Onko kukaan laittanut pyöräänsä huggeria ja jos on niin lähteekö ketjusuoja pois. Tarkoitus olisi laittaa nyt omaan pyörään huggeri ja takapään korotuspalat joten mistäs kannattais hankkia.
Tuolta...(Suzuki 1400 gsx @ Loka. 07 2007,19:43) kirjoitti
"Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"
"Ei se ole vika, se on ominaisuus"
Spagettihirviö 800i.e
Oman Suikan penkitin keväällä Viaberissa Järvenpäässä. Sliparilla ja BMC:n vv-sutilla antoi takaselta 105hp/6900 rpm ja vääntöä 125Nm/4960 rpm.
Kyselin siellä, että onko syttypyörästä mitään hyötyä, johon vastaus oli lyhyesti: ei niin mitään, ei ainakaan tehopuolella.
Kierrosherkkyys saattais vähän parantua, mutta siinä kaikki.
Jos ois mitä jois, niin jois pois.................
Se oli se kuuluisa "perstuntuma" joka syttypyörän jälkeen oli parempi(ZRX @ Loka. 31 2007,20:38) kirjoitti
. Kyllä itse laittaisin/laitoin, kun ei nyt kauheesti kukkaroa rasita
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
Mitenkäs on käynyt kun olette poistaneet sen julmetun suuren takalokarin, "kurasuojan", itsellä ainakin selkä ja kypärä kurassa vaikka lokari on alkuperäinen, tuntuu että eihän tuosta ole mitään hyötyä, auttaako perän korotus? Tarkoitus on kyllä perää sieventää ja poistaa se suuri härpäke.
busanisti
Eipä se kurakaari paljoa hyödytä. Saha käteen ja leikkaat sen vaan pois. Kyllä se perän korotus tuntuu saman lailla heittävän kuraa selkään . Sateella kun ajaa toisen pyörän vieressä huomaa hyvin kun kuravesi lentää suoraan ylöspäin niin siinä ei lokari saa paljoa leikattua pois.
Korotuspalat vaan kiinni ja lokari mäelle, niin perästä ja koko pyörästä tulee paremman näköinen ja ajettavuus paranee huomattavasti.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Näin tein, saha kauniseen käteen ja lärpäke pois, tuli aikas hyvä. Mistähän ne korotupalat sais suomessa, yrittelin tilata just banditista mutta ei kyllä ole tullut mitään vasta kaikua, jalkatapit myös pitäis siirtää tulis räyhäkkäämpi ajoasento.
busanisti
Mä tilasin korotuspalat Biker Pointista joka on Raisiossa. En ole vielä korotuspaloja saanut mutta pitäisi tällä viikolla tulla. Korotuspalat jäi maksamaan 123€. Ite poistin kurakaaren kokonaan ja tilasin stormilta undertrayn. Nyt pitäis modata uusi kilpiteline johon saisi myös vilkut joten vinkkejä kaipaillaan. Kuinkas muuten korotuspalojen asennus on vaikuttanut per..een puutumiseen ajossa vai täytyykö penkkiä vielä modata.
Mistä löytyy vilkunrele gsx:tä, hakenut joka paikasta mutta ei löydy![]()
busanisti
Vasemman sivukopan alta. Irroita ensin satula ja sitten koppa 4mm kuusiokoloavaimella. Vedä koppa varovasti irti. Releessä lukee "turn signal relay".
t. Pekka
Mitenkäs tuo hihna-veto, ilmeisesti tanskalainen myy kuminauha systeemiä gsx:ään. ( www.belt-drive.dk). Onkohan se toimiva systeemi. Olisi vaan aikas milenkiintoinen juttu
busanisti
Tuolla mobile.de näkyy olevan useampikin yksilö myynnissä.
Näyttäishän se hyvältä , täysin kiillotettu vanne, takahaarukka ja vielä pysyisi puhtaanakin.![]()
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
Miten nuo värit menee justbandits, ku undertrayn saa 2 eri sinisenä (Later Blue ja Early Blue). Kumpi on oikea, jos mopo on -03 vuosimallia?
650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
Jepjep.. onkos muualla ku (justbanditissa) myytävänä noita perän korotuspaloja? Meinaan vaan, että on aika rasvanen hinta parille rautamotikalle.. n.100€! takkar ok pokkar..Niin ja jos nyt jollain on ylimääräisenä korotuspalat, hugger ja undertray niin voisin ostaa. Riippuu tietty väreistä ja hinnoista.
650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
Jos pyöräs on yksivärinen, täysin helmiäis sininen niin se on Early Blue eli värikoodi YC2.
Muuten väri on Later Blue 1LF. Tummempi eikä niin kirkas helmiäinen.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
Noniin.. rupesi lyyti kirjottaa! Eli mun mopo on sinivalkoinen -03, eli oikea värikoodi siniselle on Later Blue 1LF. Kiittää ja kumartaa.(Sika-nauta @ Joulu. 09 2007,21:28) kirjoitti
![]()
sattuisiko kenelläkään sattumalta olemaan nurkassa lojuvaa kromista oikean puoleista kaatumarautaa 1400 gsx mopediin oma kaatui viime kesänä onneksi kävelyvauhdista mutta silti kurjaa jälkeä kaatumarautaan.. vai pitääkö vain tilata uusi setti ...
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Mulla lojuu korkkaamaton pari nurkissa(gsx1400 @ Joulu. 11 2007,13:45) kirjoitti
![]()
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
Onko kukaan laittanut GSX:n taakse katevilkkuja ?. Jos on niin millaiset ja mistä hankittu. Itse sain korotuspalat ja undertrayn paikalleen ja mallailin mielessäni kun väsäsin kilpitelinettä että saattas katevilkut istua aikasta hyvin.![]()
GSX 1400
morjens,tässä kelejä odotellessa,aattelin et voihan sitä suzukia vähä tuunata.löytyiskö keneltäkään tallin nurkista kaatumarautoja,korotuspaloja,lauhduttajan suojaa..
On sitten Kelahaara tehnyt hienon pyörän . Voisi sanoa että hienompi kuin alkuperäinen katana <<<NETTIMOTO LINKKI<<<
Todella onnistunut![]()
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
Ihan siisti lookki, ehkei ihan mun makuuni mutta hieno.
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
Nätti on Katana on sellanen legenda ainakin meikkiselle....kirjoitti
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Jonkun tapahtuman yhteydessä vois taas koittaa tai jos kokoontumisiin menijät ilmoittais täällä että minne menevät...voisi sitten vaikka pistää teltat riviin tms. Viime keväänähän tuota yritettiin "hymyilevän motoristin kevätpäivä":n yhteydessä...osa porukasta vaan häipyi ennenkuin loput kerkes paikalle...nooh...anyway jonkunlaista meetinkiyritystä vois pittää jatkossakin, varsinkin kun nää vempeleet alkaa kohta olla sitä historiaosastoa. *(suzi-san @ Joulu. 23 2007,21:03) kirjoitti
*
*
![]()
Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
mulle kokoontuminen passais ainaski kalajoella kiihdytys ajojen aikoihi,joskus heinäkuussa,ei vielä näkyny päivämäärää.
Nyt lähti stonga vaihtoon mutta vaihtoehtoja on niin miljooona,on korkeutta,leveyttä,taivusta. lsl,renhall,lukas.
hartiat lytyssä ajaminen saa loppua viime kauteen, mutta en ihan suoraa tankoa hae, vaan sellaista vähän sporttisempaa ajoasentoa mikä sopii pidemmillekkin matkoille.kaikki kommentit ja kokemukset tänne nyt ja heti... kiiiire,kiiiiire!!! pitää jo!!
HONHON
Kyllä tulee pitkä loppu talvi tänään tuli ostettua gsx 1,4 ja joutuu odottaa et pääsis puikkoihin. mut ei se mitään ehtiipähän ottaa muutaman olusen odotellessa![]()
Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
Hyvä ettet jättänyt ostoa (vvimetippaan) liekö näitä enää ensivuonna rekisteröidään(tumpelo @ Joulu. 29 2007,21:02) kirjoitti
Saitko jo pyörä kotia???
HONHON
ei rekisteröidä enää 08 mut onneks tosiaan ei menny viime tippaan haen pyörän vasta keväällä on vielä laatikossa odottamassa kasausta
Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !