Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 36:sta
    Kumpi on parempi? Mietin vaan et hommaanko Araihin visiirin jossa on nää pinlock-tapit vai tavallise.
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

Yamaha YZF-R1 -09
    Pinlock ainakin toimii loistavasti. Fogcityä ei oo tullu kokeiltua.
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
    Fogcityn kanssa ei tarvi visiiriin porailla reikiä! Mulla toiminu ainakin erinomaisesti. Pistät viellä sen hyper optiks light reactive kalvon.... toimii!
    Fun is not a straight line
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Pinlocki toiminut ensiluokkaisesti, eikä oo tarvinnu porailla kun oli visiirissä jo suoraan tapit mihin pistin kiinni
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Joskus kesällä pohdin samaa asiaa ja syvällisten tutkimuksien jälkeen päädyin Fogcityyn. Toimivuudesta en osaa sanoa vielä mitään kun kesällä ei koskaan ollut aikaa/mielenkiintoa asentaa sitä paikalleen ja tuolla hyllyssä se roikkuu edelleen. Jos nyt talven aikana ehtisi...
    Lainaa (JP_445 @ Joulu. 14 2005,21:08) kirjoitti
    Molempi parempi.
    Näin...

...niin...

...kuin niin?

Mulla on kokemusta vain tosta Pinlockista (enkä edes tiedä, mikä on Fogcity), mutta eihän tuota Pinlockia saa mitenkään huurtumaan, jos se on puhdas ja oikein asennettu/säädetty. Pari milliä reunoistaan, korkeintaan.

Vai olenko taas - tapojeni mukaisesti - aivan metsässä?
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    Lainaa (koris66 @ Joulu. 15 2005,01:06) kirjoitti
    Mulla on kokemusta vain tosta Pinlockista (enkä edes tiedä, mikä on Fogcity), mutta eihän tuota Pinlockia saa mitenkään huurtumaan, jos se on puhdas ja oikein asennettu/säädetty. Pari milliä reunoistaan, korkeintaan.
    Puoltoääni pinlockille. Viime kesänä hommasin ja on ollut yksi parhaista ostoksista. Testattu on ja toimii. *
    CBF600SA
    "There are too many people and too few human beings."
    Lainaa (Sebu @ Joulu. 14 2005,21:03) kirjoitti
    Fogcityn kanssa ei tarvi visiiriin porailla reikiä! Mulla toiminu ainakin erinomaisesti. Pistät viellä sen hyper optiks light reactive kalvon.... toimii!
    Mites se light reactive kalvo on ajossa oikeesti toiminut? Voiko ajaa esim. tunneliin ja ulos huoletta? Lisäksi se väri on ilmeisesti sininen, miten havannointi liikenteessä? Optikkojen tietotoimiston mukaan sininen on huonoin väri ajamiseen.
    Mullla oli vanhassa Araissa Progripin tummeneva kalvo ja se toimi hyvin. Ei siitä hirveän tumma tule eli pärjää myös tunnelissa, muttei vasta-aurinkoon. Uudessa on fogcity ja siinä on parempi kiinnitys, eikä huurru, mutta kaupungit valot heijastelevat pimeällä todella ärsyttävästi. En tiedä johtuuko jotenkin Arain visiiristä, omista rilleistä vai mistä, mutta aikasemmin en ole vastaavaa huomannut. En voi suositella. Pinlockia en itse ole käytännössä kokeillut, mutta pelkää hyvää kuullut.
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
    Itselläni on ollut kirkas Fogcity kirkkaassa Shoein visiirissä yhden kesän. Toimi varsinkin uutena hyvin ja vanhempanakin vähintään kohtuullisesti.

En usko kuitenkaan hankkivani uutta kalvoa, seuraavaksi kokeilen ehkä Pinlockia. Syynä tähän on se, että joko oman hölmöyden ja/tai laiskuuden seurauksena pesin kalvoa ehkä liian rajuilla aineilla ja eritoten kuivasin sitä talouspaperilla Tästä siis tuloksena varsin naarmuinen Fogcity-kalvo...
    Keväällä 2004 ostin FogCity kalvon. Aluksi toimi hyvin, eli piti visiirin melkein aina höyryttömänä. Hiukan häiritsi sen aiheuttamat heijastukset, muttei ne mitään isoja ongelmia olleet.
    Mutta kun Saksan matkalla pesin visiiriä moneen kertaan päivässä, alkoi se juuri ennen Limburgia falskata ja päästi pesuvedet sisälleen. Jouduin repimään koko kalvon pois, ja seuraavan aamun sateessa sitten taas muistin miksi sellaista kalvoa tarvittiin.

Tänä vuonna minulla on ollut Pinlock, ja on toiminut ongelmitta. Edelleen matkoilla joudun pesemään visiiriä usein, mutta tuo Pinlock ei ole päästänyt vettä sisälleen eikä ole naarmuuntunut.

Eli minun valinta on Pinlock.
    Lainaa (mpuputti @ Joulu. 15 2005,14:03) kirjoitti
    Mutta kun Saksan matkalla pesin visiiriä moneen kertaan päivässä, alkoi se juuri ennen Limburgia falskata ja päästi pesuvedet sisälleen.
    Herää kysymys, että miksi visiiriä pitää pestä moneen kertaan päivässä myös sisäpuolelta? Vai minkä vuoksi kalvo alkoi pesuista falskaamaan? Toki likaa kertyy sisäpuolellekin, mutta eipä mielestäni sitä kovin usein tarvi/kannata sisäpuolelta pestä. Omassa visiirissäni on Progripin kalvo (oli halvempi hankkia kuin uusi visiiri pinlockilla varustettuna, pinlockin reikiä en halunnut ryhtyä poramaan vanhaan visiiriin), hyvin on toiminut jo pari vuotta, naarmujakaan ei ole tullut eikä irtoilemaan lähtenyt, kun varovasti on putsannut eikä liottanut kalvollista visiiriä vedessä.

Pisteitä liimattavalle kalvolle, mutta jos vaihtoehtoina olisi jompi kumpi, valitsisin pinlockin: voi vaihtaa visiiristä toiseen, irrottaa, säätää jne.

Pinlock on toiminu hyvin,ei oo huurtunu ja viime talvena tuli kokeiltua kaverin kelkalla ajaessakin ja toimi siinäkin hommassa hyvin.
    Joo ja minä olen käyttänyt samaa suihketta mitä hitsaajat käyttää toimii hyvin, ei mene huuruun tosin tarvii aina silloin tällöin toistaa käsittely mutta tulee samalla puhdistettua visiiri
    Lainaa (kiwasika @ Joulu. 17 2005,22:03) kirjoitti
    Joo ja minä olen käyttänyt samaa suihketta mitä hitsaajat käyttää
    Ja mitähän se mahtaa olla ? ? ?
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

Lainaa (mpuputti @ Joulu. 15 2005,14:03) kirjoitti
    ...pesin visiiriä moneen kertaan päivässä, alkoi se falskata ja päästi pesuvedet sisälleen.
    Itsellä oli visiirissä tämän kesän Progripin tekemä huurteenestokalvo. Näyttää rakenteeltaan samanlaiselta kuin FogCity. Tuo tummenee myös aavistuksen valaistuksen mukaan.

Itselläni teki pesujen tms. johdosta samoin, että päästi veden lopulta sisään. Itse pesen visiirin useasti irtaallaan fairyn kanssa, joten sekin varmaan osaltaan heikensi liimausta. Vähän räplättyäni meni pätkä liimapinnasta lopullisesti huonoksi ja se on nyt entinen kalvo. Muuten ei ole moittimista tuotteesta.

Huonoa tuossa on myös rakenteen paksuus. Monessa kypärässä saa asetella tarkasti, että tiivisteet ei törmää kalvoon.
    Huono tie, parempi mieli
    itsellä ollut jo monta fogcityn kalvoa ja ovat toimineen loistavasti jollei pesutilanteessa ole tullut naarmutettua..suhde oli kaks kalvoa yks visiiri. tulipa sitten kerran ostettua myös pinloc joka vaihtui kesken kauden takaisin uuteen visiiriin ja kalvoon..mut makuasia.tietysti syntyneeseen inhoon pinlocia kohtaan voi hiukan edes auttaa se että hätäsenä ihmisenä sitä asentaessa sattui pieni hama mikä kostaantui sitten huurruttaen osittain näkökentän..mut muuten varmaan hyvä
    --WROOM--
    Mulla ollut molemmat käytössä ja minä puollan ton Pinlock-kalvon hankintaa.Parempi asentaa paikalleenkin mikäli ne tapit on visiirissä ja mukavampi käytössä.
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Lainaa (hlpvu8 @ Joulu. 17 2005,22:39) kirjoitti
    Wurth maskispray?
    Parempi puolisko kokeili silmälaseissa... kerran.
    Taitaapi tulla heijastava kalvo, jossain biltemassa saattaa olla saman tyyppistä kamaa joka estää visiirin huurtumisen
    Lainaa (ese @ Joulu. 18 2005,17:06) kirjoitti
    Lainaa (hlpvu8 @ Joulu. 17 2005,22:39) kirjoitti
    Wurth maskispray?
    Parempi puolisko kokeili silmälaseissa... kerran.
    Taitaapi tulla heijastava kalvo, jossain biltemassa saattaa olla saman tyyppistä kamaa joka estää visiirin huurtumisen
    Fairyn ja veden sekoitus toimii kanssa,hankaa ton visiriin niin ei huurru.
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Puoltava ääni Pinlock systeemille. Ei sitä huurtumaan saa. Minä en ainakaan onnistunut.
    Se liikkuu sittenkin!
    pinlock, hyvät käyttökokemukset mikä se toinen oikeen on?
    Pinlock!

1) Vahto visiiristä toiseen helppoa ja nopeaa
    2) Visiirin pesu kivempaa kun käyttää pinlockin pois
    3) Toimii kuin junan vessa, ei todellakaan huurru.
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
    Lainaa (rg500-ex @ Tammi. 09 2006,17:07) kirjoitti
    pinlock, hyvät käyttökokemukset mikä se toinen oikeen on?
    Se Fogcity kalvo tms. on visiiriin liimattava kalvo jota ei saa ilman lievää väkivaltaa pois.

Pinlockiin sitä päädyttii
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

Yamaha YZF-R1 -09
    Onkos Pinlockia saatava tuollaisena tummuvana?tai Progrippiä?
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R

Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
    Liittyi Oct 2005
    Täällä etelässähän mää
    Mites muuten ton pinlockin kanssa kun omistan kirkkaan ja tumman visiirin mutta on vaan yks pinlock? Miten sitä voi vaihdella visiiristä toiseen, vaatiiko jotain toimenpiteitä kuten uuden silikoonikerroksen tai muuta ja heikentääkö se pinlockin tehoa jos vaihtelee sitä visiiristä toiseen???
    Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä!!!
    Lainaa (HaveNoFear @ Tammi. 10 2006,19:39) kirjoitti
    Mites muuten ton pinlockin kanssa kun omistan kirkkaan ja tumman visiirin mutta on vaan yks pinlock? Miten sitä voi vaihdella visiiristä toiseen, vaatiiko jotain toimenpiteitä kuten uuden silikoonikerroksen tai muuta ja heikentääkö se pinlockin tehoa jos vaihtelee sitä visiiristä toiseen???
    Ei se mitään vaadi, pinlockin reunassahan on sellanen läpinäkyvä tiivistekumi joka on koko homman ydin. Eli kun opettelet ottamaan sen pinlockin ensin pois niin onnistuu vaivatta vaikka tien päällä.

Tässähän on talvi aikaa reenailla sitä pinlockin pois ottamista ja asentamista:
    step1) toinen pää visiiristä reisien väliin
    step2) taivuta visiiriä "suoraksi" (ei ihan, pieni taivutus riittää)
    step3) nosta pinlockin reunoista niin jompikumpi pääty lähtee nastasta irti

CBR600RR '07 -raaseri
    Lainaa (tumeetti @ Tammi. 10 2006,20:22) kirjoitti
    Lainaa (HaveNoFear @ Tammi. 10 2006,19:39) kirjoitti
    Ei se mitään vaadi, pinlockin reunassahan on sellanen läpinäkyvä tiivistekumi joka on koko homman ydin. Eli kun opettelet ottamaan sen pinlockin ensin pois niin onnistuu vaivatta vaikka tien päällä.

Tässähän on talvi aikaa reenailla sitä pinlockin pois ottamista ja asentamista:
    step1) toinen pää visiiristä reisien väliin
    step2) taivuta visiiriä "suoraksi" (ei ihan, pieni taivutus riittää)
    step3) nosta pinlockin reunoista niin jompikumpi pääty lähtee nastasta irti

? Ei mun pinlockissa ainakaan mitään tiivistettä ole...!! Eikä mulla visiiri huurru, mutta rillit mokomat kyllä huurtuu...!!
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
  30.  
    Ai. Shoeissa mulla on ainakin.
    CBR600RR '07 -raaseri
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen