MustaSurma @ Helmi. 16 2009,17:42) kirjoitti
    No toi tanko ainakin oli himpun matalampi ja reilusti suorempi kuin se vakio stonga. Ja kyllähän sä siitä saat rautasahalla oikeen levyisen, toi alsa ei hirveesti sahaamista vastusta...
    totta.. kumma kun ei ole tullut mieleen että sitähän voi lyventää.. Tavallaan oon vähän turhankin innokas ostamiani osia tai tavaroita modifioimaan.

    Hurricin pöntöt lähti tilaukseen
    Mistähän mahtaisi saada kollektorit ja alkukäyrät erikseen tilattua??
    Halvimmat taitaa olla Billitemassa. Niin saman näköiset ettei kyllä kannata maksaa 5xhintaa vain Renthalin tarrasta + raisereista 3 x hintaa.. * * Lyhentämisessä pitää muistaa ja ottaa huomioon tupen ja kytkimien ja peili/kahva kiinnikkeiden tarviima mitta. Renthalissa ja tuossa hiilikuitusessa tanko alkaa jo kaartumaan hiukan kahvan kiinnikkeiden luota. Ettei siitä kyllä voi ottaa yhtään pois.
    Ei kellään satu olemaan tuommoista Bilteman tankoa paikassa? Ei ainakaan ole hinnalla pilattu. Hiukan joutuu peittelemään "laatufirman" logoa* Täytyy varmaankin hankkia yks nurkkiin kummittelemaan ja tesmata miltä tuntuu.
    Mä trumppaan moista suunnittelin ja mittoja tutkin. Se oli suoraan yhden Renthalin kopio, en enää muista minkä. Ainakaan niissä tangoissa ei mitään logoja ollut mitä Biltemassa katselin. Jäi sit lämpimämpään aikaan ihmettely, kun olin epävarma riittääks kaapelit.
    Triumph Speed Triple 1050, 2008

    Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
  13. #853
    Lainaa (Juppepuputti @ Helmi. 19 2009,12:16) kirjoitti
    Lainaa (kupla69 @ Helmi. 16 2009,22:24) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Helmi. 16 2009,20:06) kirjoitti
    Lainaa (Metallimies @ Helmi. 16 2009,18:50) kirjoitti
    Lainaa (MustaSurma @ Helmi. 16 2009,17:42) kirjoitti
    No toi tanko ainakin oli himpun matalampi ja reilusti suorempi kuin se vakio stonga. Ja kyllähän sä siitä saat rautasahalla oikeen levyisen, toi alsa ei hirveesti sahaamista vastusta...
    totta.. kumma kun ei ole tullut mieleen että sitähän voi lyventää.. Tavallaan oon vähän turhankin innokas ostamiani osia tai tavaroita modifioimaan.

    Hurricin pöntöt lähti tilaukseen
    Mistähän mahtaisi saada kollektorit ja alkukäyrät erikseen tilattua??
    Halvimmat taitaa olla Billitemassa. Niin saman näköiset ettei kyllä kannata maksaa 5xhintaa vain Renthalin tarrasta + raisereista 3 x hintaa.. * * Lyhentämisessä pitää muistaa ja ottaa huomioon tupen ja kytkimien ja peili/kahva kiinnikkeiden tarviima mitta. Renthalissa ja tuossa hiilikuitusessa tanko alkaa jo kaartumaan hiukan kahvan kiinnikkeiden luota. Ettei siitä kyllä voi ottaa yhtään pois.
    Ei kellään satu olemaan tuommoista Bilteman tankoa paikassa? Ei ainakaan ole hinnalla pilattu. Hiukan joutuu peittelemään "laatufirman" logoa* Täytyy varmaankin hankkia yks nurkkiin kummittelemaan ja tesmata miltä tuntuu.
    Mä trumppaan moista suunnittelin ja mittoja tutkin. Se oli suoraan yhden Renthalin kopio, en enää muista minkä. Ainakaan niissä tangoissa ei mitään logoja ollut mitä Biltemassa katselin. Jäi sit lämpimämpään aikaan ihmettely, kun olin epävarma riittääks kaapelit.
    Aattelin huomenna käydä Raision Blitemasta kattomassa tangon ja muuta sälää. Eiköhän alkuviikosta jo löydy kuvia asennusyrityksestä *
    - GSX 1400 -
  14. #854
    Lainaa (MustaSurma @ Helmi. 16 2009,20:13) kirjoitti
    Niin, totta kyllä tuokin...

    Paitsi että halpisstongat taipuu endoissa enemmän kuin vastaavat merkkituotteet, ovat letkumpaa kamaa. Erm, tämä siis erään stunttiryhmän toteamana, tavan tallaajalle tuskin mitään merkitystä.
    Ajattelinkin jo että, kova jätkä. Vetelee GSX:ällä edoja. Stuntti ryhmän pojilla saattaa olla oma lehmä ojassa kommenttien suhteen. Renthaali sponssaa. Siis jos puhutaan samasta poppoosta? Nämä iloiset KTM miehet?
  15. #855
    OIoioi... MC Scatterilla löytyy jopa 13 piikkistä eturatasta Isolohkoon.
    Kun Jo yhden hampaan tiputtaminen tekee todella hyvää pyörän pyörän käytökselle . Pitääpä kokeilla miten kevyttä keulaa tulee tosi pienellä rattaalla.


    LINKKI MC SCATTER



    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  16. #856
    No niin. Biltema tuning suoritettu. Fatbar tanko raisereilla meni heittämällä paikkaan.Korkeus jäi lähes samaksi kuin orgiksella. Tuli pistettyä myös peilit samaan kauppaan. Ohjaustangon sisähalkaisija 13 mm joten yleismallin painot eivät sovi suoraan vaan täytyy hiukan leikata kumista ja höylätä itse painoa, pikkuhomma laittaa porakoneeseen kiinni ja viilata sopivaksi tankoon, jäisi muutaman millin väli kahvaan muuten.Painot alumiinia joten enemmänkin ulkonäöllinen juttu. Missään osassa ei ole Bilteman logoja. Asentoa en mene kommentoimaan enempää koska penkki ilkivallan jäljiltä vielä saamassa uutta pintaa. Osat maksoivat yhteensä *100 euroa 90 senttiä. Jos jättää peilit pois niin tankoviritykselle jää hintaa 60 euroa. Myös normi 22 millisiä näytti olevan hyllyssä joten sitä kautta pystyy vielä nipistämään raiserien hinnan jos haluaa.


    Tanko

    Tanko toisen kerran
    - GSX 1400 -
  17. #857
    Lainaa (kupla69 @ Helmi. 22 2009,15:32) kirjoitti
    No niin. Biltema tuning suoritettu. Fatbar tanko raisereilla meni heittämällä paikkaan.Korkeus jäi lähes samaksi kuin orgiksella. Tuli pistettyä myös peilit samaan kauppaan. Ohjaustangon sisähalkaisija 13 mm joten yleismallin painot eivät sovi suoraan vaan täytyy hiukan leikata kumista ja höylätä itse painoa, pikkuhomma laittaa porakoneeseen kiinni ja viilata sopivaksi tankoon, jäisi muutaman millin väli kahvaan muuten.Painot alumiinia joten enemmänkin ulkonäöllinen juttu. Missään osassa ei ole Bilteman logoja. Asentoa en mene kommentoimaan enempää koska penkki ilkivallan jäljiltä vielä saamassa uutta pintaa. Osat maksoivat yhteensä *100 euroa 90 senttiä. Jos jättää peilit pois niin tankoviritykselle jää hintaa 60 euroa. Myös normi 22 millisiä näytti olevan hyllyssä joten sitä kautta pystyy vielä nipistämään raiserien hinnan jos haluaa.


    Tanko

    Tanko toisen kerran
    Hyvältä näyttää! Saattaa joutuu saman setin hakemaan.
    Ethän kehtais ottaa mittoja tangosta?? Näyttää ainaskin leveemmältä ja suoremmalta kun vaikio..

    Edit.. näytti nuo mitat olevan tuossa bilteman kuvastossa..
    Mites nuo peilit, ku on tuossa kuvastossa hintaa 18,99 niin onko tuo sitten kappalehinta?



    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  18. #858
    Lainaa (Metallimies @ Helmi. 22 2009,20:07) kirjoitti
    Lainaa (kupla69 @ Helmi. 22 2009,15:32) kirjoitti
    No niin. Biltema tuning suoritettu. Fatbar tanko raisereilla meni heittämällä paikkaan.Korkeus jäi lähes samaksi kuin orgiksella. Tuli pistettyä myös peilit samaan kauppaan. Ohjaustangon sisähalkaisija 13 mm joten yleismallin painot eivät sovi suoraan vaan täytyy hiukan leikata kumista ja höylätä itse painoa, pikkuhomma laittaa porakoneeseen kiinni ja viilata sopivaksi tankoon, jäisi muutaman millin väli kahvaan muuten.Painot alumiinia joten enemmänkin ulkonäöllinen juttu. Missään osassa ei ole Bilteman logoja. Asentoa en mene kommentoimaan enempää koska penkki ilkivallan jäljiltä vielä saamassa uutta pintaa. Osat maksoivat yhteensä *100 euroa 90 senttiä. Jos jättää peilit pois niin tankoviritykselle jää hintaa 60 euroa. Myös normi 22 millisiä näytti olevan hyllyssä joten sitä kautta pystyy vielä nipistämään raiserien hinnan jos haluaa.


    Tanko

    Tanko toisen kerran
    Hyvältä näyttää! Saattaa joutuu saman setin hakemaan.
    Ethän kehtais ottaa mittoja tangosta?? Näyttää ainaskin leveemmältä ja suoremmalta kun vaikio..
    Tuossa tiedot Bilteman sivuilta.

    OHJAUSTANKO, ALUMIINIA 28,6 MX

    Ohjaustanko, halkaisija Ø 28,6 mm. 7075 T6 alumiinia, erittäin kestävä. Leveys: 803 mm. Korkeus: 92 mm. Sweep: 57. Väri: Musta.
    Löytyy tuotenumerolla 82353

    Ja eiku tuunaamaan *
    - GSX 1400 -
  19. #859
    Lainaa (Nro:13 @ Helmi. 20 2009,13:03) kirjoitti
    Ajattelinkin jo että, kova jätkä. Vetelee GSX:ällä edoja. Stuntti ryhmän pojilla saattaa olla oma lehmä ojassa kommenttien suhteen. Renthaali sponssaa. Siis jos puhutaan samasta poppoosta? Nämä iloiset KTM miehet?

    Jääköön nyt ryhmä mainitsematta. * Ja kyllä tolla malmikasallakin saa sellasia parin metrin pysäytyksiä tehtyä, tarttee reenata ens kesänä lisää nyt kun on alla ihan oikeesti pitävä rengas eikä mikään touring-kumi. Kyl se sieltä lähtee.


    Lainaa (Juppepuputti @ Helmi. 19 2009,12:16) kirjoitti
    Mä trumppaan moista suunnittelin ja mittoja tutkin... ...Jäi sit lämpimämpään aikaan ihmettely, kun olin epävarma riittääks kaapelit.
    Mulla on Speed Fourissa AllRightin halpistanko ja ihan hyvin riitti letkut...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  20. #860
    Tänään aamulla kiikukki kuljetusliike Hurricin supersport -sliparit kotiovelle *

    Huomenna tai ylihuomenna paikalleen ja sulosointuja kuuntelemaan *
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  21. #861
    No niin tänään sorhasin putket pyörään paikalleen, mutta eihän P%¤kele ne sopineet täysin paikoilleen..
    Toisessa yhdysputkessa oleva lirpake joka on tarkotettu ilmeisesti keskiseisontatuen vastinkappaleeksi ottaa ketjuihin kiinni, eli lievästi hitsattu väärään asentoon ja paikkaan*

    Nyt sitten miettimään että jaksaako ruveta reklamaatiota tekemään kyseiseen saksalaiseen puljuun mistä putket tuli vai vetääkkö suoraan lirpakko pois ja hitsata oikeeseen asentoon.
    Jälkimmäisellä vaihtoehdolla jos toteutta niin pääsen todennäkösesti helpommalla ja sattuu lirpakko kohalleen.

    Juu ja on muuten hienot äänet nyt! *
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  22. #862
    Lainaa (kupla69 @ Helmi. 22 2009,15:32) kirjoitti
    No niin. Biltema tuning suoritettu. Fatbar tanko raisereilla meni heittämällä paikkaan.


    Tanko

    Tanko toisen kerran
    Olisko siellä ollut raisereita mitkä tulevat suoraan yläkolmioon??.
    Jäisi nuo alkuperäiset kiinnikkeiden alaosat kokonaan pois.
    Itsellä on alkupeäiset kokonaan poistettu ja tanko sen 3cm alempana.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  23. #863
    Lainaa (Sika-nauta @ Helmi. 26 2009,22:45) kirjoitti
    Lainaa (kupla69 @ Helmi. 22 2009,15:32) kirjoitti
    No niin. Biltema tuning suoritettu. Fatbar tanko raisereilla meni heittämällä paikkaan.


    Tanko

    Tanko toisen kerran
    Olisko siellä ollut raisereita mitkä tulevat suoraan yläkolmioon??.
    Jäisi nuo alkuperäiset kiinnikkeiden alaosat kokonaan pois.
    Itsellä on alkupeäiset kokonaan poistettu ja tanko sen 3cm alempana.
    Eipä ollut ainakaan hyllyssä. Toinen malli oli tuuman korottava mutta vaati alkuperäiset myös alleen.
    - GSX 1400 -
  24. #864
    Suzuki lähti uuteen kotiin, ivans tre jäi jos jotakuta sattuu kiinnostamaan!
    Ei se ulkonäkö vaan se todellinen voima!
  25. #865
    Ootteko seoksia seurailleet kun olette sliparit tyrkänneet mörköön vai ootteko päästelleet asiasta piittaamatta..ja onko pitänyt commanderia laittaa?
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  26. #866
    Lainaa (Metallimies @ Maalis. 04 2009,21:49) kirjoitti
    Ootteko seoksia seurailleet kun olette sliparit tyrkänneet mörköön vai ootteko päästelleet asiasta piittaamatta..ja onko pitänyt commanderia laittaa?
    PCIII ja penkki...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  27. #867
    Jonkunverranhan tuo Suikan ruiskunohjaus osaa itekin korjata laihentunutta seosta ja tietääkseni se on myös säädettävissä, joten PC ei ole välttämätön. Omaani en ole tehnyt mitään säädätyksiä, paikallaan on ollut pari vuotta Micronin sliparit ja K&N:n vapaavirtaussuodatin eikä ainakaan tulppien värin mukaan käy laihalla.
    Microneilla oli vastaavanlaisia ongelmia tuon keskiseisontatuen stopparin kanssa, ratkesi helposti vaihtamalla väliputket puolelta toiselle. Lirpake toimii moitteetta myös oikealla puolella, kunhan löytää sopivan mittaisen kumitutin johon jalkaa stoppaa.
    Tän voi viälä koljata...
  28. #868
    No siitähän tuon näkee kunhan ajokausi alkaa että tartteeko sen commanderin..
    Miekin kokeilin noita hurricin väliputkia eri puolille mut ei käyneet, tai olisvat käyneet mut pöntöt olis horottaneet miten sattuu. No nytpä on se lirpake hitsattu oikeeseen asentoon.
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  29. #869
    MP asennukselta Salosta löytyy Yoshimuran penkki jossa pystyy säätämään suikkelin orggis ECUa

    http://www.mp-asennus.com/
    ja sieltä linkin "tehopenkki" takaa löytyy pikku tarina. Hinnastokin näyttäisi olevan kohtuullinen jos haluaa vain tarkistaa penkissä missä mennään.
    - GSX 1400 -
  30.  
  31. #870
    On pikkusen turhan pitkä matka lähteä pyörää säädättämään saloon..
    Eiköhän noita säätövehkeitä löydy lähempääkin.
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
Sivu: 29 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829303139 ... ViimeinenViimeinen