Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
  1. #31
    Lainaa (JAMMUJani @ Maalis. 20 2006,16:16) kirjoitti
    Kuuleman mukaan se öljynsyönti johtuu männänrenkaiden materiaalista *
    eiks se mylly oo aikaste etukenos,et pakopuolen ohjureistakin vois mennä.(se öljynhaju vaan viittais siihen )
  2. #32
    no niin poijaaat! vihdoin ja viimein tänään maksoin VM:2001 musta hopeasta thunderista varausmaksun ja lauantaina pitäs lähtee hakemaan
  3. #33
    Laitahan heti kuvia kun saat mopon kotiin... Siis mopon kuvia ei niitä älyttömiä_naurettavia_hymynaama kuvia
  4. #34
    Lainaa (varustelija @ Huhti. 18 2006,19:31) kirjoitti
    no niin poijaaat! vihdoin ja viimein * tänään maksoin VM:2001 musta hopeasta thunderista varausmaksun ja lauantaina pitäs lähtee hakemaan *
    onneksi olkoon hyvästä valinnasta ja ilme on hakemisen jälkeen varmasti
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  5. #35
    Lainaa (JP_445 @ Huhti. 18 2006,22:17) kirjoitti
    Laitahan heti kuvia kun saat mopon kotiin... Siis mopon kuvia ei niitä älyttömiä_naurettavia_hymynaama kuvia
    yritetään laittaa kuvia
  6. #36
    Sama mopo kun on ja eilen avasin kauden niin kysymys värinästä. Siinä viiden tonnin nurkilla tuntuu jonkunmoinen värinä rungossa. Muistelen lukeneeni että on Jammun ominaisuus. Yllätti vaan ensikertalaisen..

    Tuntuu värkki aika kivalta vaikka kokemuksia muista ei juurikaan ole viimeiseltä 13 vuodelta Kone tosiaan vääntää alhaalta. Varsinainen laulu ja helvetti repeää sitten kun kahvaa vääntää tosissaan.

    Näkyvyys taakse peileistä on kehno, täytyy koittaa löytää optimisäätö.
  7. #37
    Lainaa (JAMMUJani @ Maalis. 20 2006,16:16) kirjoitti
    Kuuleman mukaan se öljynsyönti johtuu männänrenkaiden materiaalista *
    Mulle on kantautunut korviin sellainen huhu, että sylinterit olisi koneistettu kieroksi jo tehtaalla ja öljynkulutus johtuisi siitä...
    Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
  8. #38
    Lainaa (10100 @ Huhti. 19 2006,20:45) kirjoitti
    Lainaa (JAMMUJani @ Maalis. 20 2006,16:16) kirjoitti
    Kuuleman mukaan se öljynsyönti johtuu männänrenkaiden materiaalista
    Mulle on kantautunut korviin sellainen huhu, että sylinterit olisi koneistettu kieroksi jo tehtaalla ja öljynkulutus johtuisi siitä...
    jaa kieroksi
    mitä sliparia susittelette? missä ois semmoset mehevät äänet?
  9. #39
    Lainaa (varustelija @ Huhti. 19 2006,21:03) kirjoitti
    Lainaa (10100 @ Huhti. 19 2006,20:45) kirjoitti
    Lainaa (JAMMUJani @ Maalis. 20 2006,16:16) kirjoitti
    Kuuleman mukaan se öljynsyönti johtuu männänrenkaiden materiaalista *
    Mulle on kantautunut korviin sellainen huhu, että sylinterit olisi koneistettu kieroksi jo tehtaalla ja öljynkulutus johtuisi siitä...
    jaa kieroksi *
    mitä sliparia susittelette? missä ois semmoset mehevät äänet?
    Eikä ole pelkästään acen vaan myös muiden yammujen "ongelma" Maahantuojalla sano, että mäntiin tehdään joku ihme muutostyö. Öljynsyönti kuulemma vähenee.
    Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
  10. #40
    Kuka, mitä, häh???

    Miten siitä vakiosliparista saa sporttisen itse?

    Ohjeita, kiitos... pitää saada meteliä!

    Ja onko kokemuksia "kuraläpän" leikkelystä, mikä kilpiteline menis heittämällä sen paappapuskurin tilalle?

    Kiitos

  11. #41
    Edellisen kerran tätä topiccia lukiessani vielä tuumailin hartaasti vaihtoehtoja uudeksi ajopeliksi. Tänään rullasi -01 Thunder talliin. Päivän ajelun perusteella voin sanoa että en voisi olla tyytyväisempi.

    Tuon pienen tutinan 4-5000 rpm kieppeillä huomasin myös. En huolestunut, koska muistin niinikään lukeneeni tällaisesta ominaisuudesta.

    Ja tuo melu: pyörällä jolla vielä eilen ajoin, ajaessa päät pyöri, lapset itki ja koirat haukkui. Keskusta-ajossa jatkuva 50 hengen huomio kävi lähinnä hermoille. Thunderilla kyllä maisema vaihtuu vikkelään mutta vakioäänet ovat sivistynyttä sirinää...
  12.  
  13. #42
    Lainaa (Base @ Huhti. 21 2006,18:22) kirjoitti
    Kuka, mitä, häh???

    Miten siitä vakiosliparista saa sporttisen itse?

    Ohjeita, kiitos... pitää saada meteliä!

    Ja onko kokemuksia "kuraläpän" leikkelystä, mikä kilpiteline menis heittämällä sen paappapuskurin tilalle?

    Kiitos

    Sen vakion voipi avata ja laittaa 60mm putken sisälle. Eli siitä vaimentimen päästä hioo alumiinisesta ulkokuoresta sen päärmeen pois ja poraa se niitit veke. Etupäästä tarjoilee vaikka katuharjan varrella sopivasti voimaa sisälle ja sisäkalut purkautuvat ulos takaa. Originaalista sievästi tapalaippa irti ja siihen hitsaa reikäputken paikalleen ja sovittaa sen lähtöön kiinni. villaa pari kerrosta ja vaimennin nippuun ja paikalleen. Kannattaa käyttää isokantaisia poppareita kun kasaa sen putken ja se sisäputki siitä alkupäästä sen kokoiseksi että mahduu kollektorin putken päälle. Hieman möreämmät äänet kuin vakiossa, mutta ei vielä mahdoton huutoputki johon posliinit puutuisivat.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12