189 euroa! No huano! Ei mulla kyllä ole vielä pyörääkään johon nuo laittaisi, mutta järkytyin jo..(ilokaasu @ Heinä. 13 2008,17:03) kirjoitti
<p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
Mikä 189€ saatko alennusta(sähköputkimies @ Heinä. 14 2008,14:19) kirjoitti
. Hintahan on 299€
Ei ole kuin tasan 200€ kalliimmat kuin justbanditilta tilattunaMOTORING linkki
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Silloin kun laitoin linkin tänne niin hinta oli 189.00€!! Taisi kaupan omistaja huomata mainostamisen. Ei muuta kuin Just Banditista tilaamaan jos tohon hintaan noita yrittää myydä! Jos pyörä on vielä minulla ensi talvena, niin teetätän muutamia palikoita omia hyväksi käyttäen. Taatusti halvemmalla.
Motoringissä koiranluut 199e. Perustan oman koiranluita tehtailevan firman noilla hinnoilla, kannattaa jo toiminimi perustaa vaikkei saisi kun muutaman parin vuodessa myytyä.
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Jopas on alumiinillä kilohintaa, kun sitä hieman koneistaa.(ilokaasu @ Heinä. 15 2008,10:29) kirjoitti
Jos joku luovuttaa omansa lainaksi, niin heitän sen tuttuun koneistamoon, hinnaksi tulee korkeintaan kymppejä.
Kun ihmisellä on omatunto, se on yleensä huono.
(Eugene Ionesco )
Tulipahan puuhasteltua pitkästä aikaa päivä pyörän kanssa. Huggeri taakse, teräspunosjarruletkut eteen ja Spyball-hälytin kiinni. Ja hauskaa oli. Huggeri ja teräspunosletkut meni heittämällä paikoilleen, mutta etujarrun ilmaaminen oli yllättävän pitkäveteistä ja aikaavievää.
Spyball oli isompi operaatio, mutta ei sitä hyvällä tahdollakaan vaikeaksi voi sanoa. Suomenkieliset ohjeet ovat erittäin selkeät ja torrenttinakin (.pdf) saatava huoltomanuaali kertoi johdotuksista kaiken tarpeellisen. Tinaa sai tarjoilla useampaan kohteeseen, mutta nyt tietää, että kaikki on viimeisen päälle. Hyvin on kapistus toiminut, herkimmällä asetuksella olen sitä pitänyt, eikä se turhia huutele.
Niin 0dotellaan uusia malleja Suzukilta, josko sitten palaisin näihin laatulaitteisiin. Eipä tuo B-King ikinä itseäni ainakaan kiinnostanut. Ja Busa on näin nuorelle/nuorekkaalle miehelle(32v) liian pappa, se on ihan sama kuinka kovaa se kulkee.![]()
Hyvän lajin keksineet. Sopisi Suomalaisiin kokoontumisajoihinkin. <<<< LINKKI<<<<
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Toinen "veljeksistä" poissa pelistä ja kuopattu AVK romu listoille ..Toisessa vielä pysynyt renkaat alaspäin
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Ei ihan vielä .. Oma pyörä vielä tallissa. Paljonhan noihin kahteen tehtiin samoja muutoksia.(ilokaasu @ Elo. 19 2008,16:41) kirjoitti
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Myydään käyttämätön hyperpro jousisetti isolohkoon, 100e+pk. Tiedustelut nro:oon 0503497048.
Tyhmä kysymys saa läppästä *mutta sopiiko busan etujarru levyt gsx 1400 k5 mopoon siis heittämäl? hittolainen ku levy soikiona eli täräjää jarruttaes ja kahisee ajettaes ... ei oo si paloist kii ne o uudet ... *
![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Samat ovat mutta... Todennäköisesti jarrulevysissäsi on vaan niitit jumissa. Ota jarrulevystä kiinni ja nitkuta niitä pikkusen edes takaisin niin levyn, niitin ja jarrulevyn rungon liitokset alkaa liikkumaan. Liikkumavaraa niissä oltava noin millistä pari milliä kunhan ne liikkuu sivuttain. Kummaltakin puolelta niitti kerrallaan .
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Hihnavedosta oli joskus puhetta ja sellaisen ostin viime keväänä. Kokemukset pelkästään positiivisia. Kilsoja on tullut vain 6t mutta eipäs ole tarvinnut rasvailla eikä kiristellä. Norjassa ajellessa ihmettelin tunneleissa kuuluvaa aavemaista ääntä että mistä hitosta se kuuluu. Pari päivää meni ennen kuin tajusin että se remmihän se siellä vouvvaa.Eikä ole liian tiukalla. 1136.65 Euroo maksoi että ei ole ihan halpa mutta toimii. www.vh-motorradtechnik.de
Pekka
Hmm...mielenkiintosta. Mites toi hihna vaikuttaa välityksiin? Pysyykö samana suunnilleen ku orggis ratastuksella? Entäs onko tuo mahdollisesti "vierintävastukseltaan" ketjua parempi? Tietty ketjujen ylläpitohan vaikuttaa hemmetisti, mut noin niinku perstuntumalla... Näyttäis olevan sarja FZS 1000 Yammuunkin, jos sais kauniimman osapuolen ylipuhuttua pois noista rasvoista ja rattaista nääs?!? *
Edit: Niin joo, ja mitä tuommonen hihna kestää kilsoja?
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Välityssuhde pysyi täsmälleen samana että sen puoleen ei eroa. Ns. liukkaudessa ei liene suurempaa eroa. Jos käyttää ketjuvahaa niin siihen verrattuna on kyllä hihna herkempi.
Pekka
Ediittiin vastaus että kaveri on ajanut Harrikalla samalla remmillä 60.000km ja hihna on moitteettomassa kunnossa. Taitaa meikäläinen loppua ennen kuin remmi.![]()
Pekka
oispa aika käheet kahvat.. ei kukaan tekis täällä suomen puolipäässä?
![]()
650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
Itse löysin nuo kahvat viime talvena myös . Hinta myös kohdallaan mutta, Englannissa olivat kahvat eikä suostuneet lähettämään saaren ulkopuolelle .
Myöhemmin löysin Keskellä Jenkkilää on taas pulju mistä nuo taitaa olla kotoisin ja heiltä löytyy "samaa teemaa" myös jalkatappi sarjaa ja *sivujalkaa .
Helvetin porno bensakorkki 9mm hylsyillä
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
mikähän se jenkkiläinen pulju mahtaa olla?(Sika-nauta @ Syys. 17 2008,20:08) kirjoitti
tahtoo![]()
-JAAJAA RacingTeam-
-------GSX1400T--------
Ahtamalla paranee!
http://gsx1400turbo.blogspot.com/
LINKKI<<<<pikkunäppäräätuningosaa>>>> LINKKI
<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/99-08-Hayabusa-Chrome-Tribal-Brake-Clutch-Levers_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742Q2em153Q2e
l1262QQcategoryZ35580QQihZ001QQitemZ110277937056" target="_blank">Tuoltasuoraan linkki </a>
Suoraanhan tuolta ei saa osia GSX1400;seen mutta busan kahvat menee ja jarru/kytkin säiliö kannet ja moni muu hilpe. Jenkkilässä niinkuin tiedämme ovat kehityksen jäljessä eivätkä tiedä koko isolohko pyörää. Vaan pitää hakea muista malleista käypää osaa.. * *
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Kertokaahan nyt kannattaako investoida siihen TRE modiin tai syttypyörään? Pyörässä on Akran kokoputki ja BMC filtteri sekä busan eturatas valmiina. Tuntuis että voimaa sais aina vaan olla lisää
Huippuvoimaahan TRE ei tuo. Vaikutus poistaa 1.2.3 vaihteilla olevan teho "kuristuksen" alakierroksella. Minkä tarkotus on tasoittaa ajoa hitaassa ajossa.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Jos jollain tarvetta suzuki gsx 1400 k5 K&N ilman suodattimeen ni sellainen loikois uusi tallin hyllyl... oliko suositus hp liikkeis jotain 92€ milt kuulostaisi 70€ postikuluineen...![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Kannattaa kysyä Prätkä Pajalta nuita kahvoja yms. Roaring Toys-tuotteita.(Sika-nauta @ Syys. 22 2008,19:36) kirjoitti
Tuli tuossa asenneltua joku aika sitten Laserin kokoputkisto kun käytettynä sai jotenkin järkevään hintaan. Putkistossa ihan siistit saumat ja ei juuri vakiota kovaäänisempi, mutta vittu mitä pilipaliroskaa muuten. Pöntön kiinnityksessä tulee repullinen hiluja, ohjeen mukaan asennettuna pitäisi toista takajalkatappia siirtää siirtosarjalla yms.
No putken sai kiinni muutenkin, sen sijaan ihmetyttää miksi tarvikeputkistot on pakko tunkea aina keskiseisontatuen tielle eli keskituen joutui ottamaan putkiston tieltä pois. No seisontatuen saanee modifioitua mukaan kun kaventaa sitä sopivista paikoista mutta jos olis ollut uusi putkisto niin olisin mokoman kyllä palautellut.
Tilasin Yoshimuran Tri Oval-pöntön isolohkoon. On muuten aika kyrväkkään näköinen. http://gsx1400fe.co.uk/home.htm
Saas nähdä meneekö heittämällä paikoilleen.
Pekka
Viritysputkistolla haetaan sporttisia ominaisuuksia mm. painonsäästön, paremman hengittävyyden yms. nimissä, eikä keskiseisontatuki ole sporttisuutta (ja näpäkämpää ulkonäköä) haettaessa se ykkösvaruste, joten oletus on ettei moisia painavia mukavuuspökäleitä pyörästä löydy kun kerran on lähdetty tunauksen tielle.(naukkis @ Loka. 11 2008,15:01) kirjoitti