Minkälaisia visiirejä / tuulenohjaimia olette Horneteihin laittanu? Eihän se tietenkään Fighterhenkistä ole mutta pitempää matkaa ajelleena, tuntus että tuulta vois ohjata muualleki ku omaan rintakehään..Pyöräni on viime vuoden mallia..
Omassa hornetissani on joku Hondan originaali lisävaruste pleksi. Tarkoitus on ollut purkaa se talven aikana pois kun tuntui, että ohjaa pyörteet mukavasti tuohon niskan/leuan seudulle... Ilman kyseistä lirvaketta en ole pyörällä ajanut, joten en sitten tiedä onko se hyvä vai huono... kiinnostaisiko ostaa näin hyvän myyntipuheen jälkeen?
DT125->XV535->VFR750F (+CB500)->VTR1000F->CB900F Hornet->ei mitään
Mullakin oli hornetissa joku pieni pleksi kun sen ostin ja kypärämelu hiljeni tosi paljo ku otin sen pois. Ite tykkäsin paljo enemmän ajaa ilman pleksiä. Pleksin ainoa hyvä puoli oli se, että mittariston kromi säilyi puhtaana. Mut toiset tykkää, toiset ei.
Mulla oli aikanaan Hornetissa Givin malliston pienin pleksi. Aina ku pidemmälle reissulle lähti ni pleksi paikalleen. Reissun jälkeen hölläsi lampun ruuveja ja pleksi oli pois kymmenessä sekunnissa. Mieluummin ajelin ilman pleksiä mut pitkälle siivulle se oli ihan käytännöllinen. Kannattaa kattella niitä kiinnitys systeemejä että saako sen nopeesti paikoilleen ja pois..
"Ja meidän pojalle ei sitten mopoa osteta!"
-Äitee ensitreffeillä isäukolle vuonna 1973
Paras ja rehellisin myyntipuhe kautta aikain..(HeadCase @ Tammi. 05 2006,12:23) kirjoitti
, kattelen tässä näitä vaihtoehtoja. Eihän sitä tiiä.. Rehellisyyttä pitää aina kunnioittaa!
Onko kellään Louis:n plekseistä kokemuksia? Esim. "TOURENSCHEIBE CUSTOM" mietityttää..
Niin ja mitenhän tuo -05 Hornetin pikku muovin pala mittarin edessä vaikuttaa visiirin laittoon?
Olenpas itekki miettinyt että josko repisin pois tuon pleksin palan. Kun eipäs tuo mikään komistus ole ja tuskin siitä hirveesti hyötyä on. Mutta tylyn näköset pultin reiät jää sitte siihen maskiin, sattuisko joku tietään mistä sais sellasia kumitulppia joilla vois ko reiät tukkia?
pitää tehä sitä mikä hauskimmalta tuntuu
Mulla tuollanen pleksi.(Hulpakka @ Tammi. 05 2006,23:23) kirjoitti
Toimii ihan ok. Oon ajanu paljon nakunakin, sillai ehkä paras. Kumminkin tulee niin paljon matka-ajoa, niin tuo keventää sopivasti. Eikä keväällä ja loppu-syksystä ole niin kylmää kyytiä.
Somewhere aka BadAss
Onko kellään kokemuksia -05 Hornettiin pleksin laitosta. Tuo Puigin minipleksi näyttää ihan muuten sopivalta, mutta vaikuttaako tuo -05 tullu muovinpalanen jotenki pleksin laittoon? (ohessa kuva..)
http://www.honda.brandt.fi/mp....&kuva=7
Jos ostat pleksin niin osta tarpeeksi iso. Mulla on hornetissa alkuperäinen hondan pleksi ja ei siitä ainakaan mitään hyötyä ole, ehkä vähän keventää rintaan kohdistuvaa painetta. Mutta taas kypärään kohdistuva pyöritys on pleksin kanssa pahempaa.
Nämä siis minun kokemuksia ja juuri hondan orkkis pleksillä.
ja tämän loistavan myyntipuheen jälkeen, voisin vaikka myydä ko pleksin![]()
pitää tehä sitä mikä hauskimmalta tuntuu