Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 114:sta
    Tsemppiä sulle Liinu&Ville-vauva
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Voimia Liinu! Minuakin on purrut, sen verran oon rannikkopöheiköissä ryöminyt - vaan onneksi ei tarttunt. "Dulce et decorum est... ...mori".

ZZR 1200
    Hyj olkoon! ei ollut miellyttävää luettavaa, varsinkin noin miellyttävän henkilön kohdalla!
    Tsemppiä Liinu!!!
    Life is a bitch... but ain't it funny to fuck it!?!!
    Ei kivaa, miksi aina mukaville ihmisille sattuu kaikkea ikävää?
    Voimia, tarjoan oluset, kun oot saanut ittes siihen kuntoon.
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    voimia ja jaksamista
    tässä parantavia säteitä ~~~~~~
    Tietä käyden tien on vanki
    vapaa vain on umpihanki
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
    Pikaista paranemista. Minulla oli myös kolme vuotta sitten punkkin purema ja siitä seurasi tuo sama borre-tauti. Onneksi puremakohta oli reidessä ja huomasin sen helposti kun rengas alkoi muodostua pureman ympärille. Lääkärissä käyntihän siitä seurasi, ei yksi vaan useampia ja se he.....tin antibioottikuuri joka tuntui vaan kestävän. Ensimmäiselle antibiootille tulin allergiseksi ja nahka oli kuin nokkosella mätkitty, toinen kuuri toimi ilmeisen hyvin. Mulla hoito aloitettiin heti, ei päässyt muhimaan. Tiedä noita sivuoireita, muisti on mikä on, silmien tarkennus on heikentynyt, joskus tulee sellaisia rytmijuttuja (tosi kylmä, paha olo sekä älytön hiki). En tiedä liittyykö nämä tähän tautiin mitenkään. Sen muistan, että mitään jälkikokeita ei otettu antibioottikuurin jälkeen, vaan lekuri totes näppituntumalla -se oli siinä-
    On nuo pirun ötiäisiä. Sais vaikka häipyä sukupuuttoon, tuskin linnut sun muut paljoa hetkahtais. Kuten moni tuossa ja sanoikin, tehoavia lääkkeitä onneksi on. Vaikka kauan meneekin. Voimia!
    Anteeksi Liinu, ei ihan liippaa topiikkisi alkuperäistä tarkoitusta, mutta "venttiili"ole hereillä ja hae "kilpaileva" lausunto toiselta lääkäriltä. Suomessa ajetaan tällä hetkellä tehokkaasti terveydenhuoltoa alas. Olen itse joutunut tämän karvaasti kokemaan. Pitää todellakin olla omatoiminen ja hakea useampi lääkärilausunto ja näiden perusteella tehdä OMA päätös hoitotoimenpiteistä. Jos tohtorit antaa väärän diagnoosin niin eihän he ole mitenkään asiasta vastuussa.
    Hautakivessä lukee vain oma nimesi, joten ota itse vastuu elämästäsikin.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
    Voimia sulle. Kyllä sä parannet.
    Se liikkuu sittenkin!
    Hui! * Kaikkea sitä sulle voi sattuakin *

Kaikki mahdollinen tsemppi sulle sinne * Sormet ja varpaat ristissä toivon, että pikku-Ville on moiselta säästynyt...

Ton luettua taasen tajuaa, kuin mitättömistä asioista sitä itse on tullut tänäänkin napistua, ja toisaalta, kuinka pienestä kaikki voi olla kiinni...

Vahva mimmi oot, mut toivottavasti saat (myös fyysistä) jelppiä läheisiltä. Pikaista paranemista! *
    Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa! Ja joskus se oivaltaminen on niin pienestä kiinni <3
    Lainaa (venttiili @ Tammi. 10 2006,22:33) kirjoitti
    Pikaista paranemista. *Minulla oli myös kolme vuotta sitten punkkin purema ja siitä seurasi tuo sama borre-tauti. *Onneksi puremakohta oli reidessä ja huomasin sen helposti kun rengas alkoi muodostua pureman ympärille. *Lääkärissä käyntihän siitä seurasi, ei yksi vaan useampia ja se he.....tin antibioottikuuri joka tuntui vaan kestävän. *Ensimmäiselle antibiootille tulin allergiseksi ja nahka oli kuin nokkosella mätkitty, toinen kuuri toimi ilmeisen hyvin. *Mulla hoito aloitettiin heti, ei päässyt muhimaan. *Tiedä noita sivuoireita, muisti on mikä on, silmien tarkennus on heikentynyt, joskus tulee sellaisia rytmijuttuja (tosi kylmä, paha olo sekä älytön hiki). *En tiedä liittyykö nämä tähän tautiin mitenkään. *Sen muistan, että mitään jälkikokeita ei otettu antibioottikuurin jälkeen, vaan lekuri totes näppituntumalla -se oli siinä-
    Sikäli ihan outoa...mua kun seurataan tiukasti ja borrelia-vasta-aineita myös...menisit nyt kipin kapin jonnekkin vaatimaan uudet vasta-ainemääritykset ja näin ollen pois sulkemaan tämä kavala sairaus! Mulla otetaan huomenna TVK (täysiverenkuva) sekä sappihapot ja maksa-arvot. Uudet borreliavasta-aineet viikon päästä ja sen perusteella sitten mietitään, että aloitetaanko uudelleen iv tiputus. Ehdin kuitenkin viikon olemaan ilman elämää rajoittavia kanyyleita! Vastaus kestää viikon tulla...Ja pääsen uimaan Ja popsin pillereitä suun kautta...

Mulla kun lekuri viime to tenttasi myös tuota, että mitä kuuluu mun lähimuistille...eli muistihäiriöt on kyllä eräs oire myös. Itse laitoin vauva-ajan dementiaksi sen että kaikki huukkuu kun en muista minne olen tavarat laittanut
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

Dulce et decorum est pro patria mori...
    Olenpahan kysellyt rokotteesta tohon borrelioosia vastaan, moni apteekki on ihan huulipyöreenä, mutt kun aikansa kyselee
    nii alkaa löytyy vastauksia. Rokote löytyy johon sisältyy 3 rokete kertaa, jokainen rokote maksaa 27€. Kun kyselee sen
    tarpeellisuutta nii eipä siihen kukaan osaa mitää sanoo, mutt kun lukee tota Liinun juttua nii eipä varmaan raha menis hukkaan.
    Pahinta seutua on Ahvenanmaa- Turunseutu, mutt kokoajan leviää pitkin rannikkoa, talvet liian heppoisia nykyää.
    On tuo Puutianen levinnyt jo Oulun korkeudelle asti. Eli olkaapa tarkkoja kun rantapuskissa juoksentelette.
    Lainaa (JP_445 @ Tammi. 12 2006,08:42) kirjoitti
    On tuo Puutianen levinnyt jo Oulun korkeudelle asti. Eli olkaapa tarkkoja kun rantapuskissa juoksentelette.
    Mitä me siellä rantapuskissa??
    Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
    Puhun usein - mutta paskaa.
    Pistin tämän vielä odottamaan turvaan paskiksesta, jos ei vielä poistettaisi.
    Voisi laittaa "liittyy jotenkin moottoripyöräilyyn" osioon.

t:Holtsu
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Kiitos Holtsu *

Vähän tulin kertomaan väliaikatietoja...2 viikon iv lääkitys oli ja meni ja nyt napsin pillereitä dosetista kuin vanhat mummot konsanaan * Enää ei ole sen näköinen että olisi perheväkivallan jäljiltä *

Oireet...ai mitä ne on? Eli vointi loistava, ei kipuja enää kauheasti ja rytmihäiriöt vähentyneet ihan huomattavasti! Lääkkeet väsyttää ja nyt jo pelottaa huhtikuu, jolloin antibioottilääkitys lopetetaan ja alan etsimään omaa vastustuskykyä...

Eilen oli verikokeita ja huomenna lekuri soittaa tuloksia. Borrelioosiarvoa ei otettu nyt...vasta 6.4. Tarvii olla 3 kuukautta väliä, jotta nähdään tehoaako lääkitys vai tarviiko hoito uusia, todella toivon ettei sitä tarvi uusia!

Mutta sisulla huomiseen ja päivä kerrallaan *
    Kawa GPZ500S -91

Voimia ja kestämisiä, kyllä se paskiainen siitä vielä nujertuu...tsemppiä
    Suzuki GSR600
    Lainaa (Obelixxx @ Tammi. 11 2006,20:27) kirjoitti
    Olenpahan kysellyt rokotteesta tohon borrelioosia vastaan, moni apteekki on ihan huulipyöreenä, mutt kun aikansa kyselee
    nii alkaa löytyy vastauksia. Rokote löytyy johon sisältyy 3 rokete kertaa, jokainen rokote maksaa 27€. Kun kyselee sen
    tarpeellisuutta nii eipä siihen kukaan osaa mitää sanoo, mutt kun lukee tota Liinun juttua nii eipä varmaan raha menis hukkaan.
    Pahinta seutua on Ahvenanmaa- Turunseutu, mutt kokoajan leviää pitkin rannikkoa, talvet liian heppoisia nykyää.
    Taitaa olla vain puutiaisaivokuume rokote eli tbe. Ei torju muuta. Itse sain tämän rokotteen Balkanin reissulla firman puolesta. Pitäis ottaa vahvenne joka kolmas vuosi että pysyy voimassa.

Täällä pohjoisessa odottelen niitä 40 asteen pakkasia niin saatais punkit kuriin ja pysymään Oulun alapuolella.

Liinulle pikaista paranemista.
    eikös toi ole aika vitsaus ahvenanmaalla muistasin kuulleeni et saari-apinat (kuulemma kutsuma nimi) sitä vastaan saavat rokotukset. paranemisia Liinu ja Ville
    tsemppiä ja kuntoutumista , onko terveyskeskuksessa annettava punkki pistos hyvä ennalta ehkäisy?
    taidanpa tilata ajan
    Pikaisia paranemisia... Ei sitä oikein osaa arvostaa terveyttä ja omaa elämäänsä, ennen kuin se uhataan ottaa pois...

Nimm. keuhkokuumeessa ja tiputuksessa itsekin ollut
    Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla
    mahdoton...?

V*ttuako mä muiden mielipiteillä, mulla on omat!

Before thinking, do it. Twice.
    Äidilleni kävi samoin 80-luvun lopulla. Ei hänelläkään punkkia ihossa roikkunut, oli ollut vain pikkuinen punainen piste ja rengasmainen jälki sen ympärillä.

Sai tartunnan asuessaan Saksassa, oireet alkoi kun muutti takaisin kotimaahan. Kertoi jäljestä ja oireista (ihan samoja oireita oli kuin sinulla) epäilyksensä KAHDELLE suomalaiselle lääkärille, niin lääkärit ei noteerannut hänen sanomisiaan mitenkään. Diagnoosit oli issiaskipuja sun muuta ja taidettiin jo epäillä päätäkin..
    Onneksi sentään löytyi viimein lekuri, joka uskoi. Tartunta varmistui ja hevoskuuri antibiootteja auttoi.

Kyllä hän siitä sitten parani, mutta jotain vaivaa ilmeisesti jäi. On vaan vaikea sanoa mitkä nykyiset oireet ovat punkinpureman aiheuttamia ja mitkä iän myötä tulleita vanhuudenoireita.

Mutta tsemppiä sulle ja toivottavasti paranet
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2005
    Kirkkonummi
    Lainaa (J@ck @ Helmi. 16 2006,12:39) kirjoitti
    Äidilleni kävi samoin 80-luvun lopulla. Ei hänelläkään punkkia ihossa roikkunut, oli ollut vain pikkuinen punainen piste ja rengasmainen jälki sen ympärillä.

Sai tartunnan asuessaan Saksassa, oireet alkoi kun muutti takaisin kotimaahan. Kertoi jäljestä ja oireista (ihan samoja oireita oli kuin sinulla) *epäilyksensä KAHDELLE suomalaiselle lääkärille, niin lääkärit ei noteerannut hänen sanomisiaan mitenkään. Diagnoosit oli issiaskipuja sun muuta ja taidettiin jo epäillä päätäkin..
    Onneksi sentään löytyi viimein lekuri, joka uskoi. Tartunta varmistui ja hevoskuuri antibiootteja auttoi.

Kyllä hän siitä sitten parani, mutta jotain vaivaa ilmeisesti jäi. On vaan vaikea sanoa mitkä nykyiset oireet ovat punkinpureman aiheuttamia ja mitkä iän myötä tulleita vanhuudenoireita.

Mutta tsemppiä sulle ja toivottavasti paranet *
    Pojallani kanssa löytyi tartunta ja punkin puremia oli useampi; oireina oli kuume, punaisen täplä ja sen ymprillä vaaleampi ja isompi rengasmainen täplä. Tartunnan sai varmaan mökillillä eteläisessä hämeessä, juoksiessaan heinikossa pikkuveljensä kanssa, tapahtui muuten 1998, muistaakseni ja mitä lekurin kanssa katseltiin levinnäisyysaluetta; ihan laidalla olitiin silloin.

Ja luojalle kiitos, että huomattiin ajoissa * ei tullut mitään jälkitauteja -----> mitä nyt itsepäisyys jne. *

Mitä sulle Liinu kuuluu nyt? Kaikki okei?

Kaivelin tän topicin tuolta arkistojen kätköistä, kun omaan koipeen ilmestyi punainen läntti. Mitään pistosta en ole huomannut, eilen huomasin pohkeessa olevan n. 5cm halkaisijaltaan olevan punaisen läntin, jonka keskellä pienempi ruskeahko alue. Osittain tän Liinun kertomuksen perusteella havahduin ajattelemaan, että kyseessä saattaakin olla joku ihan muu, kuin vähän äreämpi hyttysenpisto.. Kävin tänään lääkärissä, kahden lääkärin vähän empivä keskustelu pohkeeni äärellä:
    - Punkin puremastahan tulee sellainen rengas siihen ympärille...?
    - Niin, niinhän sen kai pitäisi tulla...
    - Ei tämä kai sellainen ole..?
    - E..ei taida olla..?

Joten diagnoosina on vain tulehtunut muun öttiäisen pistos. Tuon keskustelun perusteella en tosin ollut ihan vakuuttunut siitä, että huoleni oli turha.. mutta sain 10 päivän antibioottikuurin ja evästyksen tulla kipinkapin takaisin, jos alue suurenee tai lääkitys ei tehoa. Lueskelin punkkijutuista netistä ja löysin jonkun artikkelin, jossa sanottiin mm. että sitä renkulaa ei aina tule siihen ympärille, eli se ei ole mitenkään borrelioosin poissulkeva todiste, jos läntti on yksivärinen. Ja joskushan ei edes tule mitään näkyviä merkkejä..

Ei tässä sitten muuta, kuin lääkettä nassuun ja toivotaan parasta.
    Ja kaikki: Be careful out there!

Lisätääs vielä yksi linkki tähän: Punkki-infoa

tsemppiä ja voimia sulle.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    Voimia, voimia ja vielä kerran voimia.
    Onko millainen tilanne nyt? Onko Ville ok?
    DragStar 1100
    Liiiinuuuu...? Miten sulla pyyhkii? Onhan ville kunnossa? Ilmottelehan ittestäs.
    Näillä mennää!
    Ihanaa et viel muistetaan *

KUULUMISIA! Huhtikuun loppu toi päätöksen pillerielämälle! Kroppa väsähti, hiukset kuoli, lääkkeen vieroitusoireita kuulemma. Hiukset leikkasin ihan lyhyiksi, sellainen "rainbow-tyttö" malli *

Veriarvoja seurataan...½vuoden välein. Tällä hetkellä arvo lähellä hyväksyttävää 4500:n ylärajaa, minulla siis 4890. Lääkärin mukaan terve, mikä siis tärkeintä Vielä ei ole pois suljettua, että joku punkinpöpö paskiainen olisi jäänyt horteeseen ja aktivoituisi uudelleen. Koska arvoni oli kuitenkin vielä yläkanttiin. Eli oireita tarvii tarkkailla ja jokainen raju pääkipu on otettava harkintaan ja nivelkivut *tosissaan...

Kyllä tämä tästä...enkä jääny pelkäämään. Tiedän jo valmiiksi uuden hoidonkin Se on sitten 3 viikkoa suonensisäistä lääkettä ja sitten ei mitään! Eli pillerimuodossa oleva lääkekuuri korvataan viikon pidemmällä iv-lääkityksellä * Jos synnytyksen kestää ilman kipulääkettä, niin silloin kestää mitä vain *

Hyvää ja punkitonta kesää kaikille! Aurinkoa päiviin ja leppoisia ajohetkiä!

P.S. Ville terve Kaikki siis hyvin!
    Kawa GPZ500S -91

30.  
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen