Sivu: 12 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 1802:sta
  1. #331
    takkar och pokkar mis 3 joa 120€ pleeeeeeeeez tell me
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  2. #332
    Kertokaas nyt oikein vielä kerran, että onko 1.4:n rekisteriotteessa merkitty painoksi 257kg? ...Siis tosiaan se, minkä mukaan se vakuutuksen teho/painosuhde lasketaan. Vuosimallillahan ei tässä pitäisi olla mitään väliä.

    Pitäisi saada tietää, kun vakuutusta pitäisi hommailla ihkauuteen pyörään ja rekkariote ei ole vielä saapunut hanskaan...

    Dänks...
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  3. #333
    Mulla on otteessa omamassan kohdalla 254 kg. Malli on K6 yhdellä savustuspöntöllä, kaipa se on sen takia kevyempiä kuin vanhemmat mallit.
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

    Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  4. #334
    Kyllä mun K3 GXS 1400:ssa on painoksi laitettu 256 kiloa.



    SUZUKI GSX 1400
  5. #335
    Lainaa (Marcel @ Maalis. 19 2007,19:30) kirjoitti
    Kertokaas nyt oikein vielä kerran, että onko 1.4:n rekisteriotteessa merkitty painoksi 257kg? ...Siis tosiaan se, minkä mukaan se vakuutuksen teho/painosuhde lasketaan. Vuosimallillahan ei tässä pitäisi olla mitään väliä.

    Pitäisi saada tietää, kun vakuutusta pitäisi hommailla ihkauuteen pyörään ja rekkariote ei ole vielä saapunut hanskaan...

    Dänks...
    Minun K6:n rekkarissa omamassa on 254 kg ja teho-omamassa -suhde 0,307 (KW/KG). Joitakin kiloja sinne tänne näkyy olevan eroja eri vuosimalleissa.
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
  6. #336
    Kyllä mullakin toi K6 rekisteriotteen mukaan 254Kg
    Savage 650
    Kawasaki VN 800
    Suzuki GSX 1400
    Suzuki Bandit 1250
    Kawasaki GTR 1400 FJR 1300
  7. #337
    K2 258kg ilmoitettu .
    Kävin eilen kyselemässä vakuutuksia Fennia 1038e/Vuosi . Pölhölä 760e/Vuosi.
    Laskettu 30% bonareilla.
    Fennian kausivakuutus mahdollisuus tulisi 1.4 voimaan.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  8. #338
    Itse olen juuri kanssa tehnyt tarjouskierroksen vakuutuslafkoissa, tosin tarjoukset ovat väärällä "omapainolla" laskettuna, niinkuin ylläolevasta keskustelusta voi päätellä.

    Kuitenkin tulokset ovat ovat suuntaa-antavia. Tälle pyörälle täyskaskoa pienimmällä omavastuulla ilman mitään muita etuja huomioiden, 20% ja 60% bonareilla, halvimmasta kalleimpaan...

    1. Pohjola
    2. Lähivakuutus
    3. Tapiola

    Nuo kolme jokainen olivat noin satasen päässä seuraavasta. Tuossa järjestyksessä. Fenniasta ja Turvasta en ole tarjousta saanut vaikka olen pari kertaa sitä jo tiedustellut bittiavaruudesta käsin.

    Kertokaa ihmeessä, jos on kekkaatte pohjolaa halvemman lafkan tälle rotiskolle...
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  9. #339
    ...Niin siis iffiä en edes viitsinyt mainita tuossa. Heidän tarjouksensa aihetti minussa lähinnä spontaanin naurunpurkauksen. Hulluja ovat siellä saatana...
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  10. #340
    Lainaa (kyykkis @ Maalis. 15 2007,20:54) kirjoitti
    Kun kävin *päivällä ensimmäisellä pidemmällä lenkillä tuolla 14: satasella. Tuli vaan mieleen että jotain pitäisi tehdä. Nimittäin tuohon on edellinen omistaja laittanut kohtuu ison pleksin. Aiheutti aivan käsittämätöntä jyrinää ja huminaa kypärään.


    Tuo pleksistä ei taida olla kuin haittaa, ohjaa ilman suoraan kypärään. Ennemmin ilman, kun tuo tekele.

    Onko kellään tiedossa kunnollista pleksiä, joka ottaa painetta rinnalta mutta antaa kypärän olla rauhassa. Onko noilla mikro plekseillä vaikutusta.
    Minulla on omassa 1400 suzukissa givin roadstar plexi,leveys 36 cm ja korkeus 30.Tulee jotain 12 cm mittareiden yläpuolelle.Suosittelen,ottaa painetta pois rinnan tasalta mutta ei aiheuta pyörteitä kypärään.Malli sopii tähän pyörään kuin valettu.Itsekin kokeilin viime kesänä käytettyä hopeanväristä isoa suznaa jossa oli korkea plexi,muutama kilometri ja hirveästä metelistä ja pyörteilystä sai tarpeekseen.Siis,pikku plexi kiinni,keventää tuulen painetta mutta ei tuo mitään haittavaikutuksia
    pertti hernejärvi
  11. #341
    Saako suomesta suikan 1.4 pienempää eturatasta ja jos ni mist kaikki tyrkkää kyl vakio settiä ..mut joskus ku haluisi jotain muuta *
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  12. #342
    Menneekös ratastus näin ?
    Duellilta:
    GSX 1400 - *27-2240-18 *piikkimäärä vimosena
    Busa *- * 27-2240-17
    Bandit 1200 *- *27-2240-15

    Eikös nuo käy ? *
    The Real Thing ?
  13. #343
    Piikin verran voit ainakin surutta pienentää. Tulee heti räyhäkkäämpi peli
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  14. #344
    Unhola eipä käynyt pienes pääs ku tuuli lävitse ... tottahan nyt nois suikis saman moiset rällit on eli voi panna toisen suikan rattaan eteen ..kuten tos todettiin piikin verran pienempi eteen sitä mieki mietin piristää kummasti jo ennalta räväkkää kampetta
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  15. #345
    Lainaa (Sika-nauta @ Kesä. 04 2006,10:38) kirjoitti
    Onko mahdollista muokkaa tai avata gsx 1400 äänenvaimentimia.
    Samaan tyyliin kun xjr huilun poisto änkkäristä.
    Tuntuu niin älyttömän änettömältä ja hengittömiltä noi orginaalit.

    Minkälainen änkkärin sisällä on katalysaatori palikkat, poistettavissa?
    Joopa joo..
    Piti rohkeana koittaa jotta saisiko tuohon vähän enempi pörinää kun ei noista putkista kuulu juuri mitään.
    Kyseessä on kaksi putkinen malli.
    Sattui olemaan jatkettu 12 millinen poranterä. sillä rohkeasti tein kaksi reikää molemmille puolille putkissa oleviin välilaippoihin.näkyvät kun katsoo lampulla putkeen.
    Kyllä tuli hieman lisää luonnetta ääneen

    SUZUKI GSX 1400
  16. #346
    Busan eturatas käy suoraan gsx;ään.
    Helppo,halpa ja kannattava "viritys" kierrokset ei nouse kuin pari sataa kuin ajaa satasta kutosella ..



    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  17. #347
    Menee tilaukseen ... ei enään muuta unelmaa kuin fööni eng ssa kylkeen se onkin kallis mut saman maksaa jos päivittää tupperiin ... ja lopulta naku on mulle sydäntä lähel ja föönil ohittaa jo tupperitkin jos ostaa ranneremmit
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
  18. #348
    Tuollaisen teetin ja iltapäivällä asensin "öljysyylärin" eteen.

    "Grilli"

    Materiaali hiottu RST-levy.
    Yksi ylimääräinen olisi valmiina edulliseen hintaan, tottakai
  19. #349
    Lainaa (GSX1400K6 @ Maalis. 29 2007,19:51) kirjoitti
    Tuollaisen teetin ja iltapäivällä asensin "öljysyylärin" eteen.

    "Grilli"

    Materiaali hiottu RST-levy.
    Yksi ylimääräinen olisi valmiina edulliseen hintaan, tottakai


    Aika äijä veto. Hieno on...
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  20. #350
    Lainaa (GSX1400K6 @ Maalis. 29 2007,19:51) kirjoitti
    Tuollaisen teetin ja iltapäivällä asensin "öljysyylärin" eteen.

    "Grilli"

    Materiaali hiottu RST-levy.
    Yksi ylimääräinen olisi valmiina edulliseen hintaan, tottakai
    Mitä maksaa?? Mä ostan heti pois kuleksimasta? Tai onko sulla Cad kuvaa niin vetäsen itse pajalla? Tai voishan sitä piirrellä itsekin mikä inssi mäkin taas olen
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  21. #351
    Jippikaijee mthrfcrs...

    Oma mörkö eilen kotio. On se hieno peli. Loistavaa toimintaa EE-speediltä, kun jaksoivat yötä myöten laitella mopoja luovutuskuntoon, että pääsevät yli-innokkaat mopoilijat kylmettämään itsensä hallaöisissä ajeluissa. Pakko oli muutama sata kelata mittariin samantien vaikka pyörän tosiaan sain alle 22.30 pe iltana!

    Asiaan..

    Tuli samalla tilattua siihen se suzukin oma musta pikkupleksi. Kävi kuitenkin ilmi, että en moista kapistusta tarvitse, joten myyn samantien pikkurahanpuutteessa sen pois. 50e + postikulut... Voin laittaa kuvaa tarvittaessa. Voi myös noutaa Helsingistä tai Raumalta.
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  22. #352
    Onko jollain eturatas vaihdettuna, paljonko halkaisia pienenee ja ottaako ketjut svingiin kuinka paljon laahaa???
    Savage 650
    Kawasaki VN 800
    Suzuki GSX 1400
    Suzuki Bandit 1250
    Kawasaki GTR 1400 FJR 1300
  23. #353
    Lainaa (rapi @ Huhti. 02 2007,09:10) kirjoitti
    Onko jollain eturatas vaihdettuna, paljonko halkaisia pienenee ja ottaako ketjut svingiin kuinka paljon laahaa???
    Mulla on mutta mitään mittoja en ole ottanut ja lisäksi vielä korotuspalat takana eikä ole vielä haarukka kulunut puhki . Eli senkus pulttaat kiinni.

    Niin ja pakko muuten noita korotuspaloja suositella taas kaikille --> Korotuspalat
    Pyörästä tulee paljon vikkelämpi ja ei rasitu persekään niin paljon enää.

    Justbanditsille tullut kaikkee muutakin makeeta kamaa lisää --> Just Bandits
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  24. #354
    Samat viritykset. Korotuspalat ja pienempi ratas eikä mitään svingin kulutus ongelmaa.

    Hyvä ettei tuota JustBandittia ole suomessa kun siellä tulisi käytyä joka liksapäivä hakemassa "jotain pikku kivaa".
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  25. #355
    Lainaa (Sika-nauta @ Huhti. 07 2007,08:11) kirjoitti
    Hyvä ettei tuota JustBandittia ole suomessa kun siellä tulisi käytyä joka liksapäivä hakemassa "jotain pikku kivaa".
    Siinä etusivulla olevan sukisukin "varttikate" on kyllä ehkä kauheinta mitä olen mp-maailmassa kuunaan nähnyt! *

    Miten tuo eturattaan vaihto pienempään käytännössä vaikuttaa ominaisuuksiin? Eihän näissä nakuissa ykkönen kuitenkaan kovin pitkä ole ja toisaalta vääntöä riittää alhaalta asti niin onko tosta mitään käytännön hyötyä? No keulii keulii...
    Power is nothing without mojo!
  26. #356
    Lainaa (suurii @ Maalis. 29 2007,23:02) kirjoitti
    Lainaa (GSX1400K6 @ Maalis. 29 2007,19:51) kirjoitti
    Tuollaisen teetin ja iltapäivällä asensin "öljysyylärin" eteen.

    "Grilli"

    Materiaali hiottu RST-levy.
    Yksi ylimääräinen olisi valmiina edulliseen hintaan, tottakai
    Mitä maksaa?? Mä ostan heti pois kuleksimasta? Tai onko sulla Cad kuvaa niin vetäsen itse pajalla? Tai voishan sitä piirrellä itsekin mikä inssi mäkin taas olen
    Hintaa ilman toimituskuluja tulee
    "protoille" xx eur, kysy yksityisviestillä
    ja laita mukaan yhteystiedot.

    Teetän lisää jos tarvetta on ja
    hinta saadaan pysymään kohtuullisena.

    Yksi on vapaana heti,

    Kyse ei ole kaupallisesta toiminnasta, vielä ;)
    Insseille keskustellaan yksityisviestillä ;)
  27. #357
    Dodii, itekin tuli sitten ostettua GSX1400 vaikka tarkoitus oli ostaa mopo jossa takuu säilyy.

    Eli Suzukihan on unohtanut pistää nokka-akselit ko. vimputtimeen, venttiilit taitavat liikkua lähinnä sylinterin alipaineella. Eli satakilsaa on mittarissa ja yläkerta olis jo auki jos ei olis pistänyt kaikkia rahoja käsirahaan. Sisäänajo on mun mielestä tarpeen enemmän kuskille kuin pyörälle ;D

    Eli GSX:siähän mulla on ollut ennestäänkin mutta tuossa on muutama asia jotka eroaa sen verta vanhemmista että pitää kysyä jos joku muukin on jo ehtinyt viritellä noita muutenkin kuin bolt-on palikoilla.

    Netissä on vähän huonosti kuvia tuon koneen sisuskaluista mutta kaiketi tuossa on ammeet mäntien päissä. Perinteinen keino asiaan on sorvata vähän tavaraa mäntien päistä jotta niistä tulee tasalakisempia ja ottaa vastaavasti lohkosta pois mutta tässä motissahan on keraamisesti pinnoitetut sylinterit. Eli passaako hioa vai irtoaako pinnoite? Kannesta ei varmaankaan saa riittävästi tavaraa pois jotta likistykset nousisivat riittävästi, alle 11:1 likistyksille en ainakaan ite näe mitään järkevää perustetta jos ahtaminen jätetään pois.

    Ja sitten niistä nokkaprofiileista, onko joku hiotuttanut ja mihin arvoihin millä tuloksilla? Tokihan aika hyvään lopputulokseen pääsee ihan puhtaasti laskemalla sopivat nokan arvot ja Suzukin vakionokat on sellaiset että huonompaan suuntaan ei mene minkäänlaisilla virinokilla.

    Ja kertokaapa jos tiedätte mistää saa halvalla shimmisarjan, jostain nettisivulta olin katsovinani että tuossa käytetään 7,48mm shimmejä.

    Nii ja turha kai edes mainita että kansi tullaan porttaamaan ja venttiilit muotoilemaan....

    Niin ja mää luulen että tossa koneessa on potentiaalia....

    Niin ja löytyiskö jostain romulasta tuohon nokka-akseleita? Omien hiotuttaminen tekee liika pitkän tauon ajokauteen.... Tarjotkaa jos on jäänyt ylimääräisiä nurkkiin.



  28. #358
    Itsellä myös nuo nokat haaveena ensi talven projektissa.
    Uudet nokat taisi olla noin 1k€ .
    TTS pajalta saisi kohtuu hintaan kun lähettää omat vaihto tavarana heille. <<TTS>>
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  29. #359
    Lainaa (Sika-nauta @ Huhti. 09 2007,09:42) kirjoitti
    Itsellä myös nuo nokat haaveena ensi talven projektissa.
    Uudet nokat taisi olla noin 1k€ .
    TTS pajalta saisi kohtuu hintaan kun lähettää omat vaihto tavarana heille. <<TTS>>
    Liekö näin, mutta kertoilivat kaupassa, jotta yoshimuralla on oikein kivat nokat tähän laitteeseen suurinpiirtein tuolla hinnalla. Itsellä kanssa suunnitelmissa moiset mutta vasta ensi talven pajautteluissa...

    Tai sitten näin vaan öljynmärkää unta...
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  30.  
  31. #360
    Lainaa (Sika-nauta @ Huhti. 09 2007,09:42) kirjoitti
    Itsellä myös nuo nokat haaveena ensi talven projektissa.
    Uudet nokat taisi olla noin 1k€ .
    TTS pajalta saisi kohtuu hintaan kun lähettää omat vaihto tavarana heille. <<TTS>>
    Melkein mikä tahansa osaavampi moottorikoneistamo hioo nokista just sellaiset kuin haluaa eikä hintaa tule kovin hirmuisesti, 8-nokkasen nokan hiominen oli pari vuotta sitten esimerkiksi R-koneistuksella 80€.
Sivu: 12 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen