Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Onko kellään kokemusta metzeler sportecista xx:ssä, onko hyvät ajaa ja miten kestää painavassa pyörässä?
    bird
    No kun tässä nyt renkaista alkoi puhe, niin kyselin samassa onko kokemuksia Metzelerin sport-touring sarjan renkaista.

Kumpaa laittaisi XX:ään; Z4 Steel Radial vaiko Roadtec ME-Z6?

Lainaa (bird @ Maalis. 01 2006,10:04) kirjoitti
    Onko kellään kokemusta metzeler sportecista xx:ssä, onko hyvät ajaa ja miten kestää painavassa pyörässä?
    Ei ole xx:stä tietoa, mutta 600 cbr: alle ne suunnileen suli. Eipä kestäny normaalilla ajelulla kun jonkun 5000km

Mutta kyllähän ne pitää.
    Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
    Pirelli Diablot alla viime kesänä XX:ssä, takanen kesti Euroopan reissun 8200 km + 500 km kotimaan ajoa, etunen on vielä alla. Pitoa enemmän kuin kohtuudella tarvii, myös sateella. Ohjaustuntuma erinomainen, kaiken kaikkiaan hemmetin hyvä rengas. Tulevana kautena taas Diabloa alle.
    Lainaa (JoBa @ Maalis. 02 2006,07:49) kirjoitti
    Lainaa (bird @ Maalis. 01 2006,10:04) kirjoitti
    Ei ole xx:stä tietoa, mutta 600 cbr: alle ne suunnileen suli. Eipä kestäny normaalilla ajelulla kun jonkun 5000km

Mutta kyllähän ne pitää.
    mulla ne oli bladessa alla eikä ollu mitään "sulamis" ongelmaa. takanen kesti 4500 ja etunen n.6000 eli mun mielestä oikein hyvin. pitoa oli melkeistään riittävästi joka kelissä.
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

www.menokoneracing.fi
  6.  
    mulla kesti XX:n takarenkaana n. 5000km.
    Do you have premonitions of déjà vu?