edwards_vs_bayliss, video 38MB
Harmi että autenttiset äänet puuttuu.. Taustamusa toki vähän mukailee veturin rokkisoundeja..
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Hienoa kisaamista.
Täytyy nostaa Håntalle hattua tuosta SP2:sta. Ainoa oikeasti mielenkiintoinen jaappanilalainen pyörä. Kisakatteissa keulakin näyttää hienolta, kun ne kauheat valot häipyy siitä. Pitäisiköhän ostaa rataleluksi kilvetön SP tulevaisuudessa.
onkos tuo finaalikisa muutavan vuoden takaa (en jaksanut loadata)? se ainakin oli kyllä nautittavaa katsottavaa.(Earthend @ Maalis. 13 2006,18:28) kirjoitti
Oi, hienoa katsottavaa, kohtahan tuleekin jo kevät![]()
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Hyvältä näytti!
Katsellessa mietin ( kun en itse omaa kisakokemusta), että onkohan kilvanajo varsinaisesti hauskaa? Kun mennään kaatumisen rajamailla ja kilpakumppanit ajaa kiinni katteissa...
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
*No nii..jokohan se kevät tulis ...
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Oli kyllä lataamisen arvoinen pätkä. Pari viikkoa vielä pitäis malttaa odottaa...
<span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
Tuossa SP:n keulassa ei kyllä ole mitään vikaa, yksi parhaista pyöristä ulkonäöllisesti. Keulineen kaikkineen. Minun mielestä aika moni muu valmistaja on myöhemmin lähtenyt selvästi samoille linjoille noiden etuvalojen ym. muotoilun suhteen, eli ovat ne miellyttäneet muidenkin silmää.(Harri @ Maalis. 13 2006,18:52) kirjoitti
Kannattaa ostaa SP ratapyöräksi, siinä se sitten vaihtuu äkkiä vastaava maantiellekin...
ZX6R -> VTR1000F -> VTR1000SP-1
Kyllä se SP kannattaa ostaa vaikka sitten vaan radalle.
Laitoin tuon videon lataantuun juuri, täytyy katsoa onko siinä kunnon vääääntöööö.
Kesää odottaessa (eipä enään pitkään tarvi odotella).
Mopo tykkää kun sillä ajetaan.
VTR SP-1
Minä, kun en vaan tykkää tuollaisista isoista lampuista, jotka ovat eri puolilla keulaa. Mieluummin yksi umpio. Esimerkiksi GSXR:n keula on hienompi kuin minkään toisen uuden r4kilokyykyn. No makuasioita.(jasyvara @ Maalis. 13 2006,22:30) kirjoitti
Aprilian RSV:ssäkin keula on juuri tuollainen kaksilamppuinen, tosin hieman koristeltu hiilikuidulla.. no kun siitä ei tykkää niin ei voi mitään. Kaksi hienoa twiniä, joissa sama ongelma. Muutenkin nämä molemmat ovat aika samanlaisia peruspiirteiltään. Tosin kulta/musta päivitetty Aprilia on tällä hetkellä hienompi (vilkut peileissä, hiilikuituosia, kultainen runko, hienot vanteet, hieno maalaus,..). Ehkä hånta olisi vähän kestävämpi ja jos ei sitä virittelisi niin käytettykin menisi ehkä radalla monta kesää ilman suurempia ongelmia.
En usko, että tieliikenteeseen tuollaista ainakaan heti ostaisin. Mihin tarvitsee 143hp 120km/h rajoituksilla? Ja kun radalle pääsee päästelemään höyryjä, ei tarvitse kaahata kadulla reikäpäänä, jolloin ratakeikat on ilmaisia, koska ei tarvitse sakkoja maksaa.
Suzukihan on lähes ainoa joka tuollaista petteri punakuono nokkaa harrastaa.. yök.(Harri @ Maalis. 14 2006,09:37) kirjoitti
Aprilia aika röyhkeästi lähti jäljittelemään veturin keulaa tuon ilmanoton osalta..
Äläs nyt.. 143hpkirjoitti
Hyvä kun 125hp lähtee takanakilta
..ja kun 60hp riittä 200km/h vauhtiin niin mikähän peli sitten olisi kadulle sopivin.. kaahaamaan pystyy vaikka piikillä. Kyllä se on vääntö joka on kadulla mukavinta olla.
![]()
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Ducati ss900ff on tietysti kadulle sopivin. Vääntää kohtailaisesti, hieno ja jumalaiset äänet(Earthend @ Maalis. 14 2006,09:50) kirjoitti
.
No se onkin täydellinen pyörä. Ratastan tuo tukaatin vielä niin, että huiput jää 200 km/h korville ja lähtee vähän rivakammin.
Täytyy tuosta videosta vielä sen verran sanoa, että miten nuo pyörät näyttää jotenkin pienemmiltä kuin nykyiset Superbiket? Tai sitten kuskit olivat isompia... ja ovat nyt kutistuneet... vaikka ovatkin osittain samoja heppuja...
en tiiä, jotenkin näyttää siltä, että noi pyörät olis selvästi pienempiä kooltaan (onhan ne tietysti kaikki twinejä), mutta silti. Taitaa mun puusilmä taas vaan valehdella.
ZX6R -> VTR1000F -> VTR1000SP-1
Kyllä oli hienoa menoa sp2:lla ja kyllä oli se ducati aika levoton, kun tuolla lailla vatkaili. On se sp2 hieno pyörä, myös keulasta ja niin hieno että ottivat siitä keulasta mallia myös uuteen Rsv 1000 r factory aprilliaan.
Ahdettu 1216
Komeeta vetoa molemmilta, Dykääti näytti menevän pidon rajamailla
Minkäs bändin tsipaleet tuossa soi taustalla?
Siisti pätkä ja taustamusiikki myös kohdallaan... SP-2 on kyllä kieltämättä hienoin Honda mitä tähän mennessä tehty.
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/