Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 125:sta
    Mikä painaa tämän päivän motoristia valitessa pyörää (juuri isoihin kiinni päässeet) Onko se että mun bike menee 300 mun bikes onki 200hv vai onko olemassa ryhmää joka valitsee pyörän kriteerein Ajettavuus ,matka-ajo, nautinto itsessään ... tuntea viljapellot, aamukosteat niityt * vai onko kaikki nykyään oltava luotimaisen nopeaa kuoleeko kunnon motoristit muovien alle?
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
    Nakkikioskikerroin.
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
    No mulla kun ei täsmää toi 300km/h tai 200hv, niin luulen et valitisin ihan nautinto itsessään.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Tehoa ei ole koskaan liikaa, mut tuo 300km/h alkaa meidän teillä riittään ihan kohtuullisesti
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

http://jarkonblogi.wordpress.com/
    Lainaa (gsx1400 @ Maalis. 02 2006,17:40) kirjoitti
    onko olemassa ryhmää joka valitsee pyörän kriteerein Ajettavuus ,matka-ajo, nautinto itsessään ... tuntea viljapellot, aamukosteat niityt
    Eiköhän tuossa se tärkein jo tullut Mikäs sen naatinnollisempaa kuin 80km/h kantatie, kevätaurinko ja prätkä - NAM!
    - Pyörä myyty jo pois -
    Lainaa (mopokuume @ Maalis. 02 2006,17:48) kirjoitti
    No mulla kun ei täsmää toi 300km/h tai 200hv, niin luulen et valitisin ihan nautinto itsessään.
    etkös ollu ahtamassa?
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
    Eiköhän ne viljapellot ja aamukosteat niityt oo ihan samanlaisia vaikka mopossa olis sen 200 hv.
    TL1000R
    Mulle prätkän olemus merkkaa 90%, loput ajettavuuteen ja muuhun. Tehojakin kuhan on niin ettei jalkoihin jää ni hjuva. Eli ulkonäköpuolta kattelen...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Uskottavuuden takia tehokkainta haetaan.....
    Mä jaksa mitää paskapuheita kuunnella......
    Lainaa (HiTec @ Maalis. 02 2006,19:37) kirjoitti
    onko olemassa ryhmää joka valitsee pyörän kriteerein Ajettavuus ,matka-ajo, nautinto itsessään ... tuntea viljapellot, aamukosteat niityt *
    Eiköhän tuossa se tärkein jo tullut Mikäs sen naatinnollisempaa kuin 80km/h kantatie, kevätaurinko ja prätkä - NAM!
    Jotenkin noin ja lisäpisteitä muovittomuudesta
    Lainaa (ZR-7herwood @ Maalis. 02 2006,19:14) kirjoitti
    Eiköhän ne viljapellot ja aamukosteat niityt oo ihan samanlaisia vaikka mopossa olis sen 200 hv.
    Ja kun kontraa ne pollet, niin ei muutu itse osaksi luontoa.
    onko olemassa ryhmää joka valitsee pyörän kriteerein Ajettavuus
    Hep hep, ehdottomasti! Juuri siksi muoviluoti
    kiloGixxerillä alinopeutta!
    Kunnon motoristit???
    -Hahhah.
    "Ride with me, i got the big one .....i ment my Gsx1400"

-Voi saatana... Herää jo.

Ezekiel 25:17

The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

- GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
    Yleisimmät kriteerit:
    - Katu-uskottavuus
    - Ulkonäkö
    - Teho
    - Väri
    - Hinta

Ei välttämättä tuossa järjestyksessä.

Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
    Asuntovelkasena vaikuttaa hinta ja ylläpitokustannukset. DR:ssä ei ainakaan tehoja ole hirveästi, eikä ole kovin kauniskaan, eli ei varmastikaan ole kovin katu-uskottava. Silti mopo tuottaa mulle hyvät fiilikset, eikä jää jalkoihin, joten ei se valinta aina ole välttämättä kiinni tehoista eikä ulkonäöstäkään, taitaa mennä aika monella aivan fiilispohjilta niinkuin kyllä pitääkin.
    Tarkoituksenmukaisuus omaan käyttötarkoitukseen. Se kai se tärkein kriteeri on. Jos ajaa enimmäkseen rataa niin tuskin kannattaa mitään pappacustomia ostaa. Jos taas köröttelee muiden kalkkisten kanssa kokkareille nahkahapsuissaan (kuten "kunnon motoristit"), niin muoviluoti lienee väärä valinta.
    Meikäläisen likviditeetillä taitaa hinta olla tärkein tekiä, ja tietenkin polleja sais olla ihan sikana, älyttömän komia kans ja kulukia tajutonta vauhtia, mieluiten etunen ilmassa.
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
    "Jos taas köröttelee muiden kalkkisten kanssa kokkareille nahkahapsuissaan (kuten "kunnon motoristit"), niin muoviluoti lienee väärä valinta. "

Heräsi vain kysymys, että ketähän kirjoittaja itse pitää Kunnon Motoristeina ilman lainausmerkkejä?
    Ja kohdistuuko halveksuva asenne myös muihinkin tieliikenteessä oleviin, joilla on hitaampi ajopeli kuin itselläsi?

Ihan vaan utelias kun olen..
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
    Lainaa (HiTec @ Maalis. 02 2006,19:37) kirjoitti
    onko olemassa ryhmää joka valitsee pyörän kriteerein Ajettavuus ,matka-ajo, nautinto itsessään ... tuntea viljapellot, aamukosteat niityt *
    Mutkitteleva tie, joka menee viljapellon läpi, joten voi nauttia TÄYSILLÄ pyörän ajettavuudesta kun kanttaa sen mutkaan niin kovaa kuin uskaltaa Aamukostetutta en ainakaan siihen tielle kaipaa.

Siinä sitä nautintoa itsessään! Samalla jos ohittaa jonkun matkalehmä- tai customkuskin ulkokautta, niin vielä parempaa!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Lainaa (Kujo @ Maalis. 02 2006,23:51) kirjoitti
    Kunnon motoristit???
    -Hahhah.
    Niillä on sellaset avattavat kypärät! Oikeen TOSIMOTORISTEJA:

Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

Lainaa (JIMJAK @ Maalis. 03 2006,09:15) kirjoitti
    "Jos taas köröttelee muiden kalkkisten kanssa kokkareille nahkahapsuissaan (kuten "kunnon motoristit"), niin muoviluoti lienee väärä valinta. "

Heräsi vain kysymys, että ketähän kirjoittaja itse pitää Kunnon Motoristeina ilman lainausmerkkejä?
    Ja kohdistuuko halveksuva asenne myös muihinkin tieliikenteessä oleviin, joilla on hitaampi ajopeli kuin itselläsi?

"kunnon motoristeilla" viittaan ketjun aloittajan viestiin, jossa pelätään kunnon motoristien kuolevan muovien alle.

En itse tiedä mikä on kunnon motoristi. Selväksi on käynyt, että ei se ainakaan ole muovipyörällä ajava. Itse en ole, enkä halua olla mikään "kunnon motoristi".

Mielestäni koko käsite on jo sinänsä naurettava.

Kaiken lisäksi omaani hitaampia ajopelejä tapaan liikenteessä melko harvoin. Ajan 95% matkoistani tiellä vanhalla ooppelilla.

En halveksu ketään henkilöa varsinkaan nettikeskusteujen perusteella. Minua vain huvitttaa asenne, jonka mukaan muovittomalla nakupyörällä ajavat pitävät itseään tosimotoristeina ja muovipyöriä jonkinlaisena uhkana. Outoa...

Alkuperäiseen kyssäriin valintaperusteista: Valinta tapahtui vain ja ainoastaan silllä, että mopo kertakaikkisen hyvä ajettava. Näppärä, ketterä, kevyt, liikahtaa... Olkoonkin sitten jonkun mielestä ihan kauhea, mutta kun sopi mun käteen ja mun peffan alle, niin ei kai kenekään tarvi anteekspyydellä valintaansa...ei luulis sen hetkauttavan kunnon motoristeja suuntaan eikä toiseen. Olkoon se toisen mielestä ruma taikka plastiikkaa, rahantuhlausta tai ihan mitä tahansa... Onneks kohta taas pääsee ajamaan!
    Lainaa (gikseri @ Maalis. 03 2006,09:27) kirjoitti
    Lainaa (JIMJAK @ Maalis. 03 2006,09:15) kirjoitti

"kunnon motoristeilla" viittaan ketjun aloittajan viestiin, jossa pelätään kunnon motoristien kuolevan muovien alle.

En itse tiedä mikä on kunnon motoristi. Selväksi on käynyt, että ei se ainakaan ole muovipyörällä ajava. Itse en ole, enkä halua olla mikään "kunnon motoristi".

Mielestäni koko käsite on jo naurettava.
    Niinhän se on, että aina on olemassa tämä salaperäinen ryhmä "tosimotoristeja".

Sen tiedän, että he ovat erittäin jaloa porukkaa. Kaikki menee kuin oppikirjassa! Esim tienvarteen jääneitä autetaan AINA, ja naapurin mummon kissa haetaan puusta. Nopeusrajoituskaan ei ylity edes vahingossa. Elämässä on kaikki kunnossa, ja he käyvät nauttimassa moottoripyöräilystä leppoisasti körötellen viljapeltojen keskellä.

Ajotaidotkin heillä on uskomattomat, vaikka eivät ole ikinä kunnolla mutkaan ajaneetkaan. Selkä suorana pistetään menemään kuitenkin!

Heidän elämänsä järkyttyy siitä, kun joku "nuori vastuuntunnoton perskules" vetää kyykyllä sitä samaa tietä tuplanopeudella. Eivät pysty millään ymmärtämään, että joku voi nauttia siitä. Heidän mielestään näillä perskuleilla pyörii mielessään vaan teholukemat ja muu humpuuki.

Toki he yrittävät palauttaa näitä moottoripyöräilyn syvimmän olemuksen kadottaneita hurjimuksia ruotuun! Ihmettelevät kovasti, mikseivät nämä puupäät ollenkaan nauti moottoripyöräilystä, vaikka itse kovasti niin väittävät.. He nauttivat tosimotoristien mielestä siitä täysin väärin perustein!

Noh, kyllähän jotkut harrastaa kansantanhuja ja pitsinnypläystäkin.

Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 03 2006,09:38) kirjoitti
    Sen tiedän, että he ovat erittäin jaloa porukkaa. Kaikki menee kuin oppikirjassa! Esim tienvarteen jääneitä autetaan AINA, ja naapurin mummon kissa haetaan puusta. Nopeusrajoituskaan ei ylity edes vahingossa. Elämässä on kaikki kunnossa, ja he käyvät nauttimassa moottoripyöräilystä leppoisasti körötellen viljapeltojen keskellä.

Ajotaidotkin heillä on uskomattomat, vaikka eivät ole ikinä kunnolla mutkaan ajaneetkaan. Selkä suorana pistetään menemään kuitenkin!

Heidän elämänsä järkyttyy siitä, kun joku "nuori vastuuntunnoton perskules" vetää kyykyllä sitä samaa tietä tuplanopeudella. Eivät pysty millään ymmärtämään, että joku voi nauttia siitä. Heidän mielestään näillä perskuleilla pyörii mielessään vaan teholukemat ja muu humpuuki. *

Toki he yrittävät palauttaa näitä moottoripyöräilyn syvimmän olemuksen kadottaneita hurjimuksia ruotuun! Ihmettelevät kovasti, mikseivät nämä puupäät ollenkaan nauti moottoripyöräilystä, vaikka itse kovasti niin väittävät.. He nauttivat tosimotoristien mielestä siitä täysin väärin perustein!
    Mitenkäs osasitkin luonnehtia minua noin osuvasti.
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
    Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 03 2006,08:25) kirjoitti
    Lainaa (Kujo @ Maalis. 02 2006,23:51) kirjoitti
    Kunnon motoristit???
    -Hahhah.
    Niillä on sellaset avattavat kypärät! Oikeen TOSIMOTORISTEJA:
    Radallahan nuo näkyis olevan. Liekö varttimaili- vai mutkanajomiehiä?
    Mix hitossa pitää jakaa kategorioihin! Mä ainaski arvostan kaikkia mopoilijoita iha laidasta laitaan, kukin ostaa moponsa omien tarpeidensa ja mieltymystensä mukaan. Meidän porukoissa ajelee usein äijiä/muijia gustomista muoviluotiin ja hauskaa on takuulla kaikilla.

Kovat kundit ei tanssi.
    täällähän syntyy aivan uusi rasismin haara.Pian ei pääse ravinteliinkaan jos ei oo oikeen mallinen mopo
    Lainaa (v1000cc @ Maalis. 03 2006,09:00) kirjoitti
    Meidän porukoissa ajelee usein äijiä/muijia gustomista muoviluotiin ja hauskaa on takuulla kaikilla. *
    Niin meidänkin, mutta kaffeetauoilla käydään aina salaa kaatamassa kisa-apinoiden mopot, kustaan kustomien tankkeihin ja tyhjennetään enduroista renkaat. Kisaa ajamattomien kyykkykuskien virtalukkoihin tungetaan paperiklipsi sekä tungetaan perunoita matkamotojen pakoputkiin. Mutta yhteishenki on luja!
  30.  
    Lainaa (v1000cc @ Maalis. 03 2006,10:00) kirjoitti
    Mix hitossa pitää jakaa kategorioihin! Mä ainaski arvostan kaikkia mopoilijoita iha laidasta laitaan, kukin ostaa moponsa omien tarpeidensa ja mieltymystensä mukaan. Meidän porukoissa ajelee usein äijiä/muijia gustomista muoviluotiin ja hauskaa on takuulla kaikilla. *
    Tästä olisin ihan samaa mieltä!

Toissa kesänä porukassa ajeli HD 883 Sportster, jota kiltisti aina odottelimme bussipysäkeillä

Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen