Ei ne varmaan osaa sanoa vielä, kun ei ole ollut varaa pyöräänkään(kaasunalle @ Maalis. 03 2006,09:46) kirjoitti
![]()
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/
Lähtääx kahville ?(kaasunalle @ Maalis. 03 2006,10:14) kirjoitti
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Just noin sen pitääki mennä! Saipahan tänääki kunnon naurut.(kaasunalle @ Maalis. 03 2006,10:14) kirjoitti
![]()
Kovat kundit ei tanssi.
Joo! Käy sä hakemassa, sokerilla, ilman kermaa. Mä oottelen tässä pyörien luona...(terä1krr @ Maalis. 03 2006,09:17) kirjoitti
![]()
Kuume nousee ja provot lentää.
Elämme jännittäviä aikoja.
![]()
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
I love motorcycles, and I love riding. Like many of you what first drew me to bikes was not just the experience of riding, but the feeling that I'd become part of a special community - a brotherhood, really. Nothing calms me more than a long ride down the interstate, waving to the members of my beloved clan. Except when I pass Harley guys. I hate Harley guys. Hate, hate, hate. When they pass me on the highway, you know what I do? I don't wave. With their little tassel handlebars and the studded luggage and the half helmets - God, they drive me crazy.
You know who else I hate? BMW guys. Oh, do I hate those guys. I don't wave at them either. They think they're so great, sitting all upright, with their 180 degree German engines. God, I hate them. They're almost as bad as those old bastards on their touring motorcycles. You know what I call those bikes? "Two wheeled couches!" Get it? Because they're so big. They drive around like they have got all day. Appreciate the scenery somewhere else, Grandpa, and while your at it, I'm not waving to you.
Ducati guys - I don't wave at them either. Why they don't spend a little more money on their bikes? "You can have it in any color as long as it is red." Aren't you cool! Like they even know what a Desmo-whatever engine is, anyway. Try finding the battery, you Italian-wannabe racers! I never, ever wave at those guys.
Suzuki guys aren't much better, which is why I never wave at them, either. They always have those stupid helmets sitting on the top of their stupid heads, and God forbid they should ever wear any safety gear. They make me so mad. Sometimes they'll speed by and look over
at me and you know what I do? I don't wave I just keep going. Please, don't get me started on Kawasaki guys. Ninjas? What are you, twelve years old? Team Green my ass. I never wave at Kawasaki guys.
I ride a Honda, and I'll only wave at Honda guys, but even then, I'll never wave at a guy in full leathers. Never, never, never. Yeah like you're going to get your knee down on the New York Thruway. Nice crotch, by the way. Guys in full leathers will never get a wave from
me, and by the way, neither will the guys in two piece leathers. And I'll tell you who else I'm not waving at - those guys with the helmets with loud paint jobs. Four pounds of paint on a two pound helmet - like I'm going to wave back at that! I'll also never wave at someone with a mirrored visor. Or helmet stickers. Or racing gloves. Or hiking boots.
To me, motorcycling is like a family, a close knit brotherhood of people who ride Hondas, wear jeans and a leather jacket (not Vanson) with regular gloves and a solid color helmet with a clear visor, no stickers, no racing gloves and regular boots (not Timberlands). And isn't that what really makes riding so special.
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
Nimimerkille Tylyttäjä....Olet varmaan itse kova kuski *mutkiin ni lujaa kun uskaltaa suorilla täysiä ja customien ohitusta vai oliko se maantielehmien? Taitaa olla kengän nro isompi ku Iq *
tosimotoristejä voi olla kaikki esim ne jotka ajaa fiksusti tiellä ja jos lapsettaa pahasti ni kaahaa radalla vaarantamatta muita tyhmällä käytösellään heitä itse voisin kutsua tosimotoristeiksi ....tosin olet varmaan eri miletä mutta se ei mua paljoakaan hetkauta mielipiteitä saa ja pitää olla *
![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Aivan mahtava!(DoubleTwin @ Maalis. 03 2006,10:59) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Pain is just weakness leaving the body
Osu ja uppos(gsx1400 @ Maalis. 03 2006,11:04) kirjoitti
![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Harvassa erittäin tehokkaassa tai erittäin nopeassa pyörässä on mitään valittamista ajo-ominaisuuksissa..(gsx1400 @ Maalis. 02 2006,17:40) kirjoitti
Se nyt on vaan niin, että nopealla pyörällä voi ajaa hitaasti - hitaalla ei voi ajaa nopeasti.
Viljapellot ja niityt eivät ole kaikkien juttu. Itse nautin eniten varmaan öisessä taajamassa huristelusta supermotolla.
*** Poliisi on parasta huumetta! ***
[url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
[url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]
Oliko tämä itseironiaa ? Tämän foorumin motoristien yhteishenkihän on hyvinkin mielenkiintoinen *(kaasunalle @ Maalis. 03 2006,10:14) kirjoitti
Missään muulla moottoripyörä-foorumilla ei ole niin tosissaan kirottu&tuomittu toisten moottoripyöräharrastusta. Harmi, ettei enää löytynyt haulla topiccia jossa minuakin valaistiin kuinka olen häpeäksi motoristeilleKyllä moni on täällä vääntänyt rautalangasta sitä, etteivät todellakaan halua kaveerata "bomberien" kanssa (kun yritin kysyä miksi motoristit levittävät valheita toisista motoristeista ja sahaavat samalla omaa oksaansa jne).. puhumattakaan lukuisista topiceista joissa paheksutaan rata-ajoa tai mopon käsittelyn hallintaa, kun tosimotoristien vakuutusmaksut nousevat. jnejne.
[url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
80 italialaista tai 120 japanilaista hummaa riittää. Noin karkeasti ottaen. Huipuissa riittää se, että pysyy muun liikenteen rytmissä moottoritiellä. Kiihtyvyydessä se, että päihittää kaikki autot mitä nyt yleensä voi valoissa vierelle tulla - siihen ei kyllä paljon tarvita.
Sen jälkeen astuu voimaan muut valintakriteerit kuten ajotuntuma, mukavuus, fiilispuoli, ulkonäkö ja kyllä, myös äänet! Näillä kriteereillä on yksi yli muiden!
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Onks italialaiset hummat vahvempia?(wekkuli @ Maalis. 03 2006,11:38) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Tottakai ovat. Eikös se nyt ole todistettu faktalla ™ moneen kertaan. Jälleen kerran olet pihalla. *(Tylyttäjä @ Maalis. 03 2006,11:49) kirjoitti
Jos haluat, alastarolla pääset kokeilemaan onko about rapiat 90 italialaista heppaa enemmän kuin sinun melkeinylikakssataa (200) japonialaista RAM-air heppaa. Ja mutkarata-osuudella siis, kiihdytys on mitä on ja edustaa vain moottoria eikä koko pyörän suorituskykyä. Ensi kesänä siis. Niin ja itse en toimi kuljettajana, mutta sama kai se on kuka pastalautasta ajaa. **
*
Vaikka olenkin keski-ikäinen mies, minä haluan kaveerata myös bomberien kanssa. Custom-kuskien kanssa kaveeraaminen on käytännössä jo vaikeampaa, sillä käytän sellaisia ajonopeuksia, joissa customit eivät enää ole vakaita. En missään nimessä tuomitse sellaisia, jotka haluavat ajaa tehottomilla customeilla, mutta ne eivät tuo minulle mitään lisäarvoa kun autoni kiihtyvyys on samaa luokkaa customien kanssa, joten edellytän prätkältä "pesäpallomailalla selkään"- kiihtyvyyttä ja sellaista ei saa kuin kusiaisen tai kilokyykyn kyydissä. No, onhan se tietysti mukava välillä vähän kiusata niska punaisena Ruotsin-Ladaansa valoista kiihdyttäviä Volvo-kuskeja.(b1200 @ Maalis. 03 2006,11:35) kirjoitti
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Jyri, älä viitsi olla noin vellihousu, vaan aja itse sitä mainostamaasi pastalautasta radalla Tylyttäjää vastaan. Tosimies kaatuu saappaat jalassa.(Jyri @ Maalis. 03 2006,11:56) kirjoitti
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Juu tervetuloa mukaan vaan Honduraksella. Aina mukaan mahtuu yksi, jolla suoran alussa lapio lyö selkään ja lopussa naamaan jos menee pitkäksi. Vititititititi kuuluu nääs eturenkaasta jos se hyvin tähdätty laukaus ei pysähdykään...(Bomber @ Maalis. 03 2006,12:07) kirjoitti
![]()
Missähän olet mahtanut nähdä sellaisen kirjoittamani tekstin tässä ketjussa, jossa olisin sanonut tulevani koko Alastarolle? Kun olet löytänyt sellaisen, ilmoita siitä minullekin.(Jyri @ Maalis. 03 2006,12:14) kirjoitti
![]()
Mikäli toi haaste toteutuu niin ilmoittakaa ajankohta. Veikkaan, etä paikalle saapuu enemmän katsojia kuin SM-sarjan osakilpailuihin. Saatais varmaan pieni palkintokolehtikin pystyyn.(Jyri @ Maalis. 03 2006,11:56) kirjoitti
Vuosisadan moottoriurheiluspektaakkeli:
Team Tyly Suzuki vs. Team Jyri Ducati
Vaikka mulla onkin kilokyykky, olen muiden tulppana ORG!:n viikkokoontumisissa, kun ajelen miten ajelen viljapeltoja ja lehmiä sekä maatalojen pihapiirejä ihaillen. Ja silti olen tullut perille muiden aina risteyksissä bussipysäkillä minua odottaen. On ollut ihku hyvä yhteishenki tähän asti viikkoajeluilla. Ei porukat mitään pilkanneet ole, vähän ehkä hämmästelleet, että miten toi voi tommosella pyörällä ajaa noin hiljaa.
Pyörän valitsin siten, että sen habitus vastasi minun habitustani niin mallin, värin (!), istumamukavuuden kuin keveydenkin takia. Tiedäntiedän, että sillä pääsee noin 300 km/t. ja että siinä on heppoja noin 175, mutta ei se mua haittaa. *![]()
![]()
Kohta pääsee taas ajelemaan niin soolona kuin Petri12:n johtamissa viikkoajeluissa, jotka btw ovat kesän must!, kunhan joka viikko vaan ehtisi mukaan.
Mä ainakin lähtisin kattoon tota matsia!!(gikseri @ Maalis. 03 2006,12:30) kirjoitti
Jyri ja Tyly vaan kaksisteen radalle niin nähdään kumpi on kovempi kuski. Lepposat italialaiset hummat vastaan kireet japanilaiset hummat...
![]()
Pain is just weakness leaving the body
Vapaaehtoinen palkintosponsori ilmoittautuu(gikseri @ Maalis. 03 2006,12:30) kirjoitti
![]()
Lainaa sen verta enempi, että selkiää koko viestin sisältö, tosikoille kun pitää aina vääntää rautalangasta. Ok, mennään valitsemallasi tavalla:(b1200 @ Maalis. 03 2006,10:35) kirjoitti
1) Missä kohtaa alkuperäistä viestiä väitin ajokavereitteni olevan tämän foorumin jäseniä?
2) Missä kohtaa alkuperäistä viestiä mainitsin tarkoittavani tämän foorumin yhteishenkeä?
3) Mikä kyseisessä alkuperäisessä viestissä ei auennut sinulle?
Ja itse olen usein maininnut, kuinka nautittavaa katsottavaa hyvin hallittu moton vienti äärirajoille ja kikkailu on, kunhan se ei tapahdu pitkin kylien raitteja. Sen sijaan joka kerta, kun olen tuominnut nämä keskustassa keulijat sun muut rispektihakuiset pellet, olet ollut ensimmäisten joukossa heitä puolustamassa, mikä kertonee aika paljon omasta suhtautumisestasi. Ole hyvä.kirjoitti
No ahtaminen jäi toistaiseksi, muttaa kuusuttaminen on kokoajan käynnissä.(gold @ Maalis. 02 2006,20:12) kirjoitti
[QUOTE]
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
Tästä topicista muodostuu selvästikin kevään kuumin.
Siellä jo jaellaan palkintoja ( sveitsiläistä suklaata ) ensi kesän kuumimpaan kukkotaisteluun radalla. Nyt Jyri ja Tylyttäjä voisivat ilmoittautua tän illan ORG!:n baarimeetingiin olutravintola Gaselliin, niin seuralaisia varmasti ilmaantuu paikalle niin paljon, ettei ravintolapaikat riitä kaikille *![]()
.
Totaalinen *REPS*(kava10 @ Maalis. 03 2006,13:26) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
(kava10 @ Maalis. 03 2006,13:26) kirjoitti
![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
3) Ilmeisesti parodian/ironian kohde.(kaasunalle @ Maalis. 03 2006,13:09) kirjoitti
Vastuuttoman kohelluksen olen itsekin johdonmukaisesti tuominnut.
Minä edelleen puolustan moottorpyöräilyn ilmiöitä mustamaalaukselta ja ennakkoluulojen lietsomiselta.
"Kuuma" topic. *
Joskus voin juoda oluen Tylyttäjän kanssa, mutta en valitettavasti mitenkään pääse täältä nyt Helsinkiin. Enkä toisaalta ole kiinnostunut kokoontumisajomiittingeistäkään...