Sivu: 24 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 1802:sta
  1. #691
    Lainaa (Matso @ Huhti. 19 2008,00:56) kirjoitti
    TRE+slipari
    Joo, mut karttoihin ei kuiteskaan oo koskettu? Mulla on siinä kokoränni ja PCIII. No, oon viemässä muutenkin ton vekottimen uudestaan säädettäväks. Ja onhan se varma ettei lisäpaukkua tuu ilman lisäkulutusta. Jotenkin vaan silti tuntuu suurelta. Mitähän noi kiloset kyykyt vie satasella...?
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  2. #692
    Lainaa (MustaSurma @ Huhti. 19 2008,01:01) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Huhti. 19 2008,00:56) kirjoitti
    TRE+slipari
    Joo, mut karttoihin ei kuiteskaan oo koskettu? Mulla on siinä kokoränni ja PCIII. No, oon viemässä muutenkin ton vekottimen uudestaan säädettäväks. Ja onhan se varma ettei lisäpaukkua tuu ilman lisäkulutusta. Jotenkin vaan silti tuntuu suurelta. Mitähän noi kiloset kyykyt vie satasella...?
    Edellinen 1000RR blade vei sen 7:n pintaan soppaa...
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  3. #693
    No ei sekään vielä kovin paljoa ole. Mihinköhän noi kaks litraa oikein häviää? Vai verottaakone kylmäkäynnistykset sitten noin paljon
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  4. #694
    Lainaa (MustaSurma @ Huhti. 19 2008,01:31) kirjoitti
    No ei sekään vielä kovin paljoa ole. Mihinköhän noi kaks litraa oikein häviää? Vai verottaakone kylmäkäynnistykset sitten noin paljon *
    Ei toi 9l+ mikään järjetön ole mutta ootko koska viimeeksi tsekannu putsarit ?
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  5. #695
    Justiinsa vaihdoin Pipercrossin suodattimen, eikä sillä edelliselläkään oo ajettu kun 1600km. Veikkaan että siellä on PC:n säädöissä mahdollisesti joku käpy. Tai sitten se vaan oikeesti vie ton verran. Tosin kaikki ajon on kaupungissa, pitäskin melkein lähtee mökillä käymään ja kattoo mitä se vie matka-ajossa.
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  6. #696
    Lainaa (MustaSurma @ Huhti. 19 2008,00:47) kirjoitti
    Lainaa (gsf1157 @ Huhti. 18 2008,18:56) kirjoitti
    Plussiin vois vielä lisätä suhteellisen pienen kulutuksen ...
    Jaa, mitäs toi sulla sitten vie? Mulla on kulutus ollut aika tasaisesti siinä 9.0-9.2l/100km. Oiskohan pikkasen rikkaalla...
    Minimi ollu 4,5 ja maksimi 6,8 L/100 km. Slipari on kiinni, ruisku vakio arvoissa. Tää on vissiin harvoja pyöriä mitkä ei käy laihalla tehtaalta lähtiessään...
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

    Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  7. #697
    Minimi ollu 4,5 ja maksimi 6,8 L/100 km. Slipari on kiinni, ruisku vakio arvoissa. Tää on vissiin harvoja pyöriä mitkä ei käy laihalla tehtaalta lähtiessään... [/QUOTE]
    JA
    JA vuosimalli oli???
    mulla 06 ja mutkateitä kun satasta ajelee niin alle 6L menee,
    slipari+5% alakierroksilla lisätty
    HONHON
  8. #698
    Äänestys 1400:n kulutuksesta, klikkaa ja voita!
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  9. #699
    Lainaa (Tengga @ Huhti. 19 2008,10:05) kirjoitti
    Minimi ollu 4,5 ja maksimi 6,8 L/100 km. Slipari on kiinni, ruisku vakio arvoissa. Tää on vissiin harvoja pyöriä mitkä ei käy laihalla tehtaalta lähtiessään...
    JA
    JA vuosimalli oli???
    mulla 06 ja mutkateitä kun satasta ajelee niin alle 6L menee,
    slipari+5% alakierroksilla lisätty[/QUOTE]
    Vuosmalli on -06, Yoshimuran Slipari missä db-killeri paikoillaan, ilmansuodatin vakio. Mulla oli kanssa lisätty kakkua +5% alakierroksilla. Kävi liian rikkaalla, ruisku säädettiin takaisin vakio arvoihin. Maksimi matka mikä taitettu tankillisella oli 480km, pääosin 80 teitä.
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

    Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  10. #700
    Hitto, huomasin aamulla että öljy onkin ihan harmaata, taikka siinä pinnalla on sellanen harmaa/valkeahko muhjukerros vaikka justiinsa vaihdoin öljyt. Oiskohan menny synteettiset sekaisin vaiko vettä järjestelmään... Täytyy ne silti vaihtaa, ja suodatin kanssa. Onko muuten mitään vinkkejä miten sen suodattimen saa fiksuiten sieltä putkiston ja lohkon välistä irti? Näyttäis että tarttee putkisto irroittaa tai sitten löysätä öljynjäähdytintä. Ei millään viittis jaksaa.

    Prkl.

    Kenenkäs isolohko muuten on Tehtaankadulla parkissa?
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  11. #701
    Lainaa (MustaSurma @ Huhti. 19 2008,22:20) kirjoitti
    Hitto, huomasin aamulla että öljy onkin ihan harmaata, taikka siinä pinnalla on sellanen harmaa/valkeahko muhjukerros vaikka justiinsa vaihdoin öljyt. Oiskohan menny synteettiset sekaisin vaiko vettä järjestelmään... Täytyy ne silti vaihtaa, ja suodatin kanssa. Onko muuten mitään vinkkejä miten sen suodattimen saa fiksuiten sieltä putkiston ja lohkon välistä irti? Näyttäis että tarttee putkisto irroittaa tai sitten löysätä öljynjäähdytintä. Ei millään viittis jaksaa.

    Prkl.

    Kenenkäs isolohko muuten on Tehtaankadulla parkissa?
    Eipä ole tarvinnut irrotella mitään ylimääräistä kuin pelkkä suodatin.
    Normi suodattimen irrotus ei sen kummempaa..
    Vettä sielä ei ole ainakaan...
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  12. #702
    Joo, muttakun ei meinaa mahtua tuosta putkiston ja lohkon välistä, tuleekohan toi Yoshi sitten sen verran lähemmäs...

    Niin, vesi öljyn joukossa saa sen harmaaksi ja mulla oli hippasen löysällä tuo öljyntäyttökorkki (lue: öljyä tuli koneesta ylos reippaammin kiihdyttäessä...) Anyhow, täytyy ne öljyt jokatapauksessa vaihtaa. Hitto kun en tiedä mitä öljyä ne sinne laittoi siellä tonnin huollossa, ettei vaan ois ollu mineraalia ja nyt synteettistä...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  13. #703
    Nyt on sitten Tellun alakolmioon istutettu GSX:n kuningaspultti.
    Huomattiin vain, että keulaputket on aika paljon lyhyemmät kuin orkkiset. Saas nähdä joutuuko laittaa perän korotuspalat myyntiin.
  14. #704
    Lainaa (ilokaasu @ Huhti. 21 2008,16:40) kirjoitti
    Saas nähdä joutuuko laittaa perän korotuspalat myyntiin.
    Jos nyt niin ikävästi käy, niin olisin kiinnostunut niistä.
    Kun ihmisellä on omatunto, se on yleensä huono.
    (Eugene Ionesco )
  15. #705
    Powercommanderin sai just mahtumaan akun viereen kun modifioi vähän plus-syöttöpiuhaa. GSX:n parhaita puoliahan on suorastaan riittävä tavaratila eli mahtuu monta tölkkiä virvoitusjuomaa satulan alle, moista ominaisuutta ei hevillä mikään commanderi vesitä ;D

    Nyt tulee gsx syömään takarengasta, on se vaan sen verran mukavaa kun rengas palaa kaasun aukaisemalla että tuppaa jäämään joku kymmenen metriä mustaa vanaa joka kerta kun pääsee ykkösellä kiihdyttämään..... GSX:n rungon ominaisuudetkin on pikku räppäilyyn erinomaiset, vaikka pyörä on kuinka poikittain pidon palatessa niin mopo vain vavahtaa pikkasen ja ajolinja ei juuri muutu suuremmista ongelmista puhumattakaan. Parikymmentä vuotta vanhempi gsx vastaavassa tilanteessa yrittää katkoa kuskilta kädet...
  16. #706
    Lainaa (MustaSurma @ Huhti. 20 2008,00:20) kirjoitti
    Onko muuten mitään vinkkejä miten sen suodattimen saa fiksuiten sieltä putkiston ja lohkon välistä irti? Näyttäis että tarttee putkisto irroittaa tai sitten löysätä öljynjäähdytintä. Ei millään viittis jaksaa.
    Kannattaa hankkia sitä avainta siihen öljysuodattimeen( tuusmotorista kympillä?).
    Auki saa ilman sitäkin mut vaati monta kirosanaa




    Suzuki GSX 1400 -05
  17. #707
    Lainaa (MustaSurma @ Huhti. 19 2008,22:20) kirjoitti
    Hitto, huomasin aamulla että öljy onkin ihan harmaata, taikka siinä pinnalla on sellanen harmaa/valkeahko muhjukerros vaikka justiinsa vaihdoin öljyt. Oiskohan menny synteettiset sekaisin vaiko vettä järjestelmään... Täytyy ne silti vaihtaa, ja suodatin kanssa. Onko muuten mitään vinkkejä miten sen suodattimen saa fiksuiten sieltä putkiston ja lohkon välistä irti? Näyttäis että tarttee putkisto irroittaa tai sitten löysätä öljynjäähdytintä. Ei millään viittis jaksaa.

    Prkl.

    Kenenkäs isolohko muuten on Tehtaankadulla parkissa?
    Minun mopo on tehtaankadulla.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  18. #708
    Lainaa (-tomppa- @ Huhti. 22 2008,23:43) kirjoitti
    Kannattaa hankkia sitä avainta siihen öljysuodattimeen( tuusmotorista kympillä?).
    Auki saa ilman sitäkin mut vaati monta kirosanaa
    Joo, on mulla avaimet ja vehkeet, eikä sen suotimen auki saaminen oo ongelma, vaan se että miten sen vanhan hylsyn saa sieltä lohkon ja käyrien välistä pois. Kun ei vaan mahdu...

    Lainaa (panu... @ Huhti. 23 2008,00:02) kirjoitti
    Minun mopo on tehtaankadulla.
    Sul oli siinä joku "grilli" siinä lauharin edessä? En ehtiny kattoo tarkemmin, eikä mulla muutenkaan oo ollu tapana jäädä pällistelemään muiden mopoja tekemällä eka tiukka ukemi jne... Saattaa "hieman" herättää epäilyjä tollanen käytös...



    Oiskos PK-seudun väellä haluja tilata pientä sälää sieltä Motocardista? Aattelin sinne laittaa tilauksen menemään.
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  19. #709
    Mulla ois ylimääränen decal setti tolaseen sini/valkoiseen GSX:ään .. tuli justbanditista sellainen vahingossa tilattua

    Ostakee halvalle..yv:llä lisää.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  20. #710
    Lainaa (Matso @ Huhti. 23 2008,16:59) kirjoitti
    Mulla ois ylimääränen decal setti tolaseen sini/valkoiseen GSX:ään .. tuli justbanditista sellainen vahingossa tilattua

    Ostakee halvalle..yv:llä lisää.
    Mitä toi setti oikeen sisältää?
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

    Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  21. #711
    Lainaa (gsf1157 @ Huhti. 23 2008,20:22) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Huhti. 23 2008,16:59) kirjoitti
    Mulla ois ylimääränen decal setti *tolaseen sini/valkoiseen GSX:ään .. tuli justbanditista sellainen vahingossa tilattua

    Ostakee halvalle..yv:llä lisää.
    Mitä toi setti oikeen sisältää?
    sellaset sinivalkoiset koristeet tuohon ilmanputsarikotelon poskeen...
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  22. #712
    No nyt on usd keula kiinni mopossa. Vielä odotellaan kantta sekä osia maalauksesta. No onhan koko kesä aikaa
    AInakin tällä hetkellä näyttäisi korkeuden olevan passeli, täytyy käydä vielä ajelemassa. Joku Kyseli miten usd-keulan saa asennettua. Se menee paikoilleen kovalla työllä ja nokkeluudella. Ei voi oikein muuta sanoa.



  23. #713
    Tänään oli ekaa kertaa ajelemassa GSX:llä mutkateitä vähän reippaammin. Se on modauksien jälkeen ihan hauska pyörä sielläkin! Korotuspalojen kanssa kääntyy yllättävän hyvin ja kevyesti mutkiin ja alaväännöllä poistuu reippaasti mutkista Keulakin on tyydyttävä, nyt kun se on täydellä vaimennuksella ja esijännityksellä.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  24. #714
    Kyllä toi möhkälekkin taipuu, jovain. Kävin tuossa muutama päivä sitten pujottelemassa noita ajokoulun harjotuksia ja ei ois tehny tiukkaakaan päästä uudestaan käsittelyistä läpi. Niin, ja kun sopivan tuntuman saa jarrukahvaan ja eturengas on lämmin niin kyllä tossa vekottimessa se takanenkin nousee. Vähän kun laskis eturenkaan paineita, ottais lisää vauhtia ja olis roppa kaupalla lisää uskallusta niin eiköhän jonkun metrin endonkin sais aikaan... Taidoista ei niin väliä *

    Vielä kun sais polvea mutkissa maahan ja takarenkaan sutimaan siinä samalla niin voi pojat!

    Haa, lisää harjoittelua *



    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  25. #715
    Juu-u, eturatas vaihtui pienempään ja perähän olikin jo korkeammalla.
    Tuli sitten tilaitua kaikkea ihme roipetta tuolta justbanditilta, lauhduttimen ritilää, kaatumarautaa, huggeria ja sellaset rosterikolmiot poskiin.

    Viel pitäs Ermaxin undertray vääntää kiinni jollain ilveellä..sahaa tartteis käyttää...
    Rekisterikilven kiinnike otettin gixxeristä eli jotakin supersporttia nyt sitten vissiin tuossa pyörässä on

    Satulanpäällinenkin olis valmis mutta pitäs hieman veistellä tota nykyistä sohvaa ja itselläni ei pahemmin kokemusta tuosta satulamodaamisesta

    Seuraavaksi tartteis commanderin ja putkiston ja talvella nuo nokat.
    Peilitkin pitäs käydä sovittaas jossain.

    Perkele ku ei pääse ajamaan kun on pyörä pukilla, noh tässähän se kevät menee muuttopuuhissa... *



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  26. #716
    Osaako joku kertoa mistä mahdollisesti voisi saada tuommoisen suomenkielisen "käyttöohjekirjan" suzukiinsa.. Itteellä tuli tuommonen ulkomaanpainos pyörän mukana ja ei oikein tuo Epsanja taivu
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  27. #717
    Lainaa (Matso @ Touko. 01 2008,11:52) kirjoitti
    ...huggeria...
    Hitsi kun jollain olis pk-seudulla irrallaan tollanen huggeri. Päivien ratoksi jos saisin sellaisen lainaan ja siitä muotin niin kokeilisin tehdä hiilikuituisen vastaavan. Ei vaan viitsisi ostaa pelkän muotin vuoksi toista sataa maksavaa muovivempainta. Kiinnostaiskos muuten ketään kuituosat jos niitä vaikka innostuis tekemään? Sen muotin tekemisen jälkeen se ei hirveästi vaatis. Kai.

    Lainaa (Metallimies @ Touko. 01 2008,21:40) kirjoitti
    Osaako joku kertoa mistä mahdollisesti voisi saada tuommoisen suomenkielisen "käyttöohjekirjan" suzukiinsa.. Itteellä tuli tuommonen ulkomaanpainos pyörän mukana ja ei oikein tuo Epsanja taivu
    Mulla ois koneella englanniks TFM ja korjaamokäsikirja, jos kelpaa ja tuolta saattaapi kanssa löytyä. Eikös tässäkin ketjussa ollut tuolla jossain aikaisemmin joku manuska jaossa?


    Korjaamokäsikirja löytyy tolta sivulta kun scrollailee alaspäin.



    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  28. #718
    Tuommonen koraamokäsikirja kyllä löytyy jo.

    Lähinnä nyt haluisin sellasen vihreä/valkoisen pikku vihkosen mikä tulee pyörän mukana uutena.. Saako semmosta esim. tilattua jostain?
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  29. #719
    Lainaa (Metallimies @ Touko. 02 2008,09:52) kirjoitti
    Tuommonen koraamokäsikirja kyllä löytyy jo.

    Lähinnä nyt haluisin sellasen vihreä/valkoisen pikku vihkosen mikä tulee pyörän mukana uutena.. Saako semmosta esim. tilattua jostain?
    Eiköhän sen Suzukin maahantuojalta saa..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  30.  
  31. #720
    Pyörä penkitetty tännään.

    Tulos oli 110hv takarenkaalta.

    Eli TRE + sliparit.

    Tosin puheet 130hv takarengastehoista putkivirityksillä ja commaderilla tuntuvat hieman höpöltä mitä esim muilta foorumeilta bongannu.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Sivu: 24 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen