Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Heido. Tuli vaan mieleen, että onko jollakin tietoa, kuinka kauan Virago 535 kestää kiihtyä 0-100?
  2. #2
    Mikähän merkitys tuollaisella luvulla on käytännössä? Mitenkähän se mitattaisiin eli mikä arvo on se oikea? Katukiihtyvyys riippuu ainakin moottorin säädöistä, kuljettajan taitavuudesta, kokonaismassasta ja kitkasta. Ja testeissä kiihtyvyysarvo on yleensä rahoittajan mieleinen. Muistaakseni jossakin kotimaisessa lehdessä mainittiin arvoksi jopa 4,4 sekuntia, Virago-sivuilla (http://www.artsturm.ee/virago_535/specs.html) annetaan rauhallisempi 7,0 sekuntia. Englantilainen lehti Bike, Feb. 2003, arvioi seisovaan neljännesmailiin (0-400m) kuluvan 14,6 s. loppunopeuden ollessa 145 km/h.



  3. #3
    535 kahdella heppa määrällä tarjolla. Toinen on se 30 heppanen ja toinen on 50 hepoa. Itsellä oli jälkimmäinen peli, ja kyllä sillä nakki palo ja kivasti kiihty. Huiput oli 175kmh
    Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
  4. #4
    Lainaa (Viilettäjä @ Helmi. 28 2006,16:25) kirjoitti
    535 kahdella heppa määrällä tarjolla. Toinen on se 30 heppanen ja toinen on 50 hepoa. Itsellä oli jälkimmäinen peli, ja kyllä sillä nakki palo ja kivasti kiihty. Huiput oli 175kmh
    Joskus täällä taisin ihmetelläkkin, että mitä eroa noissa 30 ja 50 heppasissa koneissa oikein on?

    Vai onko mitään samaa.
    Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
  5. #5
    Niissä on kuristus kaasarin kurkuissa, pakoputkessa saattaa olla prikka.
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  6. #6
    Lainaa (säätäjä @ Helmi. 28 2006,18:12) kirjoitti
    Niissä on kuristus kaasarin kurkuissa, pakoputkessa saattaa olla prikka.
    No eipä ole sitten kummoinen juttu poistaa. Täytyykin kattoa onko ne vielä tossa ukon mopossa paikoillaan.

    Tuskinpa vain. On kyllä pyörä tuotu belgiasta ja otteessa lukee että on tuo vajaatehonen.
    Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
  7. #7
    Helpoiten testaat sen kun ajat täysillä, jos menee sinne 150km/h tasasesti niin se on täysteho. Ei ne oo pahat vaihtaa, mutta sulloppas se kaasaripaketti sitten takasi. Sit vinkkinä et kun auot sen paketin niin siellä on sellaset ohkaset O-renkaat jotka melko varmasti menee vaihtoon ja niitä ei löydy sit huoltoasemalta, omaan kävin hydrauliikkaliikkeestä (ei pornokauppa). Rystyset menee sit verille kyllä
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  8.  
  9. #8
    Lainaa (säätäjä @ Helmi. 28 2006,19:22) kirjoitti
    Helpoiten testaat sen kun ajat täysillä, jos menee sinne 150km/h tasasesti niin se on täysteho. Ei ne oo pahat vaihtaa, mutta sulloppas se kaasaripaketti sitten takasi. Sit vinkkinä et kun auot sen paketin niin siellä on sellaset ohkaset O-renkaat jotka melko varmasti menee vaihtoon ja niitä ei löydy sit huoltoasemalta, omaan kävin hydrauliikkaliikkeestä (ei pornokauppa). Rystyset menee sit verille kyllä
    Juu kyllähän se tuli testattua, että jonkun 160 se mitarin mukaan kulki. Ois kai kulkenu ehkä vielä himpun kovempaakin, mutta ei enää meinannu satulassa pysyä.

    Eli eipä tarvii tuota ruveta sitten kummemin aukomaan. Olishan se ollu ukolle yllätys kun on mopedi talvella kummasti piristynyt.
    Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.