Kysyisin teidän mielipidettä kumpi olisi viisaampi/ parempi ostos Honda CBR 600 RR vai Suzuki GSX-R 600 molemmat vuosimalliltaan 06.
Sanokaa fazer kun haluatte hyvää
Käy ajamassa molemmat ja kysele kummasta saat paremman tarjouksen.
Aika sama hinta näytti molemmilla olevan.
Ite ostaisin suizan.
Suitsa.
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Honta.
Honta on kiistatta kestävämpi ja helpompi myydä/vaihtaa asialliseen hintaan sit aikanaan.
Honda hienompi!
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
paha valinta. tee kompromisi ja ota molemmat.
no nää on taas aikalailla makuasioita. hondaa väittävät kestävämmäks/luotettavammaks mutta ei kai se suikkakaan huono ole. kyllä kannatta mennä sen mukaan kumpi sopii paremmin jalkojen väliin
-- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee
<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
Suzuki tietenkin![]()
Pain is just weakness leaving the body
honda tosiaa maineeltaa kestävä ja ei suizaka kyl käsiin hajoa.noista valittisin suitzan,koska luultavasti honda piakkoin uusii mallinsa..ollu jo iät ja ajat ulkonäöllisesti samanlainen,vaikka hyvältähän se näyttää.
2007 kesällä aikeis kans ostaa 600 vaimolle,mut viel ei mallia päätetty.aika paljo se,ku o kiinni just siitä missä saa leivottua parhaimmat kaupat.ylivuotiset ajamattomat suosikkeina ja niitä ens vuonna metsästelen.
![]()
2008 Yamaha R1
Suzuki GSXR 1000 K5
Yamaha Thunderace
Suzuki GSXR 750
Honda NSR 125
Suzuki TS125
hahah.. jos yhtään muistan / pystyn päättelemään mitä pyöriä vastanneilla oli, niin 100% kotiinpäin vetoa.
hehheh.. prätkien mukana myydään vissiin lasit kanssa. Ducatin kaupanpäälle tulee erityisen voimakkaat lasit
DUCATI is just the Italian word for Harley.
Joteskin tuntuu, ettei tollaista kysymystä voi kysyä. Honda on merkkinä Suomen suosituin, joten vastaukset kaiketi ovat samaa rataa. Hyviä kumpikin kuitenkin.![]()
![]()
![]()
Itselläni on ollut Hondan CBR600F -04 ja nyt on GSX-R 1000K5. Viimeistelyssä ei ole mielestäni juurikaan eroa vaikka luulin erinäisten tarinoiden perusteella ensin, että suitsa olisi laadullisesti sillä osastolla jotenkin heikompi.
Vaikka kyseessä onkin aivan eri luokan pyörät, pidän kyllä Suzukia nyt parempana fiilikseltään, jotenkin enemmän käteensopiva ja moottoripyörän oloinen (yritin aidosti ajatella ilman moottoreita)
Mitä tulee noihin sinun kiikarissasi oleviin pyöriin niin molemmat varmaankin oikein hyviä laitteita. Koeaja ilman muuta molemmat ennen ostopäätöstä. Jos ilman koeajoa joutuisi ostamaan, itse ottaisin suitsan. Pääsyynä se, että se on aivan uusi malli ja honda taas ei.
Lisäksi itselläni on erittäin positiivinen mielikuva suitsasta nykyään, seuraava oma pyörä on luultavasti suitsa myös ellei muut paranna tarjontaansa. Niin ja oli mulla R1 -05 tuossa välissä vielä, hieno pyörä mutta suitsa menee fiiliksensä (ja joidenkin muidenkin ominaisuuksiensa puolesta) senkin edelle.
.
Ei tässä tapauksessa oikein auta kun mennä koeajelulle, ja itse ottaa selvää mistä pitää. Makuasia, sano koira kun perseensä nuoli...
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
suzuki!
Jos haluaa ajaa Supersport-aihiolla, jolla on voitettu viime vuosina peräkkäin useita maailmanmestaruuksia, valinta on Honda (esim. v. 2006 mestari Sebastien Charpentier Ten Kate 600RR:llä, 10 parhaan joukossa 6 Hondaa ja 1 Suzuki). Jos taas haluaa ajaa matkavessalla, valinta on Suiza. Itse olen sitä mieltä, että tulokset ratkaisevat.![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Suzuki olisi tosiaan uudempi malli, mutta toisaalta ostatpa kumman tahansa, niin molemmat ovat sinulle uusia. Kaupantekohetkellä varmaan ratkaisee pitkälti tunne - ellei sitten koeajamalla löydä selkeää eroa ajoasennossa tms. jomman kumman merkin hyväksi.(pr0gram @ Helmi. 12 2006,21:04) kirjoitti
Lopuksi voisi sanoa, että noin hyvillä vaihtoehdoilla ei voi tehdä huonoa päätöstä. *![]()
Ihan sama kumman noista otat. Koeistu/aja molemmat ja ota se joka tuntuu itsestä paremmalta. Muiden mielipiteistä viis. Jos se ei auta, niin ota se, josta saa paremman diilin. Jos ei sekään auta, heitä kolikolla. Lopputulos ei siitä noilla vaihtoehdoilla kummene.
No mitenpäs muutenkaan, jos kysymys on tuommoinen kuin oli.kirjoitti
Niin, no jos näin on, niin sitten niiden kawojen mukana tulee ilmeisesti viherkaihilasit, ja hontien mukana annetaan ilmeisesti kaupanpäälle semmoiset hevosten silmälaput ja niiden h-lasien mukana. Tuossa oiva esimerkki:kirjoitti
MOT(MagnaMan @ Helmi. 12 2006,13:02) kirjoitti
Noh, kukin tulkoon uskossaan autuaaksi.
Minä itse ottaisin suitsan, koska pitkä jätkä kuin olen (197 cm) niin honda on aivan liian pieni. Suitsa taas istuu kuin nyrkki silmään, ajoasento huomattavasti parempi.Olen sellaista huhua myös kuullu että vaihdelaatikko olis pehmeämpi hontassa mutta tiedä sitte näistä.Suitsassa istuu pitempi jätkä paremmin (oma mielipide)
![]()
Performance Bike ja Fast Bike on jättäny testeillään sellaisen kuvan, että Honda on mitäänsanomaton ja tylsä, koskee tonnisia ja kusiaisia. Gixxerissä on taas aina ollut luonnetta ja munaa. Mulla on kokemuksia vaan suikasta, niin isosta kuin pienestä joten paha on kokemuksien perusteella Hondaa mollata. Suikasta ei ole tosin huonoa sanottavaa, mopo joka osaa tarjoilla hupia koko rahan edestä. Gixxer on pomminvarma valinta.
kiloGixxerillä alinopeutta!
Suzuki tietysti
Mikä ihmeen honda, onko se jotain syömistä?
kyllä ne sudet sen sieltä syö
Nyt oli kyse Honda vai Suzuki..Ei honda vai Kawasaki(MagnaMan @ Helmi. 12 2006,13:02) kirjoitti
![]()
Mitä tollasia kyselet! Honda TIETENKIN.
Sääli on sairautta!
Ketkä v*tun muut?
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.
Busa L1
Bk K-9
Kertomani julkinen totuus pätee niin sukisukiin kuin kasavikaankin. Jammun kans on vähän niin ja näin...("R" Sujari @ Helmi. 13 2006,21:16) kirjoitti
Ei hymiöitä!
Julkinen totuus..(MagnaMan @ Helmi. 13 2006,21:40) kirjoitti
Onhan noi gixxerit aika heikkoa tekoa
Osaatko kertoa jotakin tyyppivikoja suitsasta?itse en ole kuullut,mitään semmoista,että kannattaisi kestävyyttä alkaa
kysenalaistamaan..?
Kawasta olen kuullut ja nähnyt.
Yammusta on ihan omakohtaisia kokemuksia...(onneksi meni takuuseen)
Hondassakin taitaa olla noita nokkaketjun kiristimen uusintoja ollut,mikä tosin on aika pienivika.
Eli koskiko julkinen totuus kestävyyttä vai jälleenmyyntihintaa?
Itse henk koht uskon että mikä tahansa nykyisestä neljästä japsimerkistä on hyvä vaihtoehto.("R" Sujari @ Helmi. 14 2006,17:47) kirjoitti
Laatuongelmia on spekuloitu suntaan ja toiseen joka merkistä, mutta pääsääntöisesti jokainen vempele on just niin huono kun siitä huolehditaan (poikkeuksia tottakai on).
Kysymys Honda vai Suzuki, ei siihen osaa oikeasti kukaan vastata, mene itse testaamaan ja totea.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer