Vaihdoin ainoastaan eturattaan 18 -> 17. Halpaa ja helppoa.(Matso @ Huhti. 02 2008,06:47) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
En ole sittenkään luopumassa omasta. Tulin tulokseen, jotta pyöriä pitäisi olla 2 kpl erillaisia erillaisiin tilanteisiin. Jouset on varattu jo! Itselle tulee USD keula. Jo pelkästään näön vuoksi.(Tylyttäjä @ Huhti. 01 2008,14:35) kirjoitti
Tuota...oli säädöt jumissa siis minullakin takaiskareissa vielä viime viikolla...kuulostaa ehkä vähän hölmönkin simppeliltä mutta kokeilin ensin helppoa ratkaisua ja roiskin reilusti crc:tä säätönupin alle ja ympäristöön ja puolen tunnin jälkeen sehän lähtikin pyörimään...ehkäpä tämä jumitus olikin vaan kevyttä suolan ja hiekan aiheuttamaa kun en malttanut olla ajelematta tammi ja helmikuussa sulilla teillä.(Tylyttäjä @ Huhti. 01 2008,14:35) kirjoitti
pertti hernejärvi
Ok. Kerro sitten että minkä keulan sait pultattua kiinni. Ajattelin meinaan aivan samaa (jostain 600 gikseristä kun menis kuulemma aika lailla heittämällä - just joo niin..) mutta tulin sitten toisiin ajatuksiin. Tosin jos talveksi löytyy USD keula niin vois sitä miettiä, hmm...(ilokaasu @ Huhti. 02 2008,16:45) kirjoitti
Itseasiassa korkkasin Bodomin tänään ja tulin siihen tulokseen että tuo keula on tällä hetkellä aivan kauhea. Haukkailee ja nyökkii kokoajan kun ajaa mutkaa, hyh hyh. Niin ja hirveän hankala pitää asfaltlissa, tuntuu kevyeltä... Ei tartte kuvitella polvipalapuvusta olevan hirveesti hyötyä noissa ''säädöissä'' ja mun taidoilla...
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Päätinkin, että en vielä ole sujut pyöräni kanssa ja pidänkin sen ainakin toisen kauden verran. Vkl voisi tosiaan suunnata mutterin suunnalle. Jos vaikka muita öhkömöhköilijöitä sattuisi samaan aikaan sinne, niin sehän olisi vain plussaa.
Onko paskempia ideoita kuin la klo 1400 ?
"Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"
"Ei se ole vika, se on ominaisuus"
Spagettihirviö 800i.e
Loistava päätös.
La 1400 sopii mulle ainakin tällä hetkellä.
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Jätkät teki oikean ratkaisun
Vois itekkin tulla lähi viikkoina tuonne hesan suuntaan kun pitäs käydä Storm/allright akselilla.
Vois heittää pikkumöhkö miitin mutterille. ?
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Oliko niin Marcel, että olemme samassa tallissa eikä vielä ole nähty?
TL:n keula homattu, täytyy purkaa vanha pois ja katsoa meneekö suoraan. Voi olla, että joutuu vaihtamaan kuningaspultin.
Juu, näin on!(ilokaasu @ Huhti. 03 2008,07:14) kirjoitti
"Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"
"Ei se ole vika, se on ominaisuus"
Spagettihirviö 800i.e
Jos ei kauhean huonoa keliä pukkaa niin paikalla ollaan.(Marcel @ Huhti. 03 2008,02:28) kirjoitti
![]()
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Saakutti, on se niin märkää ja kylmää ettei pysty venymään vantaan perukoilta keskustaan tänään.
Toinenkin vitutus. Oli nimittäin vähintäänkin lintuparvi yön aikana ulostanut pyöräni päälle. Oli nimittäin jöötiä sen verran mopon päällä, että tekiksi oikein mieli epäillä vähintäänkin Albatrosseja tai Pelikaaneja tihutyöstä...
Edit: Tai no perkele, kai sitä kuitenkin mutterikahvilla voisi käydä. Eipä tässä sokerista olla... Täältä tullaan.
"Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"
"Ei se ole vika, se on ominaisuus"
Spagettihirviö 800i.e
Nyt on kansi Kansisetissä Jampan hoiveissa sekä keula purettu. Pitäisi vielä vaihdattaa tuo kuningaspultti jossain. Niin saisin keulan kasaan usd versiona. Ilokaasut purettu, koitetaan ottaa vaparina mahdollisimman paljon tehoa ulos.![]()
Alkaa luonnetta löytymään isolohkosta(ilokaasu @ Huhti. 08 2008,07:39) kirjoitti
![]()
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
No niin, nokat tuli viimein, olivat saaneet hiottua 7,75 milliä nostoa ja 245 astetta millin nostolla imukeppiin ja pakopuolelle 6,5 milliä ja 234 astetta. Vielä olis ollut joku kymppi varaa laakereihin, no nyt selviää ihan stanushimmeillä, olin jo varautunut väkertelemään apushimmejä. Sen verta on kepeissä asteita että huipputehot tullee ulostumaan aika lähellä rajoittajaa, luulisin.
Ottivat Prätkäpajalle TL:n ala T-kappaleen työstettäväksi. Joutuu sorvailee jonkin verran, että saadaan GSX:n kuningaspultti istumaan paikoilleen.
Dodii, GSX käy ja kukkuu taas. Vakioputkilla kun ei putkenvääntäjä ollut ehtinyt taivutella, mutta tuntuu se menevän nytkin johonkin, commanderin vakiokartoista yoshi-kartta oli rikkain kierroksilla mutta se on laihalla läpi rekisterin, paikallaan kierrättäessä otti kierroksia paljon paremmin ilman komentajaa. No vääntöpiikki on 8000 kierroksen jälkeen missä ko. kartta rikastaa seosta ja kiertää herkästi rajoittajalle ainakin kolmosella eli joku kymmenen kaakkia tuli lisää, toivoa on että vielä sopivalla putkistolla tulee ihan kiihkeä kapine...
Tänään tuli kelattua reilu 300km...kylläpä tuo GSX:llä ajo maistui..keulalle pitää kyl thedä jotain...sukeltaa kun sotka vähän reilummassa ajossa.
Ja ens talvella sit pajalle ja katsotaan jos sais vähän kutiteltua koneesta löylyä.
Mutta tyytyväinen kyl olen hankintaan...
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Moro
Tuli sitten ittekkin liityttyä tähän möhkökerhoon kun viime viikolla ostin 2002 1400 gsx:n.. *
Tulis nyt pyörä vielä kotia mahdollisimman nopeaan niin pääsis ajelemaa
kyllä polttelee
Mistä saa tuon TRE:n halvimmalla? Onko kukaan pelle peloton noita rakennellu itte?
-JAAJAA RacingTeam-
-------GSX1400T--------
Ahtamalla paranee!
http://gsx1400turbo.blogspot.com/
No nyt on toimitettu osat uudelleen värjäykseen Aleksiskivenkadun Decoväriin. Olisi 3 väri tässä pyörässä ja kilometrejä alle 20 tkm.
Piparilevyt asennettu kävi heittämällä.
Kellään myynnissä USD keulaan sopivaa lokaria? ostetaan heti.
Tervetuloa Metallimies!
Mitenkäs, se keula meni helposti paikalleen? Ootko päässyt jo kokeilemaa tota vekotinta?kirjoitti
Ite laitoin tilaukseen piikkiä pienemmän Renthallin eturattaan ja kahta suuremman takarattaan, kattoo miten ne vaikuttaa...
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Keula ei ole vielä paikoillaan. Odotellaan alakolmiota kun piti vähän muokata, jotta kuningaspultti mahtuu paikoilleen. Kansikin on vielä työn alla.
nonii nyt tuli sitte myytyä pikku-rosvo pois ja ostettua sitte sitte 1.4 gsx tilalle ja haluaisin kyseisen pyörän omistajilta vähän hyviä ja huonoja puolia pyörästä.. itse pidin ainakin koeajo hetkellä loistavana ostoksena!!
Hyvät kevään jatkot kaikille ja ajakaa varovasti.. Sinivuokot kukkii jo!!
-er 5---> bandit 600--->1.4 gsx ja kx 250f
No niitä huonoja puolia en löydä ees hakemalla, eritäin näppärä laite
jos yleensä tykkää nakupyörästä.
Savage 650
Kawasaki VN 800
Suzuki GSX 1400
Suzuki Bandit 1250
Kawasaki GTR 1400 FJR 1300
plussia
-Ulkonäkö ... näyttää nimenomaan pyörältä
-Vääntö
-hyvä alusta vaikka ahtaa.
-Luotettava
-Matkustaja kehui
miinuksia
-alusta (vaatii säätöä tai mielellään ihan eri rojut)
-paino
-teho
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Plussiin vois vielä lisätä suhteellisen pienen kulutuksen ja siitä johtuen pitkän toimintasäteen.![]()
Suzuki Gs 125 -84
GSF 600S -97
GSF 1200S -97
GSX 1400 -06
Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
Niin noi nokat hioi keravan r-koneistus, hintaa nokkien hionnalla on satasen nokka ja voi suositella jos haluaa muuttaa gsx:n koneen luonteen ylävireiseksi. Vielä on vakioputket kiinni ja säädöt sinnepäin ja kevät estää arviomasta onko tehoa vai ei mutta on sitä enemmän kuin vakiona, mullahan ei ole tre.tä tai vaihdevastuksia muutettu vielä joka rauhoittaa menoa pikkuvaihteilla ja asfalttikin on keväällä liukasta mutta yli 6K rpm ykkösellä kaasun avaamalla rengas palaa samantien ja rauhallisemmalla kaasunavauksella nousee se keulakin kaasulla. PC;ssä kartat on nyt +5 6500 kierroksesta ja +20 8K:sta ja tuntuu että sitä paremmin menee mitä enemmän rikastaa, mitäs muilla kartoissa?
Jaa, mitäs toi sulla sitten vie? Mulla on kulutus ollut aika tasaisesti siinä 9.0-9.2l/100km. Oiskohan pikkasen rikkaalla...(gsf1157 @ Huhti. 18 2008,18:56) kirjoitti
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Mulla sekakulutus oli 6,8l/100km(MustaSurma @ Huhti. 19 2008,00:47) kirjoitti
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Onks sun mopos ihan vakio?(Matso @ Huhti. 19 2008,00:49) kirjoitti
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
TRE+slipari(MustaSurma @ Huhti. 19 2008,00:51) kirjoitti
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer