Sivu: 23 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 1802:sta
  1. #661
    Lainaa (Matso @ Huhti. 02 2008,06:47) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Huhti. 01 2008,21:44) kirjoitti


    Korotuspalat ja tiheämpi välitys ovat tuohon pyörään loistavat modit! Pyörä on paljon hauskempi ajaa.

    1. Kääntyy paljon paremmin ja on selkeästi ketterämpi, ihan kuin massaa ja akseliväliä olisi pienennetty.
    2. Välitykset ovat sopivat, nyt myös 6. vaihde on käyttökelpoinen "itäväylävauhdeissa".
    3. Keulii huomattavasti herkemmin * 1. vaihteella jo melko herkästi ja jopa 2. vaihteella saa ylös ilman ihmeempiä kikkoja.

    Säädin myös keulan jäykkyyden tappiin, sekin on nyt selkeästi parempi.

    Takaiskarin säätökin alkoi taas pelaamaan renkkaamisen jälkeen.

    Pyörä alkaa lunastamaan "hauskan muskelinakun" lupauksia. Vielä lisää löylyä niin hauskaa piisaa *
    Alkaa kuulostaa jo hauskalta

    Tää kesä menee viel vakio seteillä jos ei sliparia ja TRE modia lueta laskuun + perän korotus.

    Vaihdoitko takaratasta kuinka isoksi vai vaihdoitko eturattaan ?
    Vaihdoin ainoastaan eturattaan 18 -> 17. Halpaa ja helppoa.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  2. #662
    Lainaa (Tylyttäjä @ Huhti. 01 2008,14:35) kirjoitti
    Lainaa (ilokaasu @ Huhti. 01 2008,14:20) kirjoitti
    Tänään sain piapiri etulevyt. Busan versiot, katsoaan meneekö paikalleen.
    Itseäkin kiinnostaa tuo takaiskareiden korjaus. Öhlingsit maksaa kuitenkin sen 1200€
    Progressiiviset jouset+öjyt 100€!!
    Ostakaa Pois.
    Osaisko joku tosiaan kertoa, mitä sille takaiskarin jumittavalle säädölle on tehtävissä. Mielellään korjaisi nyt sen samantien niin, ettei se jää jatkuvasti jumiin..
    En ole sittenkään luopumassa omasta. Tulin tulokseen, jotta pyöriä pitäisi olla 2 kpl erillaisia erillaisiin tilanteisiin. Jouset on varattu jo! Itselle tulee USD keula. Jo pelkästään näön vuoksi.
  3. #663
    Lainaa (Tylyttäjä @ Huhti. 01 2008,14:35) kirjoitti
    Lainaa (ilokaasu @ Huhti. 01 2008,14:20) kirjoitti
    Tänään sain piapiri etulevyt. Busan versiot, katsoaan meneekö paikalleen.
    Itseäkin kiinnostaa tuo takaiskareiden korjaus. Öhlingsit maksaa kuitenkin sen 1200€
    Progressiiviset jouset+öjyt 100€!!
    Ostakaa Pois.
    Osaisko joku tosiaan kertoa, mitä sille takaiskarin jumittavalle säädölle on tehtävissä. Mielellään korjaisi nyt sen samantien niin, ettei se jää jatkuvasti jumiin..
    Tuota...oli säädöt jumissa siis minullakin takaiskareissa vielä viime viikolla...kuulostaa ehkä vähän hölmönkin simppeliltä mutta kokeilin ensin helppoa ratkaisua ja roiskin reilusti crc:tä säätönupin alle ja ympäristöön ja puolen tunnin jälkeen sehän lähtikin pyörimään...ehkäpä tämä jumitus olikin vaan kevyttä suolan ja hiekan aiheuttamaa kun en malttanut olla ajelematta tammi ja helmikuussa sulilla teillä.
    pertti hernejärvi
  4. #664
    Lainaa (ilokaasu @ Huhti. 02 2008,16:45) kirjoitti
    En ole sittenkään luopumassa omasta. Tulin tulokseen, jotta pyöriä pitäisi olla 2 kpl erillaisia erillaisiin tilanteisiin. Jouset on varattu jo! Itselle tulee USD keula. Jo pelkästään näön vuoksi.
    Ok. Kerro sitten että minkä keulan sait pultattua kiinni. Ajattelin meinaan aivan samaa (jostain 600 gikseristä kun menis kuulemma aika lailla heittämällä - just joo niin..) mutta tulin sitten toisiin ajatuksiin. Tosin jos talveksi löytyy USD keula niin vois sitä miettiä, hmm...

    Itseasiassa korkkasin Bodomin tänään ja tulin siihen tulokseen että tuo keula on tällä hetkellä aivan kauhea. Haukkailee ja nyökkii kokoajan kun ajaa mutkaa, hyh hyh. Niin ja hirveän hankala pitää asfaltlissa, tuntuu kevyeltä... Ei tartte kuvitella polvipalapuvusta olevan hirveesti hyötyä noissa ''säädöissä'' ja mun taidoilla...



    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  5. #665
    Päätinkin, että en vielä ole sujut pyöräni kanssa ja pidänkin sen ainakin toisen kauden verran. Vkl voisi tosiaan suunnata mutterin suunnalle. Jos vaikka muita öhkömöhköilijöitä sattuisi samaan aikaan sinne, niin sehän olisi vain plussaa.

    Onko paskempia ideoita kuin la klo 1400 ?
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  6. #666
    Loistava päätös.

    La 1400 sopii mulle ainakin tällä hetkellä.
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  7. #667
    Jätkät teki oikean ratkaisun

    Vois itekkin tulla lähi viikkoina tuonne hesan suuntaan kun pitäs käydä Storm/allright akselilla.


    Vois heittää pikkumöhkö miitin mutterille. ?
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  8. #668
    Oliko niin Marcel, että olemme samassa tallissa eikä vielä ole nähty?
    TL:n keula homattu, täytyy purkaa vanha pois ja katsoa meneekö suoraan. Voi olla, että joutuu vaihtamaan kuningaspultin.



  9. #669
    Lainaa (ilokaasu @ Huhti. 03 2008,07:14) kirjoitti
    Oliko niin Marcel, että olemme samassa tallissa eikä vielä ole nähty?
    Juu, näin on!



    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  10. #670
    Lainaa (Marcel @ Huhti. 03 2008,02:28) kirjoitti
    Päätinkin, että en vielä ole sujut pyöräni kanssa ja pidänkin sen ainakin toisen kauden verran. Vkl voisi tosiaan suunnata mutterin suunnalle. Jos vaikka muita öhkömöhköilijöitä sattuisi samaan aikaan sinne, niin sehän olisi vain plussaa.

    Onko paskempia ideoita kuin la klo 1400 ?
    Jos ei kauhean huonoa keliä pukkaa niin paikalla ollaan.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  11. #671
    Saakutti, on se niin märkää ja kylmää ettei pysty venymään vantaan perukoilta keskustaan tänään.

    Toinenkin vitutus. Oli nimittäin vähintäänkin lintuparvi yön aikana ulostanut pyöräni päälle. Oli nimittäin jöötiä sen verran mopon päällä, että tekiksi oikein mieli epäillä vähintäänkin Albatrosseja tai Pelikaaneja tihutyöstä...

    Edit: Tai no perkele, kai sitä kuitenkin mutterikahvilla voisi käydä. Eipä tässä sokerista olla... Täältä tullaan.



    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  12. #672
    Nyt on kansi Kansisetissä Jampan hoiveissa sekä keula purettu. Pitäisi vielä vaihdattaa tuo kuningaspultti jossain. Niin saisin keulan kasaan usd versiona. Ilokaasut purettu, koitetaan ottaa vaparina mahdollisimman paljon tehoa ulos.
  13. #673
    Lainaa (ilokaasu @ Huhti. 08 2008,07:39) kirjoitti
    Nyt on kansi Kansisetissä Jampan hoiveissa sekä keula purettu. Pitäisi vielä vaihdattaa tuo kuningaspultti jossain. Niin saisin keulan kasaan usd versiona. Ilokaasut purettu, koitetaan ottaa vaparina mahdollisimman paljon tehoa ulos.
    Alkaa luonnetta löytymään isolohkosta
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  14. #674
    No niin, nokat tuli viimein, olivat saaneet hiottua 7,75 milliä nostoa ja 245 astetta millin nostolla imukeppiin ja pakopuolelle 6,5 milliä ja 234 astetta. Vielä olis ollut joku kymppi varaa laakereihin, no nyt selviää ihan stanushimmeillä, olin jo varautunut väkertelemään apushimmejä. Sen verta on kepeissä asteita että huipputehot tullee ulostumaan aika lähellä rajoittajaa, luulisin.
  15. #675
    Ottivat Prätkäpajalle TL:n ala T-kappaleen työstettäväksi. Joutuu sorvailee jonkin verran, että saadaan GSX:n kuningaspultti istumaan paikoilleen.
  16. #676
    Dodii, GSX käy ja kukkuu taas. Vakioputkilla kun ei putkenvääntäjä ollut ehtinyt taivutella, mutta tuntuu se menevän nytkin johonkin, commanderin vakiokartoista yoshi-kartta oli rikkain kierroksilla mutta se on laihalla läpi rekisterin, paikallaan kierrättäessä otti kierroksia paljon paremmin ilman komentajaa. No vääntöpiikki on 8000 kierroksen jälkeen missä ko. kartta rikastaa seosta ja kiertää herkästi rajoittajalle ainakin kolmosella eli joku kymmenen kaakkia tuli lisää, toivoa on että vielä sopivalla putkistolla tulee ihan kiihkeä kapine...
  17. #677
    Tänään tuli kelattua reilu 300km...kylläpä tuo GSX:llä ajo maistui..keulalle pitää kyl thedä jotain...sukeltaa kun sotka vähän reilummassa ajossa.

    Ja ens talvella sit pajalle ja katsotaan jos sais vähän kutiteltua koneesta löylyä.

    Mutta tyytyväinen kyl olen hankintaan...
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  18. #678
    Moro

    Tuli sitten ittekkin liityttyä tähän möhkökerhoon kun viime viikolla ostin 2002 1400 gsx:n.. *

    Tulis nyt pyörä vielä kotia mahdollisimman nopeaan niin pääsis ajelemaa

    kyllä polttelee

    Mistä saa tuon TRE:n halvimmalla? Onko kukaan pelle peloton noita rakennellu itte?
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  19. #679
    No nyt on toimitettu osat uudelleen värjäykseen Aleksiskivenkadun Decoväriin. Olisi 3 väri tässä pyörässä ja kilometrejä alle 20 tkm.
    Piparilevyt asennettu kävi heittämällä.
    Kellään myynnissä USD keulaan sopivaa lokaria? ostetaan heti.



  20. #680
    Tervetuloa Metallimies!

    Lainaa kirjoitti
    Ilokaasu
    Mitenkäs, se keula meni helposti paikalleen? Ootko päässyt jo kokeilemaa tota vekotinta?

    Ite laitoin tilaukseen piikkiä pienemmän Renthallin eturattaan ja kahta suuremman takarattaan, kattoo miten ne vaikuttaa...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  21. #681
    Keula ei ole vielä paikoillaan. Odotellaan alakolmiota kun piti vähän muokata, jotta kuningaspultti mahtuu paikoilleen. Kansikin on vielä työn alla.
  22. #682
    nonii nyt tuli sitte myytyä pikku-rosvo pois ja ostettua sitte sitte 1.4 gsx tilalle ja haluaisin kyseisen pyörän omistajilta vähän hyviä ja huonoja puolia pyörästä.. itse pidin ainakin koeajo hetkellä loistavana ostoksena!!

    Hyvät kevään jatkot kaikille ja ajakaa varovasti.. Sinivuokot kukkii jo!!
    -er 5---> bandit 600--->1.4 gsx ja kx 250f
  23. #683
    No niitä huonoja puolia en löydä ees hakemalla, eritäin näppärä laite
    jos yleensä tykkää nakupyörästä.
    Savage 650
    Kawasaki VN 800
    Suzuki GSX 1400
    Suzuki Bandit 1250
    Kawasaki GTR 1400 FJR 1300
  24. #684
    plussia
    -Ulkonäkö ... näyttää nimenomaan pyörältä
    -Vääntö
    -hyvä alusta vaikka ahtaa.
    -Luotettava
    -Matkustaja kehui

    miinuksia
    -alusta (vaatii säätöä tai mielellään ihan eri rojut)
    -paino
    -teho
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  25. #685
    Plussiin vois vielä lisätä suhteellisen pienen kulutuksen ja siitä johtuen pitkän toimintasäteen.
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

    Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  26. #686
    Niin noi nokat hioi keravan r-koneistus, hintaa nokkien hionnalla on satasen nokka ja voi suositella jos haluaa muuttaa gsx:n koneen luonteen ylävireiseksi. Vielä on vakioputket kiinni ja säädöt sinnepäin ja kevät estää arviomasta onko tehoa vai ei mutta on sitä enemmän kuin vakiona, mullahan ei ole tre.tä tai vaihdevastuksia muutettu vielä joka rauhoittaa menoa pikkuvaihteilla ja asfalttikin on keväällä liukasta mutta yli 6K rpm ykkösellä kaasun avaamalla rengas palaa samantien ja rauhallisemmalla kaasunavauksella nousee se keulakin kaasulla. PC;ssä kartat on nyt +5 6500 kierroksesta ja +20 8K:sta ja tuntuu että sitä paremmin menee mitä enemmän rikastaa, mitäs muilla kartoissa?
  27. #687
    Lainaa (gsf1157 @ Huhti. 18 2008,18:56) kirjoitti
    Plussiin vois vielä lisätä suhteellisen pienen kulutuksen ...
    Jaa, mitäs toi sulla sitten vie? Mulla on kulutus ollut aika tasaisesti siinä 9.0-9.2l/100km. Oiskohan pikkasen rikkaalla...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  28. #688
    Lainaa (MustaSurma @ Huhti. 19 2008,00:47) kirjoitti
    Lainaa (gsf1157 @ Huhti. 18 2008,18:56) kirjoitti
    Plussiin vois vielä lisätä suhteellisen pienen kulutuksen ...
    Jaa, mitäs toi sulla sitten vie? Mulla on kulutus ollut aika tasaisesti siinä 9.0-9.2l/100km. Oiskohan pikkasen rikkaalla...
    Mulla sekakulutus oli 6,8l/100km
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  29. #689
    Lainaa (Matso @ Huhti. 19 2008,00:49) kirjoitti
    Mulla *sekakulutus oli 6,8l/100km
    Onks sun mopos ihan vakio?
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  30.  
  31. #690
    Lainaa (MustaSurma @ Huhti. 19 2008,00:51) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Huhti. 19 2008,00:49) kirjoitti
    Mulla *sekakulutus oli 6,8l/100km
    Onks sun mopos ihan vakio?
    TRE+slipari
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Sivu: 23 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen