Sivu: 17 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 1802:sta
  1. #481
    No ihan varmasti painolla on merkitystä - mitä enemmän painoa laittaa minkä tahansa mopon päälle niin sitä enemmän (vakiosäädöilläkin) jousitus painuu kasaan ja muuttaa ohjausgeometriaa. Noi mopothan on kuitenkin säädetty keskiverto (japanialaisen) painojen mukaan (mutu) eikä sinällään voi käydä ihan jokaiselle. Itellä on painoa sen 105kg mutta silti, vaikka säädöt on tapissa niin keula on löysä. Se tässä eniten pännii että säädöt ei riitä, tai sitten ne vaan ei toimi.
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  2. #482
    Minä painan 127kg enkä ole vielä säätänyt keulaa. Aika vetelä se on! Mutkaan kun menee vähänkin kovempaa niin on kuin hyytelökakulla ajaisi. Tosin vasta 1000km ajettu joten mitä sitä suotta kiirehtimään. Ei varmaan minun painollani pahaa tekisi vaikka säädöt vetäisi ihan tappiin. Mutta en ole näistä asioista turhan tarkka.

    Eli siis tehtaan säädöillä on. Joskus oli tuo Honda 750 shadow niin siinä vasta vetelä keula olikin! Aloin jossakin vaiheessa epäillä että se on rikki mutta ei vissiin ollut. Tämä nykyinenhän on oikea kivireki siihen verrattuna!



    HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
    ------------------------------------------------------
    --en ole latomaalari--
  3. #483
    SÄÄTÄKÄÄ IHMISET SÄÄTÄKÄÄ Tuolla aikasemmin on hyvät ohjeet miten säädetään pyörää ja siinä kerrotaan mitä mistäkin ruuvista tapahtuu (Englannin kielinen liite) ... Saatte oikeasti eri tuntusen pyörän ja huomattavasti paremman ajaa..
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  4. #484
    Nonnii. Eilen sitten vähän kiristelin ja naksauttelin.

    Ihan pari kyssäriä tuli tuohon sivulla 11 olevaan lontoon murteiseen ohjeeseen liittyen. Elikkäs kun siellä hokee että "2 clicks from hard" niin se tarkoittaa sitä että ensin kiristetään tappiin ja sieltä löysätään pari naksua?

    Sutsukin oma ohjekirja puhuu vähän puutaheinää... "kiristä ensin täydet myötäpäivään ja sitten myötäpäivään..." Ja mikäli ymmärsin oikein niin ohjekirja oli myös sitä mieltä että mitä vähemmän näkyy viivoja niin sitä piukemmalla on takajousien esileikkijännitys. Minun "maalaisjärkeni" olisi sitä mieltä että mitä enemmän viivoja näkyy niin sitä piukemmalla?

    Joku viisaampi (tai sellainen joka ainakin näissä jutuissa on viisaampi) voisi hieman tarkentaa.

    Ja vielä että montako naksua pitäisi olla esim. edestä pitäisi löytyä? Ruuvasin alueet läpi niin etuputkien yläpäästä löytyi 12 tai 13 naksua ja alhaalta taisi löytyä 18 naksua. Että naksutteluvaihtoehtoja piisaa!
    HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
    ------------------------------------------------------
    --en ole latomaalari--
  5. #485
    Ensiasennus takarengas menossa vaihtoon.
    Mitä suosittelette alle?
    Eturengasta ei ole tarkoitus vielä vaihtaa.

    T:EA
  6. #486
    Viesti poistettu/EA



  7. #487
    Minun pyörässäni kesti ensiasennusrengas 6000 km,nyt pyörii alla michelin pilot road 2.Menee herkemmin mutkiin,pitoa on selvästi enemmän.Vanhalla bridgestonella kun kiihdytti reippaasti tuonne 90-100 välille ja vaihtoi räväkästi kakkoselle,alkoi takarengas sutia asfaltilla ja perä piirteli hetken puolelta toiselle(taisi olla pölyinen pinta).Nyt michelinillä kun tekee saman niin lähtee eturengas kohoamaan kohti yläilmoja,tietysti ihan vahingossa :mitähäh:Pyörää on piristetty vähän yoshimuran systeemillä ja tre:llä
    pertti hernejärvi
  8. #488
    Nyt on jouset piukalla. Edessä esijännitys toisen viivan kohdalla eli siis näkyy kaksi viivaväliä kokonaan ja vaimennukset tuota sivun 11 ohjetta mukaille. Takana vaimennukset kolmosella molemmat ja viivoja näkyy 4. Muutama naksaus löysempään tai tiukempaan sen mukaan onko rouva tarakalla vai ei. Eilen ajelin tuttua mutkatietä jossa on loivia ja tiukkoja mutkia. Pyörä menee kaarteet vähän muljauttelemalla, ajolinja on hankala pitää samana läpi kurvin. Samaten perä tuntuu jotenkin nuljauttelevalta. Painan 125kg. Rengaspaineet 2,5 edessä ja 2,9 takana.

    Onko mitään ideaa tuohon muljautteluun ja nuljautteluun?
    HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
    ------------------------------------------------------
    --en ole latomaalari--
  9. #489
    Lainaa (GSX1400K6 @ Elo. 12 2007,11:29) kirjoitti
    Ensiasennus takarengas menossa vaihtoon.
    Mitä suosittelette alle?
    Eturengasta ei ole tarkoitus vielä vaihtaa.

    T:EA
    Mulla on ollu Metzelerin Z6 pari kappaletta, 9-10 tkm ne kesti kumpainenkin (ensiasennusrengas 6 tkm) ja nyt alla Michelin pilot road 2 jolla olen ajanut noin 7 tuhatta. Michelin taitaa olla jonkun kympin halvempi kun Metzeler.
  10. #490
    Lainaa (juhani_palmu @ Elo. 13 2007,11:06) kirjoitti
    Nyt on jouset piukalla. Edessä esijännitys toisen viivan kohdalla eli siis näkyy kaksi viivaväliä kokonaan ja vaimennukset tuota sivun 11 ohjetta mukaille. Takana vaimennukset kolmosella molemmat ja viivoja näkyy 4. Muutama naksaus löysempään tai tiukempaan sen mukaan onko rouva tarakalla vai ei. Eilen ajelin tuttua mutkatietä jossa on loivia ja tiukkoja mutkia. Pyörä menee kaarteet vähän muljauttelemalla, ajolinja on hankala pitää samana läpi kurvin. Samaten perä tuntuu jotenkin nuljauttelevalta. Painan 125kg. Rengaspaineet 2,5 edessä ja 2,9 takana.

    Onko mitään ideaa tuohon muljautteluun ja nuljautteluun?
    Eiköhän se ole säädöistä ja renkaista kiinni.
    Itsellä 105kg vaimolla ??kg liikettä on mutta,,, ei sitä tarvitse turhia ohjailla. Yksin vedetään hyvin renkaan reunalle asti mutkissa ilman ongelmaa.

    Pyörässäni on kyllä perän korotuspalat että etukulma on jyrkempi, mutta silloinhan tulee vaan herkemmäksi ohjattavuus.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  11. #491
    Tietääkö kukaan, kuinka iso tankki 1400:sessa on?
    Eilen sain siihen liruteltua 23.4 litraa. Taisi olla tankki jo aika tyhjä.
    SUZUKI GSX 1400
  12. #492
    moi! 22L (5.8/4.8 US/imp gal) näyttäs kirja, mutta liruttelemalla saa menemään enemmänkin ku oottelee että ilmat kuplii täyttökupin pohjasta pois.
    HONHON
  13. #493
    Moro moro!

    Tuli tesmattua varttimailia täysin stanukuntoisella 1400:lla. En omaa kokemusta kiihdyttelystä vaan mentiin kaverin kanssa kylmiltään tesmaamaan. Burnout Party Kiikalan lentokentällä oli tapahtumapaikka. Kolmas ja viimeinen veto tuotti parhaan ajan huonoimmalla loppunopeudella, ET 11,882 ja loppunopeus 177,34.
    Viralliset tulokset
    Oli se vaan pirun kivaa touhua. Melkein joutuu hakeutumaan uudestaan viivalle tulevaisuudessa. Toivon mukaan myllystä irtoaa tulevan talven jälkeen enemmän kopukoita
    - GSX 1400 -
  14. #494
    moro, kannattaako orginaalia saksasta haettua suzuki gsx 1400 käyttää säädättämässä penkissä.säädöthän on vissiin melko laihalla.?jos joku on käyttäny,minkälaisia kokemuksia.miten tehot.löytyykö oulusta säätöpaikkaa.tanks..
  15. #495
    Bikefox Oulussa on säätänyt näitäkin pyöriä useita.Jos pyörä toimii niinkuin pitää en kyllä näkisi tarpeelliseksi penkitystä jos et tee putken vaihtoa tai muita muutoksia pyörään.
  16. #496
    Lainaa (nuunii @ Syys. 01 2007,21:20) kirjoitti
    ...nonniih...tulipa käytyä Lappeenrannassa, piti sitten minunkin kokeilla tuota varttimailia very first time...sutisutilähdöllä 11.45 ja samaan syssyyn sitten huippuja, 235 km/h oli tutkatuloksena, lippuäijän kohdalla oma mittari sanoi 260...pitänee talvella sitten keksiä jotakin viriä, että alkaa lentokentän pituus paremmin riittää huippujen kelaamiseen.
    nuunii,olikos pyöräsi vakio vai ehkäpä piristetty ja miten...näyttääkös nop mittari tosiaan noin paljon väärin vaikka onhan tuossakin kulkua nakupyörälle ihan riittävästi.
    pertti hernejärvi
  17. #497
    Lainaa (nuunii @ Syys. 07 2007,00:07) kirjoitti
    Lainaa (bolt on @ Syys. 06 2007,22:47) kirjoitti
    Lainaa (nuunii @ Syys. 01 2007,21:20) kirjoitti
    ...nonniih...tulipa käytyä Lappeenrannassa, piti sitten minunkin kokeilla tuota varttimailia very first time...sutisutilähdöllä 11.45 ja samaan syssyyn sitten huippuja, 235 km/h oli tutkatuloksena, lippuäijän kohdalla oma mittari sanoi 260...pitänee talvella sitten keksiä jotakin viriä, että alkaa lentokentän pituus paremmin riittää huippujen kelaamiseen.
    nuunii,olikos pyöräsi vakio vai ehkäpä piristetty ja miten...näyttääkös nop mittari tosiaan noin paljon väärin vaikka onhan tuossakin kulkua nakupyörälle ihan riittävästi.
    Tre ja "halpis slipari" taitaa olla ne virit tällähetkellä eli takapyörällä on melko tarkkaan entiset konetehot...vakiorattailla ajelin, kesällä kokeilin busan yhtä piikkiä pienenpää eturatasta ja mittarinopeudeksi sain silloin kelattua n.270kmh. *Tutkaäijähän ottaa vähän niinkuin vastapalloon joten tuumailen että ihan huippuja ei keretty kentällä tutkata...yläpäähän pitäis lisää tehoa...kun sais kiertämään sinne 9000 rpm paremmalle puolelle kutosella niin vois sitten busakuskin kanssa jutskata elämän alkamisesta...tai sitten ei. Anyway noilla nopeuksilla ilman suurempia katteita tuntee kyllä saavansa kyytiä..
    Huomaako tuon TRE:n vaikutuksen pienillä (1-3)vaihteilla? Eli onko siitä vastaavaa hyötyä? Itellä GSX 1400 K3, devil-kokoputki 4-2-1, bmc-filtteri, syttypyörä. Hyvin sutii ja keulii...




    Suzuki GSX 1400 -03, Kawasaki ZX9R -99(EX)
  18. #498
    Lainaa (juhani_palmu @ Elo. 10 2007,11:22) kirjoitti
    Nonnii. Eilen sitten vähän kiristelin ja naksauttelin.

    Ihan pari kyssäriä tuli tuohon sivulla 11 olevaan lontoon murteiseen ohjeeseen liittyen. Elikkäs kun siellä hokee että "2 clicks from hard" niin se tarkoittaa sitä että ensin kiristetään tappiin ja sieltä löysätään pari naksua?

    Sutsukin oma ohjekirja puhuu vähän puutaheinää... "kiristä ensin täydet myötäpäivään ja sitten myötäpäivään..." Ja mikäli ymmärsin oikein niin ohjekirja oli myös sitä mieltä että mitä vähemmän näkyy viivoja niin sitä piukemmalla on takajousien esileikkijännitys. Minun "maalaisjärkeni" olisi sitä mieltä että mitä enemmän viivoja näkyy niin sitä piukemmalla?

    Joku viisaampi (tai sellainen joka ainakin näissä jutuissa on viisaampi) voisi hieman tarkentaa.

    Ja vielä että montako naksua pitäisi olla esim. edestä pitäisi löytyä? Ruuvasin alueet läpi niin etuputkien yläpäästä löytyi 12 tai 13 naksua ja alhaalta taisi löytyä 18 naksua. Että naksutteluvaihtoehtoja piisaa!
    muistakaahan kun noita "naksuja" kiertelette,niin varmin
    on tehdä tuo säätö siten että aloittaa sieltä lopusta päin,
    koska yleensä tahtoo tuo alusta aloitettu naksuttelu olla
    niin että toisella puolella ei ala täydellä naksulla,en tiedä
    tuliko tämä nyt liian vaikeesti selitettyä,mutta näin ovat
    "isot pojat" minua valistaneet,kaverin 14:satasta kun vähän
    testasin,niin oli tuollaisella vähän reippaammalla vauhdilla
    mutkissa aika levoton,minulla elopainoa +100,joten aika
    reippaasti saa meno/paluu vaimennusta ja esij. kiristää.
  19. #499
    No tästä on ollu juttua vissiin aikasemminki ,mutta kyselisin vielä onko joku vaihtanut nokkia koneeseen, yoshi visiin ainakin tekee niitä ja vissiin Suzukin omatkin sopii ristiin,onko paha operaatio ,mitä muuta vaatii ,mitä vaikuttaa?Sit arvoja olis kiva lukea.. nosto jne.
  20. #500
    Nyt myynnissä paljon laitettu vuoden -03 kyseinen laite. Huom edukkaasti. aj. alta 20 tkm. 045 6734641 arkisin tai jyri@j-stenvall.fi HKI
    Myynnissä siis ihan vain levottomuuttani.



  21. #501
    MORO,mitä öljyä ootta käyttäneet kyseisessä pyörässä.onko delvakista kokemuksia.mikä sae ? ainaki tuntuu muissa pyörissä toimivan.
  22. #502
    Lainaa (xyrt68 @ Syys. 16 2007,12:33) kirjoitti
    MORO,mitä öljyä ootta käyttäneet kyseisessä pyörässä.onko delvakista kokemuksia.mikä sae ? ainaki tuntuu muissa pyörissä toimivan.
    Delvacia olen käyttänyt uudesta asti, just eilen vaihdoin 12 tuh. tuli täyteen ja telvakit pataan pirun hyvin on toiminut

    Ja onhan se jo rahallinenkin säästö jonkinlainen kun öljyä menee sentään 4,8 litraa per vaihto ja 6 tuh. vaihtovälillä.

    Ai niin, Delvac Super 1400 15W40



  23. #503
    Sama juttu delvacia koneeseen ja hyvin toimii..
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  24. #504
    tanks,eiku HAKKEEN PÖNTTÖ DELVAKKIA.
  25. #505
    Olisiko kellään tarvetta orginaaliputkistolle 4-1, 05 mallin moposta, käyttämätön,150km ajettu.



    busanisti
  26. #506
    Perhana ku ei enää ole gsx:ää niin tekis mieli ostaa B-king, mitäs mieltä olette veikot?
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  27. #507
    Lainaa (suurii @ Syys. 21 2007,17:44) kirjoitti
    Perhana ku ei enää ole gsx:ää niin tekis mieli ostaa B-king, mitäs mieltä olette veikot?
    No, perskuta...Anna palaa Hieno on B-Kinkki vaikka meikäläisen seuraava mopo on ehkä k8 Busa siis ehkä.
  28. #508
    laitoin tre:n mopoon, kylläpä muuttui luonne, nythän se vasta tuntuu lähtevän. mopossa on yoshin nokat, commander, akran koko putkisto ja nyt tre, syttypyörä tilattu. tre:n tilasin englannista christie automotive:ta, hinta n 50e kuluineen, toimitus neljässä päivässä.
    busanisti
  29. #509
    Lainaa (suurii @ Syys. 21 2007,17:44) kirjoitti
    Perhana ku ei enää ole gsx:ää niin tekis mieli ostaa B-king, mitäs mieltä olette veikot? *
    kyllä on B king käynyt munkin mielessä, mutta toi emäntä ei syttynyt *kyytiläisen paikasta ainakaan kuvien perusteella, eikä ole varmaan sitä silmällä pitäen tehtykkään, mutta mielenkiintoinen laite olis näin yksin ajellessa, tosin matkaakin *tulee joskus tehtyä?
    HONHON
  30.  
  31. #510
    Lainaa (Eza @ Syys. 21 2007,20:23) kirjoitti
    laitoin tre:n mopoon, kylläpä muuttui luonne, nythän se vasta tuntuu lähtevän. mopossa on yoshin nokat, commander, akran koko putkisto ja nyt tre, syttypyörä tilattu. tre:n tilasin englannista christie automotive:ta, hinta n 50e kuluineen, toimitus neljässä päivässä.
    TRE- laite joka muuttaa sytytys ennakkoa osakaasulla vastaavaksi täysisaasua, eli alkuperäinen tarkoitus on ollul myöhäistää sytytystä pienillä kierroksilla tehdä ajosta "ei niin rykivää" eli helpommin hallittavaa,ei mitään merkitystä täysikaasulla " Jollain ihan oikeeta tietoa kuinka paljon tämä sytytysero on ja mille kierroksille oo-4500 ???
    0,5-1-2jne asteita
    syttypöyrän vaihto muutta sytytystä 4 astetta
    syttypöyrän ja tre laiton jälkeen koko sytkä muuttuu 4 astetta aikaisemmaksi kuin alkuperäinen suurin annakko oli,
    pelkkä syttypyörä jättää alakierroksilla sytkää myöhäisemmäksi mutta vetää sitä 4 astetta perässään
    mukanaan "aikastaa"

    olispa täässäkin jotain järkeä!!!
    HONHON
Sivu: 17 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen