No niin tää keskusteluhan riistäyty ihan käsistä.
Nyt on kuitenkin alustavat kaupat tehty sv 650 S mopottimesta. Toivotaan et siinä nyt riittää tehoja jonkin aikaa... ja sit ku tehot loppuu aloitetaankin painojen tiputtelu... ekaks lähtee kuskista muutama kilo.
Kiitoksia vastanneille.
Kevättä odotellessa![]()
![]()
![]()
Sen voin hyvin myöntää,että naku on tullut radalla ohi ja vielä useampi kyykkypyörä.(kaasunalle @ Maalis. 01 2006,21:54) kirjoitti
Pointtina onkin se,että en ole kilpakuski..
Jos tosiaan vetää er5:lla niin kovaa,että taakse jää useampi kisakuski kyykyllä,niin kannattais tosiaan harkita kilpauraa kakspyöräisellä.
Onnia uuteen mopoon. Olisit vaan pitänyt sen Gs:n, viilannut sen tappiin ja sitten muina miehinä postannut dynokäyrät saattella jotta "no mää nyt pistin siihen satsin ja sliparin, tulihan niillä 22 heppaa takaselle"...(Janne79 @ Maalis. 02 2006,14:16) kirjoitti
![]()
kannattaa, stunttailua gessillä...
Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
Itselläni on ollut 600 & 1200 Bandiitit, GS500 & Bussi (tuossa järjestyksessä)... Tosin GS & B1200 samaan aikaan. Painon, renkaiden & geometrian ansiosta GS:llä oli pirusti helpompaa laskea tiukkojen mutkien läpi. Muuten GS tuntui aivan järjettömästi epävakaammalta/tehottomammalta laitteelta jossa ei ollut jarruja & iskareita kun nimeksi.
Jos vaihdat Bandiittiin jätä pienempi välistä ja siirry suoraan isoon roistoon.
*** Poliisi on parasta huumetta! ***
[url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
[url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]
rekisteriotteessa sanotaan 190Kg naku mallista.(Karban @ Maalis. 01 2006,15:37) kirjoitti
-98 xx KTM 300 exc
TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
Mulla lukee oman mopon rekisteriotteessa 15kg enemmän kuin mitä tehdas ilmoittaa kuivapainoksi. Mut jos vertaillaan niin vertaillaan mielummin samalla "standardilla" ilmoitettuja suureita.(mika69 @ Maalis. 04 2006,14:23) kirjoitti
Mut ei mulla muuten aiheeseen liittyvää asiaa ole. Kaveri osti uuden mopon ja mielestäni teki hyvän valinnan.
Ole huoleti, kyllä se bandiitti on jumalten laite ja sä oot kuningas, kun uskallat sellaista käskeä.(suiza 1200 @ Maalis. 01 2006,17:42) kirjoitti
Ei se bandit ole mikään jumalten laite vaan peruspyörä ja minä en ole kuningas vaan duunari, mutta bandit tekee työtä, kun sitä vaan käskee. Mikäli minä jostain pidän, niin ei siitä välttämättä muiden tarvitse pitää. En kyllä ole varma oliko futurarst:een kirjoitus perseen nuolemista vai vittuilua.(FuturaRST @ Maalis. 05 2006,00:00) kirjoitti
![]()
Ahdettu 1216
Halvimmat hepat ahtamalla. n.150hp/4500e.
Hmm.. aika tarkalleen 30e/hp.
Halpaa kuin saippua *![]()
![]()
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Entäs kaasut? Mulla oli 800e +50hp.(kst @ Maalis. 05 2006,09:18) kirjoitti
Tekee siis 16e/hp, ja siihen tietysti päälle itse kaasun kustannus, eli kuinka paljon sitä käyttää.
Mutta kyllähän sä itse ton tiesitkin, kun kaasuilla oot ajellu
Ei ole muuten mikään ihme, että kaasutettuja laitteita on tullu muutaman vuoden sisään aika pirusti lisää! On kyllä turbojakin syntyny kuin sieniä sateella..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
BTW...joku on turbottanut GS:n ja saanut siitä ulos 79hp..
kuvia: http://pg.photos.yahoo.com/ph...._photos
eli siitä vaan perässä
Ei vaan ole kovin siististi tehty toi turbotus kun on tuollainen härdelli viritys...
Ahdettu 1216
Tää alkaa olee ehkä hiukan off topic, mutta pakko oli kommentoida...(kaasunalle @ Maalis. 01 2006,12:12) kirjoitti
Olix toi lainaamani viesti joku provo???
Haluaisinpa nähdä sen joka vetää erkkivitosella vaikkapa motoparkin kierroksen aikaan 1.32, tai edes alle 1.35.
Itse olen muutaman hassun kisan harratuksen vuoksi ajanut b-kuussatkuja, eli olen "kisakuskien" hitaimmasta päästä, mutta aika vähän on ollut erkillä ohi tulijoita ;)
Voin välittömästi laittaa kossupullosta vetoa että ER5 ei jonkun "autokuskin" alla kierrä motoparkkia 1.32 (siis 1 minuutti ja 32 sekuntia) aikaan, tuskin tekee sitä edes V.Rossin kuljettamana...
Itse olen kerran erkillä kiertänyt ahveniston aikaan 1.43, ja voin väittää että se on ainut kerta kun mopon rajat on tullut vastaan ennen omia rajoja, tai siltä se ainakin tuntui *
ZX-10R + ZX-6RR
No tää on taas tätä, luetaan ja luullaan...(Janne10r @ Maalis. 07 2006,00:17) kirjoitti
A. Missä sanotaan "Motopark"?
B. Missä sanotaan kierrosaika?
C. Missä sanotaan, että tämä tapahtui kilpailussa?
D. Missä sanotaan, että kyykkykuskit ajoivat kisapyörillä?
E. Missä sarjassa ajetaan samaan aikaan Erskalla ja kyykkykatupyörillä?
Faktaa kehiin, jos tiedät paremmin. Tapahtumasta alkaa olla vasta kymmenen vuotta, millä silloin kilpailit?![]()
Vai painaa iso bandit 212kg? Hell no!
Ei niillä kuivapainoilla tee yhtään mitään! Ajatteko ilman jarrunesteitä,moottoriöljyä, gasoa, vesiä ym? öljyvehkeissähän ei tietty vesiä ole, mutta öljyä enemmän
Pyörä ajokondiksessa tankki täynnä on vertailukelpoinen tieto
Jos motoihin vertaa esim. tota faijan 600 bandittia, niin onhan se ihan mieletön möhkö niihin verrattuna. 1200 puhumattakaan..
DUCATI is just the Italian word for Harley.
A. Ei missään, mutta samapa kai tuo mikä rata on kyseessä. *Jos et huomannut, niin otinkin tuon vaan esimerkiksi, siksi siinä luki "vaikkapa"(kaasunalle @ Maalis. 07 2006,12:05) kirjoitti
B. Eikös kierrosaika ole radalla ajettaessa se ratkaiseva tekiä, jota ikäänkuin mittarina käytetään?
C. Sanoinko minä??
D. Sanoinko minä? Ja kyllä aika monella katupyörällä pääsee suurinpirtein samaa vauhtia kun jollain lähes vakiolla kilpurilla.
E. Väitinkö minä että näin jossain tehtäisiin?? Kyllä radalla voi tietääkseni ajaa muulloinkin kuin kilpailussa.
- Faktaa mihin? Mitäköhän minun olisi tästä muka pitänyt tietää, minulle riittää tieto siitä että erkillä ei kyllä kukaan radalla "kierrosennätyksiä uhkaile" ** *
- N. kymmen vuotta sitten taisin kilpailla jollakin nelipyöräisellä kulkupelillä.
ZX-10R + ZX-6RR