Elikä,onko kellään mitään käsitystä mistä saisi 2006 750 gixxeriin sliparia?
Oletko kysynyt Duellilta?
Ahdettu 1216
Eiköhän noita slipareita löydy kaikista putkia myyvistä liikkeistä...(Ado77 @ Touko. 29 2006,23:17) kirjoitti
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
kokemuksesta voin kertoa että aina ei saa...(Z750 @ Touko. 30 2006,16:46) kirjoitti
Itsellä oli sama ongelma 3 viikkoa sitten ei löytynyt mistään muuta kuin tilaamalla ja tilaus ajat 4-5 viikkoa. Löysin arrowin nakkilan pyörästä ja moposta ne tuovat maahan sitä ja löyty suoraan hyllystä.Nätti pönttö ja todella hyvä ääni.Laatu yoshimuran ja akran luokkaa.
En todellakaan tarkoittanut että niitä joku hyllyssä pitäisi. Niistä liikkeistä niitä saa mutta tilaaminen kestää voin toisinaan enemmän tai vähemmän.(pikkupasi @ Touko. 30 2006,17:02) kirjoitti
Ei kai kellään ole varaa pitää joka merkin putkia ja slipareita hyllytavarana.
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Allrightin kuvastossa lukee että kysy! Sit toinen vois olla että stormilla ois? Paras vaihtoehto mun mielestä ois että sieltä ulkomailta tilauttais putken, kun niitä saa jokseekin halvemmalla.
Kiitän vastauksistanne,mutta tuntuu olevan tosi kiven alla saada kyseiseen malliin tällä hetkellä miltään merkiltä sliparia.
Jos yhtään lohduttaa niin mun mielestä se on helvetin hienon näköinen sillä vakiopillilläkin... ota villat pois niin kai sieltäkin ääntä lähtee.(Ado77 @ Kesä. 02 2006,01:16) kirjoitti
Itse jouduin tilaamaan sliparin saksasta, tosin oitraconin kautta. Ei suomesta mullekaan löytynyt sopivaa huilua.
Noin nettiä käyttämällä löytää esim. Allrightin varastosta Akran titaaniputken.
- Rajatonta Voimaa! -