Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 95:sta
  1. #61
    Kaudella -04 Pan European kulutti 5.28 l/100km ja kaudella -05 kulutus oli 5.32 l/100km eli käytännössä kaksi kautta samalla kulutuksella.
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
  2. #62
    Aki Opivlo:n avatar
    Liittyi Feb 2006
    Entinen Vehkalahti, nykyään Haminaa sekin
    RGV250V vei vakiona 7,5-8,5/100 ja siitä kun piristeli niin putosi tonne 5,5-6,5 paikkeille vaikka suuttimet vaihtu esim 270/280 --> 310/320 vai olisko ollu viel suuremmat loppuvaiheessa. Tosin radalla sitte nappas tollaset 15/100. Ja kerran kesässä pääsee reilusti alle normaalikulutuksen kun osallistuu susikoskipäräykseen, jää keskinopeus varmaan reilusti alle 60km/h.

    SV 0,65l jolla nykysin päristelen nappaa miun ajossa (työmatkaa, kaljanhakureissuja ja sekalaisia ilta-ajoja) 5-6/100.
    Erinäisillä mopoilla ja moottoripyörillä on tullut tuhrailtua jo vuodesta 1979 alkaen.
  3. #63
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 08 2006,07:45) kirjoitti
    Lainaa (Kake3 @ Maalis. 03 2006,14:37) kirjoitti
    FJR:n keskikulutus viime kesän 10tkm:n matkalla oli 5,41 l/100km. Kulutus ei kovin paljoa vaihtele ajotavasta riippumatta.
    Hauska kuulla, mutta mitä väliä sillä on, mitä mopo vie?
    Silloin joskus nuorena sillä oli PALJONKIN väliä, kun asemia ei ihan joka nurkalla ollut, tankit 15 - 16 litraa ja kulutus toista kymppiä. Ja kyllä sillä nykyäänkin on pitemmällä reissulla mielestäni väliä, etenkin jos ajat maassa, jossa sunnuntaisin vaikea löytää auki olevaa asemaa, automaatit kelpuuttavat vain paikalliset kortit ja mittari tööttää ja piippaa ressua eikä tien päätä näy...
  4. #64
    V-Max nappaa semmoset 6,5-8l/100 riippuen vähän miten se käsi käskee
    Ja nyt on uus tankki asennettu; 20,5 litraa (vs. entinen jotain 14 litraa). Nyt siitä tuli siis matkapyörä
    Ei auta poru eikä selite, kun käyntiin lähtee Homelite

    Bitit on pc:stä...
  5. #65
    Lainaa (hsippo @ Maalis. 08 2006,10:23) kirjoitti
    Lainaa (gosox @ Maalis. 04 2006,04:08) kirjoitti
    Joten, en tiedä mistä johtuu se harhaluulo/väite, että ZZR1200:n vie vähemmän kuin tupla XX-1100?
    Ehkä siitä, että ZZR1100 vie 4,8 - 5,5 l/100km?
    ... Niin varmasti! Pintakaasulla ja 90km/h nopeudella... Kyllä ZZR1200:sen kulutuksenkin saa alle kuuteen litraan jos ajelee edellä mainitulla tavalla. HEI HALOO, nyt puhutaan todellisista kulutuksista, eikä mistään yrittämällä yritettyjen 100 km:n matkan aikana tehtyjen mittausten tuloksista!
  6. #66
    Lainaa (-ShadowMan- @ Maalis. 11 2006,21:12) kirjoitti
    V-Max nappaa semmoset 6,5-8l/100 riippuen vähän miten se käsi käskee
    Ja nyt on uus tankki asennettu; 20,5 litraa (vs. entinen jotain 14 litraa). Nyt siitä tuli siis matkapyörä
    Originaali 15, josta 2,5 vara. Saitko tungettua alkuperäisen paikalle isomman kannun vai miten toteutit? Itse suunnittelin aikoinaan "valetankin" tilalle tulevaa oikeata, n.viiden litran vetoista lisäkannua, josta olisin vetänyt hanallisen letkun alkuperäiseen, mutta homma jäi, kun vaihtui koko mopo. Näin sellaisen yhdessä Brittimaxissa, oli tosi siisti.
  7. #67
    ZX-10r vie 8-10l satasella.Kovin vähän taas tuntuu kaikkien mopot vievän....Vähä sama juttu ku autojen kans,kaikki aina mainostaa kuinka vähän oma auto vie....Sit kun auto vaihtuu kerrotaan kuinka se vanha rotisko söi bensaa..Edellinen pyörä 04 zx-6r vei saman ku kymppiärrä.Taitaa toki toi ajotyylikin olla aika rauhaton.
    Mä jaksa mitää paskapuheita kuunnella......
  8. #68
    Moto Guzzi Nevada, 3,6 - 7 l/100 km
    Taivas saa odottaa
  9. #69
    750 Jammu vie semmoset 6-7,5 litraa satasella. Rauhallisempi kuski pääsis varmaan pienemmälläkin.
    Sukisukimies
  10. #70
    Lainaa (kaasunalle @ Maalis. 12 2006,21:16) kirjoitti
    Lainaa (-ShadowMan- @ Maalis. 11 2006,21:12) kirjoitti
    V-Max nappaa semmoset 6,5-8l/100 riippuen vähän miten se käsi käskee
    Ja nyt on uus tankki asennettu; 20,5 litraa (vs. entinen jotain 14 litraa). Nyt siitä tuli siis matkapyörä
    Originaali 15, josta 2,5 vara. Saitko tungettua alkuperäisen paikalle isomman kannun vai miten toteutit? Itse suunnittelin aikoinaan "valetankin" tilalle tulevaa oikeata, n.viiden litran vetoista lisäkannua, josta olisin vetänyt hanallisen letkun alkuperäiseen, mutta homma jäi, kun vaihtui koko mopo. Näin sellaisen yhdessä Brittimaxissa, oli tosi siisti.
    Jep, alkuperäisen peltipöntön tilalle tuli muovinen, jota on joka suuntaan venytetty. Se peltinen kun ei ihan optimaalisesti taivu kaikkiin rungon mutkiin. Ja oli taas sen verran halpaa (not), ettei toi Maxin suurehko kulutus sureta enää yhtään*
    Ei auta poru eikä selite, kun käyntiin lähtee Homelite

    Bitit on pc:stä...
  11. #71
    SV1000SZ:

    - nurkka-ajossa 8-10 litraa/100km (enemmän ku oma kotilo, renault clio )

    - matka-ajossa ~6 litraa/100km

    eli saahan tota käydä tankkaamassa, pari-kolme kertaa viikossa vähintään (ajokaudella tietenkin).
    There's a difference between living and being alive.
  12. #72
    Busa '01, matka-ajo 5+, kaupungissa 7+, radalla ~12 litraa / 100 kilometriä.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  13. #73
    Blackbird kulutti siinä 6 litran molemmin puolin. Alle 5.5 ei pääse kuin ajamalla täysin sukkasillaan ja vähän enemmän kun kiusaa niin heti menee yli 6.5:n. Mielenkiintoinen seikka on se, että kuulemma kaasuutinpeli (97-98) kuluttaa vähemmän ??
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  14. #74
    Lainaa (hondamania @ Maalis. 18 2006,11:56) kirjoitti
    Blackbird kulutti siinä 6 litran molemmin puolin. Alle 5.5 ei pääse kuin ajamalla täysin sukkasillaan ja vähän enemmän kun kiusaa niin heti menee yli 6.5:n. Mielenkiintoinen seikka on se, että kuulemma kaasuutinpeli (97-98) kuluttaa vähemmän ??
    Rautapersettä ajaessani pääsin XX:llä liikkuvalla keskinopeudella 109km/h tasan kuuteen litraan, mittausmatka muistaakseni 1649 kilometriä. Muuten haukkaa normaaliajossa 6,5-7,5 litraa. Radalla pauttiarallaa 12 litraa satkulle. Ruiskuversio kyseessä.
  15. #75
    ktm 250 egs. ~10l/100km. Ja se on tiellä. rossiradalle tai kartinki radalle mennessä en ole ikinä viittiny etes ajatella kulutusta. Sitä palaa ja paljon.
  16. #76
    zx-9r n.7,5ltr. kiihdyttämällä saa kympin pintaan (dynot) on
  17. #77
    VN15 kulutti viime ajokaudella 5,5 l/100km
  18. #78
    Lainaa (Harri @ Maalis. 02 2006,19:43) kirjoitti
    Lainaa (Sergei The Eagle @ Maalis. 02 2006,18:55) kirjoitti
    Off-topiccina; appiukko tuli joku aika sitten Venezuelasta, oikeen turistipaikasta ja sanoi siellä bensan maksaneen 4s litralta.
    -Sergei-
    4s/litra? 4 senttiä litra 0,04€ Pitäisi ostaa muutama tankkerillinen ja myydä mihin tahansa niin voitolle jäisi..
    Sen verran se taitaa siellä maksaa... ja mainittakoon tässä vielä, että ihan pelkkä vesi maksaa siellä enemmän!! En sitten tiedä onko noin päin ihan oikein kun vielä norm. ihminen tienaa pari-kolme euroa kuussa

    Niin ja kulutuksesta.... Mun -96 600 CBR syö 5-6 litraa sadalla. Kaupungissa menee vähemmän kuin maantiellä! Ehkä matkavauhdilla on merkitystä mutta ihmeelliseltä se silti tuntuu. Onko joillakin muilla samoja havaintoja?
    Alku aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo...
  19. #79
    Suzuki GSX 750 F '05 imaisee mulla 4,5 - 5,5 l/100km
    Entinen Kawasaki ER-5 '98 ottii 4-5 l/100km
  20. #80
    kotari smc 625 vie n.8-10/100km. Tankki on noin 9litraa. Ajotyyli ei ole todellakaan ekologisin mahdollinen.
    KTM 690 SMC-R vm.-19, Dnepr MT-09 vm.-73 sivuvaunulla ja KTM380SX vm.-01
  21. #81
    Oma 6 satanen horo hondani tais imasta 7,5 ja 9,5 välillä... Suutin satsihan siin on, mut taitaa mennä hiukan rikkaalla silti.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  22. #82
    WeteraaniKawa ottaa omakseen 4.45 Helsinki - Lahti välillä. 130 km/h nopeudessa. Kuutioita vähän, keskari kun on 550

    edit. mopolla ikää noin 28 vuotta



    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  23. #83
    Jammun kustoomi DS 650 4,8 - 5,2 litraa 80 - 120 km/h ajettuna. Ennen pientä pleksiä vei 6.0 litraa /120km/h Elikkäs vartaloni ei siis ollut tarpeeksi aerodynaaminen , mutta yritän laihduttaa -jos pääsisi vaikka ajamaan taas nakuna -siis pyörä.
  24. #84
    600 kiksu vm 07 maantiellä 6,5-7 litraa satasella ja radalla 10-12
    litraa satasella.
    Hidas ja vanha.
  25. #85
    Kauden keskikulutus oli 5,86L/100km.

    Hayabusa K4
    +100m/s club finland / 376,61km/h
  26. #86
    Hondan CBR 600F v.99

    Kulutus oli siellä 5,5-6,5 litraa saturaista kohden.
  27. #87
  28. #88
    Tonninen V-Strom kuluttaa 100 kmh maantiellä (kituuttamalla) 4,8 l/100 km ja kattokulutus lienee mulla ollut jossain 8,5 l/100 km tienoolla. Tyypillinen tankkausarvo työmatka-ajoa 5,7 l/100 km.

    Kaikki menee, minkä tankkiin laittaa...

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  29. #89
    Z kawalla vaihtelevasti ~5.5-8.5l/100km. Jos kiltisti ajelee voi päästä tuonne vitosella alkaviin, mutta yleensä lähempänä 7.. Yli kasin kulutuksiin saa jo tosissaan ajella sarvet päässä.
  30.  
  31. #90
    CBR 600F -92, kadulla/kaupungissa/motarilla lähes aina vähän vajaa 5L. Joskus päässyt neljäänkin pikkuteitä ajellessa. Motoparkissa sain menemään yli 7L.

    Monella vie samanlainen pyörä 6 litraa ja ylikin, kun pyörään on asennettu viritysosana pörinäputki joka vain sekoittaa seokset, vähentää tehoa ja lisää kulutusta ^_^ Sitten kun kysyt niin "tulihan siihen vähän lisää vääntöä" niin niin..
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen