Sivu: 16 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 1802:sta
  1. #451
    Lainaa (ilokaasu @ Kesä. 28 2007,15:43) kirjoitti
    Laitoin tähän topickiin tämän kysymyksen. Eloi pitäisi saada pidemmät takapään iskunvaimentimet kun tuolta justbanditista ei tule yhteyden ottoa vaikka kuinka ollaan yritetty. Eli tietoa mistä saa ostaa tai kuka myisi. 045 6734641
    Tilasin Justbanditista joskus toukokuun alussa korotuspalat jousiin ja alalautasen. Mitään ei kuulunut, rahat ei hävinneet visa-tililtä, kyselyihin ei vastattu, ei mitään.

    Pari päivää sitten pikkurapuloissa menin aukaisemaan ulko oven ja kukas siellä olikaan kun posti... korjaan, itella-mies kauhean kokoisen pahvilaatikon kanssa. Osat saapuivat sitten viimein. Olin jo vähän niinkuin jo luovuttanut asian kanssa ja melkein unohtanut koko jutun.

    Pieni tarkistus osoitti, että rahatkin oli veloitettu ihan vain päivää aikaisemmin....

    Liekö siellä kesäruuhkaa tai jotain?

    ...Niin ja pitää tosiaan suositella nuita korotuspaloja ihan samantien. Perse ei nouse liikaa ja ohjautuvuus terävöityy todella kivasti muuttumatta kuitenkaan yhtään levottomaksi matkalla.



    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  2. #452
    Arvoisat GSG 1400 rakentajat, ei kenelläkään olis sattumoisin jäänyt nurkkiin lojumaan tuplaputkia ja moottorin ala olevaa jakoputkistoo.
    Voisin ostaa pois nurkista tilaa viemästä, jos kohtuu hinnalla saisin ostettua.
    Pelkkä "välihässäkkäkin" kelpaa.



  3. #453
    Minulta lähti bemari alta ja sinivalkee (-03 1.4gsx) tuli.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  4. #454
    Lainaa (panu.. @ Heinä. 09 2007,23:13) kirjoitti
    Minulta lähti bemari alta ja sinivalkee (-03 1.4gsx) tuli.
    Onneksi olkoon
  5. #455
    Lainaa (panu.. @ Heinä. 09 2007,23:13) kirjoitti
    Minulta lähti bemari alta ja sinivalkee (-03 1.4gsx) tuli. *
    Oikeaan pyörään vaihdoit ja vielä tuplaputkiseen.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  6. #456
    Nyt myytävänä GSX 1400 sopiva slipari Devil Trophy pyöreä rosteri n.3 vk vanha maksoi uutena 519 € nyt hintaan 400 €
    Hyvät äänet, myyn pois pyöräprojekti- rakentelun vuoksi.
  7. #457
    Lainaa (ilokaasu @ Kesä. 19 2007,20:19) kirjoitti
    Omaan 1400 on nyt tähän menessä laitettu:
    -ilokaasut märkäsetti
    -ammattilaisen tekemä satula omalle perseelle
    -renthal fat bar twin jotain, erittäin tukeva
    -mini vilkut
    ......
    Kuka teki satulan ja onko huva ?

    nimin mullekansparempi
    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  8. #458
    Mistä saa edullisesti (?) kaatumatatit tähän värkkiin?
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  9. #459
    Edullisuudesta en tiedä mutta Storm-motor myy JSL kaatumatatteja
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  10. #460
    Lainaa (nwobhm @ Heinä. 11 2007,19:42) kirjoitti
    Lainaa (ilokaasu @ Kesä. 19 2007,20:19) kirjoitti
    Omaan 1400 on nyt tähän menessä laitettu:
    -ilokaasut märkäsetti
    -ammattilaisen tekemä satula omalle perseelle
    -renthal fat bar twin jotain, erittäin tukeva
    -mini vilkut
    ......
    Kuka teki satulan ja onko huva ?

    nimin mullekansparempi
    Tuusmotorilla on vaihtopenkki diili johonkin verhoomo puljuun.
    Pitää viedä penkki heille (talvella) ja penkki tulee takas halutulla kuosilla.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  11. #461
    Lainaa (GSX1400K6 @ Maalis. 29 2007,19:51) kirjoitti
    Tuollaisen teetin ja iltapäivällä asensin "öljysyylärin" eteen.

    "Grilli"

    Materiaali hiottu RST-levy.
    Yksi ylimääräinen olisi valmiina edulliseen hintaan, tottakai
    Vieläkö on myynnissä?
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  12. #462
    Näyttäähän tästä möhköstä varttimailinkin menijäksi olevan...
    TurboGSX

    Kellään vielä taida olla fööniä omassaan?
    Ei enää mopoa alla Gsx1400 lähti uuteen kotiin...
  13. #463
    By the way, eli tien vierestä...mitenköhän olisi helpoiten ratkaistavissa takajousien korotuspalojen asentamisen aiheuttama keskiseisontatuen antigravitaatio-ongelma? Pitääkö siihen vaan hitsata jotkut jatkopalat vai miten helpoiten saada mörkö taas seisomaan kahdella jalalla?
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  14. #464
    Hellohello...

    Minkäs mopon vanteet menee isolohkoon? Meniskös esim. GSX1000r:n? Onko tullut kokeiltua?

    Niin, ja jousitus, varsinkin edessä oli armottoman löysä, ainakin omassa mopossa. 140km/h vauhdista kun löysäs kaasua niin alkoi vaeltamaan. Vähän autto asiaa kun jousen esijännityksen kirras maksimiin ja laittoi paluuvaimennusta lisää pykälän pari. Vaimennuksen säädössä en huomannut mitään eroa. Taakse laitoin kanssa esijännitystä ja paluuvaimennusta niin parani.

    Talvella tulee kyllä WP:n jäykemmät etujouset alle, ja öljyt menee vaihtoon...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  15. #465
    Lainaa (MustaSurma @ Heinä. 24 2007,21:19) kirjoitti
    Hellohello...

    Minkäs mopon vanteet menee isolohkoon? Meniskös esim. GSX1000r:n? Onko tullut kokeiltua?

    Niin, ja jousitus, varsinkin edessä oli armottoman löysä, ainakin omassa mopossa. 140km/h vauhdista kun löysäs kaasua niin alkoi vaeltamaan. Vähän autto asiaa kun jousen esijännityksen kirras maksimiin ja laittoi paluuvaimennusta lisää pykälän pari. Vaimennuksen säädössä en huomannut mitään eroa. Taakse laitoin kanssa esijännitystä ja paluuvaimennusta niin parani.

    Talvella tulee kyllä WP:n jäykemmät etujouset alle, ja öljyt menee vaihtoon...
    juu gikserin etuvanne menee sen vahvisti suitsan maahantuojakin. mut takavanteesta sano ettei heti ainakaan löytynyt samalla osanumerolla.
    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  16. #466
    Lainaa kirjoitti
    ..nwobhm..
    Jahas... Noh, ei kai siinä sitten muuta kun kokeilemaan.. Minkäs vuoden gsxr:n vanne oli muuten kyseessä?
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  17. #467
    Lainaa (MustaSurma @ Heinä. 24 2007,21:43) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    ..nwobhm..
    Jahas... Noh, ei kai siinä sitten muuta kun kokeilemaan.. Minkäs vuoden gsxr:n vanne oli muuten kyseessä?
    huh, ei pysty sanomaan kun en muista.
    tod.näk uudempia.
    Laita viestiä www.suzuki.fi sivujen kautta vastannevat parin päivän kuluessa.
    Siellä on jossain palaute kohta, niin sieltä viestiä vaan.

    Itse olen kattellut vanteita ihan muilta vanne valmistajilta mutku mutku pitäs olla dineeroja niin mucho mucho grandesti että...
    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  18. #468
    Eli nyt aloitin kommentoimaan niin oishan mullakin parit kysymykset.
    1. Onko kukaan madaltanut möhköä?
    Ei siis satulaa vaan alustaa. noihin tuplatakajousiin kun ei oikein meinaa löytyä madallussarjoja. Tietysti vois vaihtaa jousetkin mutta kun alkuperäisissä hyvät säädöt.
    Aattelin madaltaa siksi, että näyttäs mehevämmältä edestäpäin siis jos nyt on edes mahdollista
    (joo, tiedän etujouset sama juttu, ettei ajogeometria muutu, tämän hoidan liuttamalla putkia etukolmiossa ylöspäin ks. mp-maailma nro 6/2007:köhän se nyt oli.)

    2. Koska ajattelin madaltaa ja muutenkin tartteis jalkatapit siirtää taaemmas ja ylemmäs. Tietääkö kukaan muuta kuin sato-engineeringin joka moisia tekee. pappamallisiin plexi muovi juttuihin saa vaikka minkälaista härpäkettä mutta ei tähän meidän möhköön.
    Tietysti jos joku tietää hyvän metallipajan täällä pk-seudulla missä vois teettää esim siirtolevyt (tyyliin LUCAS ) ja säilyttäs alkuperäiset tapit.

    ps. älkää kysykö miksi, tää nyt vaan on näitä juttuja kuten tiedätte.
    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  19. #469
    Siirtosarja

    Tuollaiset oli/on mun exässä
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  20. #470
    Lainaa (suurii @ Heinä. 24 2007,23:03) kirjoitti
    Siirtosarja

    Tuollaiset oli/on mun exässä *
    Tilasitko suoraan just banditsilta ?
    ja paljonko muuttui paikat?
    ja jos sulla on mopotin vielä niin missäpäin jos tulis koe istumaan ;)
    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  21. #471
    Ai niin meinas unohtua:
    Oisko kellään myytävänä orkkis satulaa. Tekis mieli modailla mut ei viittis harjotella ainoolla.
    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  22. #472
    Lainaa (nwobhm @ Lähetetty Heinä. 24 2007,21:47) kirjoitti
    Itse olen kattellut vanteita ihan muilta vanne valmistajilta mutku mutku pitäs olla dineeroja niin mucho mucho grandesti että...

    Jeps, itellä on hakusessa BST:n hiilikuituvanteet muttei viitti tilata ellei oo satavarma että sopii pyörään alle, on sen verran kalliita kilkkeitä. GSXR1000:n ja habujazaan ne niitä kyllä tekee...

    Tarttee kysellä suzukilta....
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  23. #473
    Lainaa kirjoitti
    Tilasitko suoraan just banditsilta ?
    ja paljonko muuttui paikat?
    ja jos sulla on mopotin vielä niin missäpäin jos tulis koe istumaan ;)
    Suuriin exä asustelee nykyään Jyväskylässä. Toki voi koe istumisen tulla suorittamaan, mikäli tänne päin eksyt.
  24. #474
    Lainaa (nwobhm @ Heinä. 25 2007,07:09) kirjoitti
    Lainaa (suurii @ Heinä. 24 2007,23:03) kirjoitti
    Siirtosarja

    Tuollaiset oli/on mun exässä
    Tilasitko suoraan just banditsilta ?
    ja paljonko muuttui paikat?
    ja jos sulla on mopotin vielä niin missäpäin jos tulis koe istumaan ;)
    Suoraan banditsilta tuli mutta en nyt muista paljonko siirtyi... kuvista vähän voi hahmottaa tilannetta mutta "pulttaa kiinni" osia olivat eli tarvittava jatko vaihdepolkimeen tuli mukaan. Ainoa minkä joutui itse tekemään oli pidempi jarruletku. Mutta jos eksyt Jyväskylään niin käy kokeilemassa
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  25. #475
    Morjens vaan,
    ja sitten todella outo kysymys.
    Onkos kukaan kokeillu laittaa tota siirtosarjaa "väärän kätisesti" paikalleen eli niin että tapit siirtyy alas ja taakse ?

    Sami
    Suzuki GSX1400 K6
  26. #476
    Jos jotakuta kiinnostaa mulla on K3 mallin korjaamokäsikirja enklannin kielellä.
    Eiköhän tuo ole ihan käypää tavaraa muidenkin mallien kanssa.
    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  27. #477
    moro,ois parisataa km.takana.1,4 gsx :llä...tuntuun hyvältä,naurattaa niin että joutuu laittaan kinttaan suuhun,onneksi on tumma visiiri) tilasin jo piikin pienemmän rissan eteen.paikalla on matalampi tanko,,kannattasko ne korotuspalat hommata + ölj.lauhd.ritilä,mistä löytys ?onko kukaan porannut alkup.putkiin reikää pitkällä terällä.tuliko miten ääntä lisää.ei vihtis tötteröitä vaihtaa,istuu kyl minusta täydellisesti pyörään.mutta vähän sais murinaa löytyä..alustan varmaan sais säätää jäkemmälle,miten tapahtuu säätö,keulassa näkyy 5 viivaa,säädänkö siitä listalla tiukemmalle?ja mitä sillä meisselin ruuvilla tehdään.kiitos....
  28. #478
    Lainaa (xyrt68 @ Elo. 03 2007,17:11) kirjoitti
    moro,ois parisataa km.takana.1,4 gsx :llä...tuntuun hyvältä,naurattaa niin että joutuu laittaan kinttaan suuhun,onneksi on tumma visiiri) tilasin jo piikin pienemmän rissan eteen.paikalla on matalampi tanko,,kannattasko ne korotuspalat hommata + ölj.lauhd.ritilä,mistä löytys ?onko kukaan porannut alkup.putkiin reikää pitkällä terällä.tuliko miten ääntä lisää.ei vihtis tötteröitä vaihtaa,istuu kyl minusta täydellisesti pyörään.mutta vähän sais murinaa löytyä..alustan varmaan sais säätää jäkemmälle,miten tapahtuu säätö,keulassa näkyy 5 viivaa,säädänkö siitä listalla tiukemmalle?ja mitä sillä meisselin ruuvilla tehdään.kiitos....
    ...owners manjuaalin mukaan sieltä löytyy 8 viivaa, mitä enemmän viivoja näkyy, sitä vähäsemmin jousessa on preloadia... * Säätääksesi reboundforcea, käännä sitä ruuvia myötäpäivään kunnes stoppaa ja sitten vastapäivään ja kun ruuvaat, kuulet naksahduksia, laske naksahduksia sieltä loppuun kierretystä asennosta takaisinpäin kierrettäessä, standardi asetus on 8 naksahdusta. Iskarin alapäässä vastaava compression damping settinki on 7 naksahdusta. Standariasennosta myötäpäivään meno jämäköityy, vastapäivään noista norminaksahdusasennoista sitten löystyy vaimennukset. *Saiskos tuosta nyt valaistusta?
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  29. #479
    Lainaa (xyrt68 @ Elo. 03 2007,17:11) kirjoitti
    moro,ois parisataa km.takana.1,4 gsx :llä...tuntuun hyvältä,naurattaa niin että joutuu laittaan kinttaan suuhun,onneksi on tumma visiiri) tilasin jo piikin pienemmän rissan eteen.paikalla on matalampi tanko,,kannattasko ne korotuspalat hommata + ölj.lauhd.ritilä,mistä löytys ?onko kukaan porannut alkup.putkiin reikää pitkällä terällä.tuliko miten ääntä lisää.ei vihtis tötteröitä vaihtaa,istuu kyl minusta täydellisesti pyörään.mutta vähän sais murinaa löytyä..alustan varmaan sais säätää jäkemmälle,miten tapahtuu säätö,keulassa näkyy 5 viivaa,säädänkö siitä listalla tiukemmalle?ja mitä sillä meisselin ruuvilla tehdään.kiitos....
    laita jäykemmäksi ainakin keulan preloadia niin ei niijjaa niin pal kun jarrutat.
    mulla näkyy vaan kax viivaa.

    Toisekseen noin naksautukset ja säädöt kandee tarkistaa et on molemmin puolin samat, huhut kertoo et japsit ei oo muistant tarkistaa molempia puolia.



    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  30.  
  31. #480
    Mulla on etupään säädöt aikalailla tapissa, yhtään viivaa ei näy, ja vaimennuksen säädössä en edes huomannut mitään eroa vaikka kiersi laidasta laitaan. Edelleen on aivan turhan löysä keula. Ajattelin vaihtaan WP:n jouset tilalle ja jäykempää öljyä putkiin. Sinne ei varmaan voi vaihtaaa venttiileitä, vai voiko?

    Kun hain mopon kaupasta ja motarilla mittarin mukaan 140km/h, ja kun väänsi kaasun kiinni niin pyörä alkoi ravistaa, ei pahasti, mutta silti. Oli muutenkin todella hermostuneen oloinen muttakun sääti keulaa niin se parani pikkasen. Ei se kyllä vieläkään hyvä ole...

    Onkos muiden mopoissa ollut samanlaista onkelmaa? Suzukilta sanoivat että on ensimmäinen kerta kun kuulevat asiasta, joo... Putket on tiukalla, samalla tasolla, pultit kiinni, säädöt molemmin puolin samat, emäputken laakeri toimi...

    E: Hitto, mähän olinkin jo avautunut tästä aikasemmin tänne, sori...



    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Sivu: 16 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen