Jep *oli pyörä penkissä vm 93 *takarengastehoa 120.9 hp ja vääntöä löyty 93,03nm. Pyörässä on K&n+dynojet+syttypyörä+micron race kokoputkisto.Tehoja tuli 17 heppaa lisää vakioon nähden ja vääntöä yks pikku kylällinen.Dingen dangelit laitettiin ja tehot mitattiin oulussa TT-motorsportissa![]()
Hyvät tehot! Mulla oli 121,8 hv ja 100,6 Nm. Paikalla oli factory+bmc+akran täyshormi. Säädöissä oli kuulemma viel vähän korjattavaa.
Nyt paikalla factory+bmc+syttypyörä+micro race-täysputkisto+extra hiplausta. Perstuntumalla löytyy enemmän.
Sitten sen näkee, kun ajaa penkissä.
Nykyinen: Yamaha R1 2006
Exät: Honda CBR 900 1993, KTM EXC 250 2003
Aika hulppeat väännöt.Onkos sulla siinä wisecon männät vai mistä 10 nm ero johtuu? penkki oli mun tapauksessa MJP2000 dyno...mulla on kilsoja 95000 jotain sekihän voi vähä vaikuttaa
aika kiitettävät tehot noin paljon ajetusta pyörästä! taas osoitus hondan tekniikan laadusta![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
penkityksestä tuli mieleen mitähän ne on tosta -05 1000rr ottanu penkissä kommanderilla ja putkella
mulla IP-dynotest Siilinjärvellä mittas 188hp motilta meinas alkaa naurattaan tais kaverin penkki vähän valehdella, tai jotain. Ainakaan se heppu ei ymmärtäny yhtään ko. kommanderin säätämisestä...
hondarepsol
Sama penkki mulla. Kilsoja jotain 40 tkm. Hyvin vetävän tuntuinen vielä!(kiljuva @ Helmi. 17 2006,09:04) kirjoitti
Ei Wisecoja.
Nykyinen: Yamaha R1 2006
Exät: Honda CBR 900 1993, KTM EXC 250 2003
Saakohan alkuperäsen bladen vääntökäyrää ym. päteviä tietoja joltai sivulta? Mul on 96 mallin mopotin, ja pitäs viedä se tos parin kk päästä penkkiin! Olis vaa hyvä verrata, onko alaväännössä mitn eroo-täl hetkel vakiona aikas vaisu vääntö 8000 rpm:n saakka...
Dynojetin sivuilta löytyy pdf jossa jotain käppyrää. Penkeissä taitaa kyllä olla niin paljon eroja että en tiedä onko noista hyötyä.
Tässä oman -96 bladen käppyrät sliparilla, dynojetillä ja k&nällä.
919 kone näyttää olevan miedompi kuin 893, pitäisköhän vaihtaa vanhempaanEi taida riittää kahden kilon kevennys kompensoimaan...
--
Kende
GSX-R 1K7
Tekis ihmeitä tohon vehkeeseen, kun vaihtais sliparin täyshormiin. Ja säätäis uusiks. Tulis(kende @ Helmi. 20 2006,11:03) kirjoitti
!
Nykyinen: Yamaha R1 2006
Exät: Honda CBR 900 1993, KTM EXC 250 2003
Saattaa olla, mutta ihan noista Dynojetin käppyröistäkin näkee että viitisen hummaa on vanhemmassa enemmän ihan alkuperäisenäkin.(rambuster @ Helmi. 20 2006,13:02) kirjoitti
Erään autotalliremppaajan mukaan ovat näihin laittaneet jopa kuussatasen sytkäbokseja jotka antaa jenkaa enemmän, tiedä sitten kuinka paljon menee ajoitukset pyllylleen...
Täytyy pistää kokohormi hankintaan.
--
Kende
GSX-R 1K7
Heitämpä kommentin ku justiin huudatettiin.
93-blade, K&n, dynojetin satsi ja joku paska ixilin slipari. 118,22 ja 88,49
Aika tyytyväinen ja käyrä oli kyllä tosi siisti!!
Kylä pakkanen nudistin sisään ajaa