Hmm... talven aikana syntyi tollanen busa kesän kahinoihin parin yhteistyö kumppanin kanssa.
Paljon tarvittiin sälää, osii ja työtä. Mutta kannatti kyllä.
Paketin kokoon pano:
Virikansi/ahdin/suunnittelu (Kansiset)
Asennukset/suunnittelu/osat (Hirvasoja Motorsport)
Pakosarja/lisäruisku ohjaimineen/painekotelo/modaukset (ProBoost)
Kemi MC penkissä 298 hp/ 238,5 Nm/ 0,9 bar takikselta *
Projekti kuvii ja käppyrä tuolta
http://galleria.busanistit.org/RT%3A...i-kuvat?page=2
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Upea peli! Neljä ja kuuden tuhannen kierroksen välissä näyttää funktion kulmakerroin olevan kohdallaan!
Kesää odotellessa *![]()
Kivat lukemat... toivottavasti pysyy nipussa ja ukko pystyssä.
Kevään odotusta![]()
Reissut mielessä........
Mitähän posliinit on mieltä keväällä, saa olla todella rauhallinen jätkä jos meinaa sakoitta vetää koko kauden
Noh todella hieno kampe!
Tuolla b-foorumissa oli myytävänä 1100 wanha i/ö gixu josta lähti muistaakseni 280hp/0.9bar.. luulisi että busa potkii vähän enemmän kuin 20hp, onhan se aika pal kehittyneempi kannenkin osalta ja kuutioita 200cc enemmän..
DUCATI is just the Italian word for Harley.
Mihin suuntaan se lähtee kun kääntää kaasun auki. *![]()
![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
-Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
-If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
Toihan on ihan jees jos ei ole mihinkään kiire.
Jos on:
http://www.gizmag.co.uk/go/3838/
Joo, varmaan vanha...![]()
Power is nothing without mojo!
Onkohan tämä sama vehje:(kwak750 @ Helmi. 27 2006,09:00) kirjoitti
http://www.nettimoto.fi/viewVehicle.php?id_bike=319899
Ei tuossakaan kansi varmasti täysin alkupeäinen ole...
Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
Juu, ja tulee myös huomioida että Kemi MC:n penkki on melko pessimistinen (lue: antaa todelliset arvot) verrattuna moniin vastaaviin kaupallisiin. Penkkihän on porukan oma tekele.
Ollappa paaaljon aikaa ja hilloa, niiiiin......................
Tukka putkella pitkin baanaa,
kyllä vauhti korjaa virheet.
tässä ko. vanhassa öljyärrässä kansi on täysin vakio.(KMSwallower @ Helmi. 28 2006,08:55) kirjoitti
Hmm.. hepat ei ollut tässä moottorissa se päätavoite, vaan ajettavuus. Ja nimenomaan nopeusajoihin tota konetta on tehty. Mielestäni kone on 90% onnistunut. Pientä kehittelyn paikkaa on vielä. Suunnitelmat valmiina, toteutus parin viikon sisään. Pistän uutta käppyrää näytille kun homma valmistuu.(kwak750 @ Helmi. 27 2006,09:00) kirjoitti
![]()
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Jos tuohon hevosvoimia haluaa niin isompi turbo ja avot 50heppaa helposti lisää. Tuollakin teholla tämän maan nopeusennätys on vaarassa. Hieno peli. Näitä lisää...