Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
    Lainaa (xxmiksa @ Maalis. 02 2006,00:12) kirjoitti
    Lainaa (ande @ Maalis. 01 2006,21:29) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Maalis. 01 2006,21:13) kirjoitti
    JOS sä oikeesti haluat mustan Kawan, niin silloin sä maalaat sen. Turha ruikuttaa epäolennaisuuksista.
    JUURI NÄIN

viddu jos MIES haluu jonkun prätkän ja vielä tietyn värisenä niin se lyö kättä taskuun ja rahua pöytään kyllä maailmassa maalia rittää, maalareitakin melkein joka saunanlauteilla.Se taas on eri asia jos mielessään ostelee ja kuvittelee toisaalta kannattaako niin hirveesti siitä huudella

sorry: mua vaan välillä ärsyttää tollaset "ämmät" jotka jauhaa PASKAA.
    JUURI NÄIN TEKOSYITÄ MAAILMA TÄYNNÄ.. JOS OIKEESTI HALUAA NIIN SAA MUSTAN MUTTA JOS HALUAA RUIKUTTAA NIIN SEKIN ON YKSI TAPA.. * *
    ETTÄ OLEPPA MIES!!
    Aika yllätys sen kaiken hehkutuksen ja pullistelun jälkeen ..."kyllä se munkin kulkis mutta kun on väärän värinen"...
    Poliisi, nainen ja taxi. Mikään näistä ei ole paikalla kun niitä tarvitset
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ja lisää...

Motorcycle Daily

Saapa nähdä, missä vaiheessa jollakin alkaa olla oikeasti jotain kerrottavaa tuosta pelistä.

1000
    Millonkohan saadaan kunnon kanttauskuvia? Alkaa miellyttämään silmää tää pyörä.(vaikka onkin kawasaki) Alussa tuntu et hyi *aska ku on kauheen näköinen. Musta on paras.(väri!)
    Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
    Puhun usein - mutta paskaa.
    Lainaa (Jardze @ Maalis. 02 2006,09:19) kirjoitti
    Lainaa (xxmiksa @ Maalis. 02 2006,00:12) kirjoitti
    Lainaa (ande @ Maalis. 01 2006,21:29) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Maalis. 01 2006,21:13) kirjoitti
    JOS sä oikeesti haluat mustan Kawan, niin silloin sä maalaat sen. Turha ruikuttaa epäolennaisuuksista.
    JUURI NÄIN

viddu jos MIES haluu jonkun prätkän ja vielä tietyn värisenä niin se lyö kättä taskuun ja rahua pöytään kyllä maailmassa maalia rittää, maalareitakin melkein joka saunanlauteilla.Se taas on eri asia jos mielessään ostelee ja kuvittelee toisaalta kannattaako niin hirveesti siitä huudella

sorry: mua vaan välillä ärsyttää tollaset "ämmät" jotka jauhaa PASKAA.
    JUURI NÄIN TEKOSYITÄ MAAILMA TÄYNNÄ.. JOS OIKEESTI HALUAA NIIN SAA MUSTAN MUTTA JOS HALUAA RUIKUTTAA NIIN SEKIN ON YKSI TAPA..
    ETTÄ OLEPPA MIES!!
    Aika yllätys sen kaiken hehkutuksen ja pullistelun jälkeen ..."kyllä se munkin kulkis mutta kun on väärän värinen"...
    Saahan sen mielensä muuttaa, vai eikö?

Tietysti ei kannattaisi julistaa, että asia on päätetty, jos se onkin vasta unelma-asteella. Itse ainakin pidän mp-kauppaa päätettynä, kun olen saanut konkreettisen tarjouksen malli/väri/hinta/muut ehdot ja hyväksyn paketin.

Outoa ettei ne sitä mustaa tuo tänne, kun musta on kuitenkin yksi tämän hetken hittiväreistä.
    Lainaa (Elazi @ Maalis. 02 2006,08:28) kirjoitti
    Millonkohan saadaan kunnon kanttauskuvia? * Alkaa miellyttämään silmää tää pyörä.(vaikka onkin kawasaki) Alussa tuntu et hyi *aska ku on kauheen näköinen. Musta on paras.(väri!) *
    Tai konttaus... Tuo tummanharmaa on meikän silmään paras. Vaikka onkin Kawa.

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    No tulipahan tästäkin keskustelusoppa. Ajan takaa niinkin yksinkertaista asiaa, että maahantuoja voisi palvella asiakkaitaan, vannoutuneita Kawa-kuskeja, ja tuoda maahan vaihtoehdot, mitä valmistetaan. Ei tuo ole mikään panettelun aihe, jos virittää keskustelua tästä asiasta.

Toisaalta olen kyllä jo tarjouksen saanut erittäin hyvältä mp-liikkeeltäni, mutta itse olin yllättynyt, ettei erikoistilauksia Suomeen tehdä. Luulisi olevan vain puhelinsoiton päässä tehtaalle, niin panisivat Suomeen tuleviin lähetyksiin sieltä myös asiakkaan toivoman pyörän.

Ystävällisin terveisin kommentoijille :

kava10
    Lainaa (kava10 @ Maalis. 02 2006,11:13) kirjoitti
    Ajan takaa niinkin yksinkertaista asiaa, että maahantuoja voisi palvella asiakkaitaan, vannoutuneita Kawa-kuskeja, ja tuoda maahan vaihtoehdot, mitä valmistetaan. Ei tuo ole mikään panettelun aihe, jos virittää keskustelua tästä asiasta.
    Eihän noita tuoda edes eurooppaan? Taitaa olla suomalaisella kauppiaalla aika vähän sanavaltaa tonne japaniin päin...
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
    Lainaa (RRRami @ Maalis. 02 2006,13:55) kirjoitti
    Ajan takaa niinkin yksinkertaista asiaa, että maahantuoja voisi palvella asiakkaitaan, vannoutuneita Kawa-kuskeja, ja tuoda maahan vaihtoehdot, mitä valmistetaan. Ei tuo ole mikään panettelun aihe, jos virittää keskustelua tästä asiasta.
    Eihän noita tuoda edes eurooppaan? Taitaa olla suomalaisella kauppiaalla aika vähän sanavaltaa tonne japaniin päin...
    Kyllähän sitä nykyään kauppiaan on pystyttävä vaikka mihin.
    Ei kai se japanin juttu niin paha rasti voi olla... Tilaa sitte vaikka tuhansia mustia ZZR1400:sia ni eiköhän ne sitten niitä pieneen Suomeenkin lähettäisi... Pitäähän Kava10:n musta ZZR saada...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Ajan takaa niinkin yksinkertaista asiaa, että maahantuoja voisi palvella asiakkaitaan, vannoutuneita Kawa-kuskeja, ja tuoda maahan vaihtoehdot, mitä valmistetaan.
    Ei muuta kuin rinnakkaistuotu kostoksi ostamaan ja mustaksi maalauttamaan. Tuskin hirveän kalliiksi tulee muovien maalaminen, kun ei tarvitse pahemmin pohjatöitä tehdä.

Varmaan se 500€ on aika lähellä.. olisi samalla Suomen ainut musta yksilö.

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Niin pitääkin, kiitos Sumppa, että ymmärrät väriasioita. Kyllähän mä vähän lapsellinenkin olen, mutta jääräpää.
    Pikkumuksutkin heittäytyy lattialle ja kiljuu, kun eivät saa just oikeanlaista tikkaria .
    (poistettu tili)
    Lainaa (kava10 @ Maalis. 02 2006,14:05) kirjoitti
    Niin pitääkin, kiitos Sumppa, että ymmärrät väriasioita. Kyllähän mä vähän lapsellinenkin olen, mutta jääräpää.
    Pikkumuksutkin heittäytyy lattialle ja kiljuu, kun eivät saa just oikeanlaista tikkaria .
    Suomen leijonalippu molempiin kylkiin. Halonen. Olisi taatusti yksilöllinen.
  12.  

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Lainaa (R2-D2 @ Maalis. 02 2006,14:34) kirjoitti
    Suomen leijonalippu molempiin kylkiin. Halonen. Olisi taatusti yksilöllinen.
    Älä yllytä
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12