Sivu: 28 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728293038 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 811:stä 840:een 1802:sta
  1. #811
    Kiinnostava viestiketju kun luin läpi. Yhteen asiaan en kuitenkaan löytänyt vastausta tai sitten olen puusilmä.

    TRE käsittääkseni muuttaa pikkuvaihteilla sytkän ajoitusta, mutta vaatiiko ko. sytytyksen aikaistaminen korkampioktaanisen bensan käyttöä 95 >>> 98 ?

    Entä huomaako tuota käytännön ajossa, eli onko turha hankinta?

    J64
    Pyöriä vuosien aikana viitisenkymmentä
  2. #812
    Lainaa (Pekka Keränen @ Loka. 11 2008,15:25) kirjoitti
    Tilasin Yoshimuran Tri Oval-pöntön isolohkoon. On muuten aika kyrväkkään näköinen. *http://gsx1400fe.co.uk/home.htm *
    Saas nähdä meneekö heittämällä paikoilleen.
    Pekka
    Kyllä menee, tai varmaan jo oletkin asentanut. Itsellä on samainen ja olen ollut tyytyväinen sekä näköö, että ääneen.
    Kun ihmisellä on omatunto, se on yleensä huono.
    (Eugene Ionesco )
  3. #813
    Mikzulle: joo heittämällä meni paikoilleen. Pikkumutkan ajelin pöntöllä ja kuulosti lupaavalta. Tyhjäkäynnillä hiljainen mutta kun antaa hanaa niin vähän kuuluukin. Kallis ja hyvännäköinen. Mielestäni hintansa väärti.
    Pekka
  4. #814
    Lainaa (J64 @ Joulu. 02 2008,11:37) kirjoitti
    Kiinnostava viestiketju kun luin läpi. Yhteen asiaan en kuitenkaan löytänyt vastausta tai sitten olen puusilmä.

    TRE käsittääkseni muuttaa pikkuvaihteilla sytkän ajoitusta, mutta vaatiiko ko. sytytyksen aikaistaminen korkampioktaanisen bensan käyttöä 95 >>> 98 ?

    Entä huomaako tuota käytännön ajossa, eli onko turha hankinta?

    J64
    Jaahas...täytyy sanoa että perstuntuma tre:stä on vähän niin ja näin, ainakaan kovin selkeää vaikutusta en ole huomannut. En nyt ole varma pitikö *tre:llä olla huippujen rajoitusta poistava vaikutus (onko gsx:ssä ylipäätään rajoitinta huipuille?), syttypyörän laiton jälkeen aloin juottaa 98:a, 50 kilsaa ajettuani syttypyörän laiton jälkeen polliisi otti kortin talteen jotenka ainaskin syttypyörällä on vaikutusta...
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  5. #815
    Lainaa (nuunii @ Joulu. 05 2008,22:03) kirjoitti
    syttypyörän laiton jälkeen aloin juottaa 98:a
    Juu tuolloin varmaan tarvii 98:a, mutta asiaa mietittyäni ei pelkän Tren asennus kaiketi vaadi korkeampioktaanisen käyttöä. Tre asennettuna sytytysennakko ilmeisesti vain on kaikilla vaihteilla sama eli tehtaan omissa ohjearvoissa. Tre vain poistaa tuon kolmen alimman vaihteen rajoituksen.

    J64
    Pyöriä vuosien aikana viitisenkymmentä
  6. #816
    Tuo TRE:kin on lähinnä vanhentunut kuvaus noista pikkuvaihteiden rajoituksista, GSX:lläkin sytkäennakot on suurinpiirtein samat kaikilla vaihteilla, pikkuvaihteilla toisioläpät aukeaa hitaammin ja kokonaan vasta suuremmilla kierroksilla. Kaasarivehkeissä tuota kaasuunvastaavuutta kurittiin sytkäennakolla....
  7. #817
    Mitenkäs porukka on siistinyt tuota 1400 perää? Ootteko pilkkonut tuota entistä "sisälokaria" vai ostaneet ihan suosiolla undertrayn?

    Mistähän tommosen undertrayn sais halvimmalla? Aika suolasia hintoja nähnyt ainakin Suomenmaalla eto lasikuitu härpäkkeellä..
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  8. #818
    Saha vaan käteen ja takaata siitä käännettävien kiinnitys kuokkujen mukaan saa linjattua hyvän kulman mitkä leikkaa irti. Undertailit taitaa olla kaikki semmosia missä pitää leikata lokari poikki vaikka haluaisi orkkis takalampun säilyttää. Silloin leikkaus tehdään jo puolestavälistä kaarta.

    BTW . Mulla taitaa olla yksi ylimääräinen undertaill tallissa jos kiinnostaa. Itse tilasin Ranskan maalta kahta eri sorttia kun Suomesta ei saanut laadullisesti tyydyttävää kurakaarta.

    Hinta suolanen ja laatu ja istuvuus muistutti lähinnä märkää vessapaperia.



    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  9. #819
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 08 2008,19:52) kirjoitti
    Saha vaan käteen ja takaata siitä käännettävien kiinnitys kuokkujen mukaan saa linjattua hyvän kulman mitkä leikkaa irti. Undertailit taitaa olla kaikki semmosia missä pitää leikata lokari poikki vaikka haluaisi orkkis takalampun säilyttää. Silloin leikkaus tehdään jo puolestavälistä kaarta.

    BTW . Mulla taitaa olla yksi ylimääräinen undertaill tallissa jos kiinnostaa. Itse tilasin Ranskan maalta kahta eri sorttia kun Suomesta ei saanut laadullisesti tyydyttävää kurakaarta.

    Hinta suolanen ja laatu ja istuvuus muistutti lähinnä märkää vessapaperia.
    minkäs näkönen undetray olis kyseessä ja paljolla luovut?
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  10. #820
    Tuolla tre modilla ei ole hitonkaa merkitystä tos gsx mopedis pikemmin sanoisin olevan kuskin psyykkeeseen vaikuttava juttu jos haluaa jotain piristystä helposti ni vaihtaa piikin pienemmän eturattaan vaikutusta on eikä maksa paljoa
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  11. #821
    HP DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP SUZUKI GSX 1400 GSX1400 * what a fuck *
    http://stores.ebay.com/Tuningperformance-factory
    viisaat kertokaa mikäs hitsi tuo on ja mitä mieltä *
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  12. #822
    Lainaa (gsx1400 @ Joulu. 10 2008,23:02) kirjoitti
    HP DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP SUZUKI GSX 1400 GSX1400 * what a fuck *
    http://stores.ebay.com/Tuningperformance-factory
    viisaat kertokaa mikäs hitsi tuo on ja mitä mieltä *
    Haiskahtaa köyhän miehen PC:ltä. Seoksien kanssa tollakin pelataan, mikäli nyt oikeen mainostekstistä ymmärsin.
    Todennäköisesti täyttä humpuukkia... korjatkaa jos olen väärässä.
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  13. #823
    Lainaa (gsx1400 @ Joulu. 10 2008,23:02) kirjoitti
    HP DYNO-BOOST PERFORMANCE CHIP SUZUKI GSX 1400 GSX1400 * what a fuck *
    http://stores.ebay.com/Tuningperformance-factory
    viisaat kertokaa mikäs hitsi tuo on ja mitä mieltä *
    Tuolla on kapineesta jotain juttua. Lyhyesti sanottuna tuolla voi jotenkin ronkkia seossuhdetta, mutta erittäin alkeellisesti. Melko epätodennäköistä, että tuolla pääsee vakiota parempaan lopputulokseen, ainakaan kokonaisuutta ajatellen.
    Arttu
  14. #824
    Lainaa (jmt @ Touko. 25 2007,15:22) kirjoitti
    Mulla 5vaihteella suht mukavasti 250km/h.. 6 en oo edes kokeillu,mutta pyörähän ei tosin oo vakio.Tossa tuli kokeiltua joku aika sitten *huippunopeuksia eri vaihteilla 1-120,2-195 isompia vaihteita en kerenny testaa.(radalla tietty)Rajoitin lyö päälle 10500kierr.
    Milläs muuten olet rajoitinta muuttanut, omaa purkkia vai kokonaan uusi moottorinohjaus? Oman purkin rajoitinhan on 9200 rpm ja sitä voisi jonkun verran hilata ylöspäin....
  15. #825
    Lainaa (naukkis @ Joulu. 29 2008,01:36) kirjoitti
    Lainaa (jmt @ Touko. 25 2007,15:22) kirjoitti
    Mulla 5vaihteella suht mukavasti 250km/h.. 6 en oo edes kokeillu,mutta pyörähän ei tosin oo vakio.Tossa tuli kokeiltua joku aika sitten *huippunopeuksia eri vaihteilla 1-120,2-195 isompia vaihteita en kerenny testaa.(radalla tietty)Rajoitin lyö päälle 10500kierr.
    Milläs muuten olet rajoitinta muuttanut, omaa purkkia vai kokonaan uusi moottorinohjaus? Oman purkin rajoitinhan on 9200 rpm ja sitä voisi jonkun verran hilata ylöspäin....
    EI taida olla mitään hyötyä rajottajan nostolla.

    Tehokäyrät kun alkaa laskemaan muutenkin ennen punaviivaa,,,
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  16. #826
    Lainaa (Sika-nauta @ Joulu. 30 2008,18:22) kirjoitti
    EI taida olla mitään hyötyä rajottajan nostolla.

    Tehokäyrät kun alkaa laskemaan muutenkin ennen punaviivaa,,,
    No vakiona en saanut ikinä koko vehjettä kiertämään vaihde päällä rajoittajaan, mutta eipä tuossa tehokäyrässä enää paljoa yhteistä vakion kanssa ole. 9200 rajotin osuu nykyisellään tehoalueelle, varsinkin kun tuo pehmeä rajoitin alkaa leikata tehoja jo ennen 9000 kierrosta, ykkösellä tosin paukkuu kovalle rajoittajalle, ei ehdi pehmeät mukaan kierrostennousuun. Oma jenkakello näyttää 9500 pehmeässä rajoittimessa, lienee vähän optimistinen kierrosten suhteen.

    Tonnilla joutais rajoitinta nostamaan, mutta ei taida olla tuohon GSX:n omaan purkkiiin kovin helppo raja-arvoja muutella?
  17. #827
    5lla 250 kivutomasti haa haa mittarivirhettä tai sanan helinää..
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  18. #828
    Ajokautta odotellessa...nirhattu puig n.-10cm alkuperäisestä , pyörteily naamarille citynopeuksissa toivottavasti vähenee...

    Puigelo stumpattuna

    Edelleen ajokautta odotellessa...

    Persienlämmitin

    Saas nähdä pysyykö kortti ja pers*e kuivana tulevana suvena...kuivatesti vaikutti lupaavalta...nyt voi kuitata biimerikuskeille lämpimällä hanurilla...



    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  19. #829
    Moro!!
    Löytyis vielä vanhasta talli perukoilta käyttämättömiä tarvikkeita

    mm.

    Kahvanämmittimet säädöllä * 50€
    kromiset peilit (timantti pisara) 40€
    Givin perlälevy + peräteline *80€









    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  20. #830
    voe h-lv-t-n p-rk-l-

    Konetta aukonut venttiilivälysten tarkastamisen takia ja tuon kopan alta lirvahti hiukkasen öljyä. Minulla on simmoinen käsitys että nyt on väärässä paikassa öljyä. Viime kesänä Norjan reissulla öljynpaineen anturin juuresta tihkutti hiukan mutta kiristys auttoi.

    näpsäsin kuvan siitä ja veikkaisin että tulee tuon kopan alla olevan anturin juuresta, oliskos myös öljynpaine tai lämpöanturi.



    Nyt kun kerran venat on tarkistettu ja putkea vaihtamassa niin pyydän tietoa/kokemuksia onko muilla samaista ongelmaa vai pitääkö sinne tullakkin öljyä. *
    Voisiko joku helpottaa Juniorin tuskaa ja kertoa mikä on totuus *



    - GSX 1400 -
  21. #831
    Lainaa (kupla69 @ Helmi. 11 2009,10:38) kirjoitti
    voe h-lv-t-n p-rk-l-

    Konetta aukonut venttiilivälysten tarkastamisen takia ja tuon kopan alta lirvahti hiukkasen öljyä. Minulla on simmoinen käsitys että nyt on väärässä paikassa öljyä. Viime kesänä Norjan reissulla öljynpaineen anturin juuresta tihkutti hiukan mutta kiristys auttoi.

    näpsäsin kuvan siitä ja veikkaisin että tulee tuon kopan alla olevan anturin juuresta, oliskos myös öljynpaine tai lämpöanturi.



    Nyt kun kerran venat on tarkistettu ja putkea vaihtamassa niin pyydän tietoa/kokemuksia onko muilla samaista ongelmaa vai pitääkö sinne tullakkin öljyä. *
    Voisiko joku helpottaa Juniorin tuskaa ja kertoa mikä on totuus *
    Aiemminkin tuosta kopan alta löytyneestä oljytilkkasesta tullut palstallakin havaintoja, myös omassa kulkineessani, olen antanut itseni ymmärtää että kyseessä on normaali ilmiö, joku oli löytänyt syttyrojujen takaa yhteyden öljypuolelle...*



    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  22. #832
    Samoilla linjoilla oltiin kanssamotoristin kanssa koska 26 tonnia mittarissa ja ei sieltä tullut kuin reilu ruokalusikallinen. öljynpaineanturin tihkutus aikoinaan kertoi että kone joutui koville kesäomareissun aikana ja ihme ettei se olisi muuallekkin sitä painanut. kuitenkin yksi raaka ratapäivä ja reipasta "nurkkaa" on tullut harrastettua joten koppa kiinni, omaiset on nähny.
    Kiitoksia nuunii vastauksesta

    Asiasta kymmeneen. Onko tullut kerättyä ratakokemuksia möhköllä? Ei ole varaa kunnon kyykkään joten tuolla on pakko mennä ja hauskaahan se tollakin on. Yksi juttu kuitenkin jäi kylmänä rinkinä hiostamaan. Jalkatapit nyt on helppo vaihtaa sirompiin kanttailua varten mutta sivuttaistuki tuppas raapimaan maata. Sirompi tarvikemalli vois olla poikaa mutta onko kokemusta et helppaako vai alkaako jokin muu paikkaa raapimaan tietä.
    - GSX 1400 -
  23. #833
    Minkäslaisia ohjaustankoja olette vaihtaneet tuon alkuperäisen tilalle?? Vissiin jollain sivulla tässä ketjussa oli juttua, mut ei millään jaksais ruveta pläräämään.. Lsl:stä tais olla jossain puhetta, mikä malli olis hyvä sitten et kärsii vielä hiukka pitempiäkin siirtymiä ajella.

    Onkos kellään kokemuksia Hurricin supersport- slipareista? Arvelin pistää semmoset tilaukseen..
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  24. #834
    Asiasta kymmeneen. Onko tullut kerättyä ratakokemuksia möhköllä?

    Tulihan tuolla radallakin käytyä, joskin ei ollut ihan vakio. Ajon jälkeen tuli joku kyykky kuski änkyttämään että mutkissa olin (jaloissa) hidas ettei päässyt ohi, mutta mutkankaan jälkeen ei kaveri ohi mennyt. Oli ihan helvetin hauskaa. muutama sanoi että hassun näköistä, kun jätkä vetää selkä suorana, että radalle vaan.
    busanisti
  25. #835
    Lainaa (Metallimies @ Helmi. 14 2009,21:19) kirjoitti
    Minkäslaisia ohjaustankoja olette vaihtaneet tuon alkuperäisen tilalle?? Vissiin jollain sivulla tässä ketjussa oli juttua, mut ei millään jaksais ruveta pläräämään.. Lsl:stä tais olla jossain puhetta, mikä malli olis hyvä sitten et kärsii vielä hiukka pitempiäkin siirtymiä ajella.

    Onkos kellään kokemuksia Hurricin supersport- slipareista? Arvelin pistää semmoset tilaukseen..
    Itsellä oli tuo Lsl tanko. Stormilta saa oginaalin korkuista mutta leveämpää kankea ( näyttää ja tuntuu ihan ruikulta Customi tangolta ). Mielestäni paremman ajotuntuman saa kyllä matalammalla tangolla ja vaihdoin Renthalin Fatbaariin millä olen ajanut kaksi kesää. Juuri vaihdoin Renthalin, Hiilikuituiseen Fatbaariin . Hieman vieläkin matalampaan . Kirkasta Hiilikuitua kun oli saatavana niin sehän oli samantien otettava


    Noissa slipareissa nyt lähinnä on oma silmä ja korvat se tärkein tekijä ainakin tähän pöyrään.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  26. #836
    joo se tanko sais olla aikaslailla saman levynen ja ehkä himpun matalampi.. Mistäs tuota fatbaria saa halvimmalla kiinnikkeineen..
    Onkos tuo Fatbar suurinpiirtein muuten saman mallinen "käyristyksineen"..

    Nuo hurricin sliparit ainakin omaan silmään näyttäs ihan mukavilta, mut mietityttää että miten kauheet äänet tulee kun eivät ole kuitenkaan kovin kummasen kokoiset *



    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  27. #837
    Lainaa (kupla69 @ Helmi. 11 2009,10:38) kirjoitti
    Nyt kun kerran venat on tarkistettu ja putkea vaihtamassa niin pyydän tietoa/kokemuksia onko muilla samaista ongelmaa vai pitääkö sinne tullakkin öljyä. *
    Voisiko joku helpottaa Juniorin tuskaa ja kertoa mikä on totuus *
    Itekin luulin että on kampuran stefa paskana, mutta tarkempi syynääminen paljasti että sytkäromujen takana on vain runkolaakeri eli älä pistä käyntiin sytkäkoppa auki, tulee öljyä pihalle reilumminkin. Eli sytkävehkeet on tuossa märässä tilassa, ei mitään vikaa.
  28. #838
    Lainaa (naukkis @ Helmi. 15 2009,14:25) kirjoitti
    Lainaa (kupla69 @ Helmi. 11 2009,10:38) kirjoitti
    Nyt kun kerran venat on tarkistettu ja putkea vaihtamassa niin pyydän tietoa/kokemuksia onko muilla samaista ongelmaa vai pitääkö sinne tullakkin öljyä. *
    Voisiko joku helpottaa Juniorin tuskaa ja kertoa mikä on totuus *
    Itekin luulin että on kampuran stefa paskana, mutta tarkempi syynääminen paljasti että sytkäromujen takana on vain runkolaakeri eli älä pistä käyntiin sytkäkoppa auki, tulee öljyä pihalle reilumminkin. Eli sytkävehkeet on tuossa märässä tilassa, ei mitään vikaa.
    kiitoksia tiedosta *
    Motti kasaan ja kesää odottelemaan. BTW, venat oli 26 tonnin kohdalla toleransseissa eli huoletonta menoa tuo suikkeli tarjoaa *
    - GSX 1400 -
  29. #839
    Eipä näissä tartte joka viikko venttiilin välyksiä säädellä. Omassa tarkastettiin viimeksi 50 tkm:n kohdalla, eikä vieläkään säätö tarvetta.
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

    Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  30.  
  31. #840
    Lainaa (nuunii @ Helmi. 12 2009,09:50) kirjoitti
    Lainaa (kupla69 @ Helmi. 11 2009,10:38) kirjoitti
    voe h-lv-t-n p-rk-l-

    Konetta aukonut venttiilivälysten tarkastamisen takia ja tuon kopan alta lirvahti hiukkasen öljyä. Minulla on simmoinen käsitys että nyt on väärässä paikassa öljyä. Viime kesänä Norjan reissulla öljynpaineen anturin juuresta tihkutti hiukan mutta kiristys auttoi.

    näpsäsin kuvan siitä ja veikkaisin että tulee tuon kopan alla olevan anturin juuresta, oliskos myös öljynpaine tai lämpöanturi.



    Nyt kun kerran venat on tarkistettu ja putkea vaihtamassa niin pyydän tietoa/kokemuksia onko muilla samaista ongelmaa vai pitääkö sinne tullakkin öljyä. *
    Voisiko joku helpottaa Juniorin tuskaa ja kertoa mikä on totuus *
    Aiemminkin tuosta kopan alta löytyneestä oljytilkkasesta tullut palstallakin havaintoja, myös omassa kulkineessani, olen antanut itseni ymmärtää että kyseessä on normaali ilmiö, joku oli löytänyt syttyrojujen takaa yhteyden öljypuolelle...*
    kun katot tarkkaan siellä on muistaakseni suora reikä öljypuolelle
Sivu: 28 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728293038 ... ViimeinenViimeinen