Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Eli eli.. posse on varmaan ostanut kamaa saksasta yms. tolla eu-tilisiirrolla..

onko jollakin ollut sampo? Vittu kun kestää, tää on jo 5 päivä ja tilanteessa lukee: Lähtevä ulkomaanmaksu!

Miten helvetissä sähköisessä maksussa voi mennä 5 päivää?

DUCATI is just the Italian word for Harley.
    Mun maksu Osuuspankista lähti maanantaina 13.2 klo 15 ja eilen Louisilta tuli sähköposti jossa ilmeni tavaroiden lähteneen 16.2 klo 15.02 DHL hellään huomaan.
    -Sergei-
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
    Lainaa (Sergei The Eagle @ Helmi. 17 2006,09:39) kirjoitti
    Mun maksu Osuuspankista lähti maanantaina 13.2 klo 15 ja eilen Louisilta tuli sähköposti jossa ilmeni tavaroiden lähteneen 16.2 klo 15.02 DHL hellään huomaan.
    -Sergei-
    Mitä sulla luki siinä tilanteessa? Lähtevä ulkomaanmaksu? Eikö tossa pitäisi lukea joku EU-tilisiirto tai siirto pelkästään?

V*ttu jos se menee normaalina ulkomaanmaksuna, niin tyhjennän sana-arkun sammon asiakaspalveluun.

V*ttu miten pankinvaihto menee? Soitan nordeaan, että vaihdan?

Nyt meni käämit

vituttaa muutenkin tää venaaminen, pieninki asia kestää saatana ikuisuuden.

Kyllä minulla on Sampo pelittänyt ihan hyvin. Jos illemmalla laittaa maksun menemään (en muista kellonaikaa - olikohan 15 jälkeen), niin se muuttaa sen automaattisesti seuraavaksi päiväksi klo 16 jälkeen lähteväksi. Toiminut hienosti yli kymmenen kertaa. Sulla on nyt joku virhe siellä, ettei sitä maksua ole hyväksytty. Kannattaa varmaan kysäistä pankista.
    Dixi et animam levavi
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 17 2006,09:48) kirjoitti
    Kyllä minulla on Sampo pelittänyt ihan hyvin. Jos illemmalla laittaa maksun menemään (en muista kellonaikaa - olikohan 15 jälkeen), niin se muuttaa sen automaattisesti seuraavaksi päiväksi klo 16 jälkeen lähteväksi. Toiminut hienosti yli kymmenen kertaa. Sulla on nyt joku virhe siellä, ettei sitä maksua ole hyväksytty. Kannattaa varmaan kysäistä pankista.
    sepä se.. en löydä itse mitään virheitä ja ihan ohjeiden mukaan täytetty. Hillotkin lähti samantien tililtä!

no ihan sama vaikka menis se ulkomaanmaksun hinta, ei se niin pal kiinnosta, mutta kauankohan siinä sitten kestää?

Tilassa lukee kyllä : KÄSITELTY

huoh.. puheaikakin loppu

Lainaa (kwak750 @ Helmi. 17 2006,09:54) kirjoitti
    huoh.. puheaikakin loppu
    Kyllä se siitä
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Viive saattaa johtua vastapuolenkin pankista.
    Itselläni eu-maksun liikkuminen kestänyt 5-8pvä
    Eurosiirto on kallis varmaan joka pankissa, kaikilla IBAN ym koodeilla netissä oikein tehtynä ei ihan niin kallis ja pikakin toimii todella heti.

Pankkia vaihdetaan seuraavalla kaavalla:

1. Halutaan palvelua puhelimessa / netissä
    2. Ei saada palvelua
    3. Poltetaan proppu
    4. Mennään pankkiin
    5. Jonotetaan
    6. Poltetaan hihat
    7. Jonotetaan
    8. Päästään tiskille
    9. Ei saada palvelua
    10. Poltetaan proppu
    11. Lopetetaan kaikki tilit ja nostetaan ne tyhjäksi
    12. Mennään viereiseen pankkiin rahat taskussa
    Kelaa kohdat 5-12 (kohta 11 voitaneen ohittaa).
    13. Mennään Tixin OsuusPankkiin
    14. Saadaan palvelua
    15. Laitetaan rahat sinne tilille.

Tämä perustuu siis pienyrittäjän käytännön kokemukseen, lainoja en ole koskaan kokeillut missään pankissa - vielä.
    Lainaa (Simbad @ Helmi. 17 2006,19:43) kirjoitti
    Eurosiirto on kallis varmaan joka pankissa
    Ilmainen

Soitin sampoon, on se niiden päästä lähtenyt, eli vastapuolella taitaa jumittaa.

Kelasinkin jo että mitä vittua Aika selvästi lukee toi tilanne tuolla: Lähtevä ulkomaamaanmaksu, saa tod helposti käsityksen että se olis odottamassa lähtöä

Täytyy vetää vähän takaisin.. ainakun on fyrkasta kyse, niin hihat palaa aika nopeesti

Tosiaan toi eu-tilisiirto on ilmainen.. muuten 8.5egee, olis kyllä voinu maksaa vaikka 20egee, että olis näkyny samana päivänä.

kannattaa tsekata emaililla sitten osto paikastaan että tilaus edistyy, mulla meni maksu meren taakse eu maksuna heti samana päivänä kun mailiini tuli lasku tilauksesta, mutta tilaukseni ei edistynyt minnekkään ennen kun puolen toista viikon jälkeen iskin mailia sinne shoppiin. No ehtivät mun maksun (tässä jotain häikkää), ja oho siellä se vaan näkyy olevan tarkemmin tutkittuna. Nyt odottelen josko nyt paketti kolahtas tänne.. Jotain hyötyä talvestakin, kun saa rauhassa ootella ;)

noi pitäs pystyy maksamaan iban maakoodi xxxxxx... tunnuksella verkkopankista ja se on ilmainen (?). Konttorissa maksaa sen Eu maksun vääntö (4 ekee).
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
  12.  
    Kyllä kun mastercardilla maksaa niin veloitus meni jo ja osa on jo toimituksessa, ei menny mitään ylimääräisiä veloituksia...
    - Who dares wins ! - SAS

Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !