Katso äänestykset tulokset: Miten paljastut Motoristiksi? -

Äänestäjät
692. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Vain ajatukseni lukemalla

    342 49,42%
  • Baari, bissee ja paljastut

    141 20,38%
  • Vaate, ketju tai koru kertoo

    55 7,95%
  • Vaatteet ja aatteet

    107 15,46%
  • Julkisivu ei jätä arvailun varaa

    47 6,79%
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 90:sta
  1. #1
    No joo, tässä hieman kartoitetaan "tyyliämme" motoristeina näin sydäntalvella.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  2. #2
    Yleensä pari bissee riittää että alkaa juttu siirtymään pyöriin. Yks mahdollinen on se että paidassa lukee "The more i learn about women, the more i love my motorcycle" *
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  3. #3
    Orgin klubitakki saattaa paljastaa meikäläisen.. ja äkkiäkös sen jutuistakin huomaa..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  4. #4
    Kyllähän pöljempiki näkee, ku aina on jotain mp-aiheista vaatteen riepua päällä. Ja jos ei oo vaatteita, sen huomaa jutuista.

    Kovat kundit ei tanssi.
  5. #5
    Jos ei jostain päällä olevasta vermeestä (riippuu seurasta milloin niitä käytetään) niin lähempi tuttavuus paljastaa muutaman mp-aiheisen korun tai viimeistään jos pääsee mun luo kylään niin voi olla varma harrastuksen laadusta. *
    CBF600SA
    "There are too many people and too few human beings."
  6. #6
    Päällepäin ei yleensä mitään oikein näkyvää...mutta kylläpä se juttu jotensakin jossain vaiheessa vinksahtaa niihin 2-pyöräisiin. Mutta ei baareissa. Kun en mä käy niissä. Kesällä se onkin toinen juttu; ainahan sitä kuljetaan vapaa-ajalla vermeet niskassa..ja pyörä alla .
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  7. #7
    Ei taida paljon päällepäin näkyä ?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  8. #8
    Eipä tuota juuri tule mainostettua, ellei joku kysy.
  9. #9
    Puren hanuriin...
    Ja kun kysytään että miksi, vastaan olevani motoristi...
    Eiköhän se selitä...
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  10. #10
    Eipä tuota näin talvella oikein päällepäin huomaa, ja talvihabitus on muutenkin hiukan erilainen kuin se kesähabitus.
    No ehkä joku tarkkasilmäinen voisi joskus erottaa lasittuneen, haavelievan katseen kaupan lehtipisteessä mp-lehtien kohdalla, kenties jotain aviisia selaillenkin. Tai sisätiloissa satunnaisesti päällä olevasta, mutta ainakin talvella harvoin ulospäin näkyvästä merkkiteepaidasta. Jos joku 'lajitoveri' sattuu kohdalle niin sitten kenties jutuistakin, mutta siinäpäs se sitten onkin. Mitään tarvetta harrastuksen mainostukseen ei ole varsinkaan talvella, kesällähän se tietty usein näkyy jo epätavallisesta asuvalinnasta vaikkapa kaupan kassalla, kypärän toimittaessa pikkuostosten ostoskorin virkaa.
  11. #11
    Takki voi antaa vihiä. Rätkätakki kesät ja talvet.
  12. #12
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (kuulapää @ Tammi. 04 2006,14:59) kirjoitti
    Takki voi antaa vihiä. Rätkätakki kesät ja talvet.
    Sama vika. Niin kylmää ei olekaan ettei nahkarotsia vois käyttää. Kun pyörä menee seisomaan, lähtee rotsista vaan suojat. Pari kertaa on kyllä tullut mietittyä et olis varmaan ollu syytä nekin paikoillaan pitää... Ja oikeestaan olis joskus voinut olla myös kypärä päässä
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  13. #13
    Vaateparsi(tai ainakin jokin vaate/koru) taitaa minusta motoristin paljastaa... Tosin voi noita kledjuja "rock-henkiseksikin" univormuksi luulla. Aivan sama kuitenkin. Oon "rokkari-motoristi"...



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  14. #14
    Lainaa kirjoitti
    Vaateparsi(tai ainakin jokin vaate/koru) taitaa minusta motoristin paljastaa... Tosin voi noita kledjuja "rock-henkiseksikin" univormuksi luulla. Aivan sama kuitenkin. Oon "rokkari-motoristi"... * *
    Tai sitten olet wannabe-kapakkamotoristi...
    Jos jokainen, joka pitää päällään H-D krääsää, omistaisi k.o. pyörän, niin H-D olisi ylivoimaisesti myydyin pyörä.

    Asian voi tarkistaa esim. Rocksissa, tai ihan missä tahansa Kallion kapakassa.
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  15. #15
    En mainosta asiaa mitenkään, mutta jos juttu sivuaa prätkiä edes muutaman kilometrin päästä, otan mielelläni prätkät puheeksi.
  16. #16
    Joskus saattaa olla päässä arvalla voitettu .ORG! -had pipon muotoon käärittynä ja aika usein mp-valmistajan logolla varustettuja vaatteita roikkuu päällä..
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  17. #17
    Tuskin paljastun näin talvella millään lailla,mutta jos joku alkaa puhumaan samassa seurassa prätkistä,niin sitten ei ole vaikea arvata mun kesäharrastuksia..
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  18. #18
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Talvi aikaan tunnistaa harvakseltaan päällä olevasta nahkarotsista, ja viimestään jutuista. Kesällä sit onkin melkein aina ajokamat päällä ja kypärä mukana!
    Superbike #7
  19. #19
    Näin talvisaikaan silloin tällöin saattaa päällä olla joku mopotusaiheinen paita. Joskus oikeassa seurassa suun aukaistessakin on havaittavissa kesäisiä puheenaiheita
  20. #20
    Tunnistaa oikeastaan vaan sillon kun valittelen talven pituutta ja kuinka hel*****ti haluttais ajelemaan.
    Suzuki RF600R -93 --> Kawasaki z750 -06 --> Suzuki GSX-R1000 K4 --> Triumph Speed Triple -07 / Honda CX500 -81 / Yamaha XS650 -81
  21. #21
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Omasta mielestäni en mitenkään, mutta todistettavasti taidan näyttää motoristilta. Yleensä en kyllä tuota mitenkään mainosta. Ajovaatteet on päällä ajokaudella ja sen jälkeen ne menee talvisäilöön. Joskus vapaa-ajalla saattaa tosin olla päällä kerhon vaatteita.

    Kerrotaanpa tähän tämä todistus tarina. Porvoon ylpeydet olivat Turussa kanssani viettämässä viikonloppua. Yllättäen oltiin baarissa. Siellä nickki PoS juttelee frendien kanssa ja morjestan hänelle. PoS:n frendit saman tien PoS:lle Onks toi sun prätkä frendejä? PoS oli kysynyt mistä ton tiesit niin vastaus kuului, se näyttää siltä. Tämän jälkeen PoS oli kysynyt onko noi perässä hiihtäneet Ace Ja Grizzly motoristeja? Vastaus oli kuulunut, etteivät ole... Sorry vaan porvoon pervot
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  22. #22

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Näin talvella duunissa screensaver, taustakuva, työsuhdeauton takalasin Ninja- ja ORG!-tarra, kesällä 10R ja prätkäkuteet paljastavat harrastuksen.
  23. #23
    Oikeestaan mikään ei paljasta, ei mitään merkkejä.
    Aikeissa on ollut hakea Italolta ORG takki, pitäisi käydä tutustumassa kauppaan muutenkin. Onneksi kausi lähenee *
    Purkaan sen joutuu kumminkin...
  24. #24
    Lainaa (CJ200 @ Tammi. 04 2006,17:19) kirjoitti
    Tai sitten olet wannabe-kapakkamotoristi...
    Jos jokainen, joka pitää päällään H-D krääsää, omistaisi k.o. pyörän, niin H-D olisi ylivoimaisesti myydyin pyörä.

    Asian voi tarkistaa esim. Rocksissa, tai ihan missä tahansa Kallion kapakassa.
    Myönnettäköön, että toin kauan sitten USA:sta pari kappaletta HD-paitaa, ennen kuin mulla oli minkään näköistä pyörää...Silloin olin enemmän kapakka-bikeri. Mutta nyt kun mulla (piakkoin..) on HD, ei se silti ihan kauheen räikeesti päälle näy. Rokkari oon kuitenkin ollut kauemmin kuin motoristi...



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  25. #25
    Eipä taida näkyä. Ei kukaan kuitenkaan uskois, että täti ajaa rätkällä
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  26. #26
    Eiköhän se jutuista paljastu jokusen bissen jälkeen
    Pain is just weakness leaving the body
  27. #27
    Ei näy mut varmaan kuuluu, siis juttujen perusteella voi joku jopa tunnistaa
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  28. #28
    Sillä meidän kaikkien rakastamalla nesteellä saattaa olla jotain osuutta meikäläisen paljastumiseen....
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  29. #29
    Yleensä joku prätkä aiheinen paita päällä.
    Auton takalasissa tarra " mielummin ajan moottoripyörällä"
    Driving Saab turbo may cause serious addiction!
  30.  
  31. #30
    Työssä lähinnä jos sattuu tulemaan puheeksi tai sitten kesällä jos on mopolla liikkeellä.

    Itseä ällötää tyypit jotka erikoisesti korostaa jutuissaan joka välissä mopoilua ja kulkee kesät talvet gore tms niskassa.
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen