Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Moron!

    Tulin tässä miettineeksi kun hommasin tuon käytettynä ja kyseessä ei ole suomipyörä...

    Kuinka tsekataan onko figatsu kuristettu?

    Jos on niin onko iso homma tehdä siitä "normaalitehoinen" 135 heppainen mitä noin cebarit pitäisi olla?

    PaHa



  2. #2
    Kaasuttimen kumikurkuilla on kuristettu jos on. Voi olla jopa niihin leimattu merkintä 72kW. Vanhat kurkut mäkeen ja normaalit tilalle+ säädöt.
    TRE 1130K
  3. #3
    Bläkkärissä oli vain irtolaikat kurkkujen sisällä. Älä osta kalliita kurkkuja ennen kuin olet katsonut sisälle!
    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  4. #4
    Itsellänikin on tuontipyörä jonka tehot "normalisoitu".
    Tämä tehty jo muutama vuosi sitten maahantuoneen henkilön toimesta.

    Olenkohan nyt ihan väärässä mutta muistelin kuulleeni että myös (pää)suuttimet(?) oli erikokoiset kuristetussa pyörässä?
  5. #5
    -91 tonniseen cbr:ään makso 120e noi kurkut. Taisivat tulla Belgiasta asti, kesti kuus viikkoo et sain ne. Eka tuli väärät, saksan mallin kuristuskurkut. Päällepäin samanlaiset mut sisällä sit pikkunen suorakulmion mallinen reikä. Ja taas kuus viikkoo niin johan tuli oikeet. Ovat ihan pyöreät sisältä.
    Ei mikään hirmu työläs homma vaihtaa, hieman saattaa olla kiinni imasseet ne vanhat kurkut,meisseli väliin ja vääntelet pois.
  6. #6
    Tässä on malliksi.

    Varmasti periaate sama.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  7. #7
    Jollei kurkuista löydy kuristuksia niin myös sytkäboksi on yksi vaihtoehto kuten mun -96 blade oli kuristettu.
    --
    Kende
    GSX-R 1K7
  8. #8
    Lainaa (kende @ Maalis. 07 2006,10:10) kirjoitti
    Jollei kurkuista löydy kuristuksia niin myös sytkäboksi on yksi vaihtoehto kuten mun -96 blade oli kuristettu.
    Öööö, näkeekö jotenkin päällepäin vai pitääkö käyttää voimapenkissä?? Entä voiko tollanen mahdollisuus olla 89- vuosimallissa??
    Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
  9. #9
    Lainaa (mikatossa @ Maalis. 13 2006,21:14) kirjoitti
    Lainaa (kende @ Maalis. 07 2006,10:10) kirjoitti
    Jollei kurkuista löydy kuristuksia niin myös sytkäboksi on yksi vaihtoehto kuten mun -96 blade oli kuristettu.
    Öööö, näkeekö jotenkin päällepäin vai pitääkö käyttää voimapenkissä?? Entä voiko tollanen mahdollisuus olla 89- vuosimallissa??
    Tarkotin siis tota sytkäpoxia....
    Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
  10. #10
    1000Fästä ei ole kokemuksia mutta mun pyörässä boksissa lukeva koodi oli erilainen kuin normaalissa. Huomasi sen kyllä ajaessakin että 8 Krpm jälkeen ei tullut enää lisää potkua. Boksi on helppo vaihtaa joten jos sitä epäilee niin pyytää sitä joltain lainaksi ja koeajaa, ainakin bladella 30 humman lisätehon 10 Krpm paikkeilla huomasi aika helposti



    --
    Kende
    GSX-R 1K7
  11.  
  12. #11
    Lainaa (mopokuume @ Maalis. 06 2006,20:40) kirjoitti
    Tässä on malliksi.

    Varmasti periaate sama.
    Juuri näin on tonninen cebari kuristettu.Kumit irti ja TERÄVÄLLÄ(ja vakaalla kädellä) askartelu veitsellä ylimääräiset pois,ja se on siinä,suuttimet on samat..