Pienoinen lumipyry keskisuomessa, no parempi niin kun GSX:n osat on missä lie. Kansi tuli koneistamolta, millin kärsi ottaa nätisti suoraan tarvitsematta upottaa venoja, imuvenan seetistä lähti jo vähän mikä ei haittaa kun vakiovenoja on tarkoitus käyttää.
Vakiopalotilastakin kuva, kuten näkyy GSX käy vakiona helvetin rikkaalla, karstaa on ihan kotitarpeiksi ( ...pitäis varmaan joskus aukasta kaasuakin ;D)
Seuraavaksi kai pitäisi seetit jaksaa nyplätä.
Hienoa kun joku uskalsi ottaa kannen irti. Mutta minkälainen homma ja kuka tekisi tuon seetirenkaiden upotuksen? Jotta saisi enempi pois matskua tuosta kannesta.Ja mitähän se maksaa? Seuraava asia joka mietityttää; joutuuko venaa lyhentämään? Oletko Naukkis mitannut jo rutut mitä seuraa 1mm kannesta pois+yhdellä kannen tiivisteellä?
Mulla olis käyttämätön Hyper Pproon keulan parannuskitti ylimääräisenä. Voi ostaa omakustanne hintaa. 045 6734641 jyri@j-stenvall.fi
Seetityöt on siinä kympin seeti, koneistamosta riippuu ottaako lisää jos upottaa normaalia enemmän. Venttiiliä voi upottaa sen mitä säätöpalat antaa myöten, mulla oli 1.65mm palat vakiona ja 0,9 lienee ohuin mikä käy vakionokilla, mutta jos hiotuttaa nokat samalla niin venttiiliä ei tarvitse lyhentää.(ilokaasu @ Maalis. 28 2008,14:54) kirjoitti
Koneistamolta tuli myös huonoja uutisia, nuo GSX:n vakionokat on niin miedot että minkään paininkuppikoneen profiilia ei saanut sovellettua. Jonkun tappikoneen profiilin saanee hiottua, vähänhän siinä kärsii turhan laimeista nostorampeista mutta en mä sinne noita vakiokeppejäkään enää aio asennella. Mistähän saisi billet aihiot?
Ei ole tullut vielä mittailtua ruttuja, nousee ne sinne 11:1 korville, enempikin ei tietysti olis ollut pahitteeksi.
Niin powercommander tuli ja todellakin on Suzukin ruutta vakiona aivan toivottoman rikkaalla, koneeseen saa pistää kokoputkiston, vapaavirtausputsarin ja kireämmät nokat ennenkuin syöttöä tarvii lisätä ja silloinkin vasta lähellä huippukierroksia, muuten saa säätää reilusti laihemmalle. No kyllä sen näki noista palotiloistakin eli ruiskun säätöä tuo GSX vakiona tarvitsis.
Tuli tilattua uusi penkinpäällinen Grizzleys custom seat nimisestä paikasta.
Toimitus oli 3 päivää ja homma onnistu hyvin paypalin kautta.
Grizzleys
Tuolla asiallisia päällisiä naku mopoihin
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Paljonkos pelkkä nahka tulee maksamaan...(Matso @ Maalis. 29 2008,13:25) kirjoitti
Mitä materiaalia päällinen on nahkaa vai vinyyliä.?
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Tuli eilen korkattua ajokausi GSX:llä. Sellainen laiskapulskea peruspyörähän se on, mutta se oli tiedossa.
Alusta oli kyllä aikamoinen pettymys, varsinkin etupään osalta. En tiedä viittiskö alkaa sitä päivittämään, kun runko tulee kuitenkin seuraavaksi vastaan.
Mitäs porukat suosittelee, halpoja modeja keulaan?
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Googlehaulla löytyy muutamat säädöt millä pitäis parantua oleellisesti, et ole ainoa joka huomannu ton asian.(Tylyttäjä @ Maalis. 30 2008,22:21) kirjoitti
Laiska ja pulskea pyörähän tuo on mikä ei varmaan yllätä.
Onko nokat muuten kiinni + muut sälät ? Ja jos oot dynottaas lähiaikoina laita ihmees tietoa
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
On ne kiinni, edellinen omistaja oli ne jo laittanut. 130hp ja 130Nm takarenkaalta.. Pitää sille kyllä jotain tehdä, kovin laiskan oloinen se on. Miten laiska sitten mahtaa vakio olla *(Matso @ Maalis. 31 2008,01:13) kirjoitti
Käyn kyllä lähiaikoina säätämässä sen uudestaan kunnolla.
Täytyy vissiin vähän tihentää välitystäkin, 6. vaihteella kiihtyy kovin verkkaisesti normi ajovauhdeista. Melkeen pitää 4. vaihteella ajella, että kiihtyy "normaalisti". Outoa kun on tottunut, että 6. vaihteella lähtee niistä vauhdeista jo hyvin menemään *Kai se pitkähkö välitys + massa tekee sen, että ei oikeen mene isoilla vaihteilla.
Eli nyt listoilla on seuraavat parannukset, jotka täytyy ehdottomasti tehdä, että pyörästä saa hauskan:
- Perän korotuspalat, alkaa laite taipumaan hiukan paremmin (on tilattu jo).
- Keulalle pitää tehdä jotain.
- Koneeseen ainakin +30hp lisää lisäämällä puristuksia, ja tekemällä kannelle, ruiskulle yms radikaaleja temppuja.
- Tiheämmät välitykset, jotta 5. ja 6. vaihteen saa "käyttökelpoiseksi".
Ehkä se noilla em. kikoilla muuttuu kohtuullisen viihdyttäväksi laitteeksi. Ajettavuus ei edelleenkään ole tietysti huippuluokkaa, mutta ehkä härski "muskelipyörä" on myös hauska
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Mitäs pyydät tosta ja mitä sisältää?(ilokaasu @ Maalis. 28 2008,14:59) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Jep. Olisiko 200 eemeliä liikaa? Uudet kireämmät jouset, öljyt ja jotain tilpehööriä. kokonainen paketti kyseiseen muutokseen. hyvin suosittu Briteissä.(Tarkistan tallin kätköistä mitä paketti on syönyt).(Tylyttäjä @ Maalis. 31 2008,14:06) kirjoitti
Sitten voisin myydä tuon ilokaasu setin pulttaa kiinni periaatteella 400 jouroa/tarjous(asiaan vihkiytyneille special price). Sullahan on kokemusta aikaisemminkin moisista!
045 673 4641
jyri@j-stenvall.fi
Otin eilen kannen irti ja tarkoitus laittaa koneistettavaksi myös. Katsotaan mitä tapahtuu! Olisi tarkoitus asennella jalkatappisiirtosarjaa, ilmeisesti tulee vähän kyykympi ajoasento. Ne läppärungot kummittelee mielessä. Mutta ei viitsi tehdä kaikkea kerralla. Jää jotain tulevaisuuteenkin.
Koskas Sika-Nauta ajelee mutterilla päin?
Ensi viikonloppuna todennäköisesti(ilokaasu @ Maalis. 31 2008,16:15) kirjoitti
Moposta puuttuu enään vaan kaikki mitä tankin takana on rungonpäällä paitsi penkki.
Osat on kyllä uudet undertaill tupla takalamppu hässäkällä ja huggeri maalattuna.
Hiilikuitu kilpiteline valmistui tänään ja billetti takavilkkuteline kellermannilla mallia siro.
Lähinnä vaan kasausta ja sähkötöitä.
Pitää toi Tyly hakea mukaan ajelulle...
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Tänään tuli ajeltua n. 100km lenkki. Nyt alkoi maistumaan tuokin laite jo enemmän *(Sika-nauta @ Maalis. 31 2008,19:39) kirjoitti
*Onhan siinä hienosti vääntöä alhaalla ja keskellä sekä tosi tasaisesti koko kierrosalueella toimiva kone.
Alustakin on hiukan parempi kun veivailin vähän nuppeja.. Jokos perkele oikean takaiskarin säätönuppi jäi jumiin, eikä sitä saa enää säädettyä softille päin. Taitaa olla tyyppivika. Mikäs siellä jumittaa muuten, onko paska korjata?
Täytyy vielä vähän tuota testailla ja katsoo sitten mitä tekee.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Tuota juurihan fiilisteltiin MP messuilla muutaman kaljan säestäessä.(Tylyttäjä @ Maalis. 31 2008,10:31) kirjoitti
Sitähän se ksthb lupaili jos tuot kannen hänelle niin se 30hv alkaa olla lahellä.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Juu onhan sellainen vissii aikaisemminkin jo Jampan toimesta tehty.. 160hp renkaalle kauhealla alaväännöllä, niin olisi varmasti todella härski laite(Sika-nauta @ Maalis. 31 2008,21:03) kirjoitti
Kyllä tuo oli ihan hyvä hankinta, oli taas helvetin hauskaa käydä pitkästä aikaa ajelemassa! Viimeksi ajoin kunnolla viime kesäkuun lopussa![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Joo, mäkin kävin heittämässä lenkin nummelassa ja hauskaa oli, ehkä hieman viileää, mutta kuitenkin. Oli kaveri ottanut uparit maastopyörällä seurauksena murtunut olkapää, muutama kylkiluu ja selän venähdys. Halusi kuulemma välttämättä törmätä siihen puunrunkoon...
Tyly:
Mulla on tilauksessa Gustafsson Racingin kautta keulatyö: progressiiviset jouset. öljyt ja kasaaminen n.170€, ei paha. Tällä hetkellä kun tuntuu olevan pintakova tuo jousitus ja kuitenkin jarrutuksissa pohjaa, ikävä ajaa (ihan niinkun muuten osaisin ajaa...)
Mulla on toi nokkien hommaaminen käynyt mielessä, jos ens talveks sais sen verran rahaa kasaan. Niin, ja siinä samalla sitten se kannen plaanaaminen kun se kerran on jo kuitenkin valmiiksi irti...
Koskas sinne mutterille?
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Pitäsköhän tilata kimpassa tuolta suzukiplus.de mestasta, tarjous ois 870€ ST1 nokista?(MustaSurma @ Huhti. 01 2008,00:23) kirjoitti
Jos sais hintaa vielä viilattua...
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Ei mikään hullumpi idea. Kuinkas monta saadaan kasaan?(Matso @ Huhti. 01 2008,05:35) kirjoitti
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
No jos aikataulu tilaamiselle ois esim ens syys/lokakuu niin voitais pitää täs topikissa asia esillä jos muitakin alkaa kiinnostamaan.(MustaSurma @ Huhti. 01 2008,06:05) kirjoitti
Onko muuten tietoa mikä putkivalmistaja tekee 4-2 kokorännejä?
Akra on hyvä mutta taitaa tulla vain 4-1 settinä.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Kyselin noita 4-2 putkia viime kesänä mutta ei kyllä löytynyt yhdeltäkään valmistajalta. Tai oikeestaan kyllästyin vaan kyselemään....
Joo, tilausta vois miettiä sillon syksyllä.
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Tänään sain piapiri etulevyt. Busan versiot, katsoaan meneekö paikalleen.
Itseäkin kiinnostaa tuo takaiskareiden korjaus. Öhlingsit maksaa kuitenkin sen 1200€
Progressiiviset jouset+öjyt 100€!!
Ostakaa Pois.
Tänään laitan kiinni piikin pienemmän eturattaan ja perän korotuspalat.. Luulen, että muuttuu noilla pykälän hauskemmaksi.(ilokaasu @ Huhti. 01 2008,14:20) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Kyllähän se muuttuu aika radikaalisti noilla korotus paloilla. Mutta keulaan kannattaa tulla hakemaan uudet jouset
Koitan vielä mitä saan aikaan säädöillä, ja jos ei silti ole siedettävä niin jotain täytyy tehdä. Ohjausiskarikaan ei olisi tuohon pahitteeksi. Korostuu varmaan varsinkin nyt kun ohjauskulma muuttuu korotuspalojen myötä pystymmäksi..(ilokaasu @ Huhti. 01 2008,14:27) kirjoitti
Ootko muuten luopumassa pyörästä, vai onko sulla muuten vaan ylimääräinen tuollainen setti? Oletko kokeillut kuinka paljon se jeesaa?
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Osaisko joku tosiaan kertoa, mitä sille takaiskarin jumittavalle säädölle on tehtävissä. Mielellään korjaisi nyt sen samantien niin, ettei se jää jatkuvasti jumiin..(ilokaasu @ Huhti. 01 2008,14:20) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Korotuspalat ja tiheämpi välitys ovat tuohon pyörään loistavat modit! Pyörä on paljon hauskempi ajaa.
1. Kääntyy paljon paremmin ja on selkeästi ketterämpi, ihan kuin massaa ja akseliväliä olisi pienennetty.
2. Välitykset ovat sopivat, nyt myös 6. vaihde on käyttökelpoinen "itäväylävauhdeissa".
3. Keulii huomattavasti herkemmin *1. vaihteella jo melko herkästi ja jopa 2. vaihteella saa ylös ilman ihmeempiä kikkoja.
Säädin myös keulan jäykkyyden tappiin, sekin on nyt selkeästi parempi.
Takaiskarin säätökin alkoi taas pelaamaan renkkaamisen jälkeen.
Pyörä alkaa lunastamaan "hauskan muskelinakun" lupauksia. Vielä lisää löylyä niin hauskaa piisaa
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Tuolta löytyis Yoshin ST1 säädettävät nokat hintaan n.612€ plus toimitukset. Sinnekkin kannattais vissiin syksyllä laittaa kyselyä että mihin hintaan lähtis. Kävin noilla germaanien sivuilla ja ne oli kyllä melkoisen hankalat lukea...(Matso @ Huhti. 01 2008,06:26) kirjoitti
Olihan mopoja muuten mutterilla. Josko huomenna pääsis sinne ajamaankin asti..
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Tuo 600 on jo sellanen hinta et sen vois maksaa vaikka heti(MustaSurma @ Huhti. 02 2008,01:35) kirjoitti
Tosin ennen talvea en nokkia laita kiinni.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Alkaa kuulostaa jo hauskalta(Tylyttäjä @ Huhti. 01 2008,21:44) kirjoitti
Tää kesä menee viel vakio seteillä jos ei sliparia ja TRE modia lueta laskuun + perän korotus.
Vaihdoitko takaratasta kuinka isoksi vai vaihdoitko eturattaan ?
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer