Elikkäs onko kellään tuohon siistiä ratkaisua?
Mulla on -02 9r ja millään ei tahdo löytyä huokeata ratkaisu tuon lumikolan poistamiseksi.
Sellainen valmis lokasuoja ratkaisu näyttäisi maksavan n.150-200e![]()
Miten olette viritelleet omissanne?
"Let the good times roll"
Suoraan ei ole kokemusta tuosta sinun omistamasta pyörästä, mutta sen "verikauhan" modaus on aika pitkälti joka pyörässä sama.(Victory @ Maalis. 01 2006,09:44) kirjoitti
Merkkaustussilla vetelet omasta mielestä sopivaan kohtaan linjat ja niitä pitkin sitten pistosahalla leikaten.
TAI
Sitten leikkaat surutta niin paljon, että pyörän sivuprofiilia katsottaessa ei näy yhtään orkkis muoviloksua.
Näin jos teet, joudut itse värkkäämään esim alumiinilevystä palan, jolla tämän mahdollisen aukon paikkaat katteen alla.
Näin tein omassa Rexissä ja siisti tuli.
Jos saat helposti materiaalia käyttöösi, voit teräksestä taiteilla kilpitelineen, mihin saat vilkutkin kiinni.
Voipi olla, että joitain sähköhimmeleitä joudut positioimaan uusiin lokaatioihin ( <-- hienoa erikois-sanastoa) jos väsäät rankemman päälle kurakaukaloa.
Stormilla taitaa olla joku yleismallin kilpiteline aikas huokeaan hintaan.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Mun pyörään entinen omistaja oli rälläkällä leikannut lokasuojan poikki. Työn jälki on vähän semmosta ja tämmöstä. Jonkin näköinen rekkariteline pitäisi munkin vääntää, koska lappu on liian pystysuorassa, kun sen kiinnittää jäljellä olevaan räikäleeseen kiinni. Sen tähden olen joutunut hieman taittamaan kulmaa rekisterikilpeen että näyttäisi hieman paremmalta..
Liitteenä heikohko kuva, mutta kyllä siitä yskä selviää.
No mikäs v***u tohon kuvaan nyt jälkeenpäin meni?
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
Jees, kiitoksia hyvistä vinkeistä...
Perjantaina sainkin jo pyörän talliin ja olisi tarkoitus tässä lähipäivinä rueta hommiin ton lokarin kanssa.
Se kuviosaha/rautasaha systeemi tulee varmaan toteutumaan minun pyörän kohdalla ja jos ns. kättelen sen niin ainahan sitä backuppina tilata sen valmiin setin
Asiasta moottorisahaan niin , onko tietoa jostakin diodi systeemistä että saisi hitaammaksi noita mini vilkkuja, kun sykkiivät melko nopeasti?
Ja saakelin Pekka Pouta sano ettei kevättä ole vieläkään näkösällä, että näin...![]()
"Let the good times roll"
Omaan tuli itte väkerrettyä tällänen
otin sen muovihässäkän kokonaisuudessaan pois ja vetäsin poikki about 25cm perästä, sitten reilusti lasikuitua ja tollanen siitä sitten tuli.. vois varmaan ottaa vähän parempia ja yksityiskohtaisempia kuvia kunhan jaksaa.
On tietoa. Vilkkujen johtojen väliin pitää laittaa vastuksia. Jouduin laittamaan sekä taka-, että etuvilkuille 2kpl muistaakseni 25w vastusta. Ohmimäärää en muista enkä tiedä onko tuo etummainen arvokaan oikea. Pitää tarkastaa. Löytyy myös kuva tuosta virityksestä, jonka laitoin sikafleksillä kiinni takaboxiin takavalopolttimoiden eteen. Elikäs 2 arkyylin palaan liimasin 2 vastusta ja vilkuista johdot niihin kiinni.(Victory @ Maalis. 07 2006,11:30) kirjoitti
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
Ei muuta kuin koko vanha höskä pois.
Sitten alumiini levystä (3 mm kestää ei murru), uusi kivenpohja jossa "korvat"minivilkuille. Siis itse tehtävä tai joku kaveri jonka käsissä alumiini taittuu !
- minivilkut 30-40e
- kuormanvahvistajat sähköliikkeestä vilkkujohdon väliin esim.penkin alle, 5e kpl(jotta vilkut ei vilku liian nopeasti).
PV 50
KMX 125
Z 750
ZZR 1400
ZX10RR
S1000RR
itse tyydyin omaan vain leikkaamaan sen kilven mittoihin kohtalaisen siisti niinkin![]()
Itselläni tallainen viritys. CLIKCS. Eli rautasahalla alkuperäinen "kuralätkä" pois ja rosterista askarreltu kilpiteline tilalle.
Suzuki GSX 1400 -03, Kawasaki ZX9R -99(EX)
Onks toi sahattu siten, että vilkut on kiinni alkuperäisessä "verikauhassa"? En oikeen saa kuvasta selvää(*madman* @ Maalis. 08 2006,21:41) kirjoitti
![]()
Alkuperäinen "verikauha" on sahattu pois lokasuojan pohjan muotoja myötäillen siten että takajakkaran alla oleva tavaratilan pohja säilyi ehjänä. Porasin vilkuille reijät jotka tulevat takajakkaran alla sijaitsevaan tavaratilaan. Lisäsin zoomatun kuvan jos se selkeyttää yhtään...(vahvajussi @ Maalis. 09 2006,08:43) kirjoitti
Suzuki GSX 1400 -03, Kawasaki ZX9R -99(EX)