Aika yllätys sen kaiken hehkutuksen ja pullistelun jälkeen(xxmiksa @ Maalis. 02 2006,00:12) kirjoitti
..."kyllä se munkin kulkis mutta kun on väärän värinen"...
![]()
Poliisi, nainen ja taxi. Mikään näistä ei ole paikalla kun niitä tarvitset
Ja lisää...
Motorcycle Daily
Saapa nähdä, missä vaiheessa jollakin alkaa olla oikeasti jotain kerrottavaa tuosta pelistä.
1000
Millonkohan saadaan kunnon kanttauskuvia?Alkaa miellyttämään silmää tää pyörä.(vaikka onkin kawasaki) Alussa tuntu et hyi *aska ku on kauheen näköinen. Musta on paras.(väri!)
![]()
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
Puhun usein - mutta paskaa.
Saahan sen mielensä muuttaa, vai eikö?(Jardze @ Maalis. 02 2006,09:19) kirjoitti
Tietysti ei kannattaisi julistaa, että asia on päätetty, jos se onkin vasta unelma-asteella. Itse ainakin pidän mp-kauppaa päätettynä, kun olen saanut konkreettisen tarjouksen malli/väri/hinta/muut ehdot ja hyväksyn paketin.
Outoa ettei ne sitä mustaa tuo tänne, kun musta on kuitenkin yksi tämän hetken hittiväreistä.
Tai konttaus...(Elazi @ Maalis. 02 2006,08:28) kirjoitti
Tuo tummanharmaa on meikän silmään paras. Vaikka onkin Kawa.
No tulipahan tästäkin keskustelusoppa. Ajan takaa niinkin yksinkertaista asiaa, että maahantuoja voisi palvella asiakkaitaan, vannoutuneita Kawa-kuskeja, ja tuoda maahan vaihtoehdot, mitä valmistetaan. Ei tuo ole mikään panettelun aihe, jos virittää keskustelua tästä asiasta.
Toisaalta olen kyllä jo tarjouksen saanut erittäin hyvältä mp-liikkeeltäni, mutta itse olin yllättynyt, ettei erikoistilauksia Suomeen tehdä. Luulisi olevan vain puhelinsoiton päässä tehtaalle, niin panisivat Suomeen tuleviin lähetyksiin sieltä myös asiakkaan toivoman pyörän.
Ystävällisin terveisin kommentoijille:
kava10
Eihän noita tuoda edes eurooppaan? Taitaa olla suomalaisella kauppiaalla aika vähän sanavaltaa tonne japaniin päin...(kava10 @ Maalis. 02 2006,11:13) kirjoitti
"Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
Kyllähän sitä nykyään kauppiaan on pystyttävä vaikka mihin.(RRRami @ Maalis. 02 2006,13:55) kirjoitti
Ei kai se japanin juttu niin paha rasti voi olla... Tilaa sitte vaikka tuhansia mustia ZZR1400:sia ni eiköhän ne sitten niitä pieneen Suomeenkin lähettäisi... Pitäähän Kava10:n musta ZZR saada...![]()
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Ei muuta kuin rinnakkaistuotu kostoksi ostamaan ja mustaksi maalauttamaan. Tuskin hirveän kalliiksi tulee muovien maalaminen, kun ei tarvitse pahemmin pohjatöitä tehdä.(kava10 @ Maalis. 02 2006,11:13) kirjoitti
Varmaan se 500€ on aika lähellä.. olisi samalla Suomen ainut musta yksilö.
Niin pitääkin, kiitos Sumppa, että ymmärrät väriasioita. Kyllähän mä vähän lapsellinenkin olen, mutta jääräpää.
Pikkumuksutkin heittäytyy lattialle ja kiljuu, kun eivät saa just oikeanlaista tikkaria.
Suomen leijonalippu molempiin kylkiin. Halonen. Olisi taatusti yksilöllinen.(kava10 @ Maalis. 02 2006,14:05) kirjoitti
Älä yllytä(R2-D2 @ Maalis. 02 2006,14:34) kirjoitti
![]()