Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
    Pitkästä aikaa keskustelu, jonka jaksoin lukea näinkin pitkälle.

Terveisin: Rivimotoristi, eli H-mies
    Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
    -12 vuotta ilman mopoa-
    Honda CBR 1100XX -99
    Kawasaki ZZR600 -91
    Yamaha RD125LC -86
    Lainaa (kaasunalle @ Helmi. 26 2006,22:15) kirjoitti
    Lainaa (terä1krr @ Helmi. 26 2006,21:11) kirjoitti
    Höpö höpö * FJR on aivan yhtä pomminvarma laitos kun esim XX.
    Voihan sitä myös hondaan tehdä huollot itse **pakolliset hymiöt*
    Niinpä. Kysehän olikin siitä, että miksi. Rumpaleilla ei yleensä riitä kyvyt ja siksi Honda on heille sopiva. Mulle riittää yksi rakentelukohde kerrallaan ja nykyisellään se on nelipyöräinen sleeperperhepirssi.
    Basistit ajaa yamahalla ?
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Lainaa (VOGON @ Helmi. 26 2006,22:12) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Helmi. 26 2006,20:53) kirjoitti
    Sitä minäkin olen ihmetellyt. Ehkä se, että Honda toimii, sillä minä pidän siitä, että lisätään vain bensaa tankkiin ja ajetaan. Siinä suhteessa ei ole tarvinnut pettyä. Kun ostaa tarpeeksi tehokkaan pelin ja vaihtaa vähän kilkkeitä, niin silloin tehoakin on kampiakselilta 179,5 heppaa. Kyllä sillä kerkiää.
    Jos se toimii niin hyvin, miksi pitää niitä kilkkeitä laittaa...???
    Miksi maa pyörii auringon ympäri? Miksi ihmisellä on kaksi silmää? Miksi kalat eivät osaa ajaa polkupyörällä? Miksi prätkiin myydään kilkkeitä kuten Power Commandereita? Mieti sitä.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Lainaa (kaasunalle @ Helmi. 26 2006,22:15) kirjoitti
    Lainaa (terä1krr @ Helmi. 26 2006,21:11) kirjoitti
    Höpö höpö FJR on aivan yhtä pomminvarma laitos kun esim XX.
    Voihan sitä myös hondaan tehdä huollot itse *pakolliset hymiöt*
    Niinpä. Kysehän olikin siitä, että miksi. Rumpaleilla ei yleensä riitä kyvyt ja siksi Honda on heille sopiva. Mulle riittää yksi rakentelukohde kerrallaan ja nykyisellään se on nelipyöräinen sleeperperhepirssi.
    Pitihän se arvata, että kaasunalle on taas kaivamassa verta nenästään. Rumpaleilla on näetsen niin herkät sormet, kuten pianisteilla (en tarkoita tässä todellakaan Yamaha-kuskeja), että niitä ei voi sotkea öljyyn tai kolhia prätkän huoltotöissä, sillä kompit ja fillit eivät muutoin putoa niin rennosti.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  5.  
    Nojoo, eiköhän tämä ollut taas tässä.. ?
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12