Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 42:sta
    Bikeland.org sivuston muutama jäsen on päässyt koeajaan uuden zzr1400:n, kuvia tuolla: http://www.bikeland.org/board....umber=1
    Juttua tulee kuulemma kunhan ehtivät laittamaan.
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Olihan siellä se munkin! Musta.

On siinä vaan sitä jotain. Kiukkuinen on. Ja jos tosiaan siihen sais 4-1 putkenkin. kun ei oo ehtinyt kauppaan.
    Gylä Lähtee

PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
    Joo näyttäs lähtevän aika kiukkuisesti:

Punainen on kans hieno:

Kawasaki ZX7R -01

Lainaa (kava10 @ Helmi. 28 2006,21:13) kirjoitti

On siinä vaan sitä jotain. Kiukkuinen on. Ja jos tosiaan siihen sais 4-1 putkenkin. kun ei oo ehtinyt kauppaan.
    Kerro ihmeessä mistä meinaat hommata mustan zetorin?
    GSX1300R ’10
    ex: CB125 '73, CB750 '72, GPZ500s '89, GSX-R750 '92, R6 '99, GSX1300R '99, ZZR1400 '06, S1000RR '12, H2 '15, K1600GT '14
    Lainaa (ekiX @ Helmi. 28 2006,21:57) kirjoitti
    Lainaa (kava10 @ Helmi. 28 2006,21:13) kirjoitti

On siinä vaan sitä jotain. Kiukkuinen on. Ja jos tosiaan siihen sais 4-1 putkenkin. * kun ei oo ehtinyt kauppaan.
    Kerro ihmeessä mistä meinaat hommata mustan zetorin?
    Juu ! jos meinaa saada koko mustan niin se pitää hakee USA/CAN/AUS :sta (ebony black)
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
    Lisää juttua aiheesta.
    ZX-14 World Press Introduction
    GSX1300R ’10
    ex: CB125 '73, CB750 '72, GPZ500s '89, GSX-R750 '92, R6 '99, GSX1300R '99, ZZR1400 '06, S1000RR '12, H2 '15, K1600GT '14
    Ihan mielenkiintoinen pyörä ensi kesän varttimailin kisoihin ja vaikkei itselläni välttämättä ole tuollaista niin kiva kokeilla omallani miten pärjää tuollaiselle?
    oli päässy poijaat vähän isoo ovaalii koittaan.
    Lainaa (kawa zx12 @ Maalis. 01 2006,18:06) kirjoitti
    Ihan mielenkiintoinen pyörä ensi kesän varttimailin kisoihin ja vaikkei itselläni välttämättä ole tuollaista niin kiva kokeilla omallani miten pärjää tuollaiselle?
    Millasia aikoja oot omallas ajanut?
    Nuoruus on lahja, mutta vanheneminen on taidetta.

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Mun moottoripyöräkauppias ilmoitti tylysti: ET SAA MUSTAA,
    hyvä jos saat edes harmaata. Suomen mp-kauppiailla menee aivan liian hyvin. Kaupat jäivät tekemättä. V. 2007 keväällä on todennäköisesti myös uusi Hajabusa tarjolla. Odotan seuraavaa kesää. Ehkä sitten on musta ZZR tarjolla tai sitten uusi komea Hajabusa. Ja aamen.
    Joo, Hayabusasta varmasti tulee vuoden päästä uusi 1400:nen, mutta mielenkiintoisempi kenties ois esim. NakuKawa Z1400 tai mikäettei busastaki sais...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
    Lainaa (kava10 @ Maalis. 01 2006,19:19) kirjoitti
    Mikäs ongelma toi on

Viissatasella tulee mopo kuin mopo mustaksi...

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Lainaa (MagnaMan @ Maalis. 01 2006,19:59) kirjoitti
    Mikäs ongelma toi on

Ai missä? Kerro osoite.

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Maalis. 01 2006,19:54) kirjoitti
    Joo, Hayabusasta varmasti tulee vuoden päästä uusi 1400:nen, mutta mielenkiintoisempi kenties ois esim. NakuKawa Z1400 tai mikäettei busastaki sais...
    Ja toi mustana. xjräyyyyyh. Olet tuntojeni tulkki
    Lainaa (kava10 @ Maalis. 01 2006,20:04) kirjoitti
    Mikäs ongelma toi on

Ai missä? Kerro osoite.
    Helpoin tapa on pyytää myyjäliikettä hoitamaan maalaus. Ei se mikään ongelma ole ja kaupanteon yhteydessä hintakaan ei muodostu suureksi. Näin minä tein Magnan ostaessani...

Lainaa (MagnaMan @ Maalis. 01 2006,20:12) kirjoitti
    Lainaa (kava10 @ Maalis. 01 2006,20:04) kirjoitti
    Mikäs ongelma toi on

Ai missä? Kerro osoite.
    Helpoin tapa on pyytää myyjäliikettä hoitamaan maalaus. Ei se mikään ongelma ole ja kaupanteon yhteydessä hintakaan ei muodostu suureksi. Näin minä tein Magnan ostaessani...
    Joo ei kyllä kannata värin takia jättää ostamatta, ei ole niin iso satsaus enää pyörän hinnan jälkeen
    Kawasaki ZX7R -01

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Jos asuisin Jenkeissä, saisin sen värisen pyörän, jonka haluan.
    Lainaa (kava10 @ Maalis. 01 2006,20:39) kirjoitti
    Jos asuisin Jenkeissä, saisin sen värisen pyörän, jonka haluan.
    Saat sä suomestakin, se vaan maksaa vähän ekstraa.
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
    Kynäruiskumaalaus samatien koko pyörälle, vaikka mustalle taustalle jotain hillityn siistiä. Tulee samalla yksilö.
    hyvä jos saat edes harmaata. Suomen mp-kauppiailla menee aivan liian hyvin. Kaupat jäivät tekemättä. V. 2007 keväällä on todennäköisesti myös uusi Hajabusa tarjolla. Odotan seuraavaa kesää. Ehkä sitten on musta ZZR tarjolla tai sitten uusi komea Hajabusa. Ja aamen.
    niin onx sulle tulos vai ko eikö zzr1400 ku on jutuistas saannu sellasen käsityksen et 10 kawa menee pojulle ja sulle tulee uusi teiden kuningas
    elä ja anna muiden roudata

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Lainaa (ande @ Maalis. 01 2006,20:51) kirjoitti
    niin onx sulle tulos vai ko eikö zzr1400 ku on jutuistas saannu sellasen käsityksen et 10 kawa menee pojulle ja sulle tulee uusi teiden kuningas
    Joo. OLIN TYHMÄ. Luulin, että mustan ZZR 1400:n saa tässä maassa, kun vaan menee kauppaan ostamaan. Meni mietintä uusiksi. Liian vaikeaa on ostaa itselleen sopivaa pyörää. Olen pahoillani, jos annoin ymmärtää, että mulla on jo se pyörä. Kun olin ikäänkuin jo ostanut mielessäni sen.

No. Ajellaan sitten tää kesä vuorotellen juniorin kanssa 10R:llä ja odotetaan seuraavaa kesää. Ehkä mp-kauppiaat ehtivät hankkia siihen mennessä sen haluamani pyörän.

Toisaalta juniorihan on nyt intissä ensi lokakuuhun asti, ei se ehdi kuitenkaan 10R:lläkään ajella kuin vain viikonloppuisin ( jolloin vain mullakin olisi aikaa ajella, eli taitaa tulla kädenvääntöä ).
    JOS sä oikeesti haluat mustan Kawan, niin silloin sä maalaat sen. Turha ruikuttaa epäolennaisuuksista.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
    Lainaa (Mika 14R @ Maalis. 01 2006,21:13) kirjoitti
    JOS sä oikeesti haluat mustan Kawan, niin silloin sä maalaat sen. Turha ruikuttaa epäolennaisuuksista.
    JUURI NÄIN

viddu jos MIES haluu jonkun prätkän ja vielä tietyn värisenä niin se lyö kättä taskuun ja rahua pöytään kyllä maailmassa maalia rittää, maalareitakin melkein joka saunanlauteilla.Se taas on eri asia jos mielessään ostelee ja kuvittelee toisaalta kannattaako niin hirveesti siitä huudella

sorry: mua vaan välillä ärsyttää tollaset "ämmät" jotka jauhaa PASKAA.
    elä ja anna muiden roudata
    Lainaa (tuplax @ Maalis. 01 2006,19:16) kirjoitti
    Lainaa (kawa zx12 @ Maalis. 01 2006,18:06) kirjoitti
    Millasia aikoja oot omallas ajanut?
    Kymppiin mennään mutta ei millään vielä alle,ei sitten yhtään. Miehessä vika tai sitten pyörässä,ensiksi menisin silti haukkumaan kuskin!
    Lainaa (ande @ Maalis. 01 2006,21:29) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Maalis. 01 2006,21:13) kirjoitti
    JUURI NÄIN

viddu jos MIES haluu jonkun prätkän ja vielä tietyn värisenä niin se lyö kättä taskuun ja rahua pöytään kyllä maailmassa maalia rittää, maalareitakin melkein joka saunanlauteilla.Se taas on eri asia jos mielessään ostelee ja kuvittelee toisaalta kannattaako niin hirveesti siitä huudella

sorry: mua vaan välillä ärsyttää tollaset "ämmät" jotka jauhaa PASKAA.
    JUURI NÄIN TEKOSYITÄ MAAILMA TÄYNNÄ.. JOS OIKEESTI HALUAA NIIN SAA MUSTAN MUTTA JOS HALUAA RUIKUTTAA NIIN SEKIN ON YKSI TAPA..
    ETTÄ OLEPPA MIES!!
    jos se ei tapa niin se vahvistaa

sillä on hauskinta kellä on vavin lääkitys!!
    (poistettu tili)
    Lainaa (Harri @ Maalis. 01 2006,20:45) kirjoitti
    Kynäruiskumaalaus samatien koko pyörälle, vaikka mustalle taustalle jotain hillityn siistiä. Tulee samalla yksilö.
    Paljonkohan tuollainen koko pyörän maalaus maksais? Itse kyselin varttikatteen maalausta kynämaalarilta, oli 400e. Tosin vanhassa on varmaan ainakin puolet hinnasta pohjatöitä.

Ihan vaan uteliaana, tiettyä kiinnostusta olisi.
    Älkää nyt poijaat lyökö lyötyä...

Kava10, eiks se tumma harmaa ole melkein yhtä hyvä, ellei jopa parempi kuin musta?
    *kliks kuva*
    (poistettu tili)
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 02 2006,08:47) kirjoitti
    Älkää nyt poijaat lyökö lyötyä...
    Kokemuksen mukaan suureen ääneen suunnitelmiaan esittelevät harvoin toteuttaa niitä. Olipa sitte kyse maastamuutosta, työpaikan vaihdosta, tai mistä vaan, kuten tässä, ZZR:n ostosta. Sinänsä ihan hohhoijaa, ostaako Kava10 tuon vai ei.

Kumma juttu ettei punaista tuoda Eurooppaan. Kukahan tonkin on päättänyt? Sinänsä mulla ei tämän pyörän osto jää väristä kiinni, vaan luultavasti rahasta.
  30.  
    Minulla sama vika että raha sen ratkaisee koska joudun samantien laskemaan myös putkisto+commanderi rahat myös perushinnan päälle eli n.2000e. Onko kuvia nähtävillä muuten tuosta eri putkistoilla...muzzyllä olen nähnytkin!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen