Eli sellanen kysymys, kun epähuomiossa tilasin omaan suzuki dr125 koneeseen nestejäähdytetyn sylinterin ja tässä moottori siis ilmajäähdytteinen...
Kestääkö tuo nestejäähdytteinen ilmajäähdytetyssä moottorissa. Ajattelin tukkia jollain nuo nesteletkun paikan(t).
Mutta heräsi kysymys että onko tuo suunniteltu kestämään sellaista lämpöä kuin ilmajäähdytteinen 125cc moottori tuottaa. Muuten tuo näyttäs olevan sopiva sylinteri.
Lisäks jos jollain sattuis olemaan enemmän tietoa suzuki dr 125se venttiilien välyksistä, niin ois hyvä. Itse en googlella viisastunu sen enempää.![]()
Tota konetta en tunne ollenkaan, mutta arvaan että jäähdytysrivat mahtavat puuttua? -> ylikuumenee hetkessä
Antti
ex-BMW K100RS -85
ex-BMW K1200S -05
Nuo jäähdytysrivat on tismalleen samallaiset kuin tuossa ilmajäähdytetyssä, mikä on vielä paikallaan.
Eri ainoa ero on nuo muutamat kanavat...
Tilasin ton ebaysta ja odottelin postin sekoilujaki ihan kivan tovin. Lisäks maksoin kaikki tullit, joten ei huvittais vaihtaa tai tilata uutta
Taidan kokeilla tuurilla tuota. Tulppaan nuo ylimääräset aukot jollain ja paikalleen. Tehään sitten taas koneremppaa jos ei kestä
Ellei jollain ole käyttöä tollaselle sylinterille niin voisin myydä samalla hintaa kun ite ostin, ellei jollain olis neuvoja miten tosta sais "parhaiten kestävän". En kumminkaan ala värkkään pyörään nestejäähdytystä...
http://www.ebay.com/itm/Bore-57mm-Cy...RYWeDk&vxp=mtr
Aivan. Kiitoksia vastauksista.
Jotenki luulin että tuo ois ollu vesijäähytetty, mutta parempi näin.![]()