Joo, mut karttoihin ei kuiteskaan oo koskettu? Mulla on siinä kokoränni ja PCIII. No, oon viemässä muutenkin ton vekottimen uudestaan säädettäväks. Ja onhan se varma ettei lisäpaukkua tuu ilman lisäkulutusta. Jotenkin vaan silti tuntuu suurelta. Mitähän noi kiloset kyykyt vie satasella...?(Matso @ Huhti. 19 2008,00:56) kirjoitti
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Edellinen 1000RR blade vei sen 7:n pintaan soppaa...(MustaSurma @ Huhti. 19 2008,01:01) kirjoitti
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
No ei sekään vielä kovin paljoa ole. Mihinköhän noi kaks litraa oikein häviää? Vai verottaakone kylmäkäynnistykset sitten noin paljon![]()
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Ei toi 9l+ mikään järjetön ole mutta ootko koska viimeeksi tsekannu putsarit ?(MustaSurma @ Huhti. 19 2008,01:31) kirjoitti
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Justiinsa vaihdoin Pipercrossin suodattimen, eikä sillä edelliselläkään oo ajettu kun 1600km. Veikkaan että siellä on PC:n säädöissä mahdollisesti joku käpy. Tai sitten se vaan oikeesti vie ton verran. Tosin kaikki ajon on kaupungissa, pitäskin melkein lähtee mökillä käymään ja kattoo mitä se vie matka-ajossa.
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Minimi ollu 4,5 ja maksimi 6,8 L/100 km. Slipari on kiinni, ruisku vakio arvoissa. Tää on vissiin harvoja pyöriä mitkä ei käy laihalla tehtaalta lähtiessään...(MustaSurma @ Huhti. 19 2008,00:47) kirjoitti
![]()
Suzuki Gs 125 -84
GSF 600S -97
GSF 1200S -97
GSX 1400 -06
Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
Minimi ollu 4,5 ja maksimi 6,8 L/100 km. Slipari on kiinni, ruisku vakio arvoissa. Tää on vissiin harvoja pyöriä mitkä ei käy laihalla tehtaalta lähtiessään...[/QUOTE]
JA
JA vuosimalli oli???
mulla 06 ja mutkateitä kun satasta ajelee niin alle 6L menee,
slipari+5% alakierroksilla lisätty
HONHON
Äänestys 1400:n kulutuksesta, klikkaa ja voita!
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
JA(Tengga @ Huhti. 19 2008,10:05) kirjoitti
JA vuosimalli oli???
mulla 06 ja mutkateitä kun satasta ajelee niin alle 6L menee,
slipari+5% alakierroksilla lisätty[/QUOTE]
Vuosmalli on -06, Yoshimuran Slipari missä db-killeri paikoillaan, ilmansuodatin vakio. Mulla oli kanssa lisätty kakkua +5% alakierroksilla. Kävi liian rikkaalla, ruisku säädettiin takaisin vakio arvoihin. Maksimi matka mikä taitettu tankillisella oli 480km, pääosin 80 teitä.
Suzuki Gs 125 -84
GSF 600S -97
GSF 1200S -97
GSX 1400 -06
Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
Hitto, huomasin aamulla että öljy onkin ihan harmaata, taikka siinä pinnalla on sellanen harmaa/valkeahko muhjukerros vaikka justiinsa vaihdoin öljyt. Oiskohan menny synteettiset sekaisin vaiko vettä järjestelmään... Täytyy ne silti vaihtaa, ja suodatin kanssa. Onko muuten mitään vinkkejä miten sen suodattimen saa fiksuiten sieltä putkiston ja lohkon välistä irti? Näyttäis että tarttee putkisto irroittaa tai sitten löysätä öljynjäähdytintä. Ei millään viittis jaksaa.
Prkl.
Kenenkäs isolohko muuten on Tehtaankadulla parkissa?
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Eipä ole tarvinnut irrotella mitään ylimääräistä kuin pelkkä suodatin.(MustaSurma @ Huhti. 19 2008,22:20) kirjoitti
Normi suodattimen irrotus ei sen kummempaa..
Vettä sielä ei ole ainakaan...
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Joo, muttakun ei meinaa mahtua tuosta putkiston ja lohkon välistä, tuleekohan toi Yoshi sitten sen verran lähemmäs...
Niin, vesi öljyn joukossa saa sen harmaaksi ja mulla oli hippasen löysällä tuo öljyntäyttökorkki (lue: öljyä tuli koneesta ylos reippaammin kiihdyttäessä...) Anyhow, täytyy ne öljyt jokatapauksessa vaihtaa. Hitto kun en tiedä mitä öljyä ne sinne laittoi siellä tonnin huollossa, ettei vaan ois ollu mineraalia ja nyt synteettistä...
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Nyt on sitten Tellun alakolmioon istutettu GSX:n kuningaspultti.
Huomattiin vain, että keulaputket on aika paljon lyhyemmät kuin orkkiset. Saas nähdä joutuuko laittaa perän korotuspalat myyntiin.
Jos nyt niin ikävästi käy, niin olisin kiinnostunut niistä.(ilokaasu @ Huhti. 21 2008,16:40) kirjoitti
Kun ihmisellä on omatunto, se on yleensä huono.
(Eugene Ionesco )
Powercommanderin sai just mahtumaan akun viereen kun modifioi vähän plus-syöttöpiuhaa. GSX:n parhaita puoliahan on suorastaan riittävä tavaratila eli mahtuu monta tölkkiä virvoitusjuomaa satulan alle, moista ominaisuutta ei hevillä mikään commanderi vesitä ;D
Nyt tulee gsx syömään takarengasta, on se vaan sen verran mukavaa kun rengas palaa kaasun aukaisemalla että tuppaa jäämään joku kymmenen metriä mustaa vanaa joka kerta kun pääsee ykkösellä kiihdyttämään..... GSX:n rungon ominaisuudetkin on pikku räppäilyyn erinomaiset, vaikka pyörä on kuinka poikittain pidon palatessa niin mopo vain vavahtaa pikkasen ja ajolinja ei juuri muutu suuremmista ongelmista puhumattakaan. Parikymmentä vuotta vanhempi gsx vastaavassa tilanteessa yrittää katkoa kuskilta kädet...
Kannattaa hankkia sitä avainta siihen öljysuodattimeen( tuusmotorista kympillä?).(MustaSurma @ Huhti. 20 2008,00:20) kirjoitti
Auki saa ilman sitäkin mut vaati monta kirosanaa
Suzuki GSX 1400 -05
Minun mopo on tehtaankadulla.(MustaSurma @ Huhti. 19 2008,22:20) kirjoitti
![]()
650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
Joo, on mulla avaimet ja vehkeet, eikä sen suotimen auki saaminen oo ongelma, vaan se että miten sen vanhan hylsyn saa sieltä lohkon ja käyrien välistä pois. Kun ei vaan mahdu...(-tomppa- @ Huhti. 22 2008,23:43) kirjoitti
Sul oli siinä joku "grilli" siinä lauharin edessä? En ehtiny kattoo tarkemmin, eikä mulla muutenkaan oo ollu tapana jäädä pällistelemään muiden mopoja tekemällä eka tiukka ukemi jne... Saattaa "hieman" herättää epäilyjä tollanen käytös...(panu... @ Huhti. 23 2008,00:02) kirjoitti
Oiskos PK-seudun väellä haluja tilata pientä sälää sieltä Motocardista? Aattelin sinne laittaa tilauksen menemään.
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Mulla ois ylimääränen decal setti tolaseen sini/valkoiseen GSX:ään .. tuli justbanditista sellainen vahingossa tilattua
Ostakee halvalle..yv:llä lisää.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Mitä toi setti oikeen sisältää?(Matso @ Huhti. 23 2008,16:59) kirjoitti
![]()
Suzuki Gs 125 -84
GSF 600S -97
GSF 1200S -97
GSX 1400 -06
Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
sellaset sinivalkoiset koristeet tuohon ilmanputsarikotelon poskeen...(gsf1157 @ Huhti. 23 2008,20:22) kirjoitti
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
No nyt on usd keula kiinni mopossa. Vielä odotellaan kantta sekä osia maalauksesta. No onhan koko kesä aikaa
AInakin tällä hetkellä näyttäisi korkeuden olevan passeli, täytyy käydä vielä ajelemassa. Joku Kyseli miten usd-keulan saa asennettua. Se menee paikoilleen kovalla työllä ja nokkeluudella. Ei voi oikein muuta sanoa.
Tänään oli ekaa kertaa ajelemassa GSX:llä mutkateitä vähän reippaammin. Se on modauksien jälkeen ihan hauska pyörä sielläkin! Korotuspalojen kanssa kääntyy yllättävän hyvin ja kevyesti mutkiin ja alaväännöllä poistuu reippaasti mutkistaKeulakin on tyydyttävä, nyt kun se on täydellä vaimennuksella ja esijännityksellä.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Kyllä toi möhkälekkin taipuu, jovain. Kävin tuossa muutama päivä sitten pujottelemassa noita ajokoulun harjotuksia ja ei ois tehny tiukkaakaan päästä uudestaan käsittelyistä läpi. Niin, ja kun sopivan tuntuman saa jarrukahvaan ja eturengas on lämmin niin kyllä tossa vekottimessa se takanenkin nousee. Vähän kun laskis eturenkaan paineita, ottais lisää vauhtia ja olis roppa kaupalla lisää uskallusta niin eiköhän jonkun metrin endonkin sais aikaan... Taidoista ei niin väliä *
Vielä kun sais polvea mutkissa maahan ja takarenkaan sutimaan siinä samalla niin voi pojat!
Haa, lisää harjoittelua *
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Juu-u, eturatas vaihtui pienempään ja perähän olikin jo korkeammalla.
Tuli sitten tilaitua kaikkea ihme roipetta tuolta justbanditilta, lauhduttimen ritilää, kaatumarautaa, huggeria ja sellaset rosterikolmiot poskiin.
Viel pitäs Ermaxin undertray vääntää kiinni jollain ilveellä..sahaa tartteis käyttää...
Rekisterikilven kiinnike otettin gixxeristä eli jotakin supersporttia nyt sitten vissiin tuossa pyörässä on
Satulanpäällinenkin olis valmis mutta pitäs hieman veistellä tota nykyistä sohvaa ja itselläni ei pahemmin kokemusta tuosta satulamodaamisesta
Seuraavaksi tartteis commanderin ja putkiston ja talvella nuo nokat.
Peilitkin pitäs käydä sovittaas jossain.
Perkele ku ei pääse ajamaan kun on pyörä pukilla, noh tässähän se kevät menee muuttopuuhissa... *
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Osaako joku kertoa mistä mahdollisesti voisi saada tuommoisen suomenkielisen "käyttöohjekirjan" suzukiinsa.. Itteellä tuli tuommonen ulkomaanpainos pyörän mukana ja ei oikein tuo Epsanja taivu![]()
-JAAJAA RacingTeam-
-------GSX1400T--------
Ahtamalla paranee!
http://gsx1400turbo.blogspot.com/
Hitsi kun jollain olis pk-seudulla irrallaan tollanen huggeri. Päivien ratoksi jos saisin sellaisen lainaan ja siitä muotin niin kokeilisin tehdä hiilikuituisen vastaavan. Ei vaan viitsisi ostaa pelkän muotin vuoksi toista sataa maksavaa muovivempainta. Kiinnostaiskos muuten ketään kuituosat jos niitä vaikka innostuis tekemään? Sen muotin tekemisen jälkeen se ei hirveästi vaatis. Kai.(Matso @ Touko. 01 2008,11:52) kirjoitti
Mulla ois koneella englanniks TFM ja korjaamokäsikirja, jos kelpaa ja tuolta saattaapi kanssa löytyä. Eikös tässäkin ketjussa ollut tuolla jossain aikaisemmin joku manuska jaossa?(Metallimies @ Touko. 01 2008,21:40) kirjoitti
Korjaamokäsikirja löytyy tolta sivulta kun scrollailee alaspäin.
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Tuommonen koraamokäsikirja kyllä löytyy jo.
Lähinnä nyt haluisin sellasen vihreä/valkoisen pikku vihkosen mikä tulee pyörän mukana uutena.. Saako semmosta esim. tilattua jostain?
-JAAJAA RacingTeam-
-------GSX1400T--------
Ahtamalla paranee!
http://gsx1400turbo.blogspot.com/
Eiköhän sen Suzukin maahantuojalta saa..(Metallimies @ Touko. 02 2008,09:52) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Pyörä penkitetty tännään.
Tulos oli 110hv takarenkaalta.
Eli TRE + sliparit.
Tosin puheet 130hv takarengastehoista putkivirityksillä ja commaderilla tuntuvat hieman höpöltä mitä esim muilta foorumeilta bongannu.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer